Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 12:51:43
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: [1] 2 3 ... 20

Autor Téma: Might & Magic Heroes VII  (Přečteno 103728 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Might & Magic Heroes VII
« kdy: Duben 30, 2015, 12:42:08 »

Informace o připravovaném sedmém dílu ságy Heroes není zajisté žádnou novinkou, v Knize návštěv už dokonce pár diskusí proběhlo, ale novinkou bude spíše postoj, který jsem k němu zaujal ;)

Po nešťastném zakončení Might & Magic X, kdy Ubisoft v podstatě sérii Might and Magic zařízl, tu zůstala malá naděje, že by mohl obrátit svou pozornost alespoň k sérii Heroes. A skutečně se tak stalo. Původně jsem se domníval, že pokračovatelem budou Might & Magic Heroes Online, což byl v té době (rok 2014) už dva roky vyvíjený projekt. Sice ambiciózní, ale nikterak vyjímečný projekt, který jak se později ukázalo, dost trpí tím zasazením do online světa.

Někdy na přelomu července/srpna 2014 už bylo jasné, že Ubisoft pracuje na úplně jiné verzi hry a v srpnu k ní byl po vzoru OpenDev spuštěn webový portál Shadow Council. Limbic Entertainment právě začal naplno pracovat na Heroes VII ... Práce na hře začaly ve skutečnosti mnohem dříve, v podstatě současně s Might & Magic X, ale čert ví, jak to doopravdy bylo a hlavně, není to nikterak podstatné. Je to přesně ta šedá zóna, která dává příležitost ke vzniku různým konspiračním teoriím, tak ji nechme uzavřenou ;)

Abych řekl pravdu, Shadow Council sleduji málo a stejně tak celé to dění kolem. Myslím si, že u MMX jsem si toho užil dost, takže tohle rád přenechám webům o Heroes. Přidáním MMX jsem se ovšem dostal do jakési pasti, protože na web se dostalo nové univerzum, ve kterém jsem nakonec našel zalíbení. A nejde jen o univerzum jako takové.

Might & Magic Reference Team tu odvádí dobrou práci a snaží se opravdu o konzistentní svět, což je mi sympatické. Pokud přeci jen k nějaké změně dojde, obvykle se to zaobalí časovým posunem, ale stále to stojí na stejných základech. Pokud se podíváme do minulosti, do doby New World Computing, tak série Heroes procházela různými stadii. Na jednu stranu se hledalo optimální řešení a na druhou tlačil marketing, protože vydat po sobě dva díly, kdy ten druhý vypadá spíše jen jako datadisk toho prvního, se prostě nenosí. Vzpomeňte si na dobové recenze Might and Magic VII nebo VIII. Celé to nakonec vyvrcholilo Heroes IV, který rozděluje komunitu dodnes, k Might and Magic IX také není potřeba nic dodávat. Jsou to dobré hry, ale prostě už moc vybočují z řady.

Přitom si dneska už málo kdo uvědomí, že ty změny do určité míry vycházely i z ohlasů komunity. To je přesně to, co se dnes děje na Shadow Councilu nebo se mělo ve větší míře dít na OpenDev. Tenkrát jsme to akorát neměli takto na očích, byť technicky už to možné bylo (diskusní fóra apod.). Je pak zajímavé sledovat různé ohlasy a přípomínky, od těch přínosných až po ty naštvané. Komunita okolo Heroes je mnohem rozmanitější a rozmanitější jsou i preference, které se dotýkají všech oblastí hry. Jedním z důvodů je postavení Heroes na hranici dvou herních žánrů (strategie/RPG), k čemuž se hned v zápětí přidává větší generační různorodost hráčů (série Heroes je tu už od roku 1995!). O to pevnější musí být proto vize vývojářů a měli by to být především oni, kdo určí, co se měnit může a co ne (tzv. pilíře hry).

Ale proč o tom píšu? Protože ta očekávání od podobných Dev blogů jsou příliš velká. Nikoliv pro vývojáře, ti v tom mají jasno, ale právě pro komunitu. Heroes VII jsou prezentovány jako návrat ke klasice, konkrétně třetímu dílu. Ono to zní hezky, ale už z principu je to nereálné. Ať si to chceme či nechceme připustit, každá hra se tvoří s ohledem na potencionální finanční zisk. U Heroes VII tomu není jinak. A kde budete zisk hledat? Samozřejmě v přílivu nových hráčů, protože tu skupinu harcovníků už máte víceméně jistou.

Netuším proč, ale tohle se skoro vždy provedlo tak, že se mechaniky hry překopaly s ohledem na aktuální trendy v hraní. Do toho prostě Heroes III nezapadají. Ubisoft k tomu má navíc v kapse dobrý argument. Sice zcestný, ale má ... prodeje Heroes III HD. V tomhle ohledu se mi líbilo konstatování Erwana Le Bretona v jednom rozhovoru (tuším pro Acid Cave?), kde v podstatě naplno řekne, že ta skupina "pamětníků" je minorita a nelze jim přisuzovat přílišnou váhu. Možná to někoho zvedne ze židle, ale je to pravdivé konstatování. Přitom Heroes VII se už nyní zdají být zajímavou evolucí. Zda-li to bude i populární evoluce, to teprve uvidíme.

Nebudu tvrdit, že se na hru vysloveně těším, ale minimálně zvědavost by se u mě našla. Ostatně do předobjednávky jsem nešel a ani jsem jí nezvažoval, byť obsahuje přístup do uzavřené bety. Nějak mi ten prodejní model postavený na alfa, beta, Early Accessech apod. začal lézt krkem. Ovšem předevčírem jsem od Tomáše Daňka z Playmanu obdržel nabídku klíče k betě a musím přiznat, že jsem se dlouho nerozmýšlel. Důvody jsem již popsal a opravdu jsem zvědavý, jak se Ashan bude vyvíjet dále. Bude to navíc podle mě právě Heroes VII, kdo rozhodne o budoucnosti Might and Magic univerza.

Nechci proto jen tak nečinně sedět a proto bych rád přispěl svou troškou do mlýna. Pro web jako takový se nic nemění, Heroes VII budu zpracovávány převážně z pohledu historie a univerza. Předpokládám nějaké to preview a srovnávací články. Rozhodně tím nechci rozjet přidávání nového obsahu, myslím, že duplicit jsme si už v minulosti užili dost, to opravdu přenechám webům o Heroes :) Diskuse je volně otevřená, tentokrát mě tak snadno nevytočíte :D ...
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #1 kdy: Květen 01, 2015, 01:36:33 »

Je velmi nepravděpodobné, že bych tudle hru někdy hrál.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #2 kdy: Květen 01, 2015, 08:18:25 »

Původně jsem měl v plánu počkat na release a ohlasy, dopředu bych do toho peníze určitě nedal :) Ale těžko říci, jak bych se potom rozhodl. Jsou věci, které se mi nepozdávají, optimalizace je třeba opět tristní, což jsem ovšem čekal atd. Nabídnutý beta klíč byl takový nečekaný bonus a zase proč ho nevyužít? Je klidně možné, že si hra nakonec ode mě odnese kritiku :D

V tomhle si říkám, že mám docela kliku, když jsem se novodobým Heroes vyhnul. Pětka mě opravdu k návratu ničím neláká, šestku jsem zatím jen nainstaloval. Zkušenosti mám tedy jen s MMHO a to si třeba jako singleplayer představit dokážu. Podstatným problémem je ovšem znovuhratelnost. Mě ovšem mnohem více zajímá příběh a kampaně, protože od šestky (co jsem tak viděl na videích), hra mnohem více staví na příběhu a úkolech, stejně jako je tomu u King's Bounty, což se mi líbí.

Ubisoft si asi není tak pevný v kramflecích, jak se na počátku zdálo. Co jsem tak někde zahlídl, poslední změny ve hře prý sklidily kritiku a hned na to Ubisoft oznámil předprodej. Takové celkem nešťastné načasování. Docela mě překvapilo, když jsem se jednou začetl do diskusí na Shadow Councilu. Do té doby jsem si myslel, že to množství příspěvků a aktivita souvisí s větší komunitou okolo Heroes, ale dobrá polovina z toho byly ptákoviny mimo. Dost mě třeba překvapil článek, kde Limbic prezentuje svůj tým (něco podobného se objevilo i na OpenDev) a reakce byly ve stylu: "Tyhle blbosti si strčte za klobouk a dejte sem info o stavu hry, které nám už pár týdnů dlužíte." Docela jsem je v tu chvíli politoval. Na druhou stranu, chtěli přitáhnout nové hráče? Chtěli!

Tohle je třeba věc, proč jsem se stáhl z různých diskusí. Asi je to přirozený vývoj na internetu, ale podle mě spíše celá ta internetová kultura míří do pořádné žumpy. A rozhodně to není tou anonymitou nebo náctiletostí. Přijde mi, že to přišlo s tou retrovlnou. Ale abych se vrátil k diskusi na Shadow Council, ono jim nedojde, že jsou tu lidé, které třeba takové články zajímají a chtějí se dozvědět o pozadí hry více. Namísto toho se budou dožadovat věcí, na které ani principielně nárok nemají. V takové atmosféře se dobrý produkt dělá špatně.

Sám jsem zvědav, jaký bude hra mít úspěch. Poslední dobou si všímám, že pokud se hře herní e-ziny příliš nevěnují a správně jí nehypují, tak je to většinou záležitost pro okrajové publikum (což nutně neznamená malé prodeje). Krásně je to třeba vidět na porovnání Dragon Age Inquisition vs Pillars of Eternity.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #3 kdy: Květen 02, 2015, 02:07:22 »

Já nevím, jak u téhle hry, ono mě to obecně moc nebere, ale myslím u her jako takových, je lepší, pokud autoři dělají hru pro konkrétní cílenou skupinu, než když jí dělají pro všechny (a nikoho). Tedy autoři by si měli rozmyslet, co chtějí. Chceme oslovit nové hráče - fajn, v takovém případě příjdeme o hráče staré a ty oslovovat ani nebudeme. Chceme oslovit staré hráče - fajn, v takovém případě nezaujmeme a neoslovíme nové hráče. Pokud to tak neudělají a chtějí oslovit každého a dělat hru pro všechny a udělají tedy kočkopsa, nebude to ve finále bavit nikoho a všichni budou naštvaní (každá skupina z jiných důvodů).

Prodeje pak nevypovídají nic o tom, jak se hra líbí. Prodejnost ovlivňuje především to hipe. Tedy chci-li to prodat každému, pak lžu v reklamě, až se mi od huby práší. A ono to funguje a lidé si to opravdu koupí. Problém je, že jen jednou. Příště už mi nebudou věřit a vykašlou se na mě. A i zde je tedy třeba si rozmyslet, co chci a koho chci oslovit, protože podle toho se pak budou odvíjet pocity lidí, zblých tou reklamou.

Hry se samozřejmě dělají pro peníze a chápu snahu autorů to prodat za každou cenu všem, jenže tím pádem vzniká brak a i když tak vydělají, současně si i kopají svůj hrob. Rozuměnjší by zde opět bylo určit si, kolik chci na hře vydělat a kolik je reálné vydělat, když budu chtít oslovit konkrétní skupinu lidí a jestli to bude stačit. A pokud ano, pak to udělat. Nezbohatnu, ale žít se z toho bude dát a já udělám něco, co má nějakou hodnotu alespoň pro někoho. Bohužel, většina autorů to dělá jinak.

Proto také mé dříve oblíbené studia, jako Bioware, Piraně atd, považuji již za mrtvé a jejich hry mě již nezajímají.

Nejvíc bych to přirovnal filmům v určitém období, kdy vznikala jedna blbost za drzhou podle stejné šablony. Komerce tam byla na vrcholu, takže bylo výhodné udělat kopii blbosti, která byla ještě větší blbost, protože to frčelo. Než udělat kvalitní film, nebo alespoň jiný film.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #4 kdy: Květen 02, 2015, 07:08:54 »

Už jsem kolikrát přemýšlel nad tím zvláštním marketingem Ubisoftu, který v souvislosti s Might and Magic provozují a docela se kloním na tu stranu, že je to opravdu na hraně. Včera jsem shodou okolností viděl další, byť krátký rozhovor s Erwanem (na Re-Play). Opět je tam zdůraznění, že sedmička stojí na základech trojky a je doplněna úspěšnými prvky dalších dílů. Jenomže co definovat jako "základ" trojky? Vždyť klidně můžu říct, že základem je dvojka anebo pětka či šestka. Všechno jsou to Heroes a všichni logicky vycházejí ze stejného základu.

Podle mě ta trojka slouží jen jako mysteriózní prvek, jakési zaklínadlo. Trojka má silnou komunitu moderů a několik významných modifikací, jako je třeba WoG. Je tedy v povědomí každého, kdo o Heroes někdy slyšel a pokud se objeví kdokoliv nový a trojku si vygúgluje, pak je zavalen samými vzkazkami o úspěšném titulu. A funguje to. Nezřídka vidím na fórech příspěvky s očekáváním něčeho, co vlastně v té hře ani nebude. Je to hodně podobné tomu, co se dělo u MMX, kdy stačilo uvést, že hra bere některé věci z MM7.

Ono je to u Heroes těžké. Ta série obsahuje několik skoků, které vždycky vemou nějaký základ a zbytek se "zaktualizuje". Proto bych u sedmičky nečekal nic jiného. Nepochybuju o tom, že se to bude hrát dobře, ale určitě z toho nebudu mít pocit jako z trojky. Tou implementací nejlepších prvků napříč díly chtějí vyjít vstříc všem a přesně jak píšeš, z toho může taky vzniknout dokonalý kočkopes.

Myslím si, že kdyby se sedmička vyvíjela za zavřenými dveřmi, prospělo by to hře mnohem více. Je hezké do toho tahat komunitu, jenomže ty preference v komunitě jsou různé, právě podle toho, kdo si který díl oblíbil. Jenomže on je na tom asi postavený i ten marketing.

Bioware je kapitola sama pro sebe, ale tam dost velkou roli hraje i EA.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #5 kdy: Květen 02, 2015, 16:18:55 »

Myslím, že trojka je nejúspěšnější díl celé série. A logicky, když děláš hipe a chceš to někomu prodat, budeš se hlásit k tomu nejúspěšnějšímu. PB taky hlásali, že se v Risen3 vrací ke kořenům. Výsledek - stejná kravina, jako Risen2, jen tam dali postavu Můda a dračího chňapavce, což byl ten návrat ke kořenům. Nelhali, ty věci v g1 a g2 opravdu byly, ale s G1 a G2 ta hra nemá společného vůbec nic.

Pokud si to dobře pamatuji, tak v 6 došlo k zjedodušení všech herních mechanismů. Počínaje počtem typů potřebných surovin na stavbu budov a výrobu vojáků (tuším v trojce jich bylo 7, po redukci snad 4 nebo tak nějak). Todle je třeba jedna z věcí, která původním hráčům ležela v žaludku, ale zase to "zpřístupnila" hráčům novým, protože jak známo, to jsou idioti a 7 surovin je moc složitých. No a kčemu se vrátí v 7čce, když je to tedy návrat k trojce? Je jasné, že k té jednuší verzi, ani by mě nepřekvapilo, kdyby tam suroviny nebyly vůbec a byly tam jen peníze. Tolik návrat k trojce.
« Poslední změna: Květen 02, 2015, 16:20:36 od Milhaus »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #6 kdy: Květen 03, 2015, 06:58:45 »

Co si tak vybavuju, sedmička by měla mít zas plný počet surovin, akorát budou jiné typu (v souladu s Ashanem). Ovšem k čemu všemu se budou používat, to netuším. Opravdu jsem to neměl tak nějak potřebu sledovat.

Spíš se bojím o vybalancování jednotek a hrdinů. On ten ubisoftí tým má takovou zajímavou představu o výstavbě hry a nerad bych zjistil, že mě to nutí k jedné určené taktice. Online podoba Heroes na tomhle z počátku dost stála, když se to začalo měnit, začalo plno lidí prskat :D Sedmička přitom některé ty prvky přebírá.
IP zaznamenána
This is the end ...

Lord Owl

  • Host
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #7 kdy: Květen 05, 2015, 19:19:17 »

Milý Elemire. Jestli máš instalnuto - MM-H6, jdi do toho. Na plno si užij ty frustrující skripty (tzv. příběhy), teda alespoň pro mne frustrující, blbečkovské pobíhání po mapě, která je nudná (málo events, surovin, náhodných potvor atp.) a jediný koridor který tě tam láká je táhnout přímo na soupeřův hrad. Ano jsem škarohlíd, co má rád skirmish mapy a chce si jich zahrát hodně. Obsah balení MM-h6 byl ke skirmish mapám víc než skoupý.
Od MM-H7 očekávám mj. to samé, protože přece skirmish mapy to je bleeeee.... (tak nějak se ostatně vyjadřují i autoři).
Takže by mě zajímaly moc tvé dojmy z MM-H6, když říkáš že máš rád příběhy.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #8 kdy: Květen 05, 2015, 23:24:20 »

Nainstalováno mám, ale v pořadí to není. Očekávám, že půjdou ve stopách své předchozí tvorby a proto to teď záměrně vynechávám. Chci vidět, jak na mě zapůsobí sedmička jako taková, aniž bych ty souvislosti příliš znal. Pokud to za moc stát nebude, nebudu s tím ztrácet čas, v opačném případě se určitě na šestku podívám.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #9 kdy: Květen 11, 2015, 13:44:35 »

Jak se to tak blíží k betě, nalistoval jsem, co nového se děje na Shadow Councilu a našel tento update Townscreen Interface.

Městská obrazovka je možná hezká jako tapeta, ale tohle mi přijde už dost nepřehledné. Koukám, že i ten cartoonovský styl grafiky jim zůstal. Opravdu nádherně se město Azylu bude s těmi zasněženými kopečky v dáli vyjímat na nehostinném terénu. Strom budov na mě působí taky nějak moc překombinovaně, ostatně nejen ten. Z obrázků na mě určitě vzpomínka na trojku nedýchá, neb v jednoduchosti je krása, to věděli už v NWC.

Věž kouzel, to je část, která mě zajímala. Screenshot velmi fikaně umístěný ještě před skill wheel. U něj vynechám teď nepodobnost v rozdělení dovedností mezi H7 a MMX, napadla mě totiž jiná věc. Ve věži se náhodně vygenerují kouzla, bude se každý kouzlící hrdina moci naučit vše? Podle dělení kouzel do škol magie a úrovní bych spíše řekl, že nikoliv. Systém použitý v MMHO mi přišel schůdnější.

Zvědavost mě určitě ještě neopouští, spíš si tak říkám, zda-li to opravdu bude tak komplexní, jak se to teď jeví, nebo halda z toho bude jen bezvýznamný balast ... Raději se nebudu zbývající 2 týdny rozptylovat, tohle chce opravdu vidět v běhu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #10 kdy: Květen 20, 2015, 11:28:21 »

Už jen 5 dní do startu bety a tak nějak přemýšlím, zda-li mám nebo nemám nějaké přípravy zahájit. Asi nemá smysl psát, že jsem od včerejška ponořený do světa Zaklínače 3 a v současné chvíli je jen málo věcí, které by mě od toho dokázaly odvést. Pro Heroes VII bude podstatná optimalizace. Pokud to nebude za nic stát, budu odkázán na domácí silnější stroj a tím pádem mě to bude i brzdit. Pokud to bude navíc hodně zmršené, pak nad tím bude otázníků viset více. Ubisoft si horší termín pro release hry vybrat nemohl :)

Každopádně mám to stále v paměti a v pondělí uvidíme více ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #11 kdy: Květen 25, 2015, 23:58:59 »

Mno, člověk by měl asi čekat cokoliv, ale jsou zkrátka věci, které vždy zaručeně překvapí :D

Jak jsem psal již v minulém postu, release closed beta vyšel na nejhorší možný termín - kvůli vyšlému Zaklínači 3. Doufal jsem tedy alespoň v to, že ke spuštění bety dojde dnes dopoledne, protože bych tomu mohl následující dva dny věnovat více času. Ráno jsem si ovšem přečetl oznámení, že klíče budou až po 18:00. Email skutečně dorazil, takže jsem se pomalu připravoval na to, že po noční přijedu domu a místo spaní se vrhnu přímo do hry.

Jaké bylo ovšem překvapení, když jsem si před chvilkou na Shadow Councilu přečetl, že beta se odkládá (Important information: Beta Delay).

Důvodem je pár dní staré zjištění technických problémů v aktuální verzi hry, které se doposud nepodařilo vyřešit. Patří sem tendence k poškozování save pozic, problém se synchronizací multiplayeru a problémy s paměťovou propustností, které po krátké době hraní vedou ke značnému poklesu výkonu. Nový termín nebyl zatím upřesněn, M&M tým chce mít nejprve jistotu, než něco znovu oznámí.

Na jednu stranu to chápu, ale tohle jsou poměrně fatální chyby, které měly být už dávno vyřešeny. Opět to ukazuje nezkušenost Limbicu. Zkrátka, ani AAA engine neudělá veškerou práci za vývojáře. Jsem z toho docela zklamaný, protože to o stavu celé hry mnohé vypovídá. Uvidíme, s čím novým přijdou. Nechám tomu volný průběh, sledovat to už nebudu. Prostě až na to dojde čas, tak se k tomu teprve vrátím.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #12 kdy: Červen 04, 2015, 08:12:55 »

Nebudu dělat, že nic nevím ;) Náhodou jsem včera nakoukl na Shadow Council a zahlídl to oznámení o spuštění bety ve 14:00. Neměl jsem důvod pospíchat, řekl jsem si, že to prubnu až dneska ráno.

Instalace byla pohodová, do 1/4 hodiny jsem mohl hrát, ale to co jsem zahlídl, rozdýchávám ještě teď :) Proboha, píše se rok 2015!! Na tohle se opravdu nedá koukat. Grafika je ještě otřesnější, než jsem čekal, to prostě nemá ani styl. Tušil jsem, že Limbic vsadí na postprocessing, ale ani to tu hru nezachrání, nehledě na to, že se mi to chtělo otevřít v okně o 1/3 rozlišení. Dokážu zkousnout hodně, ale tohle určitě nemířilo na retro feeling, z tohohle smrdí podfinancování.

Samozřejmě, vrátím se k tomu, ale nejdříve až o víkendu. Beta bude fungovat ještě plných 14 dní!! Ano čtete dobře, 14 dní je na testování dostatečných a za 3 měsíce dostaneme hru, která už bude kompletně hotová a na hony vzdálená tomu, s čím přišla beta ...

Na druhou stranu se není moc čemu divit, beta obsahuje jen dva scénáře, každý za jednu ze dvou dostupných frakcí, takže hrát to pořád dokola taky nikdo asi nebude. V podstatě tak ani není o čem psát. Pokusím se, ale tím to opravdu utnu. Musel by se stát zázrak, protože tohle je hra, která očividně necílí na mou skupinu a tak mě nejspíše mine.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #13 kdy: Červen 04, 2015, 09:17:06 »

Kde máme snímeček tý grafiky pro posouzení? :-)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #14 kdy: Červen 04, 2015, 18:17:47 »

Opravdu to chceš vidět? :D Zkusím na to zítra nezapomenout a něco típnout i s okomentováním. Určitě si nelajznou to vydat přesně v tomhle stavu, ale mnoho už se na tom určitě taky měnit nebude.
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: [1] 2 3 ... 20