Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 10:30:49
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Yuyu, Dishonored a Thief.  (Přečteno 8070 krát)

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Yuyu, Dishonored a Thief.
« kdy: Únor 18, 2019, 18:44:16 »

Můj mozek dospěl k závěru, že si chce zahrát nějakej stealth. To je poměkud zvláštní, protože můj mozek hraje stealth hry stylem "když neni nikdo při vědomí, jsem neviditelná". Jelikož Thief je příliš ohranej, nebo v případě starších dílů nekompatibilní/moc komplikovanej, rozhodla jsem se zkusit něco jinýho. Nedávno jsem viděla fanart postavy z Dishonored, tak si řikám, proč to nezkusit. A zkusila jsem.

Začátek by byl zklamání, kdybych od toho něco očekávala. Naštěstí jsem do toho šla s laťkou položenou proklatě nízko, takže jsem v klidu seděla na lodi a hrála schovávanou s děckem. Řikala jsem si, že to je asi forma tutorialu na stealth a že by nebylo dobrý odmítat a pak to neumět ovládat. Vzhledem k názvu hry jsem očekávala, že velmi brzo přijde nějakej podraz, a ono jo, už mám na krku vraždu vládkyně a táhnou mě do vězení. Samozřejmě jsem to nebyla... nebyl? já, byli to nějaký chlapi s magií. Co se otravně portujou kolem mě. Neni nic zábavnějšího, než když vám daj v tutorialu do ruky zbraně a řeknou "bojuj proti těmhle portujícím se chlapům". To člověka uplně naladí na hru.

Hlavní postava nemá dabing, nemá osobnost, nemá vlastně obličej, nemá nic. Myslim, že doba, kdy to bylo přípustný, je dávno pryč. Asi někdo chtěl, aby lidi dělali self inserty. Bohužel tohle já neumim. A nechápu. Potřebuju hlavní postavu, ke který mám nějakej vztah a zkrz kterou vzniká návaznost na děj. Proč by mě mělo zajímat, že se děje něco s nějakym abstraktnim chlápkem? Tohle projde v IWD, kde neni děj nijak vázanej na postavy. On definitivně neni já, nedělá věci co dělám já, nejmenuje se já... :-D Prostě mám problém.

Záporák... je velmi stereotypní záporák, chybí mu jen knírek, kterej by si mohl kroutit.

Postava má v levý ruce pistoli/kuši a v pravý meč. Kuši ovládáte pravym tlačítkem, meč levym. Asi nějaký cvičení na podporu spojů mezi hemisférama.

No, každopádně...
Ve vězení se mr. Nopersoalitymu nelíbí, zvlášť proto, že stereotypní záporák od něj chce přiznání k zabití tý vládkyně. Náš chlapec nic neřiká, protože nemá dabing, ani dialogový možnosti, je to takový divný. Ale nepodepíše. Možná neumí ani psát. Každopádně mu strážný donesou chleba s klíčem od cely a nechaj ho uprchnout.

V jedný ruce bouchačku, ve druhý meč, assassin, nějak jsem předpokládala, že nevadí, když zabiju nějaký lidi. On chlapec neni zrovna vybavenej k nezabíjení. Ta bouchačka přede mnou vyloženě nabádá k tomu že když se přede mnou mihne nepřítel, ustřelim mu hlavu. A pak zjistim, že to hra hlídá a trestá. WTF? Thief mrtvoly neřeší (i když je taky počítá), a to hlavní hrdina reálně zabíjení odmítá a je důkladně vybavenej k nonletálnímu likvidování nepřátel. No, můžu zkusit to nějak omezit, ale když ono je to tak zábavný. A praktický.

Stokama (fujky) se proplaveme na svobodu, a už na nás čekaj naši spojenci. Nejsou nijak zajímaví. Opravdu, vytvořit si v týhle hře nějakou vazbu na nějakou postavu bude dřina. Naštěstí jsem si po nákupu odešla zdřímnout. Probudim se, vstanu z postele, samozřejmě plně vyzbrojená, a... proč sakra vidim skrz podlahu nebe? Dospěla jsem k závěru, že je to nějakej sen, a vylezla ven, abych zjistila, že jsem v nějaký dimenzi, kde jaksi chybí podlaha. A zjevila se mi první a jediná zajímavá postava, kterou jsem zatim potkala, the outsider. Místní vpodstatěbožstvo. Sympaťák. Podepsal se mi na ruku a dal mi magický schopnosti a srdíčko. Minul Valentýna jen o tři dny. Řekl mi, ať sbírám runy, a že si za ně můžu koupit další kouzla. Taky chce, abych ho navštívila v jeho chrámu. Vidim to velmi romanticky.

No, a první skutečná mise. Hned jsem zastřelila pět lidí... Když oni se tam tak producírovali... To je jako Thief a aerical takedown. Vidim možnost a neodolám. Taky jsem našla nějaký runy a mluvila s šílenou (doslova) babiznou, která mi dala quest na otrávení hromady lidí. Ale hlavně že mi hra hodnotí tu střelbu. A ty tři lidi co jsem zabila protože jí klepali na dveře. Na ty jsem uplně zapoměla.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #1 kdy: Únor 19, 2019, 10:27:47 »

Včera nebylo na plížení moc času, chodila jsem hera. Ale přeci jen jsem tomu chvilku dala a učila se nepřátele nezabíjet. Prvního omráčenýho chlapa jsem omylem hodila na místo, kde ho sežralo obří hejno potkanů. Druhej mi spadl do ohniště, kde okamžitě umřel. Nemůžu se zbavit pocitu, že něco v tý hře je proti mě. Objevila jsem uspávací šipky, ovšem jejich kapacita je nízká. Lidi hezky tancujou, když je člověk trefí. Jdou tím krotit i agresivní jedinci, ale při počtu šipek to neni realisticky využitelný jinak než v krizi. Taky jsem se naučila dávat lidem kyslíkovou dietu. V rámci originality nedochází k mlácení do hlavy, lidi se omračujou škrcenim. Omráčený lidi tiše chrápou. A to vim proto, že se mi úspěšně podařilo několik lidí omráčit a odnést za roh, kde nejsou vidět. A kde nehoří oheň a nejsou potkani.

Budu si teď pamatovat, že potkani se regenerující, když je zabiju. Mimochodem, bílý potkani se daj jíst, a doplňujou manu.

A teď se dostáváme ke kouzlení. Pořád bojuju s tim, že to neni Thief. Mačkání Fka prostě nezapíná focus. Mám noční vidění, ale musím ho vždycky nakliknout. Všechno se musí hledat na liště, krom veci, který tam nejsou. Víte jak dlouho jsem hledala blbej granát? Abych mohla zabít potkany, co se pak stejně zregenerovali a sežrali mi chlapa? Asi deset minut. Moje první kouzlo je teleportace, a ta je fakt super. Akorát v ní ještě nemám úplně cit. A ta mana  je taková divná, vždycky se doplňuje, a pak už ne. Vždycky se postupně permanentně vyčerpává a pak musím lovit bílý potkánky.

Mapovani... neexistuje. Řekněte mi, kdo tvoří hru bez pořádný mapy. Běhám tam ze strany na stranu jako pitomec.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #2 kdy: Únor 20, 2019, 03:37:14 »

Kdyby tuhle hru nedělalo Arkane Studios, tak se o ní asi ani tolik nemluvilo/nepsalo. Mě osobně nezaujal celý ten svět a tak jsem se Dishonored obloukem vyhnul. Koukal jsem ještě na gameplay z dvojky, ale to opravdu není nic, co bych chtěl hrát.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #3 kdy: Únor 21, 2019, 07:25:17 »

Nemám tušení, kdo to dělal, tyhle věci jdou mimo mě.
O dvojce rozhodně neuvažuju.
Nezajímavej svět je samozřejmě mínus. Špatnej příběh od her automaticky očekávám, takže nehodnoceno. Nepřítomnost jakýkoliv zajímavý postavy je ale problém. Stejně tak hlavní postava bez charakteru. Ani nebudu používat jméno, protože patníky podle mě jména nemaj. Kdyby byli ve hře psi, tak na něj budou chodit močit.

Docela změna, proti LoK, kde jsou postavy a příběh to uplně hlavní. A dabing. Mám pocit, že za to dostali dokonce nějaký ocenění. No, furt ještě mám rozehranej Soul Reaver 2. OK, myslim, že jsem se přemluvila, budu se plížit až o víkendu. Dohraju si ten Reaver.

Každopádně se mi stále dere na mozek srovnání Thiefa 4 a Dishonored, speciálně proto, že chudák Thief byl tolik kritizovanej. Ze strany fanoušků to chápu, taky jsem zuřila kvůli rebootu a měla raději původní svět a původního Garretta. Ale hra jako taková je dobře hratelná. Příběh stojí za prd, ale jak jsem psala výše, nehodnoceno.

Ale Thief. Projížděla jsem magii v Dishonored a dost těch skillů vypadá hodně podobně, alespoň z popisu. Samozřejmě jsem stále relativně na začátku hry a nemám vše ozkoušený. Navíc naprosto chápu, že stejnej žánr hry si vyloženě žádá podobný schopnosti. Ale to provedení, ta intuitivnost ovládání… :-D. Ta praktičnost faktu, že v pravý ruce mám prostě meč, a levačkou dělám ale úplně všechno ostatní. Meč nepoužívám, když nezabíjim, ne? Proč nemůžu mít v jedný ruce kuši s uspávacíma šipkama a druhou kouzlit? Tím bych mohla mít v pohotovosti třeba teleportaci, když lovim lidi z dálky.

Thief série má obecně celkem dobrý tutorialy, který člověka tak nějak přirozeně naučej hru ovládat, a pak ho pustěj do normálních misí. Nesnáším momenty “stojíš ve frontě a čumíš”. Nebo v případě Dishonored “stojíš na lodi a čumíš” (kde už jsem to viděla? Morrowind?) Proč to neni řešený formou animace? Nějak ve zkratce? Třeba s komentářem, aby se pak omezily takový ty nepřirozeně znějící expoziční dialogy? Proč mi dávaj ovládání postavy v momentě, kdy nemůžu nic dělat? Chci ODKLIKNUTELNOU animaci. Vím že tohle píšu jako faninka LoK, který je notorický svym “tři kroky neodkliknutelná animace” stylem. Některejm hrám to prostě odpustim. Dokonce i ten půlhodinovej úlet na začátku SR 2.

Mimochodem, moje kontrola pravopisu se postupně učí mluvit nespisovně. A už píše Reaver a Thief s velkejma písmenama. Jsem na ní hrdá. Stejně, pokud některý věty nedávaj smysl, možná neni chyba ve mě ani ve vás.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #4 kdy: Únor 21, 2019, 21:54:18 »

:-D
https://www.deviantart.com/ayej/art/Dishonored-doodles-2-444904622
Jen taková věc na kterou jsem náhodou narazila, pro ilustraci.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #5 kdy: Únor 23, 2019, 12:38:16 »

Cha! Plížim se dál. Dorazila jsem tu misi na low chaos. Fakt jsem to dokázala. I se všema těma lidma, co se tam tak provokativně producírovali.

Jen tak mimochodem, aby někoho nenapadlo, že mě ta hra snad nebaví. Baví. Je to takovej Thief 4 klon s teleportací navíc.

Do objektu kam musim pro informace se dá dostat jednoduše, protože z nepochopitelnýho důvodu má ta elektrická brána, co tam vede.. nechráněný napájení ZVENČÍ. Člověk, co jim navrhuje zabezpečení, je ten typ, co napíše pin na kreditku a pak jí naskenuje a pošle na facebook. Stráží za branou se zbavíte tak, že se jim ukážete, a oni naběhnou do vlastního zabezpečení, který je s komickym DZTT DZZT dezintegruje. Dlouho jsem se takhle nezasmála.

Otrávili jsme ty chlápky v uličce, jak nám řekla ta babka, protože runa. Runy jsou dobrý. Koupila jsem si prodlouženou teleportaci a lepší skákání. A teď jsem uplně vzum vzum. Zachránila jsem nějakýho týpka tim, že jsem ho odnesla na "bezpečný místo". Rozumějte popelnici venku. Se záporákem jsem se vypořádala bez zabití, je to naprosto nelogický, ale funkční a má to pozitivní vliv na chaos. Dokumenty o tom kde je ta unesená holka máme, všechny vedlejší úkoly jsou splněný... a mimochodem, ve hře jsou psi. Radši jsem se jim vyhnula.

A teď další mise, jdeme do klubu, na kterej v tý předchozí všude visely upoutávky. Neni to úžasný překvapení?
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #6 kdy: Únor 25, 2019, 20:10:15 »

Tak, mise jsou celkem nudný, nevim, jestli má význam se v nich nějak vypisovat? Každopádně ples byl super. Hromady lootu, zlato, perly, minimum stráží... přehlednej terén, žádný otevřený prostory, odkud může něco nečekaně vylítnout. Účelem bylo zabít nějakou ženskou. Obávám se, že se mi jí omylem podařilo prodat nějakýmu chlápkovi do nějakýho sexuálního otroctví. Asi jsem měla zabít jak jí tak jeho. No, stalo se. Ale najedli jsme se, sebrali jsme tunu zlatejch cihel a perly, na plese ten vak co jsem za sebou asi táhla nebyl nikomu nápadnej a tvůrci hry nemaj ponětí, kolik váží zlatá cihla, a jaká je asi její cena. A že jsou to veeelký cihly, nedivila bych se, kdyby měly metrák. Samozřejmě můj odhad velikosti ze hry neni dokonalej, ale tři zlatý cihly neni něco, co strčíte do batůžku a jdete si zapařit na večírek.

Každopádně mise na kterou jsem narazila pak je taková těžká. Moc stráží. Šla jsem radši hrát Thiefa. Je děsnej šok, jak neviditelnej Garrett je, proti patníkovi. Jak ty stráže choděj kolem mě a nic neviděj. A to jsem vždycky měla pocit, že je ve čtyřce Garrett hrozně snadno vidět, proti trojce.Teda on to neni pocit, on JE hrozně snadno vidět, ale...
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #7 kdy: Únor 25, 2019, 21:36:39 »

Kdysi dávno jsme ve škole dělali na téma zlaté cihličky výpočty. V zahraničí totiž v té době běžela soutěž, která spočívala v tom, že kdo dokázal zdvihnout cihličku prsty chycením z boku (tzv. stopkou), tak si jí může nechat. Kdo zná zlatou cihličku, tak určitě ví, že boky jsou zkosené, tudíž už jen to samo o sobě dost klouže. Druhá věc je, že zlatá cihlička váží asi 21 kilo a něco málo k tomu :D Nikomu se to tuším tenkrát nepovedlo. Ale plná igelitka zlatých cihliček je jinak filmový standard ;)

Mě v této souvislosti napadá ještě vzpomínka na laborky chemie, kdy po mě učitelka hodila flaštičkou rtuti (250 ml klasika plastová dóza), naplněná zhruba do 3/4. V žádném případě jsem nečekal, že to bude vážit tolik kilo, a měl jsem co dělat (litr rtuti váží zhruba 13,5 kg).

Ale jinak k tomu stealthu. Viděl jsem před pár dny video z Dishonored, kde jsem nad slepotou strážných kroutil hlavou. Dotyčný týpek k tomu musel dělat, že vykukovat z poza rohu je strašně nebezpečné, aby vůbec navodil atmosféru nějakého strachu :D Každému normálnímu člověku však muselo být jasné, že ten strážný ve vokýnku ani u dveří na tu postavu vůbec nereaguje.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #8 kdy: Únor 26, 2019, 10:43:14 »

Hele, já se včera v Dishonored úspěšně kryla za mřížovanej plot. Jsem myslela že se potrhám smíchy. Vykukování je myslím zrovna naprogramovaný jako nerizikový.
Jinak ale stráže jsou kurva rychlý v odhalování a lovení. A sklepat je neni prdel. Dokonce koukaj i nahoru. Fakt nevim, co jsi viděl za video. Dishonored je založený na tom, že se kreješ za objekty. Thief má skrejvaní taky, ale k tomu má poměrně značnou schopnost ukrytí ve stínu. A právě slepota stráží je ta sranda. Zvlášť ve trojce.  Prostě Thief neni náročná hra. Podstatný je si to užít. Vyděšenej člověk je tak či tak, ta hra má atmosféru. Samozřejmě je tam nastavitelná obtížnost a ve čtyřce se daj nastavit výzvy, jako třeba že hra končí, pokud si tě někdo jen trošku všimne. Hraju na normal pro srandu.

Chápu, že někdo chce od hry výzvu. Já občas taky, ale předevšim se ráda bavim. Nebaví mě celou hru stát někde připosraná, aby mě někdo náhodou neviděl. Je sranda lovit prisleplý stráže. Thief má poplachy mnohem přehledneji. Taky má lepší upozorňovací zvuky. A Strážnejm reálně utečete. A oslepovací granáty! A fakt, že se stráže nikdy nevytvářej z čistýho vzduchu. A můžete omračovat lidi i v boji. Nebo na dálku, když je trefíte do hlavy lahví. Sakra, proč je ta hra tak mizerně krátká.

« Poslední změna: Únor 26, 2019, 10:51:31 od Yuyana »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #9 kdy: Únor 26, 2019, 12:58:35 »

Božínku. Narazila jsem na nějakýho člověka co vychvaluje Dishonored. Prej skvělý charaktery. JAKÝ? Kde je tam nějaký NPC s vůbec nějakym charakterem? Hraje ten člověk nějakou jinou hru? Pochází z jiný dimenze? Příběh? Kdyby tuhle hovadinu alespoň neposílal s kritikou Thiefa do Thief tagu. Intuitivní ovládání :-D. Božínku. Komik.

Já chtěla jen nějakej stylovej fanart Garetta na plochu. Škoda že starý díly Thiefa nemaj grafiku a kompatibilitu. Člověk by tý hře přál nějakou šanci a popularitu. Nikdo z fanoušků nepopírá, že čtyřka má svý mouchy. Bohužel nedonutíte lidi hrát ani trojku, natož dvojku nebo jedničku.

Edit:
Tak se zdá, že hlavní problém ten člověk vidí v tom, že Garrett neni dostatečně vyděšenej. Je vidět, že opravdu nehrál předchozí díly, původní Garrett byl MNOHEM míň.. měkkej? Nikdo v tý hře netvrdí, že ten chlap je psychicky normální. Nikdo to ani nenaznačuje. Spíš tak jako naopak. Navíc ty věci se mu dějou každou středu... :-D A co Dishonored, kde postava nehne ani brvou, když mu zabijou partnerku a unesou dceru? Garrett se možná nebojí nemrtvejch, ale na tenhle typ věcí reakce má.
« Poslední změna: Únor 26, 2019, 13:56:44 od Yuyana »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #10 kdy: Únor 27, 2019, 11:49:01 »

No, prostě hraju Thiefa. Nainstalovala jsem na novej komp jedničku a běží, takže možná dohraju i první díl, až bude někdy nálada. Zatím jsem sfoukla tutorial a šla lovit do čtyřky. Dám si nějaký achievementy. Udělám nějaký fotky. Musím si dát pauzu od Dishonored. Outsider se zas nějakou dobu neukázal. Jediná trošku zajímavá postava a objeví se jednou za uherák. No, stejně s ním nemůžu mluvit. Ta odtrženost od světa mě vyčerpává. Nemám motivaci na těžší mise. Zvlášť když chodim z práce tak jak chodim.

Už zase vykrádám spalovnu mrtvol. Těšim se na starej prokletej blázinec, tam nejsou nepřátelé, taková klidná mise.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #11 kdy: Březen 02, 2019, 11:55:15 »

Tak, pro změnu Dishonored. To teleportovávání je super, a už se mi neplete ovládání. Zdiskreditovala jsem regenta, kterej všechno narafičil, a pak... mě moji zachránci a parťáci otrávili. Ou je. Já si říkala, že maj ošklivý hrubý obličeje a jejich šéf má takovou podezřelou jizvu. Slovo "stereotyp" zuřivě lítá v mojí hlavě sem a tam a mlátí se o stěny.

No, nic, žiju, a jsem zase na začátku. Akorát proti jinejm lidem. No neni to zábava?
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #12 kdy: Březen 02, 2019, 16:58:18 »

Portování, portování, jediná super věc na týhle hře. Vždycky si označim kam chci jít, a puf! Jsem tam. Všimněte si, jak se mi čoudí z obrázku co mám na ruce.
Spoiler: ukázat


A tohle je pán, co mi dal obrázek. Nejmenuje se nijak a je to v podstatě bůh. Na 4000 celkem zachovalej. Velmi znuděnej, vždycky je v týhle pozici a monotónim hlasem něco vypráví. Čekala jsem od něj něco zajímavejšího.
Spoiler: ukázat


Tohle je svět, kde "žije". Osobně si myslim, že Nagrand je hezčí.
Spoiler: ukázat


Tady jsem vám vyfotila pejska. Nemusíte se bát, jen spinká. Ta krev na meči je lidská.
Spoiler: ukázat


Tohle je takovej trik, kdy vidíte nepřátele a poklady přes zdi, a stále do něčeho bouráte. Velmi dezorientující, ale situačně užitečný.
Spoiler: ukázat



Tak, a zpět k Thiefovi. Potřebuju něco klidnějšího. Než budu ZAS zachraňovat Emily, tentokrát od jinýho regenta. Uff.

Spoiler: ukázat


Edit: ok, photobucket vysral moje fotky. Skoro všechny moje fotky, za celou dobu co tam jsem. To je radosti. Ne že by na tom záleželo, ale moje odkazy, že. No, sereme na ně.
« Poslední změna: Březen 08, 2019, 19:13:51 od Yuyana »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #13 kdy: Březen 03, 2019, 13:30:11 »

Ok, takže, Assassin's Creed: Unity. Co, co, Thiefa jsem hrála včera, na Dishonored neni nálada, proč nezkusit něco jinýho.

Tutorial. Sakra, takhle to má vypadat. Pecka. Akce všude kolem... hned je člověk nadšenej a chycenej hrou. Tumáš ovládání a koukej se hejbat! Fakt je, že jsem omylem vyskočila na nějakou laťku a asi minutu zmateně visela za ruce a hledala jak seskočit :-D, zatim co kolem mě hořely ohně a zuřil boj, ale jinak dobrý. Už úvodní loga vypadaly hezky. Taky nešly odkliknout... Rozhodně jsem zatim zaujatá. Akorát ta realistická grafika X vlasy... ale co se dá dělat.

Tak, teď mě zabili a jsem někdo jinej. A kradu jabka, asi jako parodii na Morrowind. A teď mi zabili otce, a teď jsem najednou dospělej a střílej po mě a sakra trefujou se :-D. Zatim super hra, snad to vydrží.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #14 kdy: Březen 03, 2019, 15:45:44 »

No, to eskalovalo rychle, už jsem zase ve vězení za vraždu kterou jsem nespáchala. Hlavní kluk, říkejme mu Will, je zamilovanej do nějaký šlechtičny, říkejme jí Elizabet. A tak se rozhodne k ní proplížit na večírek, kam nebyl pozvanej. Milej kluk, vážně. Dokonce i mluví a má obličej. Docela jsem mu tu romanci přála, ač bylo jasný, že se to brzo vysere. A taky že jo. Tentokrát nezabili jí, ale nějakýho chlapa. Aha, to byl její otec. Kterýho jsme slíbili varovat. No,  se nedivim, že je holka poněkud rozhořčená.

Ve vězení klasická scéna, souboj, "znal jsem tvýho otce", bla bla bla, tvůj otec byl pirát, Wille. Teda, Assassin. Klukovi během dvou měsíců ve vězení narostly fousy. Přesně tolik, aby mu to nekazilo image. Teď je venku povstání a já se chystám zdrhat. Už to skoro umim ovládat. Situace, kdy visim na něčem, na čem viset nechci, jsou stále vzácnější.

Na konci zdrhačky mi pan assassin dal nějaký kolečko, který má na sobě obrázek. Neni mi uplně jasný, co si představoval, že z toho vyvěštim, ale on to hoch nějak zvládne. Zatim se porozhlídnu po městě, zdá se, že tu jsou questy a truhly.
IP zaznamenána