Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Srpen 17, 2019, 19:09:54
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Might & Magic Heroes VII  (Přečteno 57323 krát)

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1406
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #255 kdy: Leden 05, 2016, 09:49:07 »

Tak jsem se konečně k tomu mohl vrátit a přes Vánoce dohrál tu hlavní kampaň za Ivana. Přijde mi, že patch 1.6 (nebo možná některý starší) přinesl celou řadu nových chyb. Jednak změnili funkci teleportace do měst pomocí kouzla a brány. Dřív to fungovalo tak, že se hrdina přesunul do nejbližšího volného města, čehož se dalo využívat a cíleně tak zvolit, do kterého se má hrdina přesunout (například v případě dvou měst si vlízt do jednoho a z něj se přesunout do druhého, nebo cíleně volnými hrdiny zablokovat všechna města, krom jednoho, kam se hráč chtěl přesunout). To nyní nefunguje a hrdina, i když stojí přímo ve městě, se stále má snahu do toho města kde stojí přesouvat. Tím je toto kouzlo definitivně k ničemu stejně, jako kouzlo přivolat posily.

Další věc je odhad způsobených škod (mrtvých) na nepřátelské jednotce během boje. Dřív, pokud hráč najel na nepřítele myší a zkoušel různé směry, ukazovalo mu to relativně přesně, kolik nepřátelských jednotek zdechne v případě útoku. Pochopitelně se to pohybovalo v určitém rozmezí, nicméně to víceméně odpovídalo a způsobené škody se do toho rozmezí opravdu vešly. Nyní to tak není a po útoku hráč zjistí, že způsobené škody jsou klidně až o polovinu menší, než co hra ukazovala. Tedy ukazuje-li to zranění 100-200 mrtvých, způsobené škody mohou být klidně 50-100 mrtvých a podobně. Což je velice matoucí. Stejně tak je matoucí informace o tom, jestli bude nebo nebude nepřítel oplácet. Například u minotaurů, které oplácí preventivně (tj nejprve oplácí a až pak útočí jednotka na ně), se píše, že oplácet nebudou a podobně.

Stabilita hry se nijak nezměnila, stále je zde problém s pamětí. Během druhého kola za Ivana mi tak hra spadla 2x. (je to dlouhá mapa a trvá dlouho, než jí hráč dohraje).

Celkově vzato mě kampaň za Ivana trošku zklamala svojí obtížností. Přišlo mi, že je to nějaké příliš snadné, ve srovnání s některými jinými mapami v těch jiných kampaních dokonce hodně snadné, přičemž by tak nějak člověk čekal, že když je to finále, že to bude také i největší nářez a že to bude mít největší nároky na hráče a jeho schopnosti (když prošel tím vším před tím). Druhá mapa Ivana je sice dobře napsaná scénáristicky a je opravdu dlouhá, je tam mnoho různých událostí, úkolů atd, nicméně je současně neskutečně snadná. Nepřítel/nepřátelé mají vypnutou inteligenci a vlastně téměř vůbec nic nedělají, vše čeká jen na hráče, až se probojuje těmi hromadami neutrálních jednotek, poplní ty úkoly a pak vykřeše hlavního zlouna takovým způsobem, že neví jak se jmenuje. Ke mně se například přidalo skrz diplomacii asi 120 křižáků (tj šampionských jednotek azylu), 600 knězů, měl jsem asi 40 zlatých draků, kteří se ke mě přidávali nebo jsem je najímal, asi 60 archandělů, 4000 kušařů (některé najmuté, některé získané skrz diplomacii) atd. A to byla jen armáda jednoho hrdiny. Nekromacerka měla ke konci 10000 kostlivců a 5000 duchů, které získala během bojů s neutrálními vojáky + ještě mnoho dalších nemrtvých, které získala plněním úkolů, čarodějka již od začátku začínala s mega-armádou a vykuchala všechno, co potkala atd atd. Hrdina divochů taky prakticky neměl konkurenci, zvláště, když se k němu přidalo asi 150 kentaurů. No, prostě bych čekal větší peklo, třeba více plně aktivních nepřátel, zatímco hráč by měl jen jeden hrad a málo zdrojů. Ale mapa to byla pěkná.
« Poslední změna: Leden 05, 2016, 09:54:41 od Milhaus »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5578
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #256 kdy: Leden 30, 2016, 14:04:09 »

Říkám si, únor se blíží, kouknu, jestli už je nějaký bližší termín patche a koukám, Ubisoft stáhl ocas a s vrčením vycouval :) Holt když chybí argumenty, není přeci nic "zbabělého" než-li diskusi ukončit na té nejnižší úrovni a tak je komentování článků na Shadow Councilu zrušeno ...

Kdyby to nebyl Ubisoft, asi bych u toho odůvodnění u pár bodů pokýval hlavou, ale nějak zapomněli, že si za celý ten stav mohou sami a to svým vlastním přístupem. Proto nemám důvod je jakkoliv litovat, nebo s nimi soucítit. Namísto toho, aby to vyřešili se vztyčenou hlavou, tak zbaběle utekli. Zcela určitě to bylo rozhodnutí z vyšších míst, ale to nic nemění na podstatě celé věci a tou byla velmi slabá komunikace. Ale takhle to dopadne vždy, když se vývojář rozhodne vytvořit web, který pod záminkou spolupráce s komunitou slouží hlavně jako PR. Měli jsme to tu i u MMX a zcela jistě to ještě mnohokrát uvidíme u jiných titulů.

Shadow Council měl šanci něco změnit, ale jako komunitní platforma je nyní už mrtvý, protože přišel o samotné srdce a bez srdce už to nikdy prostě fungovat nemůže. Obávám se, že tohle nevěští nic dobrého ani pro budoucnost hry.

Sběratelku mám stále zabalenou ve skříni a nejspíše už to tak jednou pro vždy zůstane.
IP zaznamenána
This is the end ...

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 95
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #257 kdy: Únor 04, 2016, 13:35:41 »

Prolomím tady to ticho prudičským dotazem :)

Elemire, podařilo se ti zjistit něco bližšího k tomuto: https://mmh7.ubi.com/en/factions/haven/class/cleric

Zdali by to bylo možné "vyextrahovat"? Grafiku mám k dispozici kompletní, jen těm kódům moc neholduji.
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5578
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #258 kdy: Únor 04, 2016, 16:06:18 »

Mno, samozřejmě jsem zapomněl, ale před hodinkou jsem to teda zkusil a takhle vypadá offline výsledek:

http://www.svetmightandmagic.cz/mmhvii/cleric.php

V principu na tom nic není, ty hotové šablony stačí jen přeložit a pak zajistit správné načítání obrázků. A v tom vidím drobnější problém. Pokud se koukneš, jak je ta grafika dělaná, tak to jsou u skillů monolitické obrázky, kde jsou všechny skilly právě v jednom obrázku a skript pak zobrazuje určitý výřez.

Teď se to snažím akorát převést do nějakého srozumitelného formátování, aby bylo jasné, co kde je i v samotném html.
IP zaznamenána
This is the end ...

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 95
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #259 kdy: Únor 04, 2016, 16:21:00 »

Jop, grafiku jsem zkoumal a myslel jsem, že si to umí dělat výřezy (kruhové) z té šablony všech skillů, ale nenapadlo mě, že by to nahrávalo celou tu šablonu a jen skrylo vše kolem (pokud jsem to správně pochopil).

Pokud se ti to podaří vyexportovat do něčeho použitelného, bylo by to fajn. Přeložil bych texty a hlavně aktualizoval na verzi 1.6

Ještě jednou díky  :)
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5578
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #260 kdy: Únor 04, 2016, 17:11:56 »

Zkusím to pak ještě na jiné třídě povolání, ale ta podstatná část pro nás na úpravu je ve skutečnosti asi jen to html + ošetřit správné obrázky v css. Teoreticky by mělo být snadné upravit i vzhled skilwheelu podle aktuální třídy - stačí, když mi pak pošleš aktuální obrázky skilwheels pro každou třídu a tu šablonu bych ti pro každou z nich předpřipravil. Potom bych ti jen vysvětlil, co s čím souvisí.

Edit: Je to tak, stačí upravit jen html část, vše ostatní už je potom stejné.
« Poslední změna: Únor 04, 2016, 17:40:45 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5578
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #261 kdy: Únor 04, 2016, 18:05:50 »

Když tak na to koukám, napadla mě ještě jedna věc. Ono je v principu nesmysl, aby si doplňoval xy-krát to samé, protože ty dovednosti se asi nemění, takže spíš vytáhnu každou dovednost v plné sestavě (normal -> master) a pošlu ti to jako soubor k počeštění.

Pak jsou dvě varianty, buďto ti vysvětlím, jak to poskládat do skilwheelu, nebo mi to pošleš zpět a poskládám to já podle těch aktuálních skilwheelů ze hry, co bys mi poslal.
IP zaznamenána
This is the end ...

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 95
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #262 kdy: Únor 04, 2016, 18:31:01 »

Asi ideální by bylo, abych tě s tím neotravoval při každé změně, to nějak pochopit a doplnit to sám, že? :)

Btw co bude výsledkem? Skript nebo html kód nebo obojí? Jde mi o to, že jedu přes Joomlu, tak abych to tam nějak zapracoval. Obrázky ideálně nebrat z Ubiserverů, ale tahat lokálně (uložím si je k sobě), jelikož oni jsou schopní za čas ta data ze stránky smazat.

Mail na mě máš, takže když tak můžeš poslat data tam. Obrázky bych neřešil, ty jsou na 99% shodné s hrou a měnit je už asi nebudou, spíše jen aby byl ten obsah = text snadno editovatelný.
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5578
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #263 kdy: Únor 04, 2016, 20:14:45 »

Máš to v poště, kdyby nebylo něco jasné, tak dej vědět ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 95
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #264 kdy: Únor 04, 2016, 20:57:58 »

Máš to v poště, kdyby nebylo něco jasné, tak dej vědět ;)

Díky, budu mít o víkendu o zábavu postaráno :)

PS: tlačidlo "share" by šlo zprovoznit nebo to mají nějak napevno v tom jejich webu? Vytvoří to odkaz s uloženým "naklikaným" buildem. Není to nutnost, když tak bych ho vyhodil.
« Poslední změna: Únor 04, 2016, 21:03:00 od Lordgraa »
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5578
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #265 kdy: Únor 04, 2016, 21:17:26 »

Zkoušel jsem, co dělá, ale blíž jsem po tom nepátral. Zkusím kdyžtak ještě zítra kouknout, tam jde spíše o to, že jsem vynechal skript nebo css, které s tím oknem pracuje. Svázané s webem by to být nemělo, je to něco jako lightbox okno. V tomhle ohledu má kupodivu Ubisoft v kódu docela bordel ;), někdo to tam lepí, jak mu to padne pod ruku.
IP zaznamenána
This is the end ...

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 95
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #266 kdy: Únor 04, 2016, 23:59:28 »

Zkoušel jsem, co dělá, ale blíž jsem po tom nepátral. Zkusím kdyžtak ještě zítra kouknout, tam jde spíše o to, že jsem vynechal skript nebo css, které s tím oknem pracuje. Svázané s webem by to být nemělo, je to něco jako lightbox okno. V tomhle ohledu má kupodivu Ubisoft v kódu docela bordel ;), někdo to tam lepí, jak mu to padne pod ruku.

Dělal to přeci Ubi  :P BTW ještě se tam nezobrazuje ta "bublina" nebo prostě ten hnědý boxík, když jen najedeš na ikonku skillu, místo toho jen bílý text, ale to se když tak doladí nakonec.

Jinak překlad jde v pohodě a umisťování rovněž, jen ještě musím pochopit, jak korigovat to zaoblení textu, vždycky se mi zaoblí na opačnou stranu, než je skillwheel :D
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5578
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #267 kdy: Únor 05, 2016, 11:11:25 »

Poslal jsem ti upgrade souborů. Ten iframe jsem tam dodal, takže share už normálně funguje. Bubliny jsou také pořešené, ono je to definované jednou třídou v css, takže jsem celý SkillWheel zaobalil do divu s příslušnou definicí. U hlavního css souboru doporučuju vytahat jen to podstatné a zbytek smazat.

Zaoblení děláš právě definicí divů pomocí data-position (hned ten první u dovednosti). Normálně si to kolečko nakresli i se segmenty a dopiš si, který segment má jaký index ... od shora (12 hodin) po směru hodinových ručiček - ulti3, minor2, minor1, ulti1, major1, major2, major3, ulti2, minor4 a minor3. To by ti mělo s orientací pomoci.

Edit: Akorát mě u toho tlačítka share napadlo, že v současné chvíli je to prakticky k ničemu, protože ta stránka zpětně nerozlouskne, co s tím výstupem má provést. To už na implementaci tak jednoduché nebude.
« Poslední změna: Únor 05, 2016, 11:35:56 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 95
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #268 kdy: Únor 05, 2016, 12:41:56 »

Díky moc za vše, večer na to kouknu.

Tak ten share zatím připravím a ve výstupu dám neaktivní a uvidí se. Beztak dokud nebude fungovat multiplayer tak to nebude tak žhavé.
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5578
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #269 kdy: Únor 05, 2016, 20:42:51 »

Není zač. Zkusím ještě na to zpětné načtení kouknout, ale je to už poněkud mimo mé schopnosti. Tuším, jak je to dělané, ale praktickou zkušenost s tím právě nemám. Na druhou stranu je to dobrá příležitost, se něčemu novému přiučit ;)

Ostatně musím říci, že o dovednostech v MMH7 jsem se nejvíce dozvěděl právě díky tomuhle. Jak ten SkillWheel neznám ani z pětky, tak to bylo pro mě nové a docela mě překvapilo, že to zas takový "zázrak" není :) Podle mě to má větší potenciál, než jak je to nakonec využito. Resp. představoval jsem si to mnohem komplikovanější. Z pohledu implementace RPG prvků je to však dobře zvládnuté a dobře čitelné.
IP zaznamenána
This is the end ...
 

+ Rychlá odpověď