Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 15:31:44
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Yuyu, Dishonored a Thief.  (Přečteno 8086 krát)

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #30 kdy: Březen 28, 2019, 09:13:17 »

To, že mi nesedí, jsem zjistila až při hře a neměla jsem chuť to rozehrávat znovu za jinou postavu, zvlášť když očekávám, že bude mít jiný schopnosti. Hrála jsem za ni tutorial, nejsem z ní na větvi. Celkově jsem ke dvojce pojala odpor a hra šla do koše. Chápu, že to má nějaký fanoušky, asi se mezi ně nezařadim.

Fakt je, že si některý lidi mohli všimnout, že za ženy obecně moc nehraju. Málo kdy jsou mi sympatický. Nic proti ženám, ale obecně mívají buď povahu, která mi nesedí, nebo mám z jejich vzhledu a pohybů vážnou nevolnost :-D. Situace je stále lepší, ale.

Navíc, nic proti tomu koukat celou hru na sexy chlapa, že jo. Samozřejmě to není situace v Dishonored, tam jaksi neni možnost.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #31 kdy: Březen 29, 2019, 17:55:00 »

Víte, jeden z problémů u přechodu mezi Thiefem a Dishonored je ten, že maj pánové jinou útočnou vzdálenost pro omračování. Garrett jen majzne cíl přes kebuli, a tak může stát dál. Corvo je obímací, nepřátele škrtí, takže musí stát blíž. Ve výsledku při přechodu mezi hrama buď za Garretta drcám nepřátele do zadku, protože jsem k nim moc blízko, nebo naopak neškrtim, protože jsem moc daleko. Ovšem, existuje řešení. Thief má nastavení toho, jak moc vepředu nebo vzadu má bejt kamera. Sakra, ta hra mě i po letech dokáže překvapit. Tam se dá nastavit snad uplně všechno. Kdybyto mělo jen trochu rozumnej příběh a nebylo tam to mizerný páčení okýnek, tak by proti tý hře nešlo říct jediný špatný slovo. Mě příběhy nezajímaj, takže jen to páčení okýnek, ovšem doufám, že autor tohodle prvku byl veřejně zbičovanej.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #32 kdy: Duben 20, 2019, 20:53:39 »

Ok, v rámci nudy byly Dishonored dvojce odpuštěny některý hříchy. Považuju to za komickej pokus o fanfikci, kterej je docela hratelnej, pokud se člověk zrovna nedusí smíchy.

Provedla jsem pokus o nezabíjecí hru. V Thiefovi to dělám furt, počítadlo mrtvejch na nule, svědomí čistý... Tady to nejde tak snadno. Nepřátelé maj pud sebezáchovy zfetovanejch lumíků. Držim pod krkem jejich kámoše... šup, tak ho prostě podřežou nebo zastřelej. Házej granáty do svejch, nebo jim při útoku podjedou nohy a spadnou třeba do říčky plný piraní. Třísky z rozbitejch dveří na zemi jsou smrtící, někoho položíte na zem a šup, mrtvej. Rozbijete kus od něj dveře... konec. Dva nepřátele padli na zem na sebe? To je ale smutný, protože jeden z nich je mrtvej. Rozpočítejte si kterej. Život je křehkej.

Jinak je hra celkem snadná, akorát občas netušíte, kdo vás to proboha zastřelil. Nezabíjet lidi je těžký, o to těžší, že je musíte aktivně zachraňovat.

Po úvodní misi bez abilit, kdy jsem se plížila kanálama, jsem dostala něco nazpět. Teďka se už ani bez abilit moc neplížim, už vim jak na to. Každopádně zůstávám u Corva, co se schopností týče. Teleportace a zastavení času mi připadaj zdaleka nejlepší. Víte že za trvání Bend Time jdou poškrtit i čtyři lidi? Uspávací šipky jsou taky super věc, zvlášť s 4x vylepšenou šancí na znovupoužitelnost. A moje nejlepší kamarádka, Stun Mina. Nic nezlikviduje velkou skupinu nepřátel jako tyhle miny. Na roboty samozřejmě jedině výbušná munice. Jedna rána stačí, když v zastavenym čase odnesete všechny nepřátele z dosahu... :-D

Emiliný schopnosti jsem zkoušela. Přijde mi to takový hůře použitelný. Navíc to trvá DLOOOUHO. Prostě bum, čas stojí a už škrtim, ne :-D.

Co se týče příběhu... málem jsem omlátila hlavu o zeď, u tý doktorky, co má druhou osobnost, co je šílená sadistická vražedkyně. Taaak originální zápletka... A ten dizajn. A pak další geniální vědátor, kterej je ale uplně blbej. Vážně, ten člověk VÍ, že po něm jde parchant, co odstřeluje jeho roboty na jednu ránu, teleportovává se, pohybuje se mimo čas, zlikvidoval celou jeho ochranku... a bude v klidu čekat v laborce a machrovat... no jak to asi mohlo dopadnout, že :-D. Zastavení času, port do patra, kulka směrem na oba roboty a už ho škrtim, ani nestih zamávat.

Prostě je to špatný, velmi špatný, ale takovym komickym způsobem.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #33 kdy: Březen 02, 2020, 22:34:47 »

No. Víte že Thief 4 je dokonalá hra na epidemii Koronaviru?
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #34 kdy: Březen 03, 2020, 07:41:41 »

Jenom jestli má tu roušku z nanovlákna :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Marien

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 57
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #35 kdy: Březen 13, 2020, 17:59:04 »

Thief je geniální záležitost. Zvláště v té naší kotlině českomoravské :)

Všechny díly byly skvělé, ale první Thief měl pro mě neopakovatelnou atmošku. To bylo prostě něco.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #36 kdy: Březen 16, 2020, 14:13:05 »

Tak, v praze se prej bez zakrytý pusy a nosu už nesmí jezdit, budeme národ Garrettů. (+ body hře za tu zuřící epidemii, velmi aktuání.)
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #37 kdy: Březen 08, 2022, 02:41:10 »

Jak už jsem zmiňovala, rozehrála jsem Deus Ex Human Revolution a je to... BOŽÍ! Ta hra je skvělá. Naprosto skvělá. A píšu to sem, protože je to stealth hra. Protože to sem sakra patří.

Vykradla jsem policejní stanici, a natahala všechny policajty co mi stáli v cestě do větracích šachet :-D. Vážně, prostě je vemete za nohu a odtáhnete je do doupátka, jako bazilišek :-D. Šla jsem chodbou převlečená za krabici. Nevim, jestli to šlo projít tak či tak, ale přišlo mi vtipný jí tlačit před sebou. Všechny ty rozdílný animace pro všechny možný situace, kotouly a skoky, různý formy lovení nepřátel... muhahahaa, ta hra uspokojuje potřebu lovit skoro stejně jako Thief 4. Pravda, člověk je hodně zranitelnej, zvlášť ze začátku, což to trochu narušuje, ale to tahání objetí do šachet je prostě POCIT :-D.

Zajímalo by mě, kdo tu hru navrhoval po architektonický stránce. Protože jsem právě našla byt s kuchyňskou linkou na záchodě. Záchody jsou ve hře všude. Mnoho záchodů. Byla jsem sprdnutá za to, že jsem byla na dámskym. Bylo to vtipný.

Více méně chodim a kradu. Asi bych měla plnit nějaký mise, ale nemůžu najít tu šipku, tak se bavim po svym. A bavit se po mym je Thief 4, takže mi říkejte Adam "Garrett" Jensen.

Edit: Ano, přestrojení za krabici je super efektivní, proti lidem i kamerám. Můžu jen doporučit. Prostě jí poponesete, když se nikdo nedívá, a sednete si za ní. Nikomu to neni divný.
« Poslední změna: Březen 08, 2022, 10:03:13 od Yuyana »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #38 kdy: Březen 08, 2022, 17:09:35 »

Ve všech ostatních stealth hrách, co jsem kdy hrála, omráčený nepřátelé zůstávaj omráčený. V Thiefovi to naprosto miluju, protože to znamená, že si člověk může maximálně UŽÍT lov. Pěkně postupně, jednoho po druhym, muahahaha! Omlouvám se, moje lovecký pudy jsou silný. Tohle je první hra, kde se nepřátelé sehnou k omráčenýmu kamarádovi/kolegovi, pomůžou mu a proberou ho. Fascinující.

To znamená, že narozdíl od Thiefa/Dishonored neni možnost prostě nechat tělo válet. Přiznám se, že vůbec nejsem zvyklá přemísťovat těla. Na druhou stranu je to zážitkový a adrenalinový, protože musíte nepřítele odchytnout, když se ostatní nedívaj, a rychle ho zatáhnout někam, kde ho už nikdy nenajdou. Je naprosto stěžejní to udělat na správnym místě (třeba blízko ventilace), případně si donýst nějakou tu krabici, za kterou se můžete rychle stáhnout. (Začínám bejt mistr krabicostealthu.)

Navzdory supersíle Adam neumí tělo prostě drapnout a hodit přes rameno, takže většinu času couváte ve dřepu a táhnete nepřítele za sebou. Pocit zvířátka táhnoucího kořist do doupěte je maximální. Osobně je chytám pokud možno za nohu, považuju to za uspokojivější.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #39 kdy: Březen 08, 2022, 23:27:22 »

Ta hra je dějově zajímavá, a já se přistihla při tom, že reálně čtu texty, který nacházim po mapě. Hra mě k tomu motivuje. To je něco, co normálně nedělám. Už teď je mi jasný, že to rozehraju podruhý, protože jsem minula nějaký počítače, ve kterejch jistě byly zajímavý e-maily. Teď už chápu ten hackovací systém. Ano, zdá se, že část zápletky je klasická "muž, běloch, přes 30, unesli/zabili mu partnerku a je třeba zjistit, kdo za to může". Ale to nevadí, protože jsou tam i jiný aspekty. Nebudeme předstírat, že druhý dvě jmenovaný hry tuhle část zápletky nemaj. Tady neni soutěž.

Nějak nemůžu než srovnávat ty tři chlapy. Je to stejnej žánr, myslim že i charakterově jsou si podobný, schopnostma taky poněkud splývaj, akorát Corvo a Adam jsou štěňata a Garrett je mýval. Potvora mýval, kterej vám se sarkastickou poznámkou sebere oběd a bude se na vás pošklebovat z nory, kam si ho zatáhne sníst.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #40 kdy: Březen 09, 2022, 16:22:06 »

Musim říct, že mě... fascinuje ta morbidita. A teď mluvim o tom, že z chlapa si někdo bez jeho vědomí/souhlasu udělá hi-tech hračku, odseká z něj... skoro všechno, narve do něj implantátů, že se divim, že nemá i myčku na nádobí... chlap to očividně nenese uplně dobře, zrcadlo v koupelně vypadá, že do něj dal pěstí, všechny postavy se pohoršujou nad tim, jak hrozný to je... ale zároveň to hra prezentuje stylem: "všichni slintejte nad sexy kyborgem, vlastní kbelík podmínkou".
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #41 kdy: Březen 09, 2022, 23:26:49 »

Jsem uvažovala nad paralelama, a došlo mi... že Garrett je technicky kyborg. Má mechanický oko. A vidí na něj. Sice černobíle, ale vidí. A to z něj dělá kyborga. Sakra Thief série vlastně má kyborgy... Proč mi to nikdy nedošlo?
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #42 kdy: Březen 10, 2022, 14:45:35 »

Mapa ve hře vypadá podobně jako v thiefovi, jediný co mě mírně znervózňuje je položka "ENTER JENSEN". Zajímalo by mě, jak, ale konkrétně, se od hráče očekává, že bude do Jensena vstupovat? Je to nějaký inuendo?
2022-03-08_0001_1.png
* 2022-03-08_0001_1.png (650.92 kB. 1598x894 - prohlédnuto 67 krát.)
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #43 kdy: Březen 11, 2022, 01:29:09 »

Jensen měl devátýho narozeniny! A já to ani nevěděla, až teď jsem si o tom přečetla e-mail :-D. Na jeho vlastnim počítači, kterej jsem hacknula, protože jsou za to bonusy. Zadávat hesla je tak nudný.

Jensene, chlapče, opožděně všechno nejlepší. Je ročník 93, takže je mu letos 29. No, hra se odehrává v budoucnosti. Takže je mu technicky samozřejmě víc. Ale stejně. 1993. :-D lol. Myslim, že budeme muset docela pohnout technologiema, nemaj proti našemu letopočtu moc náskok.
*
Musim říct, že bych ocenila, kdyby mě jako víc varovali, než mě odvezou na misi, protože jsem měla zrovna plnej inventář, a neměla jsem nakoupený bzzt bzzt do svýho paralyzéru. Ze začátku jsem ho nenáviděla, ale teď neznám nic nepšího, než se ukrejvat v terénu a elektrizovat kolena čehokoliv, co se opováží projít kolem. Ano, na takovou vzdálenost je můžu i praštit, ale to mě odkryje, navíc je to řešený animací, která je sice skvělá a cool, ale je dezorientující, když je třeba hned po ní bafnout tělo a mizet v rouře.

Sejmula jsem svýho prvního bosse. Fuj. Musela jsem to vypnout a jít se vydejchat. A pak se vrátit, moudřejší a klidnější. Občas je správně hru ukončit a nenabíhat v afektu do situace, kde člověk opakovaně umře :-D.

Až na ten bossfight, kterej mě... nenadchnul, jsem s hrou spokojená. Jsem nadšená z úrovně detailů. Jako když maj výtahy cedulky s nosnostma, a nepřátelský základny maj marodku a záchodky. A v regálech je toaletní papír. (To neni jako konkurenční titul, kde... jsou mořský vlny ve dřezech. Echm. Nemůžu bejt jediná, koho to stresuje.)

A nepřátelé jsou relativně chytrý. A spolupracujou. Kolikrát mě načapaj, ale narozdíl od Dishonored nejsem naštvaná, protože je to vždycky moje blbost. Akorát jednou jsem měla problém, když jsem se marně pokoušela odtáhnout tělo z místa činu, protože se mu zasekla ruka v kanálku, a nešlo s nim hnout, dokud jsem tu ruku nechytila a nevytáhla ven :-D. To ale bylo vtipný, a naštěstí mě nikdo neviděl.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Yuyu, Dishonored a Thief.
« Odpověď #44 kdy: Březen 11, 2022, 23:51:04 »

Jsem v Číně. V nějakym mafiánskym klubu. Postupně jsem vylákala skoro všechny vyhazovače a hlídače. Ještě mi asi tři chyběj, ale vedu si dobře. Větrací šachty jsou super a já je miluju. Škoda, že nebudu u toho, až se začnou všichni budit.
2022-03-11_2348_1.jpg
* 2022-03-11_2348_1.jpg (305.7 kB. 1920x1017 - prohlédnuto 65 krát.)
IP zaznamenána