Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 12:14:41
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Realms of Arkania: Star Trail HD remake  (Přečteno 6453 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #15 kdy: Březen 06, 2019, 07:46:29 »

Jak je to s těmi elfy, ti dojde hned při prvním levelupu. Pak uvidíš, jaký je rozdíl mezi levelupem bojovníka a duální postavy. Bodů na rozdělování je ve skutečnosti dost, komplikuje to jen hod na úspěch, kdy máš 3 pokusy a zrovna někdy to nevyjde. Jenomže u remaku můžeš zase v pohodě použít save/load.

Elf má opravdu výhodu v tom, že jakmile mu dojde mana, tak může účinně bojovat se zbraněmi v ruce. Nejdřív si však musíš ozkoušet, jak je to s regenerací many, tam pak zas pro změnu uvidíš jaká je výhoda, když je elf zároveň léčitel. Mága jsem třeba v bojích nasazoval jen tam, kde to bylo více potřeba, abych mu právě zbytečně neplýtval manou. Ono když jsi někde v divočině nebo v dungeonu, tak si nemůžeš dovolit komfort hospody. Na druhou stranu, v remaku si můžeš obtížnost dost účinně poštelovat.

Import postav do Star Trailu je skutečně 1:1, ale na level 18 rovnou zapomeň :) Na konci Blade of Destiny budeš na mnohem nižším levelu. Ostatně bez importu by si Star Trail začínal na tom levelu 5, což je tak akorát na přežití. 1-2 levely navíc po importu už mnoho nezmění. V podstatě jakoby plynule navážeš na stejnou obtížnost, kde si v Blade of Destiny skončil.

Star Trail je koncipován podobně jako Blade of Destiny, kromě vypravěče je v něm i dostatek animací. Odpovídá to přesně originálu. Crafty Studios u něj odchytali dost much, proto asi i ta menší velikost na disku. Blade of Destiny byla přeci jen jejich prvotina v Unity3D. Z pohledu vývoje měl ST pohnutý osud, protože majitel práv jeho vývoj někde v polovině zařízl, proto už se tomu nedostalo takové publicity jako remaku BD. Na krabicové balení si taky nevzpomínám.

Pokud jde o ta DLC, to nemá s původní hrou nic společného, jsou to vlastní přídavky Crafty Studios, ale vychází to z příběhu. Quido Henkel s tím nemá nic společného a myslím, že se Crafty Studios s ním ani nikdy nesetkali. Na remaku BD začali pracovat jako fanoušci a domluvili se pak přímo s majitelem práv na sérii.
IP zaznamenána
This is the end ...

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #16 kdy: Březen 06, 2019, 20:20:38 »

Jasne, me zmatl gameplay nekoho kdo hral Star Trail a mel tusim lvl 19, a nejak jsem si vsugeroval ze to byl zacatek hry, asi nebyl :)

Vcera jsem prosel dungeon v Thorwalu. A bylo to docela fajn. Mapovani mesta zabralo docela dlouho, a to jsem v plno domech co nejsou jen okrasa nebyl. Trosku me mrzi ta totalni neinteraktivita s okolim, clovek by obcas nejaky ten sud nebo bednu prohrabnul, ale to asi bude jen zvykem z TES.

Partu jsem zatim nechal jak jsem mel, porad to beru za seznamovaci hrani a zrejme to za par dnu komplet cele restartnu z nejakou vic rozmanitejsi partou. Vsimnul jsem si ze v dungeonu souboje jsou pevne dane na urcitem miste a z urcitou skupinkou nepratel. Zapolim s manou, jeji obnovovani je skutecne tristni a zatim to vypada ze kouzleni bude neco jako dovelena u more jednou za pet let. Lahvicky jsou drahe a odpocinek ji obnovuje pomalu.

Taky jsem vcera zjistil ze hra ma casovy limit, nejake cca 2 roky. Mozna mi to hra rikala nekdy ze zacatku, ale ja to nasel az v napovede. Trochu me to rozmrzelo, nemam rad casove limity ve hrach. Ale samozrejme vubec netusim jestli to tak skutecne je, nebo jestli ten limit je tak velky ze to je jedno.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #17 kdy: Březen 07, 2019, 07:29:44 »

Časový limit se dá v pohodě a s rezervou zvládnout. U remake snad dokonce ani nevadí, pokud ho prošvihneš. Nesmíš akorát pendlovat po mapě sem a tam moc divoce, chce to opravdu systematický průzkum. Největším úskalím jsou ty hory a roční období. Mohlo by tě to na západě uvěznit na dlouhé měsíce. Ono stačí, když budeš mít špatnou výbavu do zimy a málo peněz na hostince, proto je potřeba mít ty spacáky, jinak budeš muset čekat do jara (anebo vliv nemocí apod. vypnout). O časovém limitu se snad dozvíš až skoro ke konci hry. Já to věděl díky diskusím atd., protože to bylo jedno z témat, které se u Blade of Destiny probíralo.

Většina domů ve městech a vesnicích je jen na okrasu. Úkol s hledáním dílů mapy je poměrně přímočarý - má stále stejnou strukturu činností, takže z domů tě nakonec budou zajímat jen služby. V originále to bylo v podstatě to samé, takže jsem s mapováním měst poměrně brzy přestal. Dungeony taky úplně neodpovídají originálu, ale u nich pozor, abys procházel opravdu co nejvíce prostoru, třeba při zdech nebo různé výklenky, protože určité události jsou vázány na malý okruh okolo specifického bodu na podlaze, což se dá díky tomu minout. No a pak jsou tu stále ještě bugy, ale na možnost dohrání to nemá vliv.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #18 kdy: Říjen 12, 2022, 11:46:33 »

Včera jsem se po letech vrátil k HD remake Star Trailu a musím říci, že ve hře došlo nejspíše k pár změnám. Graficky mi to už tak šílené nepřijde, holt těhle assetovek mezitím vyšlo více, takže jsem k tomu již shovívavý :)

Použil jsem import z HD remaku Blade of Destiny, kde mě překvapilo, že postavy jsou na levelu 4 a mají hned dostupný levelup na 5. Musel jsem se pro jistotu podívat, jak jsem v Blade of Destiny skončil a ono to opravdu sedí. Po levelupu jsou postavy jen kousek od levelu 6, který lze získat pevně daným (leč volitelným) bojem hned za městem.

Nepříjemné zjištění nastalo u talentů, protože Star Trail do hry vrací to, co v Blade of Destiny chybělo - např. teleportaci. Jenomže kouzelnice začíná na -10 bodech. Podle diskuse na Steamu je tu chyba, protože defaultní parta má teleportaci na -5 bodech a je tedy snazší z ní udělat plně použitelné kouzlo. V tuhle chvíli jsem poděkoval náhodě, že jsem nevylevelil družinu v BoD do maxima, protože jsem si díky těm dvěma následujícím levelupům dokázal zajistit, že mám teleportaci na -6, tedy mohu jí používat (byť s nízkou pravděpodobností úspěchu).

Během levelupu jsem zjistil, že hra se chová trošku jinak, než jsem původně popisoval. Každý talent je možné úspěšně zvýšit na jeden klik, ale hra přitom na pozadí počítá jednotlivé pokusy, takže zvyšování talentů stojí navenek různý počet pokusů. Jeden klik tak například může představovat okamžitý úspěch, anebo taky třeba tři neúspěchy v řadě zakončené úspěšným hodem, což vám samozřejmě sebere mnohem více z dostupných pokusů pro levelup.

Na druhou stranu je možné nepřízeň osudu zvrátit, protože savovat je nyní možné kdekoliv a levelup se navíc zahajuje manuálně postavu po postavě, takže nevýhodný výsledek je možné korigovat loadem a novými pokusy. I když tohle taky není zrovna ideální cesta (kvůli množství talentů), proto jsem to ani nezkoušel. Každopádně svobodný save je velmi užitečná vychytávka, protože během cestování je díky tomu možné ukládat i bez nutnosti kempování.

Obtížnost je opět korigovatelná skrze zapínání/vypínání různých událostí (nemoci, rozbíjení zbraní apod.). RNG funguje celkem uspokojivě, takže si stíhám doplňovat zásoby bylinek pro léčení nemocí, podobně to funguje i se zásobami jídla a vody. A opět, v případě nepřízně osudu je možné loadnout.

Jelikož jsem se tentokrát rozhodl hru dohrát, tak jsem to začal brát vážněji a cestou do Gashoku jsem udělal odbočku do pohoří Salamander Stones, abych si prošel i všemožné horské stezky. Co se událostí týče, tak jsou shodné s originálem, proto je zde nebudu nijak extra vypisovat (časem dodám screenshoty). Zmíním akorát zdánlivě opuštěné mládě medvěda nebo rozzuřenou medvědici, která nás hnala jedním údolím. No, a když už jsem u toho, tak na východě pohoří "opět" čeká skupina "neporazitelných" elfů. Je vidět, že chlapci dávali při vývoji remaku dobrý pozor, aby do hry zakomponovali vše, co bylo v originálu.

Cestou ze Salamander Stones jsem to vzal kolem Gashoku zpět ne sever a odtud do pohoří Rorwhed. Gashok jsem vynechal záměrně. Na úpatí hor nás potkal zloděj, který nás připravil podobně jako v originále o 20 dukátů, ale to jsou pro nás naštěstí jen drobné (hru jsem začínal se skoro 1000 dukáty). V průsmycích a horských údolích je pár pevně daných soubojů, ale nic výjimečného. Tedy až na souboj s fanatiky, kteří jsou nad naše síly.

Pohoří jsem křižoval celkem na třikrát, protože je na průzkum komplikovanější než Salamander Stones. V první části jsme došli přes střed pohoří a vesnice Hilvalla a Normus do Tjolmaru, což je větší město, kde jsme se zbavili lootu a doplnili síly. Odtud jsme se severní cestou vrátili k Rorwhedu a prošli si jeho severní část, abychom opět skončili v Hilvalle. Odtud následovala cesta okolo Tiefhusenu (město jsme vynechali) po jižní straně pohoří a dokončení průzkumu střední části Rorwhedu z východního směru. Po jižní kupecké trase jsme se poté vydali konečně do Gashoku. Jedna z elfek cestou prošoupala boty, takže i tato vychytávka tu celkem funguje :)

Docela rád bych si před hlavní linkou zopakoval podobný postup jako v originále, tentokrát ale s tím, že bych se vyhnul zatčení orky. Z Gashoku bych proto udělal drobný průzkum pohoří Finsterkamm, kde se nachází hledaný Salamander Stone (kámen přátelství). Nicméně bych ho nevyzvedávala pokračoval bych rychlou cestou přes pohoří Thasch do pohoří Zinnen, které je na průzkum taktéž komplikované. Tím bych měl prozkoumané všechny okrajové části mapy a zbylo by mi jen cestování mezi městy. Nakolik to bude reálné, teprve uvidím, protože zatím mi přeje hezké počasí, takže hory nejsou až takový problém.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #19 kdy: Říjen 12, 2022, 19:42:10 »

Do předchozího textu se mi vloudila chybička. Druhá procházka přes Rorhwed neskončila v Hilvalle, ale v Normusu, odkud jsme si opět a snadno odskočili prodat loot do Tjolmaru. A aby toho nebylo málo, tak jsem musel i do Tiefhusenu, protože obejít ho nešlo :D - neměl jsem odkrytý patřičný bod na křižovatce, což jsem zjistil poněkud pozdě. Třetí procházka tak byla o něco komplikovanější, protože jsem při ní zjistil další nedostatek - horská osada je obsazená orky, takže skrze ní nejde projít. Tím pádem jsem musel zkusit do osady dojít i z jihu a přitom jsem si konečně odemkl bod na jižní spojce, který mi předtím bránil obejít Tiefhusen. Krom toho jsem zjistil, že jsem tu vynechal jeden krátký úsek horské cesty, takže zas tak zbytečná tato odbočka nebyla.

Ve výsledku to bylo komplikovanější, než jsem čekal, ale bez toho, aniž bych nakoukl do hotové mapy, to prostě lépe naplánovat nejde. Hodně cest tak probíhá tím stylem, že se po ní jdeme tam a pak zas zpátky, protože řada odboček na sebe rozumně nenavazuje. Křižování cest sem a tam je nepříjemné obzvláště v místech, kde se vyskytuje nějaká nevýhodná situace, např. nutnost šplhat, popř. se za družinou utrhne lavina balvanů a zasype cestu. V prvním případě je problém v tom, že lano mám jen u některých postav, navíc ne každá postava v družině umí dobře šplhat, takže šplh je celkem riskantní. V druhém případě je potřeba zával odstranit s pomocí lopat a krumpáčů. Ty jsem naštěstí měl, ale zas je to práce na celé dva dny kopání.

Tyhle situace jsou přesně to, co je na Star Trailu perfektní a málokdy se na ně lze dopředu připravit. Navíc horský zával nebo horolezectví si užijete jen na jednom nebo dvou místech ve hře, takže po většinu hry se ani nevyplatí sebou tahat patřičnou výbavu. To už byste pak neměli místo na loot. Podobně jsem třeba dopadl s rybolovem v Salamander Stones, neboť jsem neměl háček s vlascem.

Nakonec jsem se do Gashoku dostal živ a zdráv. Souboje na cestách nejsou nijak obtížné, tedy vyjma dříve zmíněných fanatiků. Celkově mi souboje přijdou lépe vyřešené než v Blade of Destiny HD. Užitečné je i to, že po cestách pendluje relativně dost obchodníků, takže třeba prošoupané boty jsem dokázal brzy nahradit. A naopak, nevýhodou byl nález jednoho NPC, od kterého jsem si koupil lepší meč, protože o něj časem díky příběhu přijdu, takže by bývalo lepší si ho vyzvednout až po té dané události.

V souvislosti s tím mě napadá jedna věc, já se vůbec nedíval, jestli je možné vytvořit více družin. To je totiž způsob, jak by šlo ztrátu předmětů vyřešit. Stačilo by vše potřebné nacpat jedné postavě a tu pak nechat někde zaparkovanou.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #20 kdy: Říjen 15, 2022, 15:23:11 »

Pro zajímavost přikládám dvě mapy z HD remaku. První obrázek je mapa Svelltského údolí a druhý zobrazuje v současnosti prozkoumané cesty.





IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #21 kdy: Říjen 22, 2022, 07:23:45 »

Cestování mi nevyšlo úplně podle představ. Vidle mi do toho hodila zima, kdy jsem začal mít v horách problémy s jídlem a výbavou (absence sněžnic). Z Gashoku jsem se nejprve dostal do Reichsendu, tedy na východní úpatí Finsterkammu a odtud jsem to vzal jižně podél hor do Nordhagu. Cílem bylo otevřít si okružní cestu okolo pohoří až do Yrramisu (ten je kousek od hlavního města Lowangenu). Tím jsem si zpřístupnil horské stezky Finsterkammu na východě a jihu. Jenomže v horách nastal zmíněný problém s jídlem a výbavou, takže jsem se brzy musel vrátit zpět.

Probíhalo to vlastně mnohem hůře, protože v horách mi došlo jídlo a zůstal jsem viset zhruba na polovině cesty mezi Yrramisem a Nordhagem (ten byl o něco blíže). Cesta do Nordhagu si proto vyžádala mnoho loadů během odpočinku, protože jsem si nemohl dovolit nechat skupinu bez jídla a tak jsem musel něco ulovit za každou cenu. Bylinky v zimě moc nerostou, takže jsem zapojil hned obě elfky (Shivu i Eonu). Nakonec jsem dorazil a pár dní strávil v hospodě léčením. Cesta z Nordhagu do Yrramisu byla o poznání snazší, protože na úpatí hor se dá jídlo sehnat snadněji. Nicméně jsem se nevyhnul několika přepadovkám, které jsou pro tuto cestu typické (podobně jako v originále tu jsou některé hlídky pevné, kterým se prostě napoprvé vyhnout nedá, a pak jsou tu samozřejmě náhodná přepadení).

Změnil jsem tedy plán a v okolí Yrramisu si otevřel cestu do Lowangenu a západní stezky pohořím Thasch. V Yrramisu je k dispozici chrám a obchod, takže je to velmi významná osada (rozprodej lootu a oživování padlých hrdinů). V tuhle dobu pořád řádila zima, takže se mohlo stát cokoliv. Bohužel, místní obchod neprodává sněžnice, takže jsem pokračoval v odkrývání cesty směrem na Tiefhusen. Do vyšších poloh hor jsem to moc neriskoval, protože mi chybí zimní výbava, takže začal problém s omrzlinami, což mi začalo pro změnu vyčerpávat zásoby bylinek na jejich léčbu.

Původní plán byl odkrýt si cestu do Arsingenu, což je další osada po cestě, ale zničeho nic jsme se ocitli v bažinách :). Bažiny jsou koncipovány stejně jako v originále, jde tedy o dungeon, ale tentokrát skutečně rozlehlý. Zvládl jsem tu jen jeden boj u chatky, kde se skrývá silná nerozbitná čepel. Družina totiž nebyla v dobré kondici - zkoušel jsem si odhalit okraje mapy, ale jak se družina sem tam topila, tak mi ubylo dost zdraví u jednotlivých postav. Další cestou jsme proto bažiny opustili. Cesta shodou okolností vedla do Svellmie, to je menší osada na břehu Svelltu, odkud je to do Tiefhusenu už kousek.

V Tiefhusenu jsme podstoupili rozprodej lootu a regeneraci. Kouzelnice Lathia navíc po cestě zemřela, protože se ještě před bojem v bažinách stala obětí nemrtvých, kteří jí nakazili paralýzou. Postup nemoci byl dost rychlý, takže stihla zemřít ještě předtím, než jsme dorazili do Svellmie. Svellmia je ovšem jen obyčejnou vískou, kde je jen hospoda, takže jsme museli bez Lathie vydržet až do Tiefhusenu, kde jsme poté navštívili chrám Borona. Lathia ožila hned na první pokus.

Mezitím se zima překlopila v jaro a tak jsme se rozhodli, že se vrátíme k průzkumu hor. Nyní to však vezmeme od Zinnenu a z něj postupně na jih přes Thasch do Finsterkammu. Při té příležitosti jsme nejprve navštívili místo s baziliškem (jedna z cest jakoby směrem na Tjolmar). Baziliška je totiž možné porazit, návod mi poskytl jeden rytíř, na kterého jsme narazili při první cestě z Nordhagu do Yrramisu. Ještě v Yrramisu jsem proto zakoupil potřebný předmět. Boj je dost o náhodě, a i když se podaří, tak výhráno nemáte:

Spoiler: ukázat
Jedna z postav se musí k baziliškovi připlížit se zrcadlem v ruce a jakmile bude dost blízko, tak se zobrazí možnost zrcadlo použít. Každá fáze přiblížení však může selhat (hází se na úspěch při plížení), protože pohled baziliška má paralyzující účinky (proto je potřeba se mu co nejvíce vyhýbat). Tím se postup vpřed zpomaluje a paralýza se navíc mění ve zkamenění.


Na několik loadů se mi zadařilo, ale při sběru trofeje z baziliška se celá družina nakazila paralýzou a to bylo vzhledem ke vzdálenosti do Tiefhusenu fatální - družina velmi rychle zemřela. No a tady jsem prozatím skončil, protože potřebuju vymyslet, jak baziliška porazit a přitom obrat, abych to přežil. Napadá mě možnost rozdělení družiny, kdy jednu v podstatě obětuju a druhá si pak pro ní přijde a dopraví jí do Tiefhusenu do chrámu. Jenomže si nejsem jistý, jestli můžu družinu rozdělit i na cestě, to musím nejprve vyzkoušet (bojiště s baziliškem totiž není dungeon, ale jen událost na mapě). Popřípadě bych se musel obejít bez trofeje.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #22 kdy: Říjen 25, 2022, 11:04:32 »

Zabití baziliška se nakonec ukázalo jako velmi náhodný proces. Rozdělit družinu mimo město/dungeon nejde, takže padla jedna možnost záchrany komplet paralyzovaného týmu. Musím se tedy soustředit spíše na samotné statistiky. A tady zaúřadovala náhoda. Při průzkumu západního pohoří se mi podařilo objevit NPC lovkyni, která právě měla vysoké statistiky potřebné pro příslušné hody. Jenomže než jsem jí stihl využít, tak jsem jí ztratil v centrálním močále (prozkoumával jsem všechny vstupy do močálu u Lowangenu). U samotného Lowangenu je však možné najmout ještě zloděje, který taky není z pohledu potřebných statistik špatný. Vzal jsem ho proto do družiny a pomalu vyrazil na místo s baziliškem.

Bohužel se ukázalo, že na těch statistikách zas až tolik nezáleží. NPC zloděj navíc nevydrží ani počátek paralýzy, takže jeho nakažení velmi rychle končí kompletním zkameněním. Jediné, co jsem zjistil a nějak pomáhá, je návštěva baziliška v noci. Tím se šance na zdárné skrytí zvýší. Nicméně ani po haldě hodin se mi nepodařilo zopakovat předchozí úspěch.

Výsledkem současného postupu je odkrytí dalších cest a objev druhého bodu, kde táboří orčí patrola, kterou nejde porazit - pokus o boj končí zajmutím a uvězněním v Bloody Peaks dungeonu. Na mapě jsou tedy celkem dvě místa, kde můžete přijít o komplet výbavu. Z průzkumu mi zbývá už jen pohoří Finsterkamm, odkud asi zamířím zpět na hlavní linku. Třeba časem objevím způsob, jak baziliška přelstít, teď by mě to zbytečně zdržovalo.

Edit: baziliška jsem znovu porazil, ale musel jsem si pomoci lektvary, které zvedají kuráž, hbitost a obratnost, čímž se z toho stal docela drahý podnik :). Lektvary jsem koupil pro jednu svou postavu (bojovníka Verdala) a pro NPC zloděje, abych měl když tak dva pokusy. Cenu lektvarů jsem vyvážil rozprodejem vlastních lektvarů, které mi snad nebudou chybět - hodně pomohl rozprodej jedů. Nakonec jsem tedy z -240 D skončil v +10 D. Po zabití baziliška jsem se vyhnul jedné chybě a to je pokus ho hned vylootit. Namísto toho jsem se otočil pryč a po chvilce si vynutil kemp, abych si mohl poblíž místa setkání udělat save. Tím jsem si zajistil přeživší družinu a zároveň jsem zůstal poblíž místa bitvy, kam jsem se mohl snadno vrátit. Pokusy o loot však nedopadly dobře, čerstvě zabité tělo baziliška nejde zřejmě vylootit tak , aby to neodskákaly všechny postavy. Budu muset asi nějakou dobu počkat.
« Poslední změna: Říjen 25, 2022, 12:14:22 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #23 kdy: Říjen 25, 2022, 15:24:04 »

Tak bazilišek je definitivně za mnou. Musel jsem akorát poupravit předchozí taktiku s lektvary, kdy jsem posílil atributy jen bojovníkovi Verdalovi a s ním jsem poté baziliška zabil. Namísto lootění jsem využil předchozí taktiku s tábořením poblíž bojiště, kdy jsem pro změnu posílil atributy elfce Eoně. Hru jsem poté uložil a vrátil se zpět na bojiště. Díky tomu mi Eona zůstala při kuchání baziliška při vědomí a jakmile se družina vydala pryč, tak jsem si opět vynutil táboření.

Eona nyní mohla pohodlně vyléčit vzniklou Pestilience. Je k tomu zapotřebí jakýkoliv druh lektvaru léčení (jedna léčba = jeden lektvar). Zbyly mi bohužel jen mistrovské lektvary, tak abych zbytečně neplýtval, tak jsem uzdravil jen bojovníka Horghala, který pak dotáhl družinu do Tiefhusenu (všichni kromě něj při cestě zemřeli). Následovalo oživování ve dvou vybraných chrámech, protože každý chrám mi umožnil oživit jen 3 členy družiny.

Příslušný achievement mám tedy splněný, akorát mi není jasné, k čemu jsou ty baziliščí suroviny. Podle diskuse na Steamu to bylo určené pro remake Rivy. Využil jsem tedy alespoň toho, že jsem v Tiefhusenu a uložil si přebytky věcí do skladiště (stejně jako v originále jsem dostal stvrzenku, o kterou nesmím za žádnou cenu přijít).
IP zaznamenána
This is the end ...