Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 20, 2019, 11:57:16
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Pár poznámek a tipů po dohrátí  (Přečteno 1164 krát)

Ivan

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 250
Pár poznámek a tipů po dohrátí
« kdy: Prosinec 28, 2017, 11:25:42 »

Ahoj, tak jsem před nedávnem podruhé dohrál MMX a dal jsem dohromady pár tipů a poznámek, které bych určitě ocenil, kdybych hru znovu rozehrával. První rozehrávku jsem ukončil před třemi lety se čtyřmi tanečníky meče a až do posledního patra Ker-Thalu to byla pohoda, třetí patro bylo zlo a měl jsem co dělat. DLC Sokol a Jednorožec nešlo s touhle partou prostě dát, takže jsem skončil před jeho branami. Tentokrát jsem se rozhodl pro mírně upravenou výchozí družinu a hra již byla lepší. Sice ze začátku neodsýpala tak rychle, než se mág naučil kouzla, tak to trvalo, ale jinak tomu pomohla i možnost vybavit družinu všemi relikviemi ve hře (kromě obouručního meče San Tenga Mugen). Na Sokola a Jednorožce se teprve chystám, ale věřím, že s touhle partou a kouzelníkem v družině už to půjde. Tak teda těch pár poznámek.

Při úkolu s lordem Haartem se za ním stavit v noci, pak se zeptat městského strážného a pak se ho teprve vydat hledat do jeskyně na sever od Seahavenu. Běhání jen mezi sídlem lorda Haarta a jeskyní quest skutečně nevyřeší.

Po osvobození psa Spikea ještě jednou kliknout na neinteraktivní klec a osvobodit ostatní zvířata. Tady jsem hodně dlouho nemohl povýšit elfa na Strážce.

Přátelského ducha v Prokletých rozvalinách je možno zabít, po opuštění místnosti se na jeho místě objeví nový.

Tajemné listiny pro povýšení mága lze sebrat ve 3. patře Enigmy jen z té správné strany oltáře, nutno ještě správně zodpovědět otázku. To jsem taky mohl mít hotové dávno předtím, ale holt jsem klikal na oltář ze špatné strany a když to nešlo, myslel jsem, že je to bug nebo že to nejde před zadáním questu.

Rosalie je dcera Montbarda - nachází se v kostele v Přímořském Sorpigalu. Pro ty, co by ji hledali tisíc let jako já.

Velmistryně magie temnoty vyžaduje jeden bod vitality od všech postav za naučení velmistra.

Velmistr dýky vyžaduje jeden bod moudrosti od všech postav za naučení velmistra.

Určitě najmout NPC léčitelku Nahlu, i kdyby měla být hned vyhozena. Vlastní lektvary, které trvale zvýší vitalitu a moudrost. Je možné je koupit a Nahlu hned vyhodit. Řeší problém se ztrátou bodů vlastností vitality a moudrosti, viz výše.

Oltáře dračích bohů lze navštěvovat od začátku hry, ale vždy konkrétní den v týdnu, pozná se podle stejné první slabiky jména draka a dne v týdnu. Oltář Ashy se však musí navštívit jako poslední. Takže netřeba to nechávat, až budou dostupné všechny a pak je teprve obíhat.

Rtuť prodává Pouliční prodavač Munthir v Přístavní čtvrti.

Síru prodává Torsten v Runách v Seahavenu.

Nákladní mulu stačí koupit jednou a pokud je z party vyhozena, její další nabrání už je zadarmo, tedy poplatek se zaplatí narozdíl od ostatních NPC akorát jednou. Tím pádem ji v pohodě vyhoďte, pokud potřebujete uvolnit místo pro úkolové NPC a to druhé se Vám hodí víc. Nebudete za ni znova platit.

Modré předměty jsou lepší než zelené, žluté jsou nejlepší - relikvie. To mě trošku zmátlo, protože k zeleným předmětům se ve hře dostanete později než k modrým.

Před vstupem do Hrobky tisíce hrůz je možné mít splněné veškeré vedlejší úkoly (kromě úkolu Zakázaná sága).

Před vstupem na palubu Pomsty je dobré dokončit veškeré úkoly (kromě úkolu Zakázaná sága) a nákupy na poloostrově a vytrénovat co jde, protože pak už se na něj dá vrátit až po skončení hry.

Relikvie Sluneční kříž (jednoruční magické ohnisko) je možné získat jako odměnu za splnění úkolu Zakázaná sága až po dohrání hlavní příběhové linky. Tedy ideálně v případě, kdy už jsou veškeré úkoly splněny. A relikvii pak není jak vylevelovat. Je možné ji vzít do dungeonu Zapomnění, ale těch pár zkušenostních bodů relikvii moc nevylepší. Jinak jsem v průběhu hry neměl problém vylevelovat na maximum všechny ostatní relikvie.

Velmi důležité je mít do závěru hry (nejlépe co nejdřív) nějaké předměty s ochranou proti paralýze, alespoň tedy u kouzlících postav. Protože já je neměl a když mi zparalyzovali mága, tak jsem musel buď loadovat nebo ho nechat zmlátit do bezvědomí a pak ho mohl elf pomocí regenerace probrat (bezvědomí kupodivu paralýzu odstraní a při léčení už pak postava zparalyzovaná není).

Do Sudgerdu se nejde dostat bez trpaslíka ve družině, do Posvátného háje se naopak nelze dostat bez elfa ve družině.

Chystal jsem se ještě k nějakým poznámkám k Bestiáři, ale počkám ještě na Sokola a Jednorožce, který toho podle mě dost doplní. V Bestiáři mi toho ale docela dost chybí a to jsem prolezl a pozabíjel úplně všechno. Pokud nezabijete Kirka, Luka a Ripleyho v úkolu Ztracená jehňátka, tak se Vám do bestiáře nezapíšou ani oni. Takže jsem je zabil jen z důvodu, aby byli v Bestiáři, protože třeba Kirka ze Skalního útesu bych asi jinak nechal jít. Další bossové podle mě závisí na povolání ve družině. Měl jsem orka válečníka, takže jsem porazil a získal záznam Pao Kaie, ale nevím, jestli bych proti němu bojoval i bez Válečného štváče v partě. Stejně jako quest na povýšení Šamana zahrnuje porazit nějakého démona v Soví jeskyni. Ale ten se mi neobjevil, takže ho v Bestiáři ani nemám. Možná zjistím při další rozehrávce. Ale Šamana a Válečného štváče asi v partě nebudu mít nikdy dohromady. Stejně jako úkol pro povýšení trpaslíka, kdy máte eskortovat jakéhosi trpaslíka do bezpečí, do cesty Vám budou skákat nepřátelé, ale nevím, jestli tam taky nepřibyde nějaký boss nebo nějaká novinka do bestiáře.

Co se týče Achievementů na Uplayi, tak kromě dvou (dohrání hry za partu mágů a dohrání hry za partu hybridů) mám po dvou rozehrávkách splněné úplně všechny. Takže příští rozehrávka bude buď za čtyři magické postavy (to mě láká víc, i když budu na štíru s relikviemi), nebo za čtyři hybridní povolání, kde zase budu moct využít daleko víc bonusů z relikvií. Ale obě družiny už mám vytvořené, tak zase za tři roky jednu zkusím.:-D

Co se týče samotného konce hry, tak se do něj promítne celkem 7 závěrečných obrazovek.
1. Odnesení Owenova popela do Karthalu - to podle mě ani nejde nesplnit.
2. Jak dopadl Luke z vedlejšího úkolu Ztracená jehňátka - já ho zabil
3. Jak dopadl Ripley z vedlejšího úkolu Ztracená jehňátka - já ho zabil
4. Jak dopadl Kirk z vedlejšího úkolu Ztracená jehňátka - já ho zabil
5. Jestli jste naprášili lorda Haarta inkvizici nebo ne - já ho nenaprášil a s elfskou manželkou měl pak syna
6. Splnění úkolu Jassadův bestiář - nevím, jestli se nějaká obrazovka zobrazí při nesplnění úkolu
7. Nalezení Montbardovy ztracené dcery - já ji našel

Poznámky ostatních k bestiáři a koncům hry uvítám.:-)
« Poslední změna: Prosinec 28, 2017, 11:32:06 od Ivan »
IP zaznamenána

Ivan

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 250
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #1 kdy: Prosinec 30, 2017, 00:41:27 »

Tak jsem, vážení přátelé, zdolal i DLC Sokol a Jednorožec.:-) A upřímně to zas taková pohoda nebyla, rozhodně ne záležitost na dvě hodinky, jak někde Elemir psal.:-) Myslím, že s víc magickou partou by to bylo asi ještě rychlejší, ale snad jen to nádvoří Letního paláce jsem hrál hodinu, než se mi podařilo tam ten souboj přežít. Ale jinak se mi DLC dost líbilo a je pravda, že uzavírá celý příběh a působí jako závěr hry víc, než původní hra. Člověk má z toho závěru aspoň pocit, že to je opravdu závěr hry. Na druhou stranu z toho je dost vidět, že další DLC už snad nezamýšleli ani tenkrát.

Co se týče Bestiáře, tak toho opravdu hodně vyřešil Sokol a Jednorožec. Takhle mám v bestiáři 7 hluchých míst. Z nichž 6 je hned za sebou mezi Kirkem a Montbardem a hra je řadí do skupiny Elementálové, tak nevím. Poslední neobjevený záznam je úplně poslední záznam v Bestiáři a patří do skupiny Humanoidé. Napadlo mě, že by to mohl být ten démon ze Soví jeskyně, ale proč by byl nelogicky na posledním místě v Bestiáři až za potvorama ze Sokola a jednorožce? Kdyžtak prosím o potvrzení, jestli má ten démon místo v Bestiáři a jestli je možné získat Pao Kaie i bez orkského válečníka ve družině. Jinak jsem měl neúplné záznamy o
Elitní pavouk měsíčního hedvábí - toho jsem potkal jenom jednoho
Gryf - podle mě možná vyřeší úkol s povýšením trpasličího zvěda
Stínový drak
Elitní chodec snů - možná vyřeší úkol se Svoví jeskyní, tedy povýšení orkského šamana

Co se týče ukončení příběhu, tak moc voleb tam nebylo. Přesto přibylo několik obrazovek.
1. obrazovka o tom, že parta získala požehnání všech 6 draků, je zařazena mezi závěrečné obrazovky ze základní hry (ty se přehrají po Sokolu a Jednorožci znovu), podle mě měla být už v původním závěru, ale možná tam chyběla jenom mě, protože jsem tou dobou asi ještě neměl splněno požehnání Světla.
2. Obrazovky Oswina, Gwendolyn, Lorda Kilburna a Rosalie asi ovlivnit nejdou.
3. Jak to dopadlo s Markusem Vlkem - jediná volba v DLC. Já ho nechal ve vězení, protože se mi ho za jeho úlohu v Heroes 6 a MMX nezželelo a jeho osudu v závěru jsem nelitoval.
4. Pak klasická obrazovka, jak jsou hrdinové dobrý. To mě trošku zarazilo, protože na obrázku jsou úplnějiný obličeje a povolání, než jaký jsou v menu a veškerých videích ze hry (hrál jsem za Výchozí partu).
5. No a konečně klasická ukončovací obrazovka, na kterou jsme zvyklí z MM6, MM7 a MM8. Ta mě potěšila.:-) Výsledné skóre 970.392 (hrál jsem na obtížnosti Dobrodruh) mi moc neřeklo, ale čas mě docela překvapil. 0 roků, 1 měsíců a 2 dní. Na tohle opravdu nevím, jak hra přišla, když moje dobrodružství trvalo skoro 200 dní a na herní dobu samotného DLC mi to zase přijde moc.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5356
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #2 kdy: Prosinec 30, 2017, 06:56:10 »

Čas na dohrátí byl trošku nadnesený, ono už jen vymotat se ze žaláře chvilku trvalo :) Na nádvoří je to o štěstí a trochu o taktice (i když jsi v rohu, tak si musíš vybírat stranu útoku, odkud jde v tu chvíli větší nebezpečí).

Pao Kai patří mezi potvory podmíněné povoláním, podobně jako ten démon (já měl třeba díky šamance démona, ale Pao Kaie nikoliv). Několik potvor je opravdu v tak malém počtu, že o nich pořádné info nemůžeš získat. Zkusím pak někde vyštrachat starší save a podívat se na ty mezery.

Ad 2) U Lorda Kilburna jí ovlivnit určitě jde, máš přeci možnost ho zradit. U Rosalie nevím, ta se v případě nesplnění úkolu zřejmě ani neobjeví.
Ad 3) Ano, to by měl být jediný přídavek do závěrečných obrazovek z úkolů, pak už by tam mělo být jen to vychválení hrdinů.
Ad 5) Hra neumí spočítat čas, takže tuhle hodnotu tam mají všichni.

Sokol a Jednorožec bylo opravdu jediné plánované DLC, zbytek by se uviděl podle prodejů, navíc se hodně spoléhalo na komunitu, jenomže jak víme, editor v podstatě nikdy nevznikl. Dneska by díky licenci Unity 5 bylo možné pracovat i s tím ModKitem, ale musel by ho někdo pro verzi 5 nejprve převést - samozřejmě nemá kdo. Namísto toho se pracuje na kompletní předělávce enginu hry.
IP zaznamenána
This is the end ...

Ivan

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 250
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #3 kdy: Prosinec 30, 2017, 08:56:28 »

Díky za info Elemire.

Myslel jsem Lorda Kilburna v tom závěru s Rosalií, nikoli Lorda Haarta, kterýho můžeš naprášit inkvizitorovi. Jinak s tou Rosalií nevím, protože ono celý to DLC se točí kolem ní a jejího otce Montbarda. A podle mě to vypadá dost naskriptovaně, takže si nemyslím, že kdybys úkol s nalezením Montbardovy dcery nesplnil, že by se děj DLC nebo aspoň jeho úvod odehrával nějak jinak.

Každopádně další rozehrávku plánuju se skupinou 4 magických postav a tentokrát se zkusím všude, kde to jde, rozhodnout opačně a uvidím, jaký to bude mít vliv na konec hry. Ale to je záležitost tak za další tři roky.:-D
IP zaznamenána

Ivan

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 250
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #4 kdy: Prosinec 30, 2017, 10:22:28 »

Jinak jsem za svoje dohrátí posbítal spoustu materiálu, takže pokud bys, Elemire, chtěl, můžu Ti to poslat. Dal jsem dohromady kompletní soupis relikvií, tajných míst, všech NPC, obelisků, hádanek, tabulku prodejců zásob a jejich výhodnost a taky mám komlet všechny mapy všech lokací včetně tajných pasáží (kromě Dunstanovy vzpomínky a Trůnního sálu v Letním paláci. To jsou dvě mapy, kde na Tebe skočí boss v ještě neprozkoumané mapě a po jeho poražení mapa končí, takže není možné ji prozkoumat celou). Třeba by se to dalo použít na stránky do sekce o MMX.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5356
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #5 kdy: Prosinec 30, 2017, 12:40:30 »

Zatím asi ne, já bych to tu určitě někde zašantročil. V nejbližší době s tou sekcí nic dělat nebudu a než začnu, tak si budu muset pár věcí nejprve srovnat, takže pak bych se ozval. Podkladů mám docela dost, ale už v tom nemám přehled :) Artefakty třeba určitě zkompletované nemám, stejně tak skryté místnosti.
IP zaznamenána
This is the end ...

Ivan

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 250
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #6 kdy: Prosinec 30, 2017, 14:40:12 »

Tak zrovna ty relikvie mám v jednom excelu společně se vším kromě těch map, ty mám vyprintscreenované bokem. Pošlu Ti to po Novém roce na email, tak se na to můžeš aspoň podívat. Mapy teda zatím posílat nebudu. A můžu se zeptat, jak jsi vyprintscreenoval tu kompletní mapu Trůnního sálu?
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5356
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #7 kdy: Prosinec 30, 2017, 20:15:38 »

Jak jsem k té mapě přišel si už nevzpomínám. Mám pocit, že jsem to dotvořil ručně.
IP zaznamenána
This is the end ...

Kusák

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 18
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #8 kdy: Leden 12, 2019, 15:56:23 »

Ahoj,
oživuji toto vlákno, hru jsem dostal teprve loni na narozky a pořádně hrál až o Vánocích.
Hrál jsem obtížnost dobrodruh (a upřímně si nechci představovat, jak těžká musela být válečnická) a za standardní přednastavenou partu. Moc jsem si o hře nečetl, takže jsem je asi netrénoval moc dobře.
Skončil jsem na levelu 33 a nechápu, jak je možné se dostat na 40 (možná po dohrátí DLC na který se teprve chystám). Myslím, že jsem vymlátil úplně vše a splnil všechny úkoly. Taky mne zklamalo, že při tomto levelu není možné vyténovat vše, co se postava může naučit. Snažil jsem se hrát bez návodu, ale některé hádanky a dungeony (hlavně tajemné krypty) jsem si našel. Moc jsem totiž nečetl ty rozhovory, takže mi sem tam něco uteklo a na ty krypty jsem prostě neměl nervy (když i po zakouzlení světla tam byla tma jak v pytli...). Postupoval jsem sice podle hlavní linie, ale taky jsem se dost toulal či plnil vedlejší úkoly, takže jsem se občas ocitl v situaci, kdy družina na boj prostě neměla.
Největší záseky:
- Tma v majáku hlavní boss (než jsem pochopil, že se hlavně nesmím nechat shodit, ale zas takový zásek to nebyl, asi po 3 loadech mi to došlo:). Navíc jsem na mapě přehlídl požehnání, co je kousek o majáku, s ním by se začátek plnil určitě lépe.
- Ztracené město - vyčistil jsem celkem v pohodě 1. a 2. patro a s vypětím sil porazil 2 hladové ghůly u průchodu do 3. patra. Už jsi nepamatuju, jaký jsem měl level (cca 15?), ale při vlezení do 3. patra to fakt nešlo. Tím jsem si netroufal ani do 4., takže jsem nepoznal, že 4. patro se dá (jsou tam slabší potvory) a hlavně jsem tedy dlouho nezískal úlomek vody. Pak se mi nějak podařilo proběhnout do Skalního útesu.
- Druhé patro Karthalských stok - když jsem vstoupil, přepadli mne pavouci a facehuggeři ze všech stran. Nakonec jsem je dostal z druhé strany, to totiž nešli najednou a navíc jsem byl i na vyšším levelu. To ale nebyl extra zásek, pro průchod hrou to nebylo potřeba.
- Lebková skála, byl jsem v ní brzo, když jsem se vrátil na vyšším levelu, už to šlo.
- Pevnost vran - první přepadovka po získání 2. poloviny medailonu, ale ta nakonec šla. Tady jsem objevil zajímavý bug. Když jsem promluvil s duchem a získal medailon, tak k přepadu dojde až po rozhovoru uděláte krok. Tak jsem na sebe zakouzlil vše co šlo, uložil hru a udělal krok -> přepad. Ale když se nedařilo a tak jsem to nahrál, k přepadu už nedošlo. Takže jsem musel nahrávat pozici před rozhovorem. Jestli by po tom bugu šlo pokračovat, jsem nezkoumal. Nejbrutálnější byl ale přepad těsně před bossem, nakonec se mi to povedlo za cenu smrti jedné postavy (jediná během hry). Možná by šlo se tam vrátit později, ale nechtělo si mi čekat.
- Kovárna živlů - tam byly asi jen 2 problémy, oheň (když elementálové vybuchují) a vzduch (mít šanci k nim vůbec přijít, než vás umlátí blesky). K těm vzdušným jsem musel přijít později na vyšším levelu a nasadit vše s ochranou proti vzduchu).
- Závěrečný souboj v Ker-Thalu, do té doby průchod v pohodě. Erebose jsem ale nebyl schopen zabít normálně, jak někteří psali, musel jsem poskládat ty kousky a aktivovat oltář. Problém byl poslední krok - dostat se k oltáři. V jedné chvíli vás přepadnou stvůry bez tváře ze 4 stran a chvilku jsem propadal zoufalství, že hru nedohraju (vrátit se nejde, aby se člověk ještě dotrénoval, nakoupit taky není co - před tím jsem prodal prsteny s imunitou na otravu...). Ale nakonec se povedlo.

Dojmy:
Krásná grafika (jinak prakticky nehraji, takže porovnávám s MM6-8:-), docela hezký příběh. Co mne štvalo: přepadovky (objevení nepřátel za zády v místech kde, jsem byl a vyčistil to), nemožnost vytrénovat se na maximum, mechanika boje, kdy boj začíná vlastně tak, že nepřítel vždy začíná. Výjimka je u střeleckých soubojů, ale tam zase musí být přímá linie, což je málokdy. Dále mi vadilo, že nešlo plnit ostatní povyšovací úkoly za povolání, které nemáte v družině, jako v předchozích dílech (čestné povýšení). Tím by odpadly matoucí předměty a indicie, které občas nacházíte a bylo by i více zkušeností.
Tak ještě uvidím, co DLC.
IP zaznamenána

tono

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 346
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #9 kdy: Leden 12, 2019, 18:43:24 »

Nepodarilo sa mi prekročiť 39 level a to som vymlátil všetko okrem jednej jaskyne kde sa dá dostať len s postavou Obránce.
V DLC držím palce. Už v žalári zistíš akú máš silnú družinu :)
IP zaznamenána

Kusák

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 18
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #10 kdy: Leden 13, 2019, 14:32:21 »

Ještě pár poznámek:
konečný level byl 34, ne 33 a po splnění úkolu Zakázaná sága a dungeonu Zapomnění 35. Jsem přesvědčen, že vyčištěno je opravdu vše, tak si říkám, jak je možné té 40 dosáhnout (že by až po dodělání DLC?).
Minimálně polovinu času jsem s sebou měl Hvězdáře, takže bylo +10 % zkušeností z nestvůr.
Jinak jako další NPC jsem chvilku měl léčitelku ze Seahavenu, ale ta mne zklamala, protože její služby nebylo možné využít v boji, pak jsem ji nahradil psem. Po dokončení úkolu hvězdáře jsem najal osobní strážkyni, její bloky jsou fakt super.
Jak jsem psal, hra byla za standardní družinu, trpaslík obránce mi přišel nic moc, ork barbar byl docela slušný tank, vycvičil jsem jej na velmistra kopí a obouruční zbraně. Elf hraničářka ke konci taky mlátila slušně (velmistr dýky a mistr dvou zbraní). Člověk čarodějka nic moc, ale asi proto, že jsem vycvičil všechny magie (kromě země, co měla elfka) na experta a žádnou na velmistra. Vycvičil jsem na velmistra magické zaostřování a přijde mi že to k ničemu není. Používám dvě jednoruční magická ohniska. Útočná kouzla jsem prakticky nepoužíval.
Nejčastěji používaná kouzla:
Jednoznačně nebeská zbroj, by mne zajímalo, zda to jde bez tohoto kouzla vůbec hrát. Dále regenerace od elfky. Jinak samozřejmě i další podpůrná - různé ochrany proti magiím či zvýšení statistik. V boji pak buď poryv větru nebo kruh zimy.
IP zaznamenána

tono

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 346
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #11 kdy: Leden 13, 2019, 16:52:23 »

39 level som dosiahol až po odohraní dlc. Ako npc som mal pri sebe Edwina a Hajiho 10+10% skúseností. Samozrejme že len vtedy pokiaľ boli voľné sloty ;)

Kúzlo nebeská zbroj už nepoužívam. Po povýšení druida je k dispozícii kúzlo Péče.
IP zaznamenána

Kusák

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 18
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #12 kdy: Leden 21, 2019, 11:50:51 »

Tak jsem zkusil DLC a jsem pěkně nas... rozladěný. Hru jsem dostal na narozky deluxe edici, takže DLC byl součástí. Kdybych si to ovšem kupoval, asi bych měl chuť to autorům omlátit o hlavu. Takto si zábavu nepředstavuji. Na jednu stranu chápu, že má-li útěk z vězení připomínat realitu, jednoduché to nebude. Jenomže se tato myšlenka zvrhla v to, že v jednom kuse nahráváte. Když mi došla trpělivost, udělal jsem to podle Elemirova návodu. Fajn. Pak ale přijde bitka s "minibossem" a tady jsem skončil. Asi po 30 loadech jsem ho zabil, ale přežila mi jen 1 postava, s čímž nejde jít dál. K čemu jsem otevíral ty cely? Všichni vězňové jen blbě čučí, neřeknou ani děkuji a dál tam stojí jako ovce a ani neutečou. To tam autoři nemohli dát nějakého, co za odměnu oživí postavy? Nebo že by šlo koupit ressurection u pašeráků...
Ještě dotaz ke kouzlu Časová stáze a schopnosti Zastavení času. Buď něco dělám blbě, nebo je boss imunní (má imunitu na kouzla mysli - počítá se to?) nebo to nefunguje. Jednou se mi podařilo, že jsem zabil ty 2 klauny a zbyl jen boss a všechny postavy přežily. Řekl jsem si fajn, zakouzlím zastavení času, to jsou 3 kola, za které konsoliduji síly a pak budu mlátit. Výsledek byl ten, že jsem dostal ohnivou koulí a bylo po všem.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1286
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #13 kdy: Leden 21, 2019, 12:30:15 »

Nejlepší postava je bezesporu trpasličí runový mág, který umí velmistra magii ohně, magickém ostření a některé další užitečné magie. Pokud si to dobře pamatuji, magické zaostřování mělo vliv na kritické zásahy útočnou magií. (a to dost značný). Mág má tuším magii vzduchu na velmistra, která může být též docela silná, ale on se hlavní hodí kvůli základní magii.

Tady jsou moje videa, já dosáhl 34úrovně po zabití finálního bosse. Další expy v nějakých těch dalších dungeonech. https://www.youtube.com/playlist?list=PL5Sp4CJqAwzFzHGYEgizMMCJ_p7LJlLsd
IP zaznamenána

Ivan

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 250
Re:Pár poznámek a tipů po dohrátí
« Odpověď #14 kdy: Leden 21, 2019, 13:44:22 »

Já jsem na level 40 právě dosáhl. Pro Edwina jsem si šel co nejdřív a měl jsem i Hajiho, v podstatě jsem se je snažil nabrat co nejdřív, abych je pak měl co nejdýl v družině. Potom klasicky splnit všechny questy a vysekat všechny potvory. První dohrání jsem měl se 4 tančníky meče, což byla ultrasilná družina a většina soubojů byla velmi rychlá, magie země docela postačovala. Bohužel tahle parta se v DLC zasekla a tím dvorem jsem se neprosekal ani na miliontej pokus. Hrát za výchozí družinu už bylo o poznání lepší, i když souboje neubíhaly taky rychle.
IP zaznamenána
 

+ Rychlá odpověď