Ona tu skutečně určitá analogie je
Na počátku jsem měl taky všelijaké plány, ale jakmile jsem dokázal sesmolit základní kostru webu a udělat z toho smysluplný celek, tak už jaksi začala docházet motivace, až to skončilo jen u dílčích úprav (to by byly třeba ty Clevovo patche), které sice web doplní, ale nejsou už jaksi esenciální. Jsou to třeba věci, které docení málokdo (cokoliv níže pod MM6) a tak si hledám různé výmluvy
Rozdíl je teď akorát v tom posunu v čase. Cleve podle mě ty dílčí úpravy nedělá proto, že by chtěl tu hru nějak rozšířit nebo vyšperkovat, ostatně to co bylo problematické beztak neopravil, ale problém je v tom, že po 20 letech "usilovné" práce čekal trochu jiné přijetí a ovace a už už se viděl v TOPu nejvýznamnějších vývojářů všech dob. Jenomže o Grimoire se moc nemluví, dost lidí (zrovna z té skupiny, kam mířil) se mu vlastně úplně vyhnulo a tak Clevovi nezbývá, než si ten rozruch kolem hry sám tvořit. Časem mu dojde, že jeho chvilka slávy už je dávno pryč a to publikum je poměrně malé.
Tím ovšem nepopírám, že ho to vyšperkovávání hry nebaví, ostatně taky bych se na ten web mohl vykašlat
Akorát já už si dávno uvědomil, že to dělám opravdu jen ze setrvačnosti a pro poměrně malé publikum
U Grimoire to bude nakonec podobné. Po verzi 2.x si nemyslím, že má smysl tu hru rozehrávat znovu, protože jak už jsem psal, to gró hry se nezměnilo. Rozehrávat jí tedy budou jen skalní příznivci a pár "nováčků". Příští rok beztak oznámí verzi 4.x a tak to půjde rok co rok dále