Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 07:04:15
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25

Autor Téma: Icewind Dale  (Přečteno 24296 krát)

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #165 kdy: Červenec 30, 2020, 12:34:58 »

Yuyu ztratila trpělivost a nacheatovala si munici. Vtělení hříchu.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #166 kdy: Červenec 30, 2020, 15:57:58 »

No. Tak jsem řešila optimalizaci. Protože to bych nebyla já kdyby ne. Ono to na hru neni potřeba, navíc by bylo třeba to v některejch případech dohrát víckrát, ale mě to baví. A přišla jsem na zábavnost. Netestováno v praxi, jen teorie.

Můj bojovník/klerik/mág je tank. Takže jsem u něj chtěla velkou třídu zbroje. Vždycky jsem mu dávala štít. Teď mě ale napadlo, že by mohl bejt cool bez štítu, s dual kladivama. Ve hře je krásná palička +2 AC. Třída zbroje by tim klesla o 2.. teda, zvedla by se o dvě.. :-D, prostě zhoršila by se, ale ne o moc, a bard by to dorovnal. Tim by vznikl stylovej dual-wield klerik s prakticky stejnou odolností. Návrh eq pro postavu přiložen.

Bojovník/klerik/mág
zbroj - UROBE1A
rukavice - KEDL
přilba - HELMHUN
náhrdelník - KOSSUTH
zbraň -U1HAM5B, na dálku JAMISON (prak)
druhá ruka - U1HAM5B nebo USHLD3B, CDMYST
prsten1 - RINGKON
prsten2 - RING09
plášť - CLOAKSC, CLOAKMI
boty - BOOTFOX
pásek - SASH
munice - BULL03

Nejlepší dosažitelná třída zbroje pro multi mága se zachovánim plnýho rozsahu kouzlení je -24 před započítánim barda, ale podle mě stojí za to z toho něco obětovat na nějaký jiný benefity, zvlášť když ta postava je v podstatě netrefitelná tak či tak. Proto byl zvolenej amulet na zrychlení kouzlení (dobrý pro všechny castery a zajišťuje okamžitý nahazování obrannejch buffů, nehrozí že do vás někdo drcne ve špatnej moment a skončíte na čalamádu), zbraň místo štítu a prsten na víc mágskejch kouzel (kterej zajišťuje že máte tolik zrcadlení, že z toho nepřátelům půjde hlava kolem). Plášť je klasická +3, která dává navíc záchranný hody, tahle postava nemá jinej +x předmět, kterej by jí blokoval. Nebo se dá použít +3 AC plášť a prsten na odolnost.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #167 kdy: Červenec 30, 2020, 23:32:05 »

Tak, teď máme před sebou umber hulky s jejich zmatenim, naštěstí druidka má na svym 16lv už imunitu na tyhle druhy útoku a tak tankuje zas ona. Pokud nejsme moc obklíčený. Obry tankoval mulťák, on je turt výrazně lepší na skupinky silnejch ranařů a už takovej vždycky bude. Ona kvůli regeneraci tankovala salamandry s jejich aurama a teď umber hulky. Jdeme zabít "Malavona".

Tady se člověk dostává k tomu, že je vžhodnější nechat druidku jako druidku, i kdyby jí šlo přepnout na bojovníka (jde to, testováno, neni důvod). Její THAC0 je teď -6, nepřátele trefuje, damage dává, a navíc má proti 13lv 2x tolik Iron skins a další kouzla. Mnohem odolnější a praktičtější. Vim, vim, archer má THAC0 -19, ale on je divnej a myslim že bere drogy. Mimochodem už zas zabil bardku, hulkové hned za dveřma jsou problém. Ale přesně pro tenhle boj syslíme poťáky imunity.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #168 kdy: Srpen 01, 2020, 02:09:18 »

Po dokončení Dračího oka se situace docela změnila, neboť magie zejména v podobě ohnivých koulí, zavládla nad bojištěm.
JménoRasaTřída(úroveň)Zkušenosti/Další levelŽivotyCZKDPCPZZZZPZ
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Lyka Párač
Postava - Info
elfvlkodlak(13)788433/1500000148K:9%
H:13%
K:10%
H:16%
K:116390
H:239500
K:42
H:130
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Linea Ničitelka
Postava - Info
elfbojovník(9)
mág(10)
zloděj(11)
262763/500000
262763/375000
262763/440000
99K:11%
H:14%
K:13%
H:16%
K:151380
H:258690
K:53
H:134
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Milhaus Sekáč
Postava - Info
člověkKensai(9)
Mág(11)
250000
536858/750000
129K:30%
H:31%
K:26%
H:29%
K:391570
H:586070
K:106
H:241
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Nikita Brutální
Postava - Info
člověkVrah(13)
Mág(8)
660000
126998/135000
78K:1%
H:2%
K:1%
H:3%
K:22590
H:50060
K:8
H:28
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Tinas Svatá
Postava - Info
elfKlerik(9)
Hraničář(9)
394045/450000
394045/600000
98K:5%
H:9%
K:6%
H:12%
K:72700
H:170530
K:25
H:101
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Maggy Meggy
Postava - Info
elfDračí učedník(12)787623/112500074K:40%
H:28%
K:41%
H:21%
K:515320
H:526740
K:168
H:176
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
CZKD - celková ZK v družině, PCPZ - procento celkového počtu zabití, ZZZ - zkušenost za zabití, PZ - počet zabití,
K - kapitola, H - hra


V tomto dungeonu jsem konečně totiž získal dostatečnou palebnou sílu v podobě především ohnivých koulí, ale taky ledových bouří, abych pomocí nich dokázal nepřátelé ne jen zranit, ale i zlikvidovat. A ono mě k tomu docela donutili, jelikož bojovat s nimi tou strategií, kterou jsem používal do té doby, by se příliš nedalo.

Co mě asi překvapilo nejvíc, jak rychle jsem se dostal na 10 level v mágovi a vrátily se mi dovednosti kensaie. Čekal jsem, že to bude trvat dlouho, ale už na konci prvního patra jsem byl v mágovi na 8, na začátku 2ho patra po pár bojích na 9 a zhruba po třech bojích ve třetím patře na 10. Tamní nekromacerku jsem tak již bacil katanou.

První patro jsem ještě prošli po "staru" vyvolané obludy a vlkodlačice nalákaly obludy a já do nich řezal dýkou a ostatní stříleli. To docela fungovalo, dokud jsme nenarazili na pavouky, především přízračné pavouky, kteří byli nezranitelní běžnou zbraní a vyvolané obludy jim tak nic nedělaly a jedem dokázali vlkodlačici vyřídit na pár kousnutí. Nějak jsme se skrz ně probojovali, až jsem došel na takový ostrůvek, ze kterého bylo na druhé straně vidět asi 5 pavouků, kteří se k nám nemohli dostat a já si tak více v klidu na nich mohl vyzkoušet kouzla. Jinak první patro problém nebyl.

Důležitý ale byl asi ten cca 8/9 level v patře druhém a to, že jsem našel svitek ohnivé koule. Dohromady se zaklínačkou jsme tak mohli seslat asi 7-8 koulí a zaklínačka ještě měla asi 3-4 ledové bouře a to stačilo na to, abychom zabíjeli trole a pavouky ve druhém patře ve velkým stylu. Vyvolané obludy tak začly fungovat jako nepropustná barikáda, popřípadě jsem to ještě vylepšil sítí, aby se nemohly ty obludy hýbat a pak jsem na vysypal všechny kouzla. Zraňovalo to i vyvolané obludy, ale to bylo jedno. Tahle strategie mi vydržela s drobnými obměnami až do konce Dračího oka.

Ve třetím patře šla poprvé zaklínačka do čela party hned v prvním boji po vstupu. Se zakouzlenou kamennou kůží, jelikož vlkodlačice by to nevydržela. Tenhle boj byl asi ve třetím patře nejtěžší, hned jsme museli všechny ty nemrtvé chytit do sítě a pak je zasypat ohnivými koulemi, ale i nějakými druidskýma a kněžskýma kouzlama, co dobře fungovaly na nemrtvé. Na jednu obludu třeba dobře funguje úžeh hned z prvního kruhu. I tak to byl první boj, který jsem nedal na jeden zátah, kostlivec a dvě mátohy přežili a vymanili se ze síti a šli stále po zaklínačce, takže jsme museli nahoru odpočinout a pak už jejich likvidace byla formalita. Ta další stejné boje již byly v klidu, jelikož tam už byl prostor a čas si je nachystat. Taky jsem se stal kensaigem, ale používal jsem jen katanu +1 v jedné ruce a dýku +2 v druhé ruce. Dominantním způsobem zabíjení byla ale spíše magie a jen, pokud kouzla došla a nepřítel ještě pořád žil (jakože to se nestávalo), přišlo na řadu mlácení.

4 a 5 patro bylo vcelku odpočinkové. Ve čtvrtém jsem získal ledovou bouři ve svitku. V 5 patře se vražedkyně dostala po vykuchání zdejších kasáren s lučišníkama na 13 level a vydala se na cestu studia magie. Čím se stala k ničemu ještě víc, než předtím, když střílela lukem a alespoň strašila nepřátelé. Taky jsem zde našel nějakou spešl katanu s +2 a mé bojové ambice zase dost narostly. Taky tu byly častěji i menší skupinky spíše silnějších nepřátel, takže magie hromadného ničení zase trošku na chvilku ustoupila.

Závěrečný boj se zdejší démonkou byl docela masakr. Dlouho to vypadalo, že prohraji, i když už jsem pozabíjel veškerý ten její doprovod a ona sama mi kosila vyvolané obludy. Museli jsme na ní útočit všichni zbraněmi na blízko, dokonce i vražedkyně se chvilku přidala s dvěma dýky +2, než jí jednou trefila a musea na střídačku. Nakonec to zachránili moje katany, ale hodně těsně (pokud by mě jednou trefila, zabila by mě).

Po tomto boji se i vlkodlačice dostala na 13 level. Po boji jí zbývalo asi 10 životů, po povýšení jsem jí hned proměnil na většího vlkodlaka a než jsem povýšil i ostatní postavy na úrovni, byla zdravá. Zdá se, že z ní zase bude zabiják, podle statistik. Jenže je to buď a nebo. Buď budu používat magii, nebo boj na blízko. A vyvolané obludy včele jako živá zeď jsou pak podle mě lepší. Ale uvidíme.

Akorát mám potíž sehnat kouzla. Mám volné sloty i v 5 kruhu, ale není je kde sehnat. Nebo můj další multimág nemá ani ohnivou kouli a podobně.

Nyní mě čeká návrat do Kuldaharu, mám dojem, že tam byl v tuto chvíli taky nějaký boj, nebo něco a pak už asi 3tí kapitola.
« Poslední změna: Srpen 01, 2020, 02:25:03 od Milhaus »
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #169 kdy: Srpen 01, 2020, 04:40:36 »

Tak na konci druhé kapitoly se toho už moc nezměnilo a těch pár orků na to nemá moc vliv, ale zakoupil jsem některé předměty a kouzla a podobně.
JménoRasaTřída(úroveň)Zkušenosti/Další levelŽivotyCZKDPCPZZZZPZ
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Lyka Párač
Postava - Info
elfvlkodlak(13)793873/1500000148K:9%
H:13%
K:11%
H:16%
K:125930
H:249040
K:48
H:136
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Linea Ničitelka
Postava - Info
elfbojovník(9)
mág(10)
zloděj(11)
264573/500000
264573/375000
264573/440000
99K:11%
H:13%
K:12%
H:16%
K:151380
H:258690
K:53
H:134
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Milhaus Sekáč
Postava - Info
člověkKensai(9)
Mág(11)
250000
542298/750000
129K:30%
H:31%
K:26%
H:29%
K:394950
H:589450
K:108
H:243
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Nikita Brutální
Postava - Info
člověkVrah(13)
Mág(8)
660000
132428/135000
78K:1%
H:2%
K:2%
H:3%
K:24430
H:51900
K:9
H:29
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Tinas Svatá
Postava - Info
elfKlerik(9)
Hraničář(9)
396760/450000
396760/600000
98K:5%
H:9%
K:6%
H:12%
K:74240
H:172070
K:26
H:102
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Maggy Meggy
Postava - Info
elfDračí učedník(12)793053/112500074K:40%
H:28%
K:40%
H:21%
K:515320
H:526740
K:168
H:176
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
CZKD - celková ZK v družině, PCPZ - procento celkového počtu zabití, ZZZ - zkušenost za zabití, PZ - počet zabití,
K - kapitola, H - hra
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #170 kdy: Srpen 01, 2020, 14:27:50 »

Každopádně já mám dohráno, datadisk nerozjíždim, jsem v nějakym útlumu. Napadlo mě zkusit i BG, ač tu hru nemám ráda, ale nějak jsem to vzdala. Nejsou tam portréty. Jako vážně, všechno co hra nabízí je A) ošklivý + B) už  použitý někym jinym. Kdo jsem, anomen mark2? To se nestyděj nedat hráči originální portréty? Fujky. Jako by nestačilo že ta hra je taková nudná (moc příběhu, dialogů, moc moc moc, a přitom to neni zajímavý, to radši boj).

Tak nevim, asi zkusim youtube, skočim na pizzu a uvidíme.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #171 kdy: Srpen 01, 2020, 14:50:46 »

To já mám příběhy a dialogy vcelku rád, pokud jsou v dobré kombinaci i s bojem a dalšími věcmi. Tak můžeš zkusit třeba neverwinter night 2.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #172 kdy: Srpen 01, 2020, 15:05:17 »

Ten jsem zkoušela, to pro mě neni hratelný.

Já mám příběhy taky vcelku ráda, ale když hraju tak hraju. Navíc mám určitý nároky, který tahle firma konzistentně neplní.

Jako dohrála jsem Legacy of Kain, opakovaně, jsem schopná hrát příběhovou hru, ale musí to mít nějakou kvalitu a neobsahovat iritující postavy. Imoen. Aerie. Ten blb s křečkem. .. Minsk?

Najdu na netu nějaký portréty a zkusim to rozehrát s vlastní partou. Nebo si dám Torment, tam nemám s postavama žádný konflikty, naopak.

Sakra to je fakt, Torment.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #173 kdy: Srpen 01, 2020, 15:30:51 »

Mě se neverwinter night 2 vcelku líbil, narozdíl od jedničky. Je dost možný, že si jej zase zahraji, ale taky jsem uvažoval, že bych začal od baldurů a vzal to postupně až po NWN2 a vynechal asi jedničku. Musím si ty hry připomenout.

Můžeš zkusit třeba i ten drakensang1-2, ačkoliv to má jiná pravidla, je to taky docela dobrý. (řekl bych, že lepší, než baldury v určitých věcech). Osobně se mi ta pravidla The dark eye obecně líbí víc, než dungeons and dragon. Přišlo mi, že ačkoliv jsou až příliš komplexní, současně nejsou tak krkolomná.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #174 kdy: Srpen 02, 2020, 02:35:26 »

Po projití Useknuté ruky
JménoRasaTřída(úroveň)Zkušenosti/Další levelŽivotyCZKDPCPZZZZPZ
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Lyka Párač
Postava - Info
elfvlkodlak(13)1237290/1500000162K:32%
H:19%
K:30%
H:20%
K:314700
H:563740
K:98
H:234
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Linea Ničitelka
Postava - Info
elfbojovník(9)
mág(11)
zloděj(11)
412336/500000
412336/750000
412336/440000
100K:4%
H:10%
K:5%
H:13%
K:45500
H:304190
K:17
H:151
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Milhaus Sekáč
Postava - Info
člověkKensai(9)
Mág(12)
250000
985715/1125000
130K:33%
H:32%
K:34%
H:30%
K:330000
H:919450
K:109
H:352
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Nikita Brutální
Postava - Info
člověkVrah(13)
Mág(11)
660000
575621/750000
78K:1%
H:2%
K:1%
H:2%
K:13900
H:65800
K:4
H:33
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Tinas Svatá
Postava - Info
elfKlerik(10)
Hraničář(10)
618405/675000
618405/900000
100K:6%
H:8%
K:6%
H:10%
K:66300
H:238370
K:20
H:122
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Maggy Meggy
Postava - Info
elfDračí učedník(13)1236246/150000075K:21%
H:26%
K:21%
H:21%
K:212800
H:739540
K:69
H:245
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
CZKD - celková ZK v družině, PCPZ - procento celkového počtu zabití, ZZZ - zkušenost za zabití, PZ - počet zabití,
K - kapitola, H - hra


Přijde mi, že je ta hra stále lehčí a lehčí, respektive že Useknutá ruka byla z hlediska osazení nepřátel lehčí, než Dračí oko a že za ně bylo i asi méně zkušeností. Taky i ten mód už asi přestává učinkovat, když jsem hru zřejmě úrovněmi dohnal a asi obtížnost nestupňuje, nebo nevím.

Do čela peletonu likvidátorů jsem se zase dostal já, těsně před vlkodlačici. Zaklínačka se taky ještě držela, ostatní šli dolů. Bylo to dáno i tím, že těch nepřátel tu bylo mnohdy méně, tak nebylo třeba použít ničivých kouzel a i když jich bylo víc, tak zásahy 9 ohnivými koulemi často ustáli, nebo je dorazila dřív vlkodlačice a ledové bouře na ně neúčinkovaly. Proto asi zaklínačka šla trochu dolů. Vlkodlačice má odolnosti 90% na oheň a led (nevím, kde jsem je vzal), tedy klidně jsem jí mohl poslat doprostřed nepřátel a zasypat je ohnivými koulemi, i když jí trošku zraňovaly, tak to dohnala regenerací a navíc kosila ty nepřátelé.

Je hodně znát, že klerik/hraničář je poměrně na nic. Lepší by byl čistý klerik, aby byl na vyšší úrovni a měl mocnější kouzla, nebo klerik/bojovník. Hraničář bohužel nenabízí žádnou mi viditelnou výhodu, pomalu se rozvíjí a jen okrádá tu klerickou část o zkušenosti.

Vlkodlačice neudělala za celou Useknutou ruku ani jednu úroveň :).

Zabiják se pomalu blíží k 14 levelu v mágovi, návratu svých schopností, ale bude to trvat ještě dlouho. Myslím, že jako mág by i mohl být užitečný, i když nemá dovednosti vraha (jakože on i vrah byl na nic), pokud bych někde sehnal kouzla, alespoň tu ohnivou kouli. Jelikož má hodně slotů volných, ale v mnoha bojích v podstatě nemůže nic dělat, protože nemá co kouzlit. Podobně je na tom i multimág. Trošku jsem doufal, že zde někde ty svitky koupím, nebo seženu, ale nikde je nikdo nemá. To bych řekl obecně limituje partu na 1 mága ve skupině, protože pro ty ostatní ta kouzla zřejmě nejde sehnat. Tak jsem se je snažil u těch vyšších kruhů alespoň trošku rozdělit (tedy těch pár, co jsem našel), aby neměli 2 postavy 3-4 prázdné sloty v kruhu 5 a asi 3 v kruhu 6. Ale stejně ta kouzla, co tam mají na nic nepoužívám. Vrcholem jejich ničivého kouzla je ohnivý šíp, které jsem ve svitku našel v nějakém kouzelném pytli.

Teď by mě měla čekat Hlubina a tedy asi 4 kapitola (další boje už tu asi nebudou), tak třeba v Kuldaharu ten mág nějaké kouzla zase obnoví (na začátku třetí zboží neobnovil). Ale stejně za ním musím jít s nějakou knížkou.
« Poslední změna: Srpen 02, 2020, 02:44:52 od Milhaus »
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:Icewind Dale
« Odpověď #175 kdy: Srpen 02, 2020, 09:40:08 »

Ahoj, tak jste mě nakonec tak nějak překecali si IWD zase po letech zahrát znova. Hru jsem nainstaloval, zapnul, podařilo se mi najít nějaký starší sejv, který jsem do hry naimportoval, ale je mi záhadou, kde jsem si tehdy načítoval ty postavy. Každopadáně to s nima asi zkusím, vlastně proč ne.:-)
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:Icewind Dale
« Odpověď #176 kdy: Srpen 02, 2020, 09:40:55 »

Omlouvám se, že to dávám do dvou příspěvků, ale do jednoho se mi to všechno nevešlo.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #177 kdy: Srpen 02, 2020, 11:50:20 »

Změň formát fotek a neměl bys mít probém.


Každopádně ano, useknutá ruka je fakt snadná.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #178 kdy: Srpen 03, 2020, 09:06:50 »

Po dokončení 4 kapitoly.
JménoRasaTřída(úroveň)Zkušenosti/Další levelŽivotyCZKDPCPZZZZPZ
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Lyka Párač
Postava - Info
elfvlkodlak(14)1639753/3000000164K:41%
H:24%
K:39%
H:23%
K:334798
H:898538
K:87
H:321
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Linea Ničitelka
Postava - Info
elfbojovník(10)
mág(11)
zloděj(12)
546447/750000
546447/750000
546447/660000
102K:10%
H:10%
K:8%
H:12%
K:82256
H:386446
K:20
H:171
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Milhaus Sekáč
Postava - Info
člověkKensai(9)
Mág(13)
250000
1388178/1500000
131K:31%
H:32%
K:33%
H:31%
K:256026
H:11754676
K:75
H:427
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Nikita Brutální
Postava - Info
člověkVrah(13)
Mág(12)
660000
977869/1125000
78K:2%
H:2%
K:1%
H:2%
K:20570
H:86370
K:4
H:37
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Tinas Svatá
Postava - Info
elfKlerik(11)
Hraničář(10)
819572/900000
819572/900000
101K:9%
H:8%
K:8%
H:10%
K:75294
H:313664
K:20
H:142
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
Maggy Meggy
Postava - Info
elfDračí učedník(14)1638494/187500076K:5%
H:21%
K:7%
H:19%
K:43100
H:782640
K:17
H:262
----------------------  --------------  ----------------------  -------------------------------  ------------ -------- -------- -------- -------
CZKD - celková ZK v družině, PCPZ - procento celkového počtu zabití, ZZZ - zkušenost za zabití, PZ - počet zabití,
K - kapitola, H - hra


Hra je stále lehčí a lehčí, v této části byly sice obludy o něco silnější, než v předchozí, nicméně růst jejich síly nedokázal vykompenzovat sílu úrovní mých postav a tedy první dvě kapitoly byly stále výrazně těžší. Navíc v této lokaci bylo nepřátel i málo, je to vidět i na počtech zabitých oblud u jednotlivých postav a to jsem přitom téměř nevyvolával pomocníky a ty co jsem vyvolal už na nepřátelé nestačili a nedokázali je zabít nebo i zranit. Spíše měli opravdu úkol nepřítele zaujmout, nebo zpomalit. Taky jsem tu kapitolu prošel nejrychleji ze všech. Nejdéle mi trvalo Dračí oko, které mi přijde, že bylo zatím nejlepší (bylo poměrně těžké, i když ne tak jak první kapitola) a i dobře dlouhé a na konci byl boss.

V této kapitola první jeskyně byla spíše legrační, i když zdejší obři byli asi nejsilnější obludy ve větším počtu v kapitole. Pak mapa s orky, kde byli tedy i temní elfové. Temní elfové byli zajímaví v tom, že měli jinou taktiku, než většina oblud a jejich šermíři se regulerně vykašlali na vyvolané pomocníky a šli rovnou na hrdiny (a vyhli se i vlkodlačici). Jinak ale obtížnost nic moc, jen mě častěji donutili používat kouzlo odstranění magie. Jeskyňku s velitelem těch orků ani nebudu počítat. A pak lokace se slaboučkými nemrtvými a lichem. Přišlo mi, že silnější verze nemrtvých snad byly i v Údolí stínů. Lich je zdejší boss, ale moc silný není, boj s ním je spíše otravný, především asi kvůli těm vylepšeným mumiím, co se tu vyskytují. Hlavně při prvním setkání ty dvě jsou nepříjemný, kvůli těm kněžským kouzlům a negativním stavům, co přináší.

V hrobkách hrdinů mě třeba jedna oslepila vlkodlačici a já si toho nevšiml a tenhle stav asi není dočasný, ale trvalý, respektive zůstane, dokud jej hráč neodčaruje. Vrtalo mi hlavou, proč při procházení těch zdejších hrobek - místností, vlkodlačice nevidí jejich obsah (já je proběhl jen s ní a zbytek party nechal stát v hlavní chodbě). Až při screenování na konci kapitoly jsem si všiml, že má stav "oslepený" a to jsem mezi tím několikrát odpočíval, mluvil s duchem a zabil ty 4 bronzové strážce. :)

Tím, že tu bylo málo potvor, ani nestálo za to čarovat. Tedy plošná útočná kouzla. Nebylo prostě na co. Tak jsem se víceméně vrátil k taktice z první kapitoly, jen jsem téměř vše lákal na vlkodlačici a vyvolával vždy jen jednu skupinku oblud jako živý štít. Nakonec jsem se vykašlal i na to, protože v podstatě jen zavazely mě, místo nepřátelům. Ona by to tady asi zvládla vlkodlačice sama i bez podpory ostatních společníků. :).
« Poslední změna: Srpen 03, 2020, 09:16:01 od Milhaus »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #179 kdy: Srpen 03, 2020, 12:59:39 »

Já mám takovej pocit, že drakensang jsem zkoušela. Zkoušim Pillars of Eternity. Zatim je to vtipný a ještě nenenávidim žádnýho společníka. Akorát nenávidim to že nerozumim herní mechanice.
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25