Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Srpen 06, 2020, 16:10:48
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 7 8 [9]

Autor Téma: Neverwinter (MMORPG dle pravidel D&D)  (Přečteno 13770 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5952
Re:Neverwinter (MMORPG dle pravidel D&D)
« Odpověď #120 kdy: Únor 25, 2020, 00:39:32 »

Po averzi vůči nové kampani jsem se vrhl do kompletace kampaně Jungles of Chult a krom toho jsem se znovu vrátil i k Master expedicím. U Jungles of Chult mi chybělo odemknout jen hunts (hony), což je mechanika, kterou jsem tu už jednou popisoval.

Oproti kampani Ravenloft se jednotlivé ranky honu (1-3 hvězdičky) odemykají skrze kampaňový strom, přičemž oblasti Soshenstar River a Lost City of Omu mají každá své vlastní hony. Ke každému honu potřebujete návnadu a tu pak musíte položit na správné místo v příslušné oblasti. Teprve poté se zjeví lovená potvora.

Navenek to vypadá jednoduše, ale každý lovený druh potvory vyžaduje jednu konkrétní návnadu a tu musíte získat výměnou za určité ingredience u příslušného obchodníka v Port Nyanzaru. Ingredience pro jednohvězdičkový hon padají jako náhodný loot ze vzácnějších potvor v oblastech, typicky tyranosaři nebo bludičky, ingredience pro vyšší typy návnad padají až z příslušných honů - např. ingredience pro dvouhvězdičkovou návnadu padají z jednohvězdičkové potvory atd.

Ulovit úplně všechny potvory tak není zrovna jednoduché a je to časově náročné. Navíc je tu rozkolísaná obtížnost mezi jednotlivými potvorami. Jinými slovy, něco se sóluje blbě a to platí už u jednohvězdičkového honu. Výsledkem honu je krom ingrediencí i náhodný lepší loot, ale tady počítejte s tím, že tenhle loot je poplatný době, kdy byla kampaň Jungles of Chult aktuální. Je tedy poměrně zastaralý a dneska nevidím důvod, proč něco takového vůbec podstupovat. Po pár pokusech jsem tedy jen odemkl zbylé položky honu v kampani a dále jsem se touhle mechanikou už nezabýval.

Nový rozměr Master expeditions a opětovné zápolení Crypticu s balancingem

Sběr kampaňové měny pro hony v Jungles of Chult mi zabral nějakých 14 dní a v mezičase jsem se proto vrátil k Master expedicím. Ne že bych neměl zrovna co dělat, ale něco mě k tomu prostě přitáhlo a vůbec jsem netušil co. Nicméně rozuzlení celé záhady na sebe nenechalo dlouho čekat :)

Seal vendor v Yawning Portal má nyní pozměněnou nabídku, což na první pohled nevypadalo nijak zvláštně, protože s kampaní Descent into Avernus do hry přibyly Seals of the Fallen a s nimi Infernal gear. Jenomže největší změna se skrývala až v těch dalších položkách, odkud zmizela nabídka Spy's Guild setu a s tím i Seals of the Mountain. Jako na potvoru jsem si toho všiml až poté, co jsem na poslední záložce obchodníka zjistil, že Seals of the Mountain lze nově směnit kurzem 3:1 za Seals of the Deep a to jsem taky bez rozmyslu udělal :D Seals of the Mountain už totiž nelze ve hře získávat, Master expedice nově poskytují Seals of the Deep, takže jsem přišel o svou sbírku historických Seals, což mě zamrzelo asi nejvíce.

Výsledný efekt téhle změny je poměrně zajímavý - Spy's Guild set se tím pádem stal velmi vzácným a kdo neměl zkompletovanou sbírku, tak má možná už definitivně smůlu (leda pokud by ho někdo nabízel v rámci aukce, ale tady si nejsem jistý, zda-li to u tohohle setu jde). Na místo Spy's Guild setu si nyní můžete koupit Protege set, tedy původně nejvyšší dostupný set Modulu 16 (píši teď o kompletním setu), čímž ze hry jaksi vypadl i Runic set, protože ten nyní nedává vůbec smysl - proč se zabývat tím šíleným grindem okolo, když Protege set je lepší? No, ledy by vám šlo opět o kompletaci sbírky.

Těžko říci, jestli se tomu smát nebo brečet. Cryptic prostě pokračuje v tom samém trendu, který nastavil už před Modulem 16, a tím tomu nasadil korunu. Proč bych se měl snažit o epic content a tím pádem o lepší loot, když mi postačí pár měsíců počkat a s dalším Modulem mi Cryptic tenhle loot naservíruje v rámci sólo contentu? Samozřejmě, ten aktuální endgame content má stále význam, ne vše se dá takto snadno koupit, ale pokud jde o epic sety zbrojí, tak Protege set je výborná volba. No a podobně to bude zajisté za pár měsíců i s Infernal setem, který je jen o chlup horší než set, který lze získat z obchodu kampaně Descent into Avernus.

A aby toho nebylo málo, Seal vendor v Yawning Portal nově nabízí možnost nákupu výbavy pro vámi vybrané povolání, takže vám stačí jedna silná postava schopná absolvovat Master expedice, a výbavu pro další postavy/povolání si budete nakupovat přes ní. Přesně takhle jsem si vypomohl při změně výbavy u své warložky, kdy část Seals of the Deep jsem si vydělal přes warložku a část přes paladina (s ním jsem pak nakoupil část Protege setu pro warlocky). Asi to není úplná novinka, pamatuji si to už u některých základních Seals vendorů, kteří prodávají rare sety, ale u epic vendorů jsem to tuším ještě neviděl (anebo jsem si toho jen nevšiml :)). Spíš bych ale řekl, že to před Modulem 18 nebylo možné, jinak bych to býval určitě využil.

Edit: tak, bylo to možné i předtím, akorát jsem si toho nevšiml :)

Opravdu netuším, co si o tom myslet, protože po přepáleném epic contentu v Modulu 16 jsem čekal nějaký přechodník, ale výsledkem je jen to, že ty pomyslné nůžky se jen ještě více otevřely. Sólo content je v pohodě, tedy až na kampaň Descent into Avernus, kterou prostě odmítám hrát, ale celá ta změna ve finále nijak nepomohla přejít od sólo contentu k epic contentu. Vylepšuje to akorát vaše skóre vůči staršímu epic contentu, ale proč byste chtěli absolvovat něco, co už vám nezajistí další růst? Vy přeci potřebujete podstupovat hlavně ten současný endgame content.

Jediným smyslem toho staršího obsahu je sběr astrálních diamantů, což smysl dává, ale ani se neodvažuji otipovat, kolik času a úsilí je potřeba k tomu, abyste si vydělali dostatek diamantů pro aukci, aby to vaše zlepšení bylo také dostatečně vidět. Neříkám, že to musí být něco šíleného, ale starší engame content vyžaduje, abyste společně s ním hráli i obsah příslušných kampaní, protože jinak si nebudete moci vyrábět klíče k truhlám s finální odměnou.

Spíš si říkám, že Cryptic mele z posledního a snaží se z hráčů vyrazit co nejvíce peněz, protože nejrychlejší cesta na vrchol vede samozřejmě přes reálné peníze. Odpovídal by tomu i onen "inovativní" obsah Modulu 18 :/ Na to, jak se mi původně nechtělo do kampaně Jungles of Chult, tak bych řekl, že to byl poslední opravdu inovativní přídavek do hry v rámci. Kampaň Ravenloft taky není špatná, ale už je mnohem skromnější a zčásti jen přebírá a upravuje to, co přinesla právě Jungles of Chult.
« Poslední změna: Únor 25, 2020, 14:00:20 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5952
Re:Neverwinter (MMORPG dle pravidel D&D)
« Odpověď #121 kdy: Duben 15, 2020, 07:58:22 »

Moje pravidelné hraní se nakonec přelilo v pouhé plnění týdenních úkolů za něž jsou astrální diamanty + plnění extra týdenních úkolů, což obnáší pár hodin hraní týdně (plním to za obě postavy). Smysl to asi moc nemá, spíše jde o jakousi setrvačnost, ale na druhou stranu jsem se celkem v pohodě přehoupl přes rok pravidelného hraní, což taky není špatné :)

Smysl to vlastně mělo, díky celému odehranému roku jsem měl možnost vidět všechny eventy, které se v průběhu roku ve hře objevují a pomalu mi tak do sebe zapadly poslední dílky skládačky co odkud a jak se dá získat (speciální mounti, companioni, předměty ...). Při jednom takovém jsem měl navíc smůlu, protože eventy doprovází drobná nálož patchů a jeden mi resetl paladina (zřejmě bug), takže jsem toho rovnou využil a poskládal si ho trochu jinak (základní atributy a pár boonů, jinak jsem toho naopak plno nepřiřadil). Pro ty moje účely to zcela stačí, byť jeho bojeschopnost je teď o kousek nižší.

Tipuji, že i ta setrvačnost nakonec pomine a pokud se ve hře neobjeví nic zajímavého, tak postupně ze hry zmizím zcela a zkusím to zas za pár let - pokud tedy bude Neverwinter ještě existovat. Chvilku jsem zvažoval, že bych se s warložkou pustil do kampaní, které jsem předtím nedokumentoval formou videa, ale když si uvědomím ten čas, který by třeba padl na King's Thunder, tak se mi do toho ani nechce :) Přitom mám kampaňové suroviny v podstatě nasbírané, ale zrovna u téhle kampaně je potřeba sbírat ještě slávu (věhlas) a to jde dělat opravdu jen tak, že budu každý den po dobu několika měsíců plnit část úkolů + to pak budu muset ve finále prostříhat. Asi opravdu ne, vykašlu se na to :D Je na čase začít se naplno věnovat zas jiným hrám.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5952
Re:Neverwinter (MMORPG dle pravidel D&D)
« Odpověď #122 kdy: Duben 21, 2020, 19:39:54 »

Přeci jen na kampaň Descent into Avernus došlo

Mno, to je jak naschvál ... :D Vždycky, když začnu psát o tom, že už něčeho bylo dost nebo mi došla výdrž apod., tak mě přepadne nutkavá potřeba to prostě zlomit přes koleno a jít prostě dál. A přesně to se mi v pátek stalo. Ani nevím proč a jak jsem se k tomu dostal, ale řekl jsem si, že se ještě jednou podívám do pekelné kampaně (Descent into Avernus) a jen se ujistím, že ani přes dosažený Total Item Level 20 500 to nebude žádná změna.

Změna to opravdu nebyla žádná, ba naopak. Přišlo mi, že místní potvory jsou o kapánek tužší, ale to mohl být na druhou stranu čistě jen pocit. Od mého prvního nahlédnutí do Descent into Avernus uběhla delší doba a mezi tím jsem se pohyboval po mapách s nižší obtížností, takže to samo o sobě může být zdrojem zkreslení. Mnohem relevantnější je přepočet na spotřebu lektvarů léčení, protože po těch jsem musel sahat i při prvním nahlédnutí a zřejmě to v porovnání se současnou zkušeností vyjde nastejno.

Problém totiž činí různá přečíslení, která vznikají díky většímu nahuštění skupinek potvor na jednom místě, takže moje lučištnice dost často nechtěně naláká i vedlejší partičku a hned je o zábavu postaráno. Dalším důvodem spotřeby lektvarů jsou souboje s vyššími typy démonů, obzvláště když je jich více ve skupině (důležitý vlastně není ani tak typ jako rank démona, protože na mapě lze narazit na stejné druhy démonů, akorát jedni jsou s nižším a druzí s vyšším rankem obtížnosti). A tady bych řekl, že to opravdu vyjde asi nastejno (poškození dávám +/- stejné a naopak, potvory mě masírují s podobnou intenzitou jako poprvé).

Samotná kampaň Descent into Avernus je strukturou podobná Ravenloftu, největší změna je akorát ve stromu boonů, protože ten se odemkne až na konci kampaně. Opět se tu hraje na týdenní pool hlavní kampaňové měny, který se postupně zvedá s každým bodem kampaňového stromu (začíná se s poolem 100 a pokračuje se vždy po 25 až na konečných 175, viz přehled níže). V reálu je to tak, že co bod kampaně, to jeden týden/naplněný pool (dohromady tedy 4 týdny). Poté pokračuje strom boonů (celkem 4 body, tedy další 4 týdny hry).

Základní přehled:

Kampaňové měny (currencies):

1) Family Crests
2) Chaotic Writings
3) Seal of the Fallen

Family Crests se získávají z úkolů a využívají se k odemykání bodů kampaňového stromu. Maximální množství vlastněných Family Crests je 20 000 a jejich zisk je ovlivněn ještě týdenním poolem (cokoliv nad pool v daném týdnu nenávratně propadá - je proto potřeba počkat zas na další týden). Chaotic Writings se získávají z úkolů a Heroic Encounters a používají se jako platidlo v kampaňovém obchodu (něco lze koupit jen za Chaotic Writings, ale třeba Lion's Guard set vyžaduje ještě dodatečná platidla z epického obsahu kampaně). Seals of the Fallen jsou obecně odměnou v Epic Queue nebo je lze získat jako výhru v místních Heroic Encounters (HE 3 Seals, BHE 10 Seals), jejich max. kapacita je jako u jiných Seals standardně 1200, ale Seals of the Fallen jsou zároveň zastropovány na 400 kousků týdně (podobně jako kdysi Demonic Ichor v kampani Underdark). Za Seals of the Fallen si lze u Seal Vendora nakoupit Infernal set a jeho příslušenství. O uvedených setech se zmíním ještě zvlášt.

Body kampaňového stromu:

1. Souls in Need (vyžaduje 10 Family Crests) - A House in Need (odemkne se )
2. The Broken Wood (vyžaduje 100 Family Crests a navyšuje jejich pool na 125 Family Crests týdně) - vyžaduje splněný Restore the Broken Wood Glyphworks (týdenní úkol)
3. Besieged Village (vyžaduje 125 Family Crests a navyšuje jejich pool na 150 Family Crests týdně) - vyžaduje splněný Restore the Village Glyphworks (týdenní úkol)
4. The Devils Hold (vyžaduje 150 Family Crests a navyšuje jejich pool na 175 Family Crests týdně) - vyžaduje splněný Restore the Devils Hold Glyphworks (týdenní úkol)
5. Shield of Lamuel (vyžaduje 175 Family Crests) - vyžaduje splněný The Shield of Lamuel (jsem se zatím nedostal, ale nejspíše půjde také o týdenní úkol)
6. Last Bastion (vyžaduje 0) - vyžaduje (???) splněný The Last Bastion (zřejmě finální úkol pro sólo content kampaně)
7. Infernal Citadel (vyžaduje 0) - odemkne epický dungeon Infernal Citadel
8. Boon (4 x 175 Family Crests)

Obstarat si týdenní pool není žádný velký problém a dá se to zvládnout za pár hodin hraní (tím pár myslím opravdu okolo 2 hodin hraní). Základní úkoly sice dávají jen 5 kousků Family Crests za úkol, ale s každou další odemčenou položkou kampaňového stromu do hry přibyde ještě týdenní úkol, který už je za 25 kousků Family Crests a navíc ten vždy nejnovější týdenní úkol lze odehrát v ten samý týden hned 2x, což představuje dalších 25 Family Crests. Týdenní úkoly jsou paradoxně jednodušší než přežití na samotné mapě. Problém činní akorát týdenní úkol s Heroic Encountery (odemkne se hned po splnění výpravy do pevnosti Vallenhasů), protože ty základní encountery (HE) tu plní jen velmi málo hráčů (narozdíl od BHE - Big HE).

Za sebou mám v současné chvíli jakoby 2 týdny, byť jsou to reálně jen 2 odehrané dny. V pátek jsem k tomu získal 2 týdenní úkoly, což dá najednou 75 kousků Family Crests a zbytek jsem dohnal denními úkoly. Po otevření 2. kampaňového bodu jsem pool dovyplnil na konečných 125 a díky tomu jsem si drobnou rezervu Family Crests převedl do dalšího týdne. Poté jsem si počkal na pondělí, pool jsem doplnil na 125 (to jsem samozřejmě díky rezervě ani nemusel) a odemkl jsem si 3. kampaňový bod a hned jsem si splnil týdenní úkol pro další kampaňový bod (tohle je právě docela výhoda, že ty úkoly se odemykají ještě před samotným odemčením příslušného bodu kampaně). Nyní mám k dispozici celkem 4 týdenní úkoly, takže 100 snadných Family Crests hned na úvod týdne (další týden mě čeká pool 150).

Vskutku mě jednoduchost týdenních úkolů překvapila a neméně mě překvapila i zmíněná lehkost získávání Family Crests. Když to porovnám s Ravenloftem, tak je to řekl bych výrazně odlišné. Možná to není úplně fér, protože Ravenloft jsem odehrál ještě před Modulem 16, takže bych měl Descent into Avernus porovnávat spíše vůči kampani Jungles of Chult, jenomže u té jsem si zase pomohl extra týdenními úkoly, takže jsem tu grindovací rutinu v podstatě obešel (obtížnost téhle kampaně nemá smysl zmiňovat, protože po Modulu 16 spadla mezi ty lehčí). Zdánlivě tak mám před sebou jen dalších 6 týdnů, což představuje cca ty 2 hodinky hraní týdně po celou tuto dobu, ale těžko říci, jestli to bude tak snadné i nadále. Za 2 týdny se dostanu na konec příběhu a tam bych mohl narazit (předpokládám, že mě čeká nějaký finální sólo boj a ten by se nakonec mohl ukázat jako oříšek).

A důvod pro rozehrání Descent into Avernus? Opravdu asi jen ta zvědavost a snaha mít ty kampaně kompletně hotové. Teď se totiž dostanu ke gearu, tedy zbrojním setům a doplňkům, což se nakonec ukázalo jako hlavní kámen úrazu celé kampaně. Seal of the Fallen přibývají velmi pomalu, takže Infernal set a doplňky jsou pro mě v nedohlednu. Epic Queue nejsou pořád nic pro mě a ani mě to už neláká, takže mi zbyly jen Heroic Encounters (velmi pomalé). Alternativou by mohl být Lion's Guard set, jenomže jak jsem již zmiňoval, ten vyžaduje kromě Chaotic Writings i další měny (suroviny), které padají jen v Epic Queue (myšlena je konkrétně jen Infernal Citadel). No, ale na druhou stranu, i kdyby z toho nic nebylo, tak budu mít alespoň skompletované kampaně :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5952
Re:Neverwinter (MMORPG dle pravidel D&D)
« Odpověď #123 kdy: Červen 20, 2020, 14:39:36 »

Skoro by to vypadalo, že jsem se na celý Descent into Avernus ve finále vykašlal, ale pravda je taková, že v průběhu hraní kampaně došlo k drobnému update hry v podobě výzvy Rage of Bel, takže jsem se rozhodl projít ještě touhle grindovačkou. No a bylo to asi dobře, protože těch změn přibylo nakonec více a nutno dodat, že je to spíše ku prospěchu samotné kampaně.

Descent into Avernus se nakonec ukázala být schůdnější, než jsem původně čekal. Problém tvoří akorát trojice týdenních úkolů souvisejících s HE + BHE, Shield of Lamuel a Last Bastion. HE + BHE kvůli tomu, že celý tenhle koncept se z pohledu hráčů jaksi přejedl a splnit HE se stalo prakticky nemožné (i když jsem dokázal jednu HE sólovat, tak jsem to zase nezvládal časově a jiní hráči to prostě už nehrajou, takže jsem měl smůlu). Podobně dopadla BHE Siege, která v podstatě zemřela. Bohužel, z pohledu týdenní úkolů jde o 25 Family Crests najednou, takže o to více jsem musel dělat běžných úkolů.

Shield of Lamuel sebou přinesl další týdenní bossfight, který je nepříjemný množstvím tužších potvor na cestě k bossovi, ale dá se to. Mnohem horší je ovšem úkol spojený s bodem Last Bastion, který obsahuje dokonce hned dvě podobně obtížné pasáže, takže byl pro mého paladina docela zdlouhavý - to už bych měl dříve těch 25 Family Crests z běžných úkolů. Nicméně oba týdeňáky jsem pečlivě podstupoval. Last Bastion je jinak v podstatě finále sólo contentu kampaně, takže jsem to plnil až v souvislosti s Boony - 4 týdny kompletace poolu Family Crests.

Boony jsou v Descent into Avernus čtyři a naštěstí vyžadují jen 150 Family Crests na Boon. Poslední týden není proto potřeba dojet pool až do maxima, protože Family Crests se v průběhu kampaně nikdy nevyčerpávají celé, takže něco málo se každý týden nahromadí do zásoby. No a během posledních dvou týdnů plnění Boonů mě zastihl právě přídavek Rage of Bel.

Rage of Bel[/b]

Ve Fort Vallenhas se v průběhu času objevila záhadná obchodnice jménem Alyssa Misdani, která mě nalanařila do spolku zvláštních jednotek. Mým úkolem se stala podvratná činnost vůči jednotkám démonky Zariel, která už si na sídlo Vallenhasů dělala zálusk.

Jednom taková drobná poznámečka pokud by někdo netušil - Zariel je jedním z archdevilů Devíti pekel a šéfuje sféře Avernus, tedy zrovna místu, kam se sídlo Vallenhasů "zřítilo". Avernus, respektive různé narážky směrem k jeho "pohnuté" historii, nejsou v Neverwinteru nijak vzácné. Jeden čas vládla Avernu dračí démonka Tiamat, která se poté objevila v zápletce kampaně Tyranny of Dragons. Tiamat, Zariel a současný Zarielin generál Bel, se dokonce velmi dobře znají, protože každý z nich nějakou dobu Avernu šéfoval a přitom si všelijak podráželi nohy.

Ve výzvě Rage of Bel jde o to, abyste Bela rozzuřili natolik, že svolí k boji s vámi. Dělá se to tak, že každou hodinu na mapě Avernu proběhne vlna tzv. insurgencies (vzpoury), kdy každá výhra doplní ukazatel Rage of Bel (je viditelný na mapě oblasti). Souvisí s tím zároveň i úkol od Alyssy, který je vlastně tutorialem k tomu všemu (později od Alyssy dostanete ještě speciální talisman, který má několik levelů a každý level se během insurgencies nabíjí 5 dní - 5x po 20% denně). Jakmile se ukazatel Rage naplní, je možno Bela vyzvat a pokusit se ho porazit.

Je to celkem pitomě udělaný souboj, který má 3 fáze a ta poslední není zrovna ideální pro skupinu hráčů, takže je to spíš na odsólování. Jenomže tady pak vzniká zase problém kvůli výraznému rozdílu mezi vytrénovanými DPS a tím "zbytkem". Mě to s mým průměrným paladinem zabralo krásných 20 minut a více to nemám potřebu podstupovat. Splnil jsem tím požadovaný úkol a tím to pro mě prostě hasne.



Odměna za souboj s Belem není zrovna žádné terno, navíc je, jak už asi tušíte, náhodně generovaná, takže to za tu námahu nestojí. Paradoxem toho všeho je, že Rage of Bel není populární ani mezi hráči, takže jak jsem postupně nabíjel talisman od Alyssy, tak se insurgencies stávaly čím dál více prázdnější.

Zprvu trvalo nabití ukazatele Rage of Bel pár bitev, ale dneska jsou insurgencies otevřeny klidně i přes 2 hodiny, protože je hraje jen hrstka hráčů a díky tomu musíte doslova vyhledávat instanci, kde to vůbec někdo hraje. Krom hráčů je v případě Rage of Bel problém ještě v jedné věci. Když je ukazatel Rage plný, tak musíte hodinu čekat, než nastane nová vlna insurgencies. Naopak výhodou insurgencies je fakt, že jsou brány jako BHE, takže když chytnete dobrou grupu lidí, tak se tím dají perfektně farmit Seals of the Fallen (10 ks za každou vlnu - bohužel, limit 400 Seals of the Fallen týdně zůstal, ale to se dá řešit tak, že si vyzvednete jen tolik odměn, abyste splnili limit, a zbytek otevřete zas další týden). V případě farmení Seals je právě prodloužená délka insurgencies výhodou, ale musíte opravdu chytit dobrou grupu, které to bude odsýpat.

Z insurgencies krom Seals of the Fallen významně přibývají i Chaotic Writings, se kterými je spojen jeden velmi významný obchodník. Dříve jste ho museli hledat ve skrytých výšinách pevnosti, ale spolu s přídavkem Rage of Bel byl tenhle obchodník přesunut přímo na nádvoří hradu. Je to uvězněný imp, u kterého lze za Chaotic Writings zakoupit lootboxy, ze kterých pak náhodně vypadává výbava s Item Level 1225! 500 Chaotic Writings za jeden lootbox, to je v podstatě směšná částka a šance na dobrý předmět je vysoká.

Je to vlastně další paradox celé kampaně, protože už jen během jejího plnění nasbíráte zhruba 8k Chaotic Writings. Utratil jsem jen nějaké 2,5k a rázem jsem měl na sobě výborný gear. Kdybych čekal na Seals of the Fallen a Infernal set, tak by to bylo na hodně dlouho - za Seals jsem nakonec dokoupil jen košili a kalhoty.

No, abych to nějak ukončil, včera se mi podařilo splnit závěr úkolu Alyssy s talismanem a tím mám se svým paladinem splněno vše, co v rámci sólo contentu šlo (vyjma PvP kampaně). Arc se asi pokusí mapu Avernu ještě různě vytěžit dalšími přídavky, ale už Rage of Bel ukázal, že to jde spíš do kopru.

Namísto toho jsem před několika týdny začal předchozí kampaně procházet se svou warložkou. Důvodem byla snaha zdokumentovat ve videích i to, co jsem se svým paladinem nenatáčel, ale těžko říci, jestli to dokončím. Dělám to formou týdenních úkolů v každé kampani, abych u hry neseděl zbytečně haldu hodin denně, takže sběr kampaňových surovin je tímto způsobem záležitost na mnoho měsíců. I tak prostě jeden den plním týdeňáky pro jednu, maximálně dvě, kampaně, a druhý den pokračuju v dalších kampaních (plus do toho jsem doposud procházel Rage of Bel s paladinem).

Musím ale říci, že jsem sám překvapený, že jsem u hry vydržel tak dlouho, což možná dělá právě ta warložka. Pokrok s paladinem už je u mě velmi pozvolný, nakonec jsem to dotáhl skoro na 22,5k Total Item Level, ale taky už jsem v tom utopil více peněz, než jsem plánoval :D Až skončí celá ta Covid situace, tak k tomu zkusím udělat video, aby bylo názorně vidět, kam jsem se zase posunul a jaké možnosti hra s příchodem Descent into Avernus přinesla.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5952
Re:Neverwinter (MMORPG dle pravidel D&D)
« Odpověď #124 kdy: Červenec 08, 2020, 16:07:36 »

Nechtěné PVP

30.6. do hry přibyla další část pekelné kampaně, což si ale nechám na příští příspěvek, protože dneska bych chtěl psán o něčem jiném.

Jak už to tak bývá, cesty osudu jsou nevyzpytatelné a v rámci jednoho extra týdenního úkolu jsem měl čekat na BHE v Icewind Dale. Zadání úkolu je dost matoucí a pokaždé si jím nejsem jistý, takže jsem si odkroutil HE v Icewind Pass a ... a neměl jsem splněno. V domnění, že to byla BHE, tak jsem podle zadání úkolu zaběhl ještě do Dwarven Valley a čekal a čekal.

Místní BHE jaksi vymizely a místo nich jsem ve dvouhodinovém úseku stihl 2x BHE v podobě Domination na PVP úseku mapy. Docela mě to zmátlo, ale PVP už v Neverwinteru moc neběží, tak jsem si řekl, že bych mohl zkusit štětsí, oběhat všechny 3 oltáře a bez koknurence to přeci musím vyhrát :) Nj, snaha byla, ale jakmile jsem zahlídl první rudou šmouhu, tak začala honěná okolo oltáře, kdy jsem se domníval, že se udržím z dohledu, ale neudržel ... vlastně jsem ani neměl šanci :D Se svou warložkou jsem se odporoučel k zemi a brzy jsem zjistil, že oni jsou dva na jednoho. Nicméně jsem to nevzdal a vydržel jsem až do bídného konce.

Porážka to byla potupná a tak není divu, že mi to při dalším spuštěném Domination vrtalo hlavou a tak jsem si řekl, že to prostě zkusím ještě jednou. Heh, tentokrát jsme byli v týmu 3 a nepřítel nejprve jeden, posléze dva :) Měl jsem štěstí, že můj oltář si vyhlídl někdo (možná) slabší, ale to jsem v tu chvíli netušil. Neměl jsem v úmyslu bojovat, ale on si začal :D Docela efektně jsem ho poslal k zemi, ale moc se mi nechtělo věřit, že to nebylo štěstí, tak jsem se schoval za strom poblíž oltáře. Holt jsem si počkal a jakmile se onen hráč objevil znovu, tak jsem se nijak nerozpakoval vystřelit mu fireball do zad :D Než se stačil vzpamatovat, tak ležel na zemi.

Domination jsme vyhráli, ale přišlo mi to docela vtipné, protože když jsem si prohlížel statistiky dalších hráčů, včetně druhého hráče opozitního týmu, tak jsem tu byl spíš do počtu a ještě jsem měl štěstí. Jako zkušenost je to zajímavé, zase mě docela potěšilo, že ta moje warložka není až takové ořezávátko. Není to ovšem část hry, která by mě nějak lákala, přijde mi to docela nefér, protože skill hráče tu hraje menší roli než dovednosti jeho postavy, takže když se spáruje slabší postava se silnější, tak je výsledek předem jasný. Nemyslím si, že ten hráč, co mě napadl podruhé, byl na stejné úrovni statistik a popravdě to ani zkoumat nebudu. Nicméně jsem si alespoň vyzkoušel i tuhle část hry :)
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: 1 ... 7 8 [9]