Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 17:57:38
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 2 [3] 4 5 ... 8

Autor Téma: Ubisoft obnovuje práci na MMX.  (Přečteno 41242 krát)

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #30 kdy: Září 18, 2015, 21:46:45 »

To já nové hry už téměř nehraji. Nebaví mě to a nemám na to čas. Když už mám čas, hraji spíše ty hry starší, kde mám jistotu, že mě bavit budou a že to nebude ztráta času.
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #31 kdy: Září 18, 2015, 21:55:14 »

Ja to chápu, u me spis zacina byt ztrata casu hrat něco co jsem uz hral. Ale samozrejme najde se par starych her ke kterym se rad vratim, ale je to uz minimum.
IP zaznamenána

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #32 kdy: Září 18, 2015, 22:17:15 »

ps. zrovna ted zjišťuji, že na mém pracovním PC, který jsem updatoval na win10, nefunguje legálně koupený antivirus a win10 jej celý rozhodily. Nejde ani nainstalovat znovu, ani vypnout, ani odinstalovat a současně s tím ani nefunguje. Prostě super.
Já musel po upgradu na Win10 odinstalovat Avast. Skoro každý den v různých chvílí začly vyskakovat kritické chyba spolupráce nabídky Start a Cortany (což nechápu, protože Cortana ani nejde zapnout v tomhle regionu). Po odinstalaci Avastu chyby přestaly.
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #33 kdy: Září 19, 2015, 00:24:52 »

"Pokud si pamatuju Windows 98SE umí NTFS nativně" od Elemira

Nikolvěk, právě XPčka se začaly prodávat s tvrzením, že právě 98 neumí NTFS, který je lépe zabezpečen a podporuje soubory nad 3.9 GB. Doteď není nic oficiálního od mrkví, co by nativní podporu NTFS do 98 přidalo.

To flash - Starých her, co jsou dobré, jsou tisíce a tisíce. Nových her, co jsou dobré, je opravdu, ale opravdu málo. Na sto dobrých starých her připadá jedna nová dobrá hra (a půl milionu slátanin) Takže jestli jsi dohrál všechny staré dobré hry a proto je nehraješ, tak smekám. Já mám před sebou stovky her, které mám na seznamu co hrát a ještě jsem se k nim nedostal. Do konce života bych řekl, že mám co hrát a ani nemusím nic hrát znova.

Nové hry - vychází běžně v betaverzi, aneb 5 GB day-one patch u nového Wolfensteina: New Order ... a zrovna to od flashe zmíněné Elder Scrolls - Skyrim ve verzi 1.0 se na konzolích ani nespustí a na PC zamrzne celý počítač po první animačce s drakem hned na začátku hry. Sice chápu, že ještě v ten den vydají 1.0.1, který to opraví, ale to si jako nedali ani tu práci tu hru zkusit zapnout !?!??!?? Tohle, poté vedení za ručičku a extrémně slabé příběhy bez logiky (logika se nerovná reálnosti, tzn. i ve fantasy může být a správně by měla být logika). Příklad - kromě logických nesmyslů všude, najeďte si třeba na Gaming Sins na youtube - ve Falloutu 2 jsou otrokáři. Člověk může potkat jejich karavany, jak odchytávají domorodce, přidat se k nim na "výjezd", na tabuli u jednoho města je i popisek, kam je dodávají ... pak máte Fallout 3 od Bethe$dy. Je tam otrokářská osada. Kam dodávají otroky? Nikam. Odkud je berou? To se taky neví. Prostě tam je. A basta. Ve Skyrimu byl takový nedostatek voleb, a těch pár, co tam bylo, bylo falešných ... prostě iluze volby. Například volba mezi Stormcloakama a těma druhýma, jejichž jméno jsem i zapomněl. V podstatě iluze volby. Další věc - klišovitost. Už mne vadí, jak u moderních her hráč už začíná jako superhrdina. Prostě syndrom Vyvoleného. Opět poukáži na Elder Scrolls, protože tohle je defakto psáno na Flashe a dejme tomu, že dle jeho postu TES zná (ze série jsem nehrál pouze Daggerfall a i ten plánuji) - V každém díle, kromě Skyrimu, hráč začíná jako vězeň, který je absolutní nicka. Chabý, ani kraba pomalu neumlátí (obzvláště na hard), kouzlo v devíti případech z desíti selže ... a postupně se vypracuje v rámci množství hodin na poloboha na zemi. Ve Skyrimu se sice začíná jako vězeň, ale po chvilce hraní (ani ne deset minut? Dvacet?) je z něj velký mocný dragonborn s osudem atd. A většinu NPC nejde zabít, protože jsou důležitá pro něco, takže jsou nesmrtelná. To takový Morrowind dovolí s tím, že vám hned poté napíše, že jste tak pokurvil nějaký úkol a doporučí načíst hru. Což mi přijde o dost logičtější, než aby po zemi běhala stovka jentak nesmrtelných lidí ... Doporučuji dát do youtube If Doom was done today a If Quake was done today. Tam je to krásně ukázáno na střílečkách, obdobné rozdíly. GRAPHICS ON / OFF. xD
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #34 kdy: Září 19, 2015, 02:32:39 »

Tak jasne ze jsem všechny stare hry nehral, plno me jich nezajima a nikdy zajímat nebude.

Tohle všechno co pises je jen o srovnavani, srovnavas to co bylo ve hrach kdysi a to co je ted.
Ja tohle ve vetsine pripadu nedelam, beru hru takova jaka je a bud me to bavi nebo ne, a skoro vždycky cerpam jen z te konkretni hry. I sebepitomejsi princip který je zabavny je pro me v poradku, realitu ve hrach nehledam, te mam dost v realu. Bethesda pro me vždycky exceluje v zásadních vecech které me bavi a zajimaji. To jestli jsem Dragonborn hned na zacatku je mi jedno, proste jim jsem, tak to je, a bud to prijmu nebo ne. TES hry mají bezkonkurencni open world, a v cele jejich serii se drzi pevnych principu které nikdy nemeni, a o tom ty hry jsou. Neznam lepsi hry které by umely pracovat lepe s otevrenym svetem nez TES, proste ta mnohaleta praxe v tvorbe tehle svetu je videt na kazdem kroku.
Ukoly (aspoň většina) jsou zabavne a zajimave (Shivering Isles je klenot a navrat na Soltsheim v Dragonbornu jsme si uzil jak nikdy).  Rozprav ohledne TES jsem si uzil uz v zivote dost, a nijak to muj názor nikam neposunulo, porad si myslim ze jsou to jedny z nejzabavnejsich her co jsem hral, vcetne Skyrimu.
To co nekde ukazuji na youtubu nebo jinde me moc ohledne mojeho hrani nezajima (i když se na to třeba se zajmem kouknu, vyslechnout si neci názor nikdy neskodi), mam svůj celkem pevne vyhraneny názor jak by mela vypadat hra která me bude bavit, vim co chci a cizima nazorama které poukazuji na něco o cem si autor videa mysli ze je spatne se ovlivnit nenecham. Lide ( vcetne me, občas) radi poukazuji na něco ve hrach co se jim nelibi nebo libi, a vedou se kolem toho diskuze velikosti vedeni lidstva. Bud me hra bavi nebo ne, když se ji to povede, jakymkoliv zpusobem, je to naprosto v poradku.

Tvuj názor ze jsou dnes hry spatne nesdilim, dnes je plno dobrych her a plno spatnych, stejne jako před dvaceti lety. Za dvacet let budou dnesni pubertaci s laskou vzpomínat třeba prave na Skyrim a kdesi v nejake diskuzi, clovek jako ty nebo ja povede podobnou rec jaky my prave ted, a bude tvrdit jak byl Skyrim bozi a jak ty TES 10 stoji za starou backoru. Cele to je o generacích a prožitcích, o tom jake hry koho utvarely. Pro me osobne schopnost divat se na hry nezkreslene, bez ovlivneni minulosti je něco za co jsem vdecny, jinak bych zrejme sedel doma u win 98 a hral první fallout porad dokola, z toho je mi spis smutno nez veselo.

PS: nekdy si zkus jen tak z legrace napsat recenzi na nejakou hru, nejlepe novejsi, a zkus do toho nemotat nostalgii a názory vyctene z netu, zkus to tak jako by jsi hral první hru v zivote, jen do toho zapoj svoje vlastní zkusenosti, napis ji globalne, bez porovnavani, tak aby i clovek který nikdy zadnou hru nehral chapal oc jde a vetsinova část ctenaru se dozvěděla o cem a jaka hra je, bez toho aby jsi tam motal svůj subjektivni nazor, když to dokazes, mozna ti pak dojde jak to vidim ja. Ale zrejme to není tak dulezite, abys me chapal, a abys něco takového delal:)

« Poslední změna: Září 19, 2015, 03:07:01 od flash »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #35 kdy: Září 19, 2015, 07:15:24 »

V Morrowindu jsem polobohem do 1 hodiny úplně stejným způsobem, jako ve Skyrimu. Skyrim působí jednodušeji jen proto, protože se vrátil k podobnému systému levelscalingu jako Morrowind a tvoří tak velký kontrast oproti zmršenému levelscalingu v Oblivionu, což je taky jediná věc, proč jsem měl problém Oblivionu přijít na chuť. Jestli je postava nesmrtelná, nebo mě po jejím zabití hra upozorní, je už absolutně jedno. Efekt je stejný. Správně by neměla upozorňovat vůbec ;) Ale tuhle diskusi o rozsáhlých open-world hrách jsme tu už vedli, bez nesmrtelných postav by to bylo těžko zkousnutelné ... řekněme hlavně pro masové publikum. Kupodivu šla touto cestou i modla "posledního true RPG hraní" Zaklínač.

Což mě připomíná přesně to, co popisoval flash. Každá generace a každý hráč bude mít ty mantinely jinak. Pro mě RPG Zaklínačem neskončily, jen se ty hry unifikovaly jedním směrem, ale pořád si v tom dokážu vybrat. Stejně jako byly před rokem 2000 populární dungeony, dneska jsou to 3rd person akční RPG. A že jsou to jen variace na podobné téma? Možná, kolik bylo ostatně klonů DM a Beholderů v 90. letech?

Když pak dneska vyjde hra typu Legend of Grimrock nebo MMX, tak to samozřejmě působí jako kapka v moři, ale to je tím, že tu vznikne jasný kontrast mezi tím a současnou tvorbou. Někoho to potěší, ale obecně je to určeno užší komunitě a nic nového to prakticky nepřináší. Co se třeba tolik očekávaného Pillars of Eternity týče, to mě nakonec ani moc nenadchlo. Pokud se chci vrátit zpět, není nic jednoduššího, než si zahrát opravdu nějaký ten letitý originál, v tomhle případě Baldur's Gate. Časem to třeba dohraju, ale zatím nemám důvod.

Jsou hry, které si zahraju opakovaně a jsou (a hlavně i dříve byly) hry, ke kterým se zcela jistě už nevrátím. Proto mě ani tak nějak nesedí to nálepková oldskůl nebo retroplayer, i když by mě docela zajímalo, jak by se asi dneska říkalo pamětníkům Pongu? :D
« Poslední změna: Září 19, 2015, 07:19:13 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #36 kdy: Září 19, 2015, 09:04:05 »

Což mě připomíná přesně to, co popisoval flash. Každá generace a každý hráč bude mít ty mantinely jinak. Pro mě RPG Zaklínačem neskončily, jen se ty hry unifikovaly jedním směrem, ale pořád si v tom dokážu vybrat. Stejně jako byly před rokem 2000 populární dungeony, dneska jsou to 3rd person akční RPG. A že jsou to jen variace na podobné téma? Možná, kolik bylo ostatně klonů DM a Beholderů v 90. letech?
Souhlasím, že v 80. a 90.letech byl dominantní cRPG žánr a hlavně "dungeony". A souhlasím i s tím, že nyní to je 3rd person akční RPG, co převažuje. Pro mě tedy bohužel, já tyhle akční RPG hrát prostě nemůžu :) Uvidíme, kam se to vrtne za nějaký čas, i když si myslím,  že momentálně je prostě velká poptávka po těhle hrách.

NEvím ale, jestli bych souhlasil s tím, že každá generace má své mantinely. Já také začínal na osmibitech a dnes je vlasntě nehraju. A naopak, tenkrát mě minuly rpgčka z 80.let a já je "objevil" až v posledních letech a zamiloval se do nich. Pro mě je ta nej doba, ta "zlatá" doba cca 1988-1995. Později už mám problém si vybrat více než jednu hru v roce.

Ze současné doby ale musím velmi ocenit hry jako Grimrock 2 a MM:X, který právě hraju. Úplně se vymykají hlavnímu trendu a já jsem za to vděčnej. Jinak nové hry prakticky vůbec nehraju, jsou bohužel pro mě neatraktivní, graficky jednolité, herně prázdné. Ale je mi jasné, že takových jako já je drtivá menšina :) Co je pro mě největší plus, že těch cRPG z 80. a 90.let mám pořád desítky nedohraných, takže i kdyby nic nevyšlo, mám co hrát :)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #37 kdy: Září 19, 2015, 11:39:07 »

NEvím ale, jestli bych souhlasil s tím, že každá generace má své mantinely. Já také začínal na osmibitech a dnes je vlasntě nehraju. A naopak, tenkrát mě minuly rpgčka z 80.let a já je "objevil" až v posledních letech a zamiloval se do nich. Pro mě je ta nej doba, ta "zlatá" doba cca 1988-1995. Později už mám problém si vybrat více než jednu hru v roce.

Máš pravdu, tu generaci jsem do toho neměl plést. To bych si v podstatě popřel i svůj vývoj.

U současných her grafiku moc nevnímám, já to beru tak, že ta technická úroveň se někde zastavila už před lety a nikam dál se to nesune. Jestli se postavě hýbe na hlavě každý jednotlivý vlas, nebo ne, to už na tom nic nezmění. Navíc mi kolikrát přijde, že si vývojáři vyměňují assety, proto asi ta jednolitost. Ale tak o to je to větší výzva pro designéra, aby z toho dokázal vyčarovat něco zapamatovatelného. Mnohem víc mě vadí, že se u toho zapomíná na hratelnost, popř. se do toho cpou prvky, které už mě míjejí (MMO).

U starších cRPG mám haldu restů, určitě nedojde na všechny. Dlouhou dobu mi u řady z nich vadil tahový režim, možná proto mě ta akční RPG stále táhnout, ale byla to zrovna MMX, která mě zas tak nějak vrátila zpátky. Jsem rád, že tyhle hry vychází i dnes a hlavně jsem rád, že to nejsou jen remaky. U MMX jsem sice z počátku prskal (v době vývoje), protože bych v tom býval rád viděl World of Xeen, ale nakonec nemohu říci, že by v tom něco chybělo. Vývojáři si šli svou cestou a jako celek je to povedené. Grimrock II je pro mě nezapomenutelný tím koncem, kdy mě DM velice rázně probudil :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #38 kdy: Září 19, 2015, 13:26:21 »

"PS: nekdy si zkus jen tak z legrace napsat recenzi na nejakou hru, nejlepe novejsi, a zkus do toho nemotat nostalgii a názory vyctene z netu, zkus to tak jako by jsi hral první hru v zivote, jen do toho zapoj svoje vlastní zkusenosti, napis ji globalne, bez porovnavani, tak aby i clovek který nikdy zadnou hru nehral chapal oc jde a vetsinova část ctenaru se dozvěděla o cem a jaka hra je, bez toho aby jsi tam motal svůj subjektivni nazor, když to dokazes, mozna ti pak dojde jak to vidim ja. Ale zrejme to není tak dulezite, abys me chapal, a abys něco takového delal:)" - od flashe

Trošičku jsi se minul. Neřídím se názory jiných, vytvářím si názory vlastní. Nejsem ten, co recenze čte, sám je vytvářím. Na youtube mám skoro 3 000 videí (kanál Templayer). Sám jsem napsal, že jsem hrál všechny díly TES kromě Daggerfallu. A hraji i nové hry, jen těch dobrých je opravdu ale opravdu málo. Například jsem udělal recenzi na Dragon Age, který je podle ostatních skvělý a podle mne NAHOVNO(tm). A vyjmenoval proč. Právě kvůli absenci + iluzi volby v tomto případě. Na výběr jsou tam vždy v podstatě jen dvě možnosti - špatná a horší. Takže později ve hře už mi bylo fuk, co beru za dialogové možnosti, protože výsledek bude vždy špatný ...

Nejvíce mi vadí asi zjednodušování a obecný trend v tom, že jednoduší je lepší (což je naprostá hovadina, za kterou by někteří lidé zasloužili pověsit za koule do průvanu). Prostě zjednodušit hry tak, aby je mohly hrát i párleté děti.

Jinak přímo jsem předtím napsal, že reálnost a logika jsou dvě různé věci, které by neměly být spolčeny do jednoho slova a že ve hrách hledám právě logiku. Jenže pak příjde flash a stejně napíše, že ve hrách nehledá reálnost. A to si myslíš, že já hraji scifi a fantasy hry kvůli reálnosti? Určitě. (sarkasmus). Schválně jsem to napsal, aby to někdo nepletl a naprosto zbytečně. Ano, kdybych chtěl reálnost od her, prostě vyjdu ven, ale logika tam pro mne musí být. To je jak ve filmu, kde v jedné scéně je den, v druhé noc a přitom dle příběhu uběhlo 5 minut. Kanály Gaming Sins a hlavně Cinema Sins (pokud bys ses podíval, věděl bys to) hlavně kromě názorů též ukazují na veškeré chyby ve hře / ve filmu, logické. Tzn. kromě názorů stanovují i fakta, které nelze snadno upřít. Ale předpokládám, že tímto textem biji do zvonu zbytečně, takže ....

Jinak pro Elemira - pro Oblivion je skvělý ooo - Obscuro Oblivion Overhaul. Ten právě debilní formu levelscalingu z Oblivionu odstraňuje. Což je celý důvod, proč jej mám, ikdyž má i spousty dalších vychytávek. A polobohem se člověk sice v Morrowindu během hodiny stát může, ale jen když přesně ví, co dělá a zná hru. Neuvěřím, že člověk, co to bude hrát poprvé, se stane polobohem na zemi za hodinu, pokud nemá další informace, třebas z netu. To u Skyrimu je to fuk, jestli je hráč first-time nováček, nebo veterán.
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #39 kdy: Září 19, 2015, 14:16:28 »

Volby v Dragon Age: Inquisition jsou schodove :) To je tak když mas na něco v jiste situaci jen dve moznosti a v navaznosti za nejaky cas další dve moznosti, je to jako když jdes po schodech. A mist kde pujdes nahoru nebo dolu je spousta, takze když se na to podivas potom jako na celek, u vetsiny hracu mají ty schody uplne jiny tvar i když třeba vedou vsechne priblizne na stejne místo. me to prijde v poradku ohledne voleb. A jo patrim k tem kterym se DA:I libila:)

Oblivion mel hnusny level scaling jen u predmetu (banditi va daedric zbrojich atd) a nepratel levelovalo spolu s hracem asi 7 potvor (minotaur lord atd), všechny se zacli objevovat az na vyssich levelech. Jinak Oblivion pouzival obměnu nepratel, takze když si mel nekde na lv 2 kostlivce později třeba na lvl 10 tam byl skeleton warrior. Leta hlasana pravda kterou rozsirili hloupi herni novinari ze v Oblivionu leveluji krysy je nesmysl. Vedle Obscura jde také doporucit Francesco leveled creatures and items, který je dalako min agresivnejsi nez OOO a meni věci spis pod povrchem, a celkove vyzneni hry nechava vicemene stejne, to me vyhovovalo vic.

Ano u Skyrimu je fuk jestli je clovek veteran nebo novacek, ale to plati jen u pribehu, u dalších věci se většina novacku absolutne ztrati a nedokazou po hodine pochopit prakticky vůbec nic. Hodne lidem se tohle stalo. Ja tomu rikam syndrom Seyda Neen, kdy te hra vyflusne do velkého světa a clovek stoji ztracen v první vesnici a nevi co s tim. Dost těchto hracu se pak soustředila hlavne na bugy, aby si tim ulehčila důvod proc hru zatratit, a zakryli si tim ze jim ten velky svet se stovkami moznosti hlava vlastne nepobrala. Nastesti jich nebylo tolik aby to hre nejak ublížilo, a svete div se, ještě dnes Skyrim hraje přes 30 000 lidi denne (jo je tam hodne moderu)

Zjednodusovani probiha neustale, nekdy je k uzitku nekdy ke skode, naopak plno dalších věci je daleko vic komplexnejsi nez u her starych.

Logika u hry je primo umerna tomu o jakou hru jde, když delas letecky simulator je logika a realnost zaklad, když delas hopsacku jsou tyto prvky nepodstatne. A třeba u RPG jsou ty mantinely logiky a realnosti v tom co který hrac zkousne a jaka je jeho představa, když posadíš k Mass Effectu hrace který hral hodne automobilove zavody tak první na co si bude stěžovat bude jizdni model vozitka mako, a třeba hraci který hlavne preferuje fotbal a hokej to bude ukradene (je to jen priklad který me na rychlo napadnul) takze bych nejakou obecnou formuli ohledne reality a toho co je a co není spatne, jakou nam predkladaji ruzne videa nehledal.
« Poslední změna: Září 19, 2015, 14:51:56 od flash »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #40 kdy: Září 19, 2015, 14:41:21 »

Mody do TES ze zásady nepoužívám, přesně pro ten důvod, co si u OOO popsal :) Ano, ty předměty mě štvaly nejvíc. Nejenom, že ten bandita držel krok, ale za chvilku měl každý ebonit apod. Tygříci myslím levelovali taky, protože ty mě pili krev taky dlouho. Na nějakém levelu se to pak zlomilo a obtížnost zvedly zase až Shivering Isles. Podobně jako Morrowind vs Bloodmoon.
IP zaznamenána
This is the end ...

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #41 kdy: Září 19, 2015, 14:52:52 »

Volby v Dragon Age: Inquisition jsou schodove :) To je tak když mas na něco v jiste situaci jen dve moznosti a v navaznosti za nejaky cas další dve moznosti, je to jako když jdes po schodech. A mist kde pujdes nahoru nebo dolu je spousta, takze když se na to podivas potom jako na celek, u vetsiny hracu mají ty schody uplne jiny tvar i když třeba vedou vsechne priblizne na stejne místo. me to prijde v poradku ohledne voleb. A jo patrim k tem kterym se DA:I libila:)

Logika u hry je primo umerna tomu o jakou hru jde, když delas letecky simulator je logika a realnost zaklad, když delas hopsacku jsou tyto prvky nepodstatne. A třeba u RPG jsou ty mantinely logiky a realnosti v tom co který hrac zkousne a jaka je jeho představa, když posadíš k Mass Effectu hrace který hral hodne automobilove zavody tak první na co si bude stěžovat bude jizdni model vozitka mako, a třeba hraci který hlavne preferuje fotbal a hokej to bude ukradene (je to jen priklad který me na rychlo napadnul) takze bych nejakou obecnou formuli ohledne reality a toho co je a co není spatne, jakou nam predkladaji ruzne videa nehledal.

Samozřejmě jsem nemluvil o DA:I, ale o DA. V době, kdy jsem dělal recenzi na první DA ještě DA:I neexistoval ...

Bod číslo dvě - opět jsi popletl reálnost a logiku. To, že vozítko z Mass Effectu nemá jízdní mobil jako reálné auto, je reálnost, nikoliv logika. Nelogické by bylo například, kdyby třebas vozítko mělo kola, ale nemohlo by  je používat / jezdit s nimi po zemi / neotáčely by se atd. Trochu až moc extrémní případ, ale jinak ti to asi nevysvětlím. Dva různé pojmy. Reálnost a Logika. Reálnost je mi fuk, o absenci logiky mi jde. A věř tomu, nebo ne, i v hopsačkách bývá logika, ikdyž tam je to spíše ve stylu integrity pravidel, tzn. pokud mne jezero zelené tekutiny jednou zabije (kyselina) a nějaké další ne, přitom má tu samou grafiku, tak je to krajně nelogické (pokud to tedy není secret). Například v Castlevania, kde voda vždy hráče zabíjí (a že takových míst s vodou stovky), kromě jednoho jediného místa, kde hráč pod hladinu může. Což by mi nevadilo, kdyby to byl secret, jenže ono je to nutné pro pokračování ve hře. -_-

Tohle je můj poslední pokus to vysvětlit. Pokud už ani teď nikdo nepochopí, beru to jako marnou snahu a končím s vysvětlováním.
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #42 kdy: Září 19, 2015, 14:59:05 »

me slo spis o to ze mantinely logiky nejsou pevne dane, rozumíš, nekomu se jezdeni s autem bez kol muze libit a bavit ho, a ze neexistuje pevna formule jak to je spravne, vse je jen subjektivni.

elemir - jo OOO byl agresivni a menil plno věci primo ve svete hry, clovek pak nevedel jestli to tam je od Bethesdy nebo od nej, to mi dost vadilo. francesco nebyl nikde videt, a jeho hlavni ucel byli prave ty predmety. A myslim ze to pak bylo super, aspoň me to tak prislo.
« Poslední změna: Září 19, 2015, 15:03:27 od flash »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #43 kdy: Září 19, 2015, 15:11:08 »

4flash: Poznamenám si a pokud by na Oblivion ještě jednou došlo, tak vyzkouším.
IP zaznamenána
This is the end ...

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #44 kdy: Září 19, 2015, 15:13:35 »

Mody do TES ze zásady nepoužívám, přesně pro ten důvod, co si u OOO popsal :) Ano, ty předměty mě štvaly nejvíc. Nejenom, že ten bandita držel krok, ale za chvilku měl každý ebonit apod. Tygříci myslím levelovali taky, protože ty mě pili krev taky dlouho. Na nějakém levelu se to pak zlomilo a obtížnost zvedly zase až Shivering Isles. Podobně jako Morrowind vs Bloodmoon.


Já bych skoro řekl, že u TES série jsou módy téměř povinnost. Jinak mívají příliš málo obsahu (nemám na mysli velikost světa. Raději to napíši dřív, než mi někdo začne rozpravovat, jak jsou TES veliké ...). I samotní vývojáři to ví, proto se s tím tolik nepářou, vydávají své nástroje pro tvorbu a dodatečný obsah ať si vytvoří jiní. Což není tak úplně špatně (říkám, aby mne .. zase ... někdo špatně nepochopil), z marketingového hlediska (které moc nemusím, ale zde uznám) je to dobré, ti, kteří nejsou moc nároční, těm bude stačit vanilla verze a těm, co chtějí víc, ti si dokáží obvykle sehnat víc. Ze svého pohledu jako moddera musím říct, že se mi to samozřejmě zamlouvá - pokud je hra sebevíc lepší, ale nemá modding toolkit, tak kdyby se mi na ní něco subjektivně nelíbilo, je těžké to změnit. Kdežto když vydají aspoň část nástrojů, tak si poupravím, jak bude libo. To autoři MMX například slíbili, ale vy*rali se na to. Slíbili to, protože věděli, že hra má pořád dost bugů, oni je nezvládnou opravit, protože to s Unity prostě tolik neumí a věděli, že jejich .exáč je, omlouvám se za výraz, posratý. Hra jede dobře jen na middle-end pc sestavách, na high-end sestavách naprd kvůli špatné optimalizaci. Pokud má někdo 2 GB a více grafárny, tak se mu hra (MMX) seká a grafárna přehřívá (80° C +), pokud nemá tedy štěstí a nenatrefil zrovna na takovou kartu, an které to funguje a je high-end. Tohle jsem vyčetl před asi rokem z fóra Ubisoftu, když jsem se snažil dát MMX dokupy na XP. A stejně se mi nepovedlo donutit hru, aby mi umožnila nastavit High grafické nastavení a netlumila audio družiny. 

"me slo spis o to ze mantinely logiky nejsou pevne dane, rozumíš, nekomu se jezdeni s autem bez kol muze libit a bavit ho, a ze neexistuje pevna formule jak to je spravne, vse je jen subjektivni.

elemir - jo OOO byl agresivni a menil plno věci primo ve svete hry, clovek pak nevedel jestli to tam je od Bethesdy nebo od nej, to mi dost vadilo. francesco nebyl nikde videt, a jeho hlavni ucel byli prave ty predmety. A myslim ze to pak bylo super, aspoň me to tak prislo." od flashe

Mantinely reálnosti nejsou pevně dané ve fantasy a scifi hrách, logiky ovšem ano. Logika = aby to dávalo smysl. Samotná hra si může mantinely logiky stanovovat vysvětlováním apodobně, popřípadně doupravovat, ale pokud si třebas neřekne, dle tvých příkladů, "Mako vozidlo má stejné vlastnosti, jako to a to auto dvacátého prvního století." a pak při hraní nemá - tak je to nelogické, protože dle předem stanoveného mantinelu by mělo mít. Samozřejmě souhlasím s tím, že někomu se líbí takové hry, jiné makové, ale plést do toho logiku tvým argumentem, kde je pleteno páté přes deváté ... já jsem povoláním elektrotechnik. Dělám logické obvody. Takže se mnou dohadovat se, co je vlastně logika, nemá cenu.

"OOO byl agresivni a menil plno věci primo ve svete hry, clovek pak nevedel jestli to tam je od Bethesdy nebo od nej,"

A to je snad dobře, ne? Že není poznat, co je od Bethesdy a co od něj? To by to jako správně mělo trčet jako trn v oku? Nechápu logiku argumentu. O_o
« Poslední změna: Září 19, 2015, 15:17:47 od Templayer »
IP zaznamenána
Strana: 1 2 [3] 4 5 ... 8