Mody do TES ze zásady nepoužívám, přesně pro ten důvod, co si u OOO popsal Ano, ty předměty mě štvaly nejvíc. Nejenom, že ten bandita držel krok, ale za chvilku měl každý ebonit apod. Tygříci myslím levelovali taky, protože ty mě pili krev taky dlouho. Na nějakém levelu se to pak zlomilo a obtížnost zvedly zase až Shivering Isles. Podobně jako Morrowind vs Bloodmoon.
Já bych skoro řekl, že u TES série jsou módy téměř povinnost. Jinak mívají příliš málo obsahu (nemám na mysli velikost světa. Raději to napíši dřív, než mi někdo začne rozpravovat, jak jsou TES veliké ...). I samotní vývojáři to ví, proto se s tím tolik nepářou, vydávají své nástroje pro tvorbu a dodatečný obsah ať si vytvoří jiní. Což není tak úplně špatně (říkám, aby mne .. zase ... někdo špatně nepochopil), z marketingového hlediska (které moc nemusím, ale zde uznám) je to dobré, ti, kteří nejsou moc nároční, těm bude stačit vanilla verze a těm, co chtějí víc, ti si dokáží obvykle sehnat víc. Ze svého pohledu jako moddera musím říct, že se mi to samozřejmě zamlouvá - pokud je hra sebevíc lepší, ale nemá modding toolkit, tak kdyby se mi na ní něco subjektivně nelíbilo, je těžké to změnit. Kdežto když vydají aspoň část nástrojů, tak si poupravím, jak bude libo. To autoři MMX například slíbili, ale vy*rali se na to. Slíbili to, protože věděli, že hra má pořád dost bugů, oni je nezvládnou opravit, protože to s Unity prostě tolik neumí a věděli, že jejich .exáč je, omlouvám se za výraz, posratý. Hra jede dobře jen na middle-end pc sestavách, na high-end sestavách naprd kvůli špatné optimalizaci. Pokud má někdo 2 GB a více grafárny, tak se mu hra (MMX) seká a grafárna přehřívá (80° C +), pokud nemá tedy štěstí a nenatrefil zrovna na takovou kartu, an které to funguje a je high-end. Tohle jsem vyčetl před asi rokem z fóra Ubisoftu, když jsem se snažil dát MMX dokupy na XP. A stejně se mi nepovedlo donutit hru, aby mi umožnila nastavit High grafické nastavení a netlumila audio družiny.
"me slo spis o to ze mantinely logiky nejsou pevne dane, rozumíš, nekomu se jezdeni s autem bez kol muze libit a bavit ho, a ze neexistuje pevna formule jak to je spravne, vse je jen subjektivni.
elemir - jo OOO byl agresivni a menil plno věci primo ve svete hry, clovek pak nevedel jestli to tam je od Bethesdy nebo od nej, to mi dost vadilo. francesco nebyl nikde videt, a jeho hlavni ucel byli prave ty predmety. A myslim ze to pak bylo super, aspoň me to tak prislo." od flashe
Mantinely reálnosti nejsou pevně dané ve fantasy a scifi hrách, logiky ovšem ano. Logika = aby to dávalo smysl. Samotná hra si může mantinely logiky stanovovat vysvětlováním apodobně, popřípadně doupravovat, ale pokud si třebas neřekne, dle tvých příkladů, "Mako vozidlo má stejné vlastnosti, jako to a to auto dvacátého prvního století." a pak při hraní nemá - tak je to nelogické, protože dle předem stanoveného mantinelu by mělo mít. Samozřejmě souhlasím s tím, že někomu se líbí takové hry, jiné makové, ale plést do toho logiku tvým argumentem, kde je pleteno páté přes deváté ... já jsem povoláním elektrotechnik. Dělám logické obvody. Takže se mnou dohadovat se, co je vlastně logika, nemá cenu.
"OOO byl agresivni a menil plno věci primo ve svete hry, clovek pak nevedel jestli to tam je od Bethesdy nebo od nej,"
A to je snad dobře, ne? Že není poznat, co je od Bethesdy a co od něj? To by to jako správně mělo trčet jako trn v oku? Nechápu logiku argumentu. O_o