Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Prosinec 17, 2018, 15:19:52
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: [1] 2 3 ... 8

Autor Téma: Ubisoft obnovuje práci na MMX.  (Přečteno 16002 krát)

KILLER

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 599
Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« kdy: Duben 01, 2015, 12:38:15 »

Tak tohle jsem teda vůbec nečekal. Přestože po prvním DLC a patchi 1.5 k MMX Limbic a Ubisoft vydali zprávu o ukončení práce na dalším obsahu nebo patchích, dnes to již neplatí. Fanoušci tahových RPG se na poslední (IMHO po poslední) chvíli probudili a hru konečně začali více kupovat. (Pzn. právě neuspokojivé prodeje vedly k ukončení.) Ty se dokonce vyšplhaly tak vysoko, že se toho Ubisoft přece jenom chytil a rozhodl se vydat ještě minimálně dvě DLC. Protože, ale Limbic má spoustu starostí s vývojem Heroes 7, ujme se toho studio Virtuos, se kterými mají dobré zkušenosti z vývoje datadisku Shades of Darkness k Heroes 6. Tak co těsíte se? Nebo si myslíte, že nepovedené MMX mělo již navždy zůstat u ledu?

Zdroj. (anglicky)
IP zaznamenána

StriderCZ

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 9
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #1 kdy: Duben 01, 2015, 14:25:08 »

Pro mně je to zpráva dobrá. desítka mně neskutečně bavila... :)
IP zaznamenána

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 455
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #2 kdy: Duben 01, 2015, 14:34:20 »

nestěžuju si.. i když jsem to nehrál, tak teď to aspoň můžu plánovat ;)
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5201
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #3 kdy: Duben 01, 2015, 14:40:46 »

Výborná zpráva! Zrovna v noci jsem koukal na OpenDev Heroes VII a posteskl si, že to s MMX takhle skončilo. Když vyšla nová verze Unity (pětka), doufal jsem, že alespoň předělají zdroje a budou se toho moci chytit fanoušci. Dokonce jsem měl v plánu jim zaslat dotaz, zda-li to mají v plánu. Tímhle si u mě Ubisoft vysloužil plus. Tak snad jen nezůstane u dvou DLC a postupně se dočkáme každého regionu Ashanu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1238
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #4 kdy: Duben 01, 2015, 18:13:07 »

No, já vám to samozřejmě přeju :-).
IP zaznamenána

petstr

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #5 kdy: Duben 02, 2015, 21:19:15 »

MMX mi sedlo jak hrnec na prdel, takže za mě OK.
IP zaznamenána

veka

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 103
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #6 kdy: Září 07, 2015, 21:23:32 »

Zdravím vás chci se jen zeptat jak pak to je to s tím vývojem dalších pro
MMX DLC děje se něco nového nebo víte někdo nového. :-)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5201
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #7 kdy: Září 07, 2015, 21:33:41 »

Ubisoft další práce na Might & Magic zatrhl, takže teď se čeká na úspěch série Heroes, resp. sedmého dílu. Pokud to padne, tak je asi definitevně konec.
IP zaznamenána
This is the end ...

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 92
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #8 kdy: Září 09, 2015, 09:20:40 »

Ubisoft další práce na Might & Magic zatrhl, takže teď se čeká na úspěch série Heroes, resp. sedmého dílu. Pokud to padne, tak je asi definitevně konec.

Jelikož bude příští rok výročí 30 (!!!) let od vydání prvního dílu MaM, tak doufám, že Marzhinovi dají alespoň stejný budget, jako měli na MMX. Nebo ať udělají MM6 HD :D V kompletně nový MaM už nevěřím, alespoň do té doby, co bude mít práva nenažraný Ubisoft.
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5201
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #9 kdy: Září 09, 2015, 13:13:17 »

Oni mají možnost do nějaké částky vyvíjet hru bez nutnosti posvěcení z vyšších míst, ale nemám vůbec představu, zda-li je reálné se do toho vejít. Přeci jen to není adventura. Pořád doufám, že by mohli dál pracovat na rozvoji MMX, tam už základ mají a můžou ho v podstatě jen rozšiřovat. Příští rok by nějaké překvapení být mohlo :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #10 kdy: Září 15, 2015, 23:01:24 »

Kéž by opravili herní chyby, které nechali být, špatnou optimalizaci apodobně. Na ofiko fóru jsou případy, kdy lidé s extrémně silnými sestavami mají o dost horší hratelnost, než lidé se středními sestavami. Přehřívají se high-end grafárny, hra se seká, člověk vkročí do prázdnoty a až po dvou dalších krocích se načte zbytek levelu, atd., toť vše s patchem 1.5.

Mám Windows XP.
Ve hře je hardcoded nastaveno, že v XP nelze zvolit vysokou kvalitu grafiky a ještě k tomu je částečně odebrané audio / hudba. Prerelease verze šlapala v pořádku. V minimálních požadavcích bylo XP. Při release odebrali z minimálních požadavků XP a zavedli tyhle limity.

Díval jsem se, jak to vypadá s grafikou na max a to mi jako chtějí namluvit, že rozjedu Skyrim na ultra high nastavení v pohodě a MMX s takovou vodnatou grafikou vůbec? A proč odebrali to audio, to je jako těch 10 MB z RAM zabije? Ségra má Win8 (... neřeším), zkoušel jsem to tam, a hra jede 32-bitově (a používá tam 2 GB RAM), takže s výmluvou na omezení ať jdou do ... ehm.

Původně slíbili, že vypustí source code, aby si modeři mohli hru doopravit. Takže nyní je šance, že ji doopraví sami? Protože já bych si taky rád zahrál ... se zvukem, na high nastavením grafických detailů.

Jestli zase strávím několik hodin hexeditací .exe a .dll souborů, jen abych dal do kupy, co někdo spackal, jak jsem musel u X-COM: Enemy Unknown (remake od Firaxis), tak mne praští. (na netu je někde ode mne návod, jak to rozjet pod XP za pomocí .dll injekce a hexeditací .exe. Hraji se vším na max.)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5201
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #11 kdy: Září 16, 2015, 07:55:51 »

Teď mě to tak nějak došlo, jak už nepoužívám 32-bit OS, tak to moc neřeším :) Binárka MMX je samozřejmě 32-bit, klidně to jako celek může využívat 2 GB RAM, ale tam jde o adresaci. Na Open-Dev je k tomu tuším nějaký článek, sice nic extra, ale pointa, proč zvolili omezení, je tam vysvětlená. Klidně se do hexaeditace pusť, určitě ti budem držet palce, ale spíš si říkám, jestli má v dnešní době 64-bit OS tohle vůbec smysl řešit?
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1193
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #12 kdy: Září 16, 2015, 09:55:30 »

No, já nevím, jak je to nyní, tuším, že jsem to hrál naposledy asi s patchem 1.4, nebo tak nějak, ale myslím, že než vydávat další DLC, by asi bylo rozumné nejprve hru dostat do plně funkčního stavu, což je pravda, že tak nějak nebyla a to, že ukončili vývoj a tedy i vývoj dalších patchů, je docela podraz na ty, kteří si to koupili. To, že vydávali současně s patchy i dlc je pak trošku divné, ale vyvíjet další (předpokládám placené) by zřejmě nemělo smysl, pokud by to dělali i nadále tímto stylem.

Celkově vzato by z mého pohledu bylo nejlepší, aby destíku opravili do plně funkční podoby, ale další herní obsah již nevyvíjeli a případě raději udělali 11ku. (popřípadě plnohodnotný datadisk k desítce, ale spíše tu 11ku). Je ale jasné, že to je iracionální představa, která se nikdy nenaplní.

Remaky 6-8 díly raději ať nedělají, páč by to stejně zprznili, jak by se dalo a jen by to poškodilo jméno té hry a značku. (stejně, jako tomu bylo právě třeba u toho x-comu).
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5201
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #13 kdy: Září 16, 2015, 21:05:34 »

Docela se doufalo v posun s vydáním nového Unity, ale dokud se bude pracovat na Heroes VII, tak se nejspíše nedostane ani na případné opravy. Já si právě myslím, že kdyby se přešlo na nové Unity, bude šance něco opravit a hlavně u Unity 5 máš už v základu komplet přístup k pokročilým funkcím, takže by se mnohem jendodušeji mohla zapojit i komunita.

Jinak souhlasím, MMXI by byla hezká, ale to podle mě Ubisoft nebude chtít financovat.
IP zaznamenána
This is the end ...

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #14 kdy: Září 17, 2015, 11:25:48 »

Teď mě to tak nějak došlo, jak už nepoužívám 32-bit OS, tak to moc neřeším :) Binárka MMX je samozřejmě 32-bit, klidně to jako celek může využívat 2 GB RAM, ale tam jde o adresaci. Na Open-Dev je k tomu tuším nějaký článek, sice nic extra, ale pointa, proč zvolili omezení, je tam vysvětlená. Klidně se do hexaeditace pusť, určitě ti budem držet palce, ale spíš si říkám, jestli má v dnešní době 64-bit OS tohle vůbec smysl řešit?

Optimalizace hry je mizerná. 4 GB RAM v minimálních požadavcích ?!? S tou grafikou ?!?!? Nemluvě o tom, že to bere max 2 GB. Dle mého odhadu by to při správném memory managementu mělo být tak max 500 MB! Unity je úžasný herní engine, ale jen pro lidi, co s ním umí pracovat. A Ubisoft je známý tím, že vydává hry v betě. Stejně tak Bethe$da.

Řekl jsem, že mám Windows XP? Po přepsání jedné hodnoty v registru z toho mám Windows WEPOS / POSReady. Což je v podstatě Win XP SP3, akorát má podporu až do roku 2022 ... takže jsem si skoro trhal vlasy z debility lidí, co furt všude píší, jak XP je nepodporovaný. Ano, pokud je někdo idiot. Ne, pokud někdo umí.

Problém s adresací RAM - tím je asi myšleno 4 GB omezení 32 bitových systémů. Z toho samotné aplikace mají k využití pouze 3 GB, protože cca 0.9 GB si sežere systém sám, a jedna aplikace si může zabrat 2 GB.
Znám dva způsoby, jak toto obejít. První je přímo v systému XP, ale pouze se service packem 2 (ze trojky to odstranily, aby se na to mohli vymlouvat a aby se víc prodávaly Visty ... mrkve jsou k***y, jinak se to říct nedá) - systém jde přepnout do režimu 36-bitů pro účely alokace paměti. Příkaz do bootovací frekvence je tuším /e (jako extension). Tento prvek systému lze znovuaktivovat v SP3 (mám na to návod, ale je to poměrně nelegální, protože je nutné editovat jádrové / kernelové systémy windowsu, takže to tu říkat nebudu jak na to, ale jde to s trochou obtíží vygooglit). Nevýhodou toho je, že některé legacy ovladače to nesnesou, takže pokud někdo máte opravdu prehistorický počítač a například Voodoo grafické karty, tak vám tato metoda nepojede. xD Tato metoda umožňuje naalokovat až 64 GB. Druhou metodou alokace je za pomocí programu RAMdisk, který umožní načíst nealokovanou paměť jako virtuální disk. Pak stačí volné místo na tomto virtuálním disku nastavit jako virtuální paměť (skrze tento počítač - vlastnosti - výkon - virtuální paměť) a voila. Když jsem na tohle přišel, tak jsem uchcával smíchy. Pořád zůstává problém, že jednotlivá aplikace může alokovat pouze 2 GB RAM max. To se dá přímo obejít /3gb switchem při bootování, plus některé verze systému (serverová verze XPček z roku 2006/2008 např.) mají i /4gb switch. Předpokládám, že je možné vytvořit další switche pro více, ikdyž spousta aplikací s tímhle již počítá a prostě si jede víc instancí své aplikace, které multithreadingem propojí.
Je pravda, že vývojáři nemohou počítat s tím, že dotyčný hráč má tolik rozumu, aby toto provedl, nicméně platí bod jedna a pokud mi taková vcelku jednoduchá hra s nic moc grafikou chce vzít údajně 4 GB RAM (což ani nemůže ..., 32-bit exáč = 2 GB max), then I'm calling bullshit on that.

Mimochodem, udělal jsem video, proč si myslím, že jsou Windows 8 a 10 NAHOVNO(tm).



V popisu tohoto videa je i odkaz na jiné video. Já, Illidan a Fuzimi jsme hacknuli servery microsoftu (no, hacknuli je relativní termín, aby to bylo hackování, nejdříve by je museli mít zabezpečené ...) a ukradli z nich preview verzi dalšího systému, tentokráte Windows 13. Ale moc to nerozšiřujte, ještě nás zabásnou. xD Je tam ukázáno, jak to vypadá a co to umí, respektivě neumí.
IP zaznamenána
Strana: [1] 2 3 ... 8