Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 06:52:44
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 34

Autor Téma: Dragon Age: Inquisition  (Přečteno 62178 krát)

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #405 kdy: Červen 02, 2019, 16:52:08 »

Super. Roguny ty specky fakt vyžadujou, dobře že to máš splněný. S warem a mágem na tom zas tak nezáleží, je to hezkej bonus, ale když neni neni.

Já jsem uklidila velkou část bordelu, už mám nádobí, takže už nemusim jíst jen pizzu. Kočka protestovala, prej že gauč by neměl uklízet, ale já zas tvrdim, že by nemusela blejt na utřenou podlahu, že jo.
IP zaznamenána

kloudici

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 76
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #406 kdy: Červen 02, 2019, 20:09:51 »

Mě nádobí teprve čeká, dcera, která bydlí se mnou odletěla odpoledne na dovču do Řecka a já budu 12 dní vegetit s naší kočkou a kocourem, tak to nehrotím. U nás rozhodují kočky, takže já se přizpůsobuji, ale je fakt, že naše kočky blijou naprosto výjimečně. :D Teď jdu dát baštu venkovkám, umyju to nádobí a hópnu zase na Dragon Age :)
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #407 kdy: Červen 02, 2019, 20:30:44 »

Problém je že kočka rozhoduje, že budu s ní 24/7, nikam nesmim a jen jí dělám společnost. Je moc náročná, takže musim vzít břímě rozhodování na sebe. Hrůza.

Dneska je Thief den, takže můj artificer se ulejvá. Dala jsem obě DLCčka a vyčistila oblíbený lokace, takže už mě to moc neláká. Navíc od těch 25+ levelů už nemám jak vylepšit hadříky, ale nepřátelé furt levelujou. Nemám to moc ráda. Ne že bych měla problém je zabít, to zas ne, ale třeba assassin už na těhle levelech problémy má.
IP zaznamenána

kloudici

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 76
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #408 kdy: Červen 02, 2019, 21:05:24 »

Chce to ještě jednu kočandu - parťáka, aby se nenudila, pak budeš mít i ty víc času pro sebe. :)
Já to dohraju podruhé, DLCčka nemám - mimochodem, před časem tady někdo psal, že je možné DLC zadara stáhnout z netu. Akorát nevím, jestli dotyčný měl na mysli warez verzi - to nechci. Mám akorát Black Emporium, ale tam jsou tak drahé itemy, že zatím na ně nemám. Jsem na 18. levelu, tak to ještě chvíli potrvá, než to dohraji, pak budu možná testovat češtinu do Expeditons: Viking, pokud to Farflame už předhodí k testování.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #409 kdy: Červen 02, 2019, 21:22:52 »

Dotyčnej jsem já :-D. Hra nepozná, jestli jsou dlc legální nebo ne. Což je fajn, protože ode mě už BW žádný peníze neuvidí, zvlášť ne tolik peněz za těch pár hodin. Ty dlc nejsou nic moc, ale mám ráda ty výzvy a rozšířený talenty a t4 suroviny.

Ona nechce kočky. Je ráda, že jsou ty ostatní dvě pryč. Na kočkách se nedá spát. Berou jí pozornost a jídlo. Když byly tři, Hajduška ty ostatní dvě kompletně zterorizovala. Teď nevidí, takže jí ostatní kočky děsej a matou. Neni nad to, když ti někdo z ničeho nic hravě skočí na hřbet nebo hrábne tlapou do obličejíčku. Prostě už nemá věk na ostatní kočky.
IP zaznamenána

kloudici

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 76
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #410 kdy: Červen 02, 2019, 21:47:57 »

Aha, tak to chápu. Tak holt nezbývá, než abys ji dělala dělala parťáka ty :)
K těm DLC - já tomu tolik nerozumím, ale vím, že před mnoha lety jsem stáhla nějaké warez hry a byly zavirované. Sice mám dobrý antivirák, ale přesto to nechci riskovat. Tím spíš, že neumím anglicky, takže příběhové DLC bych si moc neužila, když bych půlce z toho nerozuměla.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #411 kdy: Červen 02, 2019, 22:08:09 »

Záleží odkud to stahuješ, no. Já s virama potíže nemívám, alespoň ne s takovejma, který by reálně něco dělaly. A to jsem většinu času antivir neměla a i teď ho mám jen symbolicky.

Teď neni problém koupit komplet hru se všim lacino, já to tenkrát koupila v předprodeji a získala jsem pocit, že jsem investovala až dost.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #412 kdy: Červen 11, 2019, 09:24:14 »

Tak od DA3 jsem si musel dát pauzu, protože už mě to fakt hodně nebavilo. Prošel jsem skoro všechny lokace, kam se dalo jít, aniž by člověk pokračoval v příběhu otevřením lokace za 30 bodů moci. Zbývájí mi jen "Syčící pláně", nebo jak se to jmenuje, asi půlka, jinak jsem prošel všechny a asi i splnil všechny úkoly, co se splnit daly. Na trhu v DLC jsem si koupil i nějaké návody na výrobu a také suroviny T3 a T4 a vyrobil si tak ještě silnější zbraně a zbroje (nejspíše asi nejsilnější, jaké je ve hře možné vyrobit z běžných věcí). Zdá se, že na většinu oblud funguje nejlépe ledová hůl, pak ohnivá a blesková moc nijak zvlášť extra zranění ničemu nedává.

Jenže je to tak stereotypní, že už dlouho jsem se přemáhal, abych v tom pokračoval. Ale zkusil jsem nainstalovat jedničku, dokonce se mi povedlo zprovoznit všechny DLCčka (kdysi dávno jsem na steamu koupil ulitmátní verzi, ale zkoušel jí asi jen jednou a mezi tím zrušili servery Bioware, tedy nebylo tak jednoduché přijít na to, jak se připojit a k čemu, ale zdá se, že stačí účet u EA v tom jejich Originu.

Když jsem si tak prohlížel ty DLCčka, zjistil jsem, že jsem asi většinu nehrál. Určitě jsem měl nějaké, co byly ve hře už po vydání. Také jsem určitě hrál datadisk Procitnutí, všechno po tom jsem už ale asi nehrál. Dost blbé je, že se tyto kampaně zapínají mimo hru spešl, jako samostatné dobrodružství. Zdá se, že pokud ty DLCčka člověk dokončí, získá pak vždy nějaký bonus (asi předmět) i do kampaně základní části a datadisku. Jenže mi to nedává moc smysl. Nejprve bych měl hrát tu základní kampaň a datadisk a až pak ty příběhové DLCčka a pokud bych to tak udělal, pak předměty získané v příběhových DLC by mi byly dost na nic a znovu bych to určitě nerozehrál. Pokud bych hrál nejprve DLCčka, musel bych se do hry nějak dostat v nich a oni asi počítají s tím, že hráč hru zná a ví, o co jde a to já si tolik nepamatuji.

Tak nevím, nakonec jsem začal hrát základní kampaň za člověka mága a prošel věž, tedy ten jeho úvod. Schválně jsem toho svého kamoše napráskal, až se mi prášilo od huby a čekal, jaký si hra najde důvod mě donutit jít ke strážcům. Pokud bych jej nenaprášil, byl bych spoluvinen a ke strážcům bych šel za trest. Když jsem jej naprášil a spolupracoval, šel jsem ke strážcům za odměnu :D. Člověk si prostě nepomůže, no.

Příjde mi ale, že je to fakt hodně odlišná hra, o proti trojce, v podstatě ve všem, od rozvoje až po boj. Ono třeba ve hře jsou podobná kouzla, ale hráč se je učí trošku jiným způsobem, celkově rozvoj hrdiny probíhá jinak. Taky může postava nosit jakoukoliv zbraň chce, pokud splní požadavky na vlastnosti, tedy není to diablovsky rozděleno - Mág hůl/lehká zbroj, Lotr luk/dýky/střední zbroj, válečník jednoručka/oburučka/těžká zbroj a nic víc. Bojovník klidně může nosit třeba luk, protože to o proti třetímu dílu není idiot. Jen musí splnit požadavky na vlastnosti, tředy třeba pro zbroje se učit sílu, pro kouzelné hole magii, pro luky asi obratnost a podobně. Body do vlastností ale dává každý level ručně a tedy sám rozhoduje, kam je dá a kdy. (pravda, asi můj mág nebude zrovna posilovat, takže ve finále asi bude též používat róbu a hůl, ale kdo ví). Kouzel je ve hře zdá se též o dost víc, hodně z nich je zahrnuto v trojce v těch stromech specializací, ale zase i v jedničce nějaké specializace jsou, dokonce si jich hráč může zřejmě vybrat víc, jak jednu. Celkově to učení kouzel zdá se být více volné a necháno na hráči, jakým stylem hodlá postavu rozvíjet a jaká kouzla se chce učit. Kouzla ale též mají požadavky na vlastnost Magie.

Co mě naopak zarazilo je ovládání hry, měl jsem za to, žeje ve hře izometrický pohled, jenže ten je snad podobně nepoužitelný, jako v trojce (no možná o trošku použitelnější), jinak průzkumný mód kamery je hodně podobný tomu v trojce. Tedy v tom zas tak velký rozdíll od trojky není, ale možná to začne hrát větší roli, až budu mít společníky a budu ovládat všechny, protože zde to asi bude nutnost, zatímco ve trojce mi byli úplně lhostejní a většinu času jsem ani nevěděl, kde jsou a co dělají.

Při hraní jsem si také vzpomněl, nebo ujasnil některé věci v pozadí, o kterých bylo ve trojce řeč a které jsem si nepamatoval.

Tak nevím, jestli jedničku hrát a pak se případně vrátit k trojce (možná zkusit i dvojku), nebo se přemoci a dohrát tu trojku. Jestli je ale dvojka stejná, jak trojka, pak bych dvě takové hry po sobě neměl sílu hrát.
« Poslední změna: Červen 11, 2019, 09:32:35 od Milhaus »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #413 kdy: Červen 11, 2019, 12:58:01 »

Ujišťuju tě, že společníky řešíš jen tehdy, když se ti snažej spáchat sebevraždu, nebo když ti tvůj vlastní mág sype kouzla do party (friendly fire), zmrazí ti tanka, podpálí všechno v okruhu, atd.

Jinýmy slovy od trojky se to neliší, akorát kouzla zraňujou všechno a AI neumí mířit. Moje nenávist k Morrigan neni jedinej důvod, proč nenosim v partě jiný mágy.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #414 kdy: Červen 11, 2019, 13:35:06 »

Já to právě hrál s mágy anějak je tehdy ovládal všechny. Co si tak pamatuji, nebylo to těžké, jen jedna obluda nějakého přízraku byla na magii dost odolná a tak jsem jej neustále mrazil ledovým kuželem. To je ale asi tak vše, co si z toho vybavuji. Jo, ještě to, že jsem zkušel dát co největší zranění s mágem a rekord bylo něco přes 1000 životů.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #415 kdy: Červen 11, 2019, 14:50:53 »

Ovládat všechny je hrozný, prostě beru Shale, psa a Zeva, a ono to stačí. Nebaví mě v týhle verzi řešit ani jiný mágy, ani bojovníky. Myslim, že v dalších dílech udělali pozitivní změny, co se těhle profesí týče. Je to takový zmatený, nespecifikovaný, moc abilit, ještě to smrdí DnD, no.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #416 kdy: Červen 11, 2019, 22:30:18 »

Já to právě vnímám naopak. Ten styl trojky, kde stačí stát a střílet a ono to všechno umře, mi nevyhovuje. Respektive ono by mi to možná ani nevadilo, kdyby těch bojlů nebylo zbytečně tolik. Nejspíše by stačilo, aby se nepřátelé neobnovovali, nebo to dělali o hodně pomaleji. Protože boje jsou v trojce nejvíce stereotypní a časem nudný a pokud to člověk dlěá furt dokola a sotva zabije nepřítele před sebou, už se mu objeví za zády další, to není moc dobrý.

Tady v tom prvním díle člověk přece jen musí více zvažovat, co udělá, zvláště nepřátelští střelci jsou dost nepříjemní, takže už jsem řešil i to, jak nepřátelé odlákat po menších skupinách, jak umístit své postavy a kam, aby byli schovaní za bukem a jedna nepřítele vylákala do pasti a podobně. Každý boj, i s těmi obyčjenými obludami, byl vcelku těžký. To se mi třeba v trojce nestalo nikdy a hrdina byl téměř nesmrtelný. (snad až na draky).

Ale nejspíše při té tehdejší hře jsem musel mít v partě Lelianu, jelikož asi jinak nejde otevírat zamčené truhle (nebo jsem alespoň nyní nepřišel na to, jak). Tedy asi 3 mágové a lotr s lukem z povinnosti. Myslím, že jsem k tomu dospěl proto, že jsem bojovníky vyhodnotil jako zbytečné, protože neplnili svůj účel ochránit mágy, nebo ty slabší postavy. Bylo pak jednoduší mít raději 3 mágy a postupně nepřátelé vždy zmrazit, čímž se tak nějak ochránili sami a tanka nepotřebovali. O proti třeba první hře za lotra a klasickou partu lotr+bojovník+mág + (postupně většinou druhý mág), to bylo o dost snadnější.

Jak jsem teď zjistil, tak Leliana je i v prvním díle nějaká prdnutá do náboženství, ale asi ne ještě tolik, jak v třetím. Taky jsem zjistil, kde nabrali ve trojce toho otroka Cullena, nebo jak se to jmenuje, neboť ten je i v prvním díle, alespoň tedy ve věži u mág byl a chystal se mě popravit, kdyby nevyšla trýzeň. Tedy myslím, že je to on. Do věže bych měl ostatně asi ještě jít a nějak by se to tam mělo zvrtnout, pokud si to dobře pmatuji, tak nejspíše bude možná i tam za všechna povolání. Proč si ale vybrali takového nýmanda z jedničky do trojky, to netuším. Jedině, že by měl nějakou roli i ve dvojce.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #417 kdy: Červen 11, 2019, 23:31:51 »

Mym stylem nepřátelé obnovovánim netrpěj. Nebo... možná já jim to netrpim :-D. Jasně, musíš si tu hru nastavit na nejtěžší, hodit si tam dlc elitky a jít na něco levelově nad tebou, jinak je to lehký, ale tak... mě tam ten boj vyhovuje.

Boj v jedničce neni těžkej, jen náhodnej, kvůli nesmyslně dlouhejm stunům od nepřátel a poněkud zdlouhavej. V podstatě pokud zabiju mágy dřív než něco sešlou, už jsem skoro vyhrála.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #418 kdy: Červen 12, 2019, 13:57:18 »

Jinak v jedničce funguje takovej ten IWD 2 trik, pošleš tanka dopředu, hodíš na něj nezranitelnost... bylo by to smutný, kdyby to nebylo tak legrační.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Dragon Age: Inquisition
« Odpověď #419 kdy: Červen 14, 2019, 13:27:12 »

Tak... jsem se nechala zlákat a rozehrála jedničku. Nebo jsem se o to alespoň pokusila. Než to člověk nainstaluje a nahází tam všechny ty módy, tak může jít spát. Jsem tak nějak po tutorialu.

Navíc ta hra padá jako divá. A to i bez těch módů. Asi kompatibilita.

Edit: Tak jsem se dívala po netu, jestli existuje řešení. A je tam tuna lidí, co popisujou stejný příznaky. Hra padá stále častěji, naprosto náhodně, někdy co deset minut, textury jsou černý, krev dělá pod tělem červenej čtverec, a to jste ještě neviděli jak vypadaj postavy nahý. Ale to bych nebyla já, kdybych se o tu krásu nepodělila.
« Poslední změna: Červen 14, 2019, 22:48:01 od Yuyana »
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 34