Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Duben 18, 2024, 04:05:29
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 108 109 [110] 111

Autor Téma: Might & Magic X Legacy  (Přečteno 180115 krát)

KILLER

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 600
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1635 kdy: Květen 12, 2014, 00:17:51 »

Zapomění dobře popsal priby. A o kultu mňaukání je psáno tady.
IP zaznamenána

smajda

  • Host
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1636 kdy: Červen 14, 2014, 08:16:19 »

čau, mám taký problém, mám quest Pátrání po Kilburnovi, kde mám ísť hľadať toho týpka do iného mesta, mám préjsť cez ten most, no on je stále uzavrený. Šetky reálne questy čo sa dali spraviť som spravil, jediné čo mi ostáva je : Morganovy oči a uši ale to sa tuším dá splniť až neskôr.
Neviem čo mám robiť, nemôžem préjsť most a nemôžem sa ani vyplaviť ďalej. Neviem kde je chyba, jediné čo ma napadá že mám len nejakú demo verziu a končím v prvej časti...
IP zaznamenána

KILLER

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 600
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1637 kdy: Červen 14, 2014, 10:41:51 »

To je originál?
IP zaznamenána

smajda

  • Host
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1638 kdy: Červen 14, 2014, 23:11:59 »

Už mi to ide, vyriešil som to tak ako som sa tu niekde dočítal, skúsil som ísť do stajní a tade mi to išlo.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1639 kdy: Červen 22, 2014, 18:22:42 »

S menším zpožděním, ale nečekal jsem to tak brzy, takže ... 18. 6. 2014 vyšel na OpenDev článek MMX, The End of a Chapter. Vývojářský tým v něm bilancuje celý ten rok od oznámení MMX až po jeho vydání. Ovšem to podstatné je, že se s námi vlastně loučí, protože byli převedeni na jiný projekt.

Pro nás to znamená, že MMX je naplno ukončena a to včetně podpory! I když doufám, že tam ty bugy snad nenechají (?)

Tím pádem máme po všech dohadech a já zas o kus menší chuť cokoliv dokončovat :/ Ovšem, co je tím novým projektem, zatím nebylo upřesněno. Raději zůstanu pesimistou :D

Edit: Dovolím si osobní tip. Podle mě jde spíše o Heroes VII, případně o dříve zmíněné pokračování Dark Messiaha, byť tomu věřím nejméně, protože na to Limbic určitě nemá. Zatím se vedou zajímavé spekulace, ale jsou to prostě jen spekulace :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1640 kdy: Červen 23, 2014, 11:08:59 »

Ještě jsem našel celkem zajímavé údaje k prodeji, byť je to spíš spekulace, ale tak když už beztak není o čem psát :D

Na různých fórech se pořád objevují všelijaké narážky k tématu profitu z MMX. Našel jsem, že na Steamu hru hrálo 7953 hráčů. Pro jednoduchost řekněme, že jich je rovných 8000 a stejný díl dáme i pro variantu přímo v Uplay. Nemám sice ponětí, kolik krabicovek se celkem vydalo, ale vzhledem k tomu, že je lze stále ještě koupit, tak prodej asi zas tak slavný nebyl. Dohromady je to nějakých 16 000 prodaných kopií a tak si to vynásobíme pro jednoduchost 800,- Jsme někde na 12,8 mil Kč. Sundáme nějakou tu marži a náklady na výrobu, řekněme 40% a máme 7,68 mil Kč. A teď ta druhá část. Dejme tomu, že na hře pracoval 15-ti členný tým, který si v průměru vydělal 30 000 na hlavu, což je za rok 5,4 mil. Kč. Jenomže oni ve skutečnosti pracovali déle.

Není potřeba znát přesný způsob ocenění, ale lze se celkem oprávněně domnívat, že to v lepším případě skončilo na nule. A hra, která nevydělává? ... Každopádně, i kdyby pár miliónů zbylo, vývoj nové hry to nepokryje, takže teď je otázkou, zda-li je 16 000 kupujících dostatečně lukrativní trh.

Dost se diskutuje i další role Limbicu a takové ty důvody kolem. Šílenost spočívá v tom, že 16. 4. vyšla MAC verze hry a 18. 6. to celé skončilo, přestože zrovna MAC verze taky není bugů prostá. Limbic podle mě celé ty 2 měsíce pracoval na patchi, ale Ubisoftu už nejspíš došla trpělivost a vyčleněný balík peněz. Celkem si troufnu tvrdit, že se rozhodl raději těch 16 000 hráčů hodit přes palubu. Pokud by měl nějakou novinku, vyšel by s ní už na E3. Tohle bylo momentální rozhodnutí.

Akorát mě překvapilo, kolika lidem podobný přístup nevadí. Vemte si, že finální verze hry vyšla na konci ledna a po pěti měsících od vydání stihli ukončit i podporu. Vzhledem k ceně hry mi to opravdu přijde jako velmi špatný vtip. Takový Zaklínač 3 mě vyjde na nějakých 870,- Čekal jsem hodně věcí, ale tohle určitě ne.

Edit: Každopádně s tím už se nic udělat nedá, tak je lepší to hodit za hlavu. Trochu jsem ještě doplnil Novinky a nejspíše doplním i patřičný článek k historii vývoje. Pak už jen tu sekci desítky nějak dokončit a uvidíme, co nakonec z Ubisoftu vypadne.
IP zaznamenána
This is the end ...

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1641 kdy: Červen 23, 2014, 19:17:20 »

úžasný.. já si to ještě ani nezahrál a podpora je u konce
klasika
a co taky čekali? nevím kdo z těch tvůrců/sponzorů jsou ti největší kreténi, ale pro mě je to prostě ubisoft
stejně si to ale v září zahraju (a stejně bych si to stáhl -_- )
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1642 kdy: Červen 24, 2014, 07:42:52 »

Začínám mít takové podezření, že už vím, co je tou "další" hrou z univerza. Nikoliv novinka, ale již delší dobu připravovaný projekt. Skoro to i zapadá do posledních vyjádření Ubisoftu okolo zbytečnosti DRM apod. Pokud se tedy nepletu, tak žádné MM XI se opravdu nepřipravuje. Ještě se k té myšlence dneska vrátím, protože tu mám shodou okolností nové oznámení do Novinek.

Edit: Tak oprava, oznámení se posouvá :) I když možná to udělám ještě trochu jinak.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1643 kdy: Srpen 05, 2014, 10:40:08 »

Myslím, že nakonec asi každému došlo, že tím velkým novým tahákem Ubisoftu je Might and Magic Heroes Online (MMHO), MMO browser hra z M&M univerza. Byť jsem této hře věnoval samostatný thread viz Might & Magic Heroes Online - uzavřená beta, bylo by možná záhodno si jí představit i zde.

MMHO je postavená na populární sérii Heroes, příběhem, stylizací a pravidly vychází z Might and Magic: Heroes VI. I když nutno podotknout, že Heroes VI neznám, takže tu možná budu chvilkama popisovat něco, co se ve hře objevilo nově. Vývoj hry započal před dvěma lety a v srpnu 2012 byla představena na veletrhu Gamescom. Zhruba po roce vývoje přešla do alfa fáze a 1.7.2014 (u nás) přešla do uzavřené beta, kdy si jí někteří z nás měli možnost po následující 4 týdny testovat. 28.7. přešel vývoj do open beta a od této chvíle si ji může zahrát kdokoliv, byť stále se jedná jen o betu.

Technicky je hra postavena jako web-based, ke hraní tedy nepotřebujete nic jiného, než-li prohlížeč, připojení k internetu a herní účet. Herní model je nastaven jako free to play s mikrotransakcemi, takže jí lze hrát prakticky bez poplatků. Výhodou je existence společného česko-polského serveru, na kterém je hra plně lokalizována do češtiny. V současné chvíli lze hrát pouze za frakci Nekropole a Azyl, děj je rozdělen do 4 kapitol.

Po herní stránce hra hodně připomíná sérii King's Bounty a je také podstatně více zaměřena na RPG stránku. Za každou frakci tu stále existují 2 typy hrdinů - síly a magie, kterým lze vylepšovat jednotlivé atributy a v podstatě i dovednostní strom. Dovednosti a kouzla se aktivují investicí dovednostních bodů, neexistují tu však upgrady typu normal -> expert atd. Výrazný rozdíl oproti původní sérii Heroes je rekrutování jednotek a počet slotů jednotek. Najmout si můžete jednotek kolik chcete, ale v boji se vám jich zpřístupní jen tolik, kolik odpovídá levelu vašeho hrdiny. To samé s počtem slotů. Např. nekromancer začíná na prvním levelu se dvěma sloty po 55 obyčejných jednotkách. U vylepšených jednotek platí, že jich hrdina do boje vodí menší počet a ještě až od určitého levelu. Výstavba města a suroviny jsou jinak vystaveny na podobných principech jako u předchůdců. Hra je celkem intuitivní a pro znalé Heroes nebude problém si jí během chvilky osvojit.

Nj, jenomže ne pro každého bude tahle hra dostatečným lákadlem. Má to i své mouchy a to teď nemám na mysli jen beta fázi. V takovém případě tu mám jednu nadějnější zprávu. Možná máte stále na paměti vyjádření MMX týmu o přípravě nové hry a možná ještě stále nevěříte, že by jí mělo být opravdu MMHO. V takovém případě doporučuju počkat na letošní srpnový Gamescom (od 14. - 17.8.) nebo do září na Ubisoft digital Days. Pokud pro nás Ubisoft opravdu má něco jiného, pak se s tím nejspíše na jednom z nich pochlubí :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Návštěvník

  • Host
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1644 kdy: Srpen 13, 2014, 13:41:10 »

Ahoj jedná se heroes of might and magic VII, nicméně sdělím jeden fakt, že na něm pracuje studio, které podělalo might and magic legacy
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1645 kdy: Srpen 13, 2014, 14:17:40 »

Ahoj, takže jsem tipoval správně :) Před nějakou dobou se právě strhla spekulace ohledně Limbicu a jejich náboru - level designér se zkušenostmi z turn based a realtime strategií, což Heroes dost nahrávalo. Akorát by mě zajímalo, zda-li tvoří nový engine, nebo to napasují na šestku a jenom to převléknou do nového kabátku?
IP zaznamenána
This is the end ...

Návštěvník

  • Host
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1646 kdy: Srpen 13, 2014, 14:21:06 »

přemýšlím, co by zachránilo might and magic X, hra v jádru není špatná, ovšem obsahuje dost bugů, tu hru dle mého zachrání dvě věci. Bud modifikace, a nebo jako to bylo u gothic 3 neoficiální opravy od fanoušků
IP zaznamenána

Návštěvník

  • Host
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1647 kdy: Srpen 13, 2014, 14:26:33 »

jedna rada pro všechny, nekupujte si heroes dokud nevyjde kompletní edice. DLC k pátému, ale hlavně šestému dílů dělaly často problémy.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1648 kdy: Srpen 13, 2014, 19:54:05 »

S MMX je problém v tom, že krom nějakého počtu assetů není nic k dispozici. Ten pomyslný míček je těď na straně Ubisoftu. Gothic 3 měl kliku v tom, že nakonec Jowood poskytl i zdrojové kódy, což tady se obávám nehrozí.

Ovšem věřím tomu, že pokud by to komunitě poskytli, určitě by se toho hned chopil schopný tým.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #1649 kdy: Leden 25, 2015, 20:54:20 »

V noci jsem narazil na polských stránkách Kwasowa Grota na starší rozhovor s Might and Magic týmem, který se datuje někdy na počátek léta 2013 a vznikl při příležitosti 10. výročí zmíněného portálu, viz Acid Cave's 10th Anniversary Might&Magic Q&A. Není to jen o MMX, je to zaměřené na vícero titulů a určitě to stojí za přečtení.

Překládat to nebudu, ale jen vypíchnu jednu pasáž, kde Julien Pirou odpovídá na otázku ohledně zaměření MMX svými herními prvky na starší díly, namísto dílů VI a VII, které tazatel považuje za více populární a oblíbené. Julien popisuje, že většina fanstránek je věnovaná Heroes a hráči Heroes obvykle v sérii Might and Magic začínají šestým dílem, čím mají jen malé povědomí o prvních pěti dílech série. Na druhou stranu, mnoho fanoušků samotné RPG série lze dneska najít na stránkách jako jsou RPGCodex a RPGWatch (pokud si vzpomenete, jeden z rozvorů použitý v článku Přehled historie vývoje s RPGCodexem). Kdo tyhle dva portály sleduje, tak ví, že je zde početná komunita hráčů, kteří mají zálibu ve starších hrách a jsou často pamětníky prvních dílů série. A ani tahle komunita nemohla být podle Juliena ignorována. Zároveň Julien přiznává, že v případě MMX se nejedná o žádnou AAA hru, ale o hru, která by měla zaplnit vzniklou mezeru na trhu a je to prostě budgetový titul. Zvolili proto levnější způsob zpracování hry.

Vím, že jsme se tomu už mnohokrát věnovali, ale na téhle odpovědi se mi líbí přímost a upřímnost. Prostě tu máme budgetový titul, uzpůsobíme tomu mechaniku a pokusíme se vytvořit určitý kompromis mezi oběma skupinami fanoušků série. Ono to možná vypadá, jakoby pokaždé říkali něco trochu jiného, ale ono je potřeba se podívat i na to, pro jakou komunitu byl každý z nich tvořen a samozřejmě dost záleží na položených otázkách.
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: 1 ... 108 109 [110] 111