Ne, už ve verzi 1.4 to změnili, takže takový ti elementálové temnoty na sobě mají odrážení bolesti, které opravdu odráží bolest, tedy zasáhne toho, kdo zakouzlí ve stejné výši, jako mu zranění dal. Verzi 1.5 jsem asi už nehrál, ale todle změnili v té verzi 1.4. Neřekl bych ale, že to rebalancovali, spíš myslím, že to opravili, protože v té verzi předchozí měly ty obludy také kouzlo odrážení bolesti, ale nedělalo to nic.
Ale pokud dá člověk kritický zásah třeba ohnivým přívalem, dá zranění tedy kolem 1000 životů a takto zasáhne 3 obludy, je tuhej. Hlavně v tom jednom dungeonu v rámci úkolů trpaslíků, je to sranda. Tam jsem si připadal, jak kdybych s tou partou 3 trpaslíků a mágem hrál šachy. Opravdu záleželo na každém kroku.
Já osobně si ale myslím, že ta hra není těžká, ať už to člověk hraje za jakoukoliv partu. Podstaný je správný rozvoj družiny a člověk opravdu musí vědět co má rozvíjet a kdy. A pak také správné používání těch schopností ve správnou dobu. Jakmile si tyto dvě věci člověk osvojí, tak už v té hře není moc moc problém. Nejhorší-nejlepší je v tomto první hra, kdy to člověk objevuje a zjišťuje. Já třeba šel úplně jinam, než do Ztraceného města, jelikož jsem nevěděl, jak se do něj dostat. Čímž jsem si to asi ztížil. Dostal jsem se až do Skalního útesu, nebo jak se to město jmenuje. A hlavně ze začátku jsem ten rozvoj nevychytal. Naštěstí jsem na to přišel v čas a tu partu ještě zachránil. Ta hra s mágy byla až má druhá hra a tam jsem věděl už úplně přesně, jak to chci hrát a co rozvíjet.
Jinak mám pocit, že imploze se nějak změnila v té verzi 1.4 a výše. Ale je to užitečné kouzlo. Základní magie se ale hodí spíše na ty podpůrná kouzla a myslím, že 1 mág stačí. Trpaslíci mají výhodu v tom, že kombinují jako jediní útočnou magii ohně a bílou magii na podporu a léčení. Plus tedy ještě magii země. U mága je dobré rozvíjet magii vzduchu a používat tamní kulový blesk, ten taky dost zesílil v té verzi 1.4 a výš.