To já nevím. Když jsem hrál sólo, tak jsem asi získával většinu zkušeností z bojů jen já, tedy můj hrdina asi postupoval rychleji. Možná to je někde na tom videu vidět.
Ale o to obecně zas tolik nejde. S kozlícími postavami v partě bys raději neměla dopustit, aby došlo na boj na blízko a raději se je snažit všechny postřílet lukem, případně silnější verze orků magií. Takového lučišníka a kouzelnici můžeš naučit kouzlo jiskry (škoda že nemáš ještě druida , nebo dva druidy, místo klerika a rytíře, aby mohli všechny 4ři postavy kouzlit kouzlo jiskry). Pokud jsi ve vzduchu expert nebo mistr, pak tím kouzlem jiskry v podstatě zlikviduješ všechno, aniž by se to k tobě dostalo. Dobrý je umět tu magii vody co nejrychleji na mistra a mít to kouzlo maják, pak míát značku u nějakého chrámu BAA, kde léčí za malo peněz (a obnovují manu) a druhou značku si udělat vždy někde v dungeonu, nebo před ním.
Když ti dojde mana (postava s majákem musí mít 30), tak se prostě odteleportuješ k chrámu, vyléčíš se a zase se vrátíš zpět do dungeonu. S jiskrama je to víceméně akční hra
. (zvlášť, pokud je umí všechny postavy).
Pokud hraješ za bojovníky na blízko (třeba ten rytíř), můžeš si blízký kontakt s nepřátely dovolit
. Kombinovaná parta mágů a bojovníků je ale v této hře docela nevýhodná, protože to ani nezabiješ na dálku a ani to neumlátíš na blízko. (na blízko ti nepřátelé trefují ty mágy, kteří toho moc nevydrží).
Ale ta tvoje skupina je při třeba první hře vcelku klasická. S ní raději střílej s luků/kouzli.