Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Duben 26, 2019, 00:25:20
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Underworld Ascendant  (Přečteno 6530 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5410
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #105 kdy: Listopad 21, 2018, 21:43:43 »

Díky. Byla to docela dobrá zkušenost :) Na to, že jsem to nechtěl hrát vůbec, tak jsem překvapil sám sebe :D Většinou podobné hry po pár hodinách vzdávám, ale UA má v sobě přeci jen něco, co tu zvědavost vzbuzuje. Pořád jsem se tak nějak snažil najít na hře něco výrazně pozitivního a úplně zapomenout na problémy s optimalizací apod.

Otherside Entertainment mě ovšem hodně zklamali. Měli říct na rovinu, jak se to s hrou má a nekličkovat. Já bych jim to třeba prominul, od Kickstarteru jsem nikdy neočekával zázraky a s krachem podpořených projektů počítám, ale opravdu mě vadí to mlžení a hledání výmluv. Všechno se to pak promítá i do hry a jakmile to ve hře začne skřípat, tak přesně tohle vše vypluje na povrch a o to větší je pak ta frustrace.

MMX je skutečně jednou z mála novodobých her v duchu starých cRPG, která stojí za to, a o to více mě nyní mrzí, že jsem jí tenkrát tak zdrbl :( Bard's Tale IV taky není špatný, ale už to není úplně ono a inXile to v posledním patchi začínají porůznu překopávat. U UA nyní čekám, že to OSE nakonec vzdají a hru pohřbí úplně. Jestli opravdu nemají peníze, tak přesunou veškeré síly na System Shock 3 a pokusí se prosadit alespoň s ním.

Letošní podzim má pro mě tedy zvláštní pachuť. Hodně jsem se na něj těšil, ale ve výsledku je to spíše zklamání, které paradoxně zachraňoval Assassin's Creed: Odyssey ... ty jo, nikdy bych nevěřil, že tohle napíšu :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1300
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #106 kdy: Listopad 23, 2018, 08:47:01 »

Tak já dneska zvládl hru aktivovat, tedy nakonec na steamu. Ale k hraní se asi brzy nedostanu, jestli vůbec.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5410
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #107 kdy: Listopad 23, 2018, 17:29:02 »

Kdyžtak rovnou počkej na první velký update - prý si teď dají kvůli Díkuvzdání pauzu a pak by měla vyjít v dalším týdnu velká kumulativní oprava. Začátek hry a první dva úkolové dungeony po Marcaulu jdou, ale i tak je v tom několik rušivých bugů a teprve pak se to začne výrazně zhoršovat. Když už tu hru máš, tak je to jedno a uvidíš alespoň případný rozdíl.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1300
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #108 kdy: Listopad 23, 2018, 23:28:02 »

Já to teď nemám v plánu hrát. Chci rozehrát po letech fallout new vegas a tak se už asi měsíc probírám různými módy a překládám je do češtiny :).
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5410
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #109 kdy: Prosinec 19, 2018, 21:02:32 »

Moc se mi k tomuhle počinu už nechce vracet, ale jak čas plyne, ostatní hráči a backeři postupně nacházejí různé zajímavé útržky z vývoje hry. Je na tom krásně vidět, jak je krom samotné prezentace u KS kampaně potřeba dávat pozor i na různé komentáře, jejichž obsah může být mnohdy docela důležitý.

Nově se na světlo vytáhly zmínky Jeffryho Kesselmana o "skrytém" finančním partnerovi, který měl do hry nalít po KS kampani dost peněz, snad dokonce více, než činil požadavek samotné KS kampaně. Jeffrey Kesselman opustil Otherside Entertainment už před řadou let, důvodem bylo nejspíše právě to, že onen záhadný "backer" ze svého slibu po KS kampani vycouval. V Otherside Entertainment tedy moc dobře věděli, že nebudou mít dostatek peněz na kompletní vývoj. Z jejich strany byla tedy KS kampaň čistý hazard, pro nás víceméně na úrovni podvodu.

Matně si pamataji, že v té diskusi pod KS opravdu něco takového bylo, ale bral jsem to všechno spíše jako nutné vychloubání nového týmu, aby ještě více ohromili komunitu. Ostatně tenhle způsob prezentace Otherside Entertainment jsem kritizoval už mnohokrát. Nejhorší ovšem je, že ani tohle nevysvětluje zbídačený stav hry, který OSE předvedli, 900k USD je pořád dost slušná pálka peněz, aby s tím šlo vymyslet něco lepšího. Ty peníze prostě zmizely neznámo kam. Legrace je, že v kódu už se začali šťourat jiní vývojáři a našli v něm stopy řady volně dostupných (rozuměj bezplatných) nástrojů a skriptů. Nehledě na to, že OSE výrazně ušetřili na hudbě, protože krom toho úvodního motivu z UU1 v té hře nic dalšího není.

A po tomhle všem se nás stále snaží přesvědčit, že dají hru do pořádku a mezitím vydají remake System Shocku a zcela nově System Shock 3? Šílenost hlavně je, že OSE sami tahají podobné věci znovu ven na světlo, aby tím obhájili, proč to tak dopadlo.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5410
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #110 kdy: Únor 14, 2019, 08:05:36 »

Ke hře už není prakticky co napsat. Během předchozích dvou měsíců se nic významného nestalo, respektive hra se nikam neposunula a na jejím stavu se prakticky nic nezměnilo. Nicméně se událo pár věcí na pozadí. Na fóru OSE jsem si všiml zmínek o problémech ve Starbreeze, což byl až do nedávna vydavatel pro System Shock 3. Ten se ovšem rozhodl odejít a OSE tak musejí hledat vydavatele nového. Oficiálním důvodem jsou finanční problémy Starbreeze, čemuž bych i věřil, ale trochu mě dojmulo Spectorovo velkohubé prohlášení, že oni si mohou vydavatele klidně vybírat, protože na tak velkou značku jako je System Shock, má zálusk každý (trochu jsem to vygradoval, ale takhle nějak mi to vyznělo ;)). Vývoj System Shocku 3 prý samozřejmě ohrožen není ... no, popravě, já si myslím, že Underworld Ascendant otřásl důvěrou většiny potencionálních zájemců a Spector by se měl vrátit nohama na zem.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1300
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #111 kdy: Únor 14, 2019, 09:41:57 »

Tak System Shock je značka. Ale nemyslím si, že mít zájem o značku = chtít vydat System Shock 3 od těchto tvůrců.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5410
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #112 kdy: Únor 14, 2019, 19:08:52 »

Značku OSE určitě nepustí, navíc SS3 bude asi celkem rozjetý projekt (bez ohledu na případnou kvalitu), takže potřebují nějak dostat peníze zpět. Co jsem pochopil, tak Starbreeze přispěli na vývoj 12 mil. dolarů. Nemám vůbec představu, jak může být podobný projekt finančně náročný, ale cca 20 mil. USD by podle mě mohlo stačit. Nepředpokládám, že to bude nějak obří hra a haldu věcí by nemuseli řešit. Pořád si říkám, že se SS3 by mohli překvapit, ale čert ví, co se okolo OSE ve skutečnosti děje.
IP zaznamenána
This is the end ...
 

+ Rychlá odpověď