Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 12:20:12
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 2 [3] 4 5 ... 8

Autor Téma: Underworld Ascendant  (Přečteno 24508 krát)

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #30 kdy: Srpen 18, 2017, 17:14:28 »

Pustil jsem si ten nový teaser. Pořád mám problém s tím, že si Stygijskou propast představuju víc zaplivanou :) Tohle je nějaký moc pastelkový, motýlkový :)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #31 kdy: Listopad 29, 2017, 01:58:31 »

Postup vývoje je nějaký kostrbatý, co jsem pochopil z posledního oznámení, tak se betatestuje jen nějaká malá úvodní lokace. Skoro mi přijde, že ani nic jiného nemají.  Začíná se z toho rýsovat docela slušné zklamání.

Pastelkovost a rozhýřené filtry nebudou jen doménou Underworld Ascendant, co jsem postřehl, tak jejich remake System Shocku se taky pěkně zvrhává. Vypadá to, že tahle banda jako celek bude mít velký problém s plněním vlastních slibů, takže to začíná vřít v obou komunitách - jak u System Shocku, tak i u Underworld Ascendant.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #32 kdy: Duben 28, 2018, 12:34:29 »

Hra se zase o něco více přiblížila ke zdárnému konci a na nedávném PAX došlo k menšímu předvedení současného pokroku. Moc jsem ten newsletter nepročítal, spíše mě zajímá konrkténí stav, než povídačky kolem, takže jsem si nemohl nevšimnout odkazu na aktuální video z pre-alpha verze (z tutorialové části).

Našemu hrdinovi v něm dělá průvodce hlas Sira Cabira a dojde dokonce na Silver seed, takže inspirace jedničkou Ultimy Underworld už má mnohem jasnější obrysy, než jen výpis ras v podzemí apod. Grafika se mi zdála ucházející jen do té doby, než se zase všechno začalo příliš blyštit, ale to by se dalo ještě skousnout, možná to půjde skrze nějaké filtry upravit. Mírně mě ovšem zklamala mechanika hry, začínám v tom vidět spíše Thiefa - a to pominu, že kostlivci by se neměli orientovat zrakem ;) Těžko říci, nějaká atmosféra v tom je, ale chtělo by to přinejlepším zlepšit prezentaci.

IP zaznamenána
This is the end ...

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #33 kdy: Duben 28, 2018, 20:43:39 »

Akurát som to sem chcel hodiť  :) . Mne teraz tá hra najviac pripomína Dark Messiah of Might and Magic. Už toľko krát to odložili, že keď ju náhodou raz vydajú nikto tomu už nebude veriť :)
IP zaznamenána

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #34 kdy: Duben 29, 2018, 16:40:56 »

No taky mám obavu, aby se to nezvrhlo v neustálé řešení logických problémů. Grafika ujde, mně se ale grafika u nových her obecně nikdy nelíbí, takže to je spíš můj problém. Původní UU sice měla také puzzly, ale trochu jiného typu a ty se mi líbily více než tady ukázané. Ale v každém případě si to koupím, jakmile to přistane na Gog :)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #35 kdy: Duben 30, 2018, 11:06:41 »

Jo, DMM v tom zlehka cítit je, ale mě to víc připomíná toho Thiefa, protože z něj si pamatuji právě to zhášení světel vodními střelami. Kdyby to třeba mělo alespoň boje z DMM, jenomže tohle už je druhý záběr z gameplaye, kde je stealth a ukazuje se rozbitelnost prostředí. Ukázky s pastmi ala Skyrim mi přišly svého času paradoxně působivější. Mě osobně to dění kolem připomíná analogii s remakem System Shocku, na kterém dělá druhý tým. V tomhle týmu taky chybí někdo, kdo by dokázal bouchnout pěstí do stolu a udržet všechny v rámci mantinelů, které si sami na počátku vytyčili, protože tohle mi přijde jako dost živelný vývoj. Jenom doufám, že tutorial není zrovna ta pasáž, kterou oznamovali už před půl rokem. V takovém případě by komplet hra vznikla opravdu buhví kdy.

Psal jsem to už u pozastavení remaku System Shocku, mě u Otherside Entertainment přijde, že na počátku měli poněkud zcestný model financování projektů, kdy chtěli vývoj titulů financovat na úkor jiných, tedy peníze na Underworld Ascendant šly na remake System Shocku a vývoj SS3 s tím, že oba projekty pak po vydání zpětně dofinancují Underworld Ascendant. Jenomže remake SS je pravděpodobně v tahu a s tím i nemalá část peněz.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #36 kdy: Duben 30, 2018, 15:21:28 »

Ono to těžko hodnotit dle tutoriálové části, kde se většinou hráč učí procházet místa a věci i tou nebojovou cestou a využívat k tomu vše možné. Zajímalo by mě, co by se dělo, kdyby hráč na ty kostlivce prostě vlítl a začal je mlátit, jestli by měl šanci je zabít, jakože nějakmoc jich tam nebylo a zřejmě se dají i oblnout.

Osobně se mi spíše nezdá ta práce s těmi předměty, jako bedny a podobně. Příklad stčím dřevěnou truhlu do ohně, ta rychle chytne a hoří. Opět jí chytím rukama a dám jí ke dveřím, které chytí. Opět chytnu bednu rukama a dám jí pryč. Něco mi říká, že by si hrdina měl nejspíše popálit ruce. Celkově ta práce s těmi věcmi, jak je hrdina drží a posouvá atd, mi nepříjde příliš dobře udělaná (myslím tím mechanicky a vizuálně). Například nemám dojem, že hrdina ty bedny opravdu drží v rukách, přitom paradoxně tam ty ruky vidět jsou a i přes to se bedna před ním vznáší, působí to pak spíše směšně a lepší by bylo, aby tedy ty ruce vidět nebyly. Stejně tak mi vadí stále ty obrysy zaměřeného předmětu (to modré orámování). Dle mého je to naprosto zbytečné, zvláště, když je na pohled hned jasné, čím se dá pohybovat a čím ne a takto to nepůsobí přirozeně.

Na druhou stranu se zdá, že se s těmi předměty nejspíše půjde dost vyblnout.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #37 kdy: Duben 30, 2018, 17:26:29 »

Právě, ten boj nebyl ukázaný snad nikde. Raději bych bral video z pasáže mimo tutorial. S těma kostlivcema zřejmě nejde na počátku moc bojovat, protože budou nad síly hrdiny, popř. tu svou roli hraje účinnost zbraně (šípy vs kostlivci apod.). Opravdu těžko soudit. Ten tutorial totiž vypadá komplet nebojový.

Ta hořící krabice mě překvapila taky, ale já čekal ještě něco jiného. Myslel jsem si, že když jí dá zapálenou k těm dveřím, tak ta krabice shoří spolu s nimi. Nikoliv, že shoří dveře a krabice bude hořet dále. To jak hrdina věci drží, mi zvláštní přijde, ale u toho si říkám, že to je pořád věc, kterou bude snadné změnit, např. skrytím těch rukou. Border okolo věcí je jinak mor Unity her, ale ono se toho možná nedá moc účinně zbavit bez zásahu do kódu, jinak si nedokážu vysvětlit, proč to ty hry tak uniformně používají.

Trochu se bojím toho, že některé z ukázaných prvků budou nadužívané. Nerad bych každé druhé dveře pálil hořící krabicí apod. :) Doufám tedy, že ten tutorial je jen záměrně takto zaměřený, aby ta možnost byla prostě jen vidět a hráč si na to vzpomněl, až se někdy do podobné situace dostane. Chtělo by to taky nějaké dialogy, aby bylo vidět, nakolik to opravdu drží UU lajnu.

U grafiky jsem ještě zapomněl jednu věc. Z počátku je na tom videu vidět trochu jiná práce se stíny, kdy se okolní zdi lesknou jen tak matně, jako zvlhlá hlína. Teprve později se to vše začne jasně blyštit. To zmatnění je dobré, ale asi to bude jen anomálie, protože Unity3D je známé pro špatnou práci se stíny a odlesky. Přitom to se mi zrovna líbilo :D Obzvlášť k té keramice to sedne.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #38 kdy: Duben 30, 2018, 20:32:33 »

Tak udělat animace ruk (když už né celé postavy) by nemělo být snad takový problém, aby to nepůsobilo tak, že je hrdina telekinetik, zvláště když ty předměty jsou všechny stejné, tedy bedny všechny stejné, sudy všechny stejné atd.

Pozitivní jistě je, že se na hře pracuje, nciméně nemám z toho dojem, že by hra měla nějak brzy vyjít, už dle té ukázky. Paradoxně mám dojem, že ty předchozí videa ukázala víc, než todle. Ale pořád je to pre-alfa, tedy těch změn tam může být eště hodně a je docela možné, že ani boj nemají ještě vychytaný. Tak jej raději ani neukazaují.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #39 kdy: Květen 01, 2018, 01:10:27 »

Jo, DMM v tom zlehka cítit je, ale mě to víc připomíná toho Thiefa, protože z něj si pamatuji právě to zhášení světel vodními střelami. Kdyby to třeba mělo alespoň boje z DMM, jenomže tohle už je druhý záběr z gameplaye, kde je stealth a ukazuje se rozbitelnost prostředí.

Dark Messiah of Might and Magic na svoju dobu (2006) bola neskutočná hra. Ak by sa UA aspoň k nej približovala, bral by som ju všetkými desiatimi ;)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #40 kdy: Květen 01, 2018, 06:54:29 »

Pozitivní jistě je, že se na hře pracuje, nciméně nemám z toho dojem, že by hra měla nějak brzy vyjít, už dle té ukázky.

Sdílím stejné obavy. Někdo z týmu se ke konci minulého roku zmínil, že snad mají hotovou celou první část hry (podle té velké mapy podzemí), takže snad toho mají už více, než jen tutorial. Klidně bych věřil tomu, že UA tento rok vyjde, ale podle mě to půjde do Early Accessu a postupně budou hru dodělávat.

Dark Messiah of Might and Magic na svoju dobu (2006) bola neskutočná hra. Ak by sa UA aspoň k nej približovala, bral by som ju všetkými desiatimi ;)

DMM měl dost pokročilý soubojový systém, to v Otherside Entertainment dohromady nedají, navíc by to bylo finančně docela náročné. Arkane Studios to tenkrát napasovali na Source (Half-Life 2) engine, nicméně Arkane Studios je taky o něco vyšší liga oproti Otherside Entertainment ;) Bylo to mimo jiné jedno z mála skvělých rozhodnutí Ubisoftu v té době, že DMM svěřili právě jim.

UA bych si jako analog DMM dokázal představit, navíc by to "jakoby" opravilo absenci komplexnější RPG složky v DMM, ale já třeba UA podpořil jako odkaz na klasické dungeony, takže bych raději viděl právě klasický dungeon (jeskyni) :) Na druhou stranu, pokud už by z duchovního nástupce UU nebylo nic, tak příklon k DMM by byl svým způsobem taky výhra. Jenom si nedokážu představit, co by v Otherside Entertainment dělali s těmi nespokojenými backery :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #41 kdy: Květen 31, 2018, 07:14:53 »

Nakonec to vypadá mnohem pokročileji, než se původně zdálo. Hra vstupuje do alfatestu, takže v létě by skutečně mohla vejít do betatestu a pak ... vlastně to už jsem psal minule, termín nestihnout a půjde to Early Accessu :D Z alfatestu by ovšem mohlo něco uniknout, tak jsem zvědav.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #42 kdy: Červen 26, 2018, 12:46:17 »

Datum vydání hry je oznámeno na září letošního roku, nějak jsem to v těch mailových novinkách úplně přehlídl :) S trochou smůly se to bude krýt s Bards Tale, ale uvidíme. Zatím to vypadá, že Underworld Ascendant vyjde hned v plné verzi, tedy žádný Early Access, což by mohlo značit, hra je mnohem dodělanější a odladenější, než se z posledních videí zdálo. Jsem na to upřímně zvědav.
IP zaznamenána
This is the end ...

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #43 kdy: Červen 26, 2018, 19:05:32 »

Tyjo to je docela brzo!! A já pořád nemám dohranou UU2 /kdysi dojeto do 95%/ a ani ten BT1, který jsem teprve začal. Takže než to koupím (po dojetí zmíněných titulů), tak snad už to bude ve slevě na Gogu :)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #44 kdy: Červen 26, 2018, 19:53:57 »

Bard's Tale IV už je na seznamu GOGu, ale Underworld Ascendant kupodivu ne. Trochu se bojím, že mi pošlou Steam klíč, ale s tím asi nic nenadělám. Jako bude to dilema, protože se mi to zcela určitě bude krýt s Might and Magic I, ale zase si říkám, že ta odladěnost bude přeci jen možná pochybná a vyplatí se s rozehrávkou počkat spíše na Vánoce :) Každopádně i tak máš co dělat, UU2 + BT1, to je asi tak akorát ne? :D
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: 1 2 [3] 4 5 ... 8