Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 13:38:21
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 [2] 3 4 ... 111

Autor Téma: Might & Magic X Legacy  (Přečteno 179914 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #15 kdy: Březen 27, 2013, 15:29:48 »

Šestku hrál KILLER, já tohle nemůžu moc posoudit, pořádně to uvidim až doma. Mě ten level up apod. právě spíš nahrávaj k akčnějšímu pojetí hry, jenomže zas je to jen jedno video a to co mě zajímá tam zrovna neni :) Z toho cukajícího obrazu jsem měl dokonce pocit, že to dotyčný hraje na přenosné konzoli. Styl grafiky, potvory a další bude určitě podřízeno jejich vlastnímu světu, konec konců to má navazovat na HoMM 6, takže to bude mít určitě společného mnohem více.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #16 kdy: Březen 27, 2013, 16:00:13 »

Jen si zanadávej, tady najdeš pochopení. Já nemám nic proti anime stylu. Ale někam se to hodí, a někam ne. Dopadneme jako jistá nejmenovaná online hra, kde maj warlockové jako pety kočičky.
IP zaznamenána

KILLER

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 600
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #17 kdy: Březen 27, 2013, 16:51:52 »

vnitro: Nezdá se ti to. Nepřátelé na videu i stavba jsou okopírované z Heroes 6.

A tyto postavy jsou zase okopírované z Heroes 5.
IP zaznamenána

vnitro

  • Host
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #18 kdy: Březen 27, 2013, 21:01:06 »

pak chraň nás archibald
IP zaznamenána

bubak

  • Host
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #19 kdy: Březen 28, 2013, 06:22:37 »

tý jo to menu vypadalo jako by ze Starcraftu :-) vůbec se to k rpg nehodilo, snad předělají
IP zaznamenána

bubak

  • Host
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #20 kdy: Březen 28, 2013, 06:31:34 »

Ohledně použitých postav z hommamu5/6 to vypadá tak že ubisot ušetřil peníze za designery, a tím že to najednou ohlásil, že to bude tento rok a má už dá se říct hratelnou verzi, že to měli spíchnutý už před nějakou dobou a dali to k ledu kvůli Skirumu a dalším RPG které tou dobou vycházeli. Ale je to můj názor.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #21 kdy: Březen 28, 2013, 06:52:12 »

Doma jsem to nestihl, tak jsem si to prohlídl zas až teď v práci hezky u kafíčka :D No, o moc víc jsem se z toho nedozvěděl, ale bylo to přeci jen lepší.

Vadilo mi tam pár věcí, nebo by se dalo spíš říct rušilo mě tam pár věcí. První je zvýraznění (border okolo) "aktuálně" drcené potvory. Druhá, ale méně závažná je ukazatel zdraví. Ono totiž třetí věc je automatické zaměření potvoráků. Mám pocit, že se prostě družina zaměří na tu nejbližší a počastuje ji salvou útoků, pokud náhodou potvorák padne dříve, tak zbytek salvy schytá druhý v pořadí atd. Tedy žádné zaměřování, žádná taktizace. Díky tomu se tam ukazatele zdraví chvilkově kupí. Souhlasím, že herní informace se daly vyřešit jinak, např. po staru vměstnat do stavového řádku, nemusely tudíž "poletovat" po obrazovce, ale neni to pro mě zas tolik stěžejní. Beru to jako cenu za modernizaci.

Ovšem mezitím jsem nakousl mimoděk mnohem závažnější věc a tím je útok samotný. Družina 4 různých povolání s lukem zachází jako parta profesionálních ostřelovačů. Rychlost útoku by jim mohla závidět i družina vybavená blastery. Začínám se čím dál víc přiklánět na stranu, že se jedná o akční počin zabalený do hávu rádoby RPG. Celkem by tomu napověděl onen neostrý pohled na statistiky. Zlepšování se děje formou posuvníku, tedy vše pro maximální ušetření času, navíc tam toho moc na výběr nebylo.

Na chvilku se vrátím ještě k venkovnímu prostředí. Grafika je opravdu nápaditá (on i ten interiér vypadal dobře), ale asi je tu věc, které jsem se obával nejvíce. Hezký hustý les po pravé straně a další věci po levé tvoří koridor. Vypádá to, že žádný pathfinging se konat nebude. Z bodu A do bodu B povede jen jedna cesta.

Pár věcí z výše uvedeného může být ve finále jinak, video je prostě takové jaké je a příště tam třeba některé z věcí budou vidět pořádně. Ovšem herní mechanismus už je asi jasný.
IP zaznamenána
This is the end ...

Dave_Jame

  • Host
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #22 kdy: Březen 28, 2013, 13:34:33 »

Zdravím vespolek. Blba otazka, chcete k tomu nejakou osvetu? Nebo to nema smysl. Napriklad k tomu ze Inventar je jen placeholder, nebo to, ze goblini umírají jak na bezicim pasu je jen a pouze nasledek vysoké úrovně hrače.

Věci co by vas mohli potěši
Body do schopnosti davate stejně jako obvykle, ale učitele na experta a spol si už musite najit, na GM ma byt udajně speciální úkol.
Ve hre by meli byt pokročilá povolání.
A cca 26 Dungeonů
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #23 kdy: Březen 28, 2013, 15:08:21 »

Ahoj, ono dokud to skutečně nevyjde, tak to bude pořád cílem spekulací. Díky tomu je tak o čem mluvit/psát ;) Je jasné, že znovuzrození WoX to nebude, o to víc bych čekal video, kde bude opravdu k vidění víc. Třebas zrovna schopnosti, interakce s NPC apod. Boj už známe, je vcelku jedno jak pokročilá ta družina je, to hlavní z toho vidět je, opět škoda, že tu neni záběr na nějakou silnější potvoru s více útoky za kolo atd.
IP zaznamenána
This is the end ...

Kaucuk

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 49
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #24 kdy: Březen 28, 2013, 16:46:50 »

tady je vidět jak se přidělujou body do schopností (jedte trošku dolu a uvidíte obrázek
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=51535272
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #25 kdy: Březen 28, 2013, 17:30:45 »

Ano, něco takového :) Nedokážu posoudit, nakolik je level 11 postava vysoké úrovně, ale podle dvou magií na úrovni mistra a statistik asi jo. Ve srovnání se samotným videem je opravdu vidět, že postavy levelujou snadno a stejně snadno teda rostou v dovednostech. Viděl bych to na experience cap na levelu 20 ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Winterson

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 46
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #26 kdy: Březen 28, 2013, 23:20:32 »

Teda pánové (a dámo), docela mě začínáte děsit. Podle příšer to spíš vypadá na děj a prostředí z HoMM V: Tribes of the East - zase zlobři, orkové atd.  A protože mě tenhle díl moc nebavil, tohle taky není pro mě tak přitažlivý.

Co to zatím vypadá (a co už tu bylo řečeno):
- pochybnost o rozsáhlosti a volnosti po světě
- větší rozmanitost prostředí (i WoX měl překvapivě velkou)
- odporně zjednodušený inventář
- výrazné omezení schopností a skillů
- grafika, no, nevím, finální verze může vypadat jinak
- když najede myší na skill, otevře se už klasická nabídka jak to vypadá i na dalších levelech (ale to už je dnes standard).
- vypadá to jen na jednoduchý auto pick-up, kdy otevřete truhlu/zabijete nepřítele  a v levém spodním okraji se jen napíše co jste vyzvedli (už žádné přehrabování v truhlách)
- ty souhrny vypadají jako z MMORPG (termíny jako off-hand apod.)...ale zase, kde by jste je nenašli, že?
- vypadá to, že už nebudou žádné popisky a historie k předmětům (které občas pobavily).
- boje s bossy budou asi v tom samým duchu jako bylo viděno - možná nějaký zvláštní schopnosti, ale kydlit dokud stojí.

A jak by mohly vypadat interakce se světem. Pravděpodobně velmi jednoduše - klasický dialogový okno, otazníky a vykřičníky, jednoduché zadání.
Prodávání a kupování předmětů - levá strana (obchodník) pravá (hráč) a klasický přetahování.

Možná to už teď hodnotím neférově a tvrdě, ale jednoduše to srovnávám s tím co série Might and Magic nabízela. Třeba to bude dobrá hra a překvapí, ale jestli to nenabízí nic společného ze světa MM - nemělo by to nosit jméno série.
Dost možná je tahle hra jen dojná kráva.
IP zaznamenána

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #27 kdy: Březen 29, 2013, 02:30:15 »

hmm, tak jsem se mrkl na video
kurňa Winterson mě teď zblbnul... jsou to jednotky z šestky a ne ToE
neohrnoval bych nad tím nos, ještě nevíme o čem bude příběh (i když je fakt, že já aspoň zhruba vím co se v Ashanu děje :D)
interface podle mě měnit nebudou, vypadá to přesně jako menu v šestce.. nevzhledný posuvníky, samej pravej úhel, samá tabulka
ty čísla dmge lítající na nepřáteleme mě pekelně serou... v WoW jsem to akceptoval, ba přímo tam to byla tak nějak nutnost, ale tady to je jenom nevzhledný a zbytečný, stejně tak ten healthbar... nevidím jako velkej problém si kliknout pravým, to zvýrazněný targetovaný jednotky mi přijde dobrý (možná by to mohlo být krapet decentnější).. kolikrát jsem ve velkejch bojích u starších dílů vlastně ani nevěděl do koho mlátím

pojem anime styl bych nepoužíval :P a taky nejsem zrovna nadšenej Sanctuary frakcí, která se chová úplně stejně jako moji lesní elfové v pětce, ale zabalená do východního vzhledu (a toho Kirina jim nikdy neodpustím)
vzhled Heroes VI je celkově odraz dnešních fantasy her, kde je všechno přestylovaný a i ponožky vypadají tak epicky, že by si člověk myslel, že s nima půjde zabít drak

4Yuyana: a kde mají Warloci kočičky? :D
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Dave_Jame

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 10
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #28 kdy: Březen 29, 2013, 06:29:17 »

Tak zrovna u inventáře jsem slyšel že to zdaleka není finální verze, ale po zkušenostech s UBI si říkám že než abych se pro něco bezhlavě nadchnul,tak se zdravím odstupem počkám co z toho bude a ideálně vyzkouším demo, pokud bude.
IP zaznamenána

Winterson

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 46
Might & Magic X Legacy
« Odpověď #29 kdy: Březen 29, 2013, 08:44:43 »

JC, já a někoho zlbnout? Neeesmysl :D Jsem říkal, že mi to připadá "spíš" jako ToE než HoMaM 6, ale šestku jsem nehrál dlouho a tak drtivou většinu ani neviděl.

Stačí mít epický trencle, dubovou hůl z staletého dubu, nádtělník z dračích šupin a fakt se můžeš pustit do dvouhlavého draka xD
IP zaznamenána
Strana: 1 [2] 3 4 ... 111