Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 19:44:26
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: (Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)  (Přečteno 10694 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296

Úvodní příspěvek k Oblivionu ...
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #1 kdy: Březen 15, 2013, 14:47:32 »

7 Led 2013, 20:17:

Ale teď zas k současnému hraní aneb pokrok v Oblivionu ... no, nadávat jsem jaksi nepřestal. Nějak mi neni jasné, jak jsem se tenkrát dostal tak daleko a s minimálními problémy. Vůbec si nevzpomínám, že bych si hrál s nastavením obtížnosti. Zatímco tady jsem tak do 3. levelu vlky celkem zraňoval, od levelu 3 do cca 15 z nich byl najednou vyrovnaný protivník. Bezpečně sejmu jen krysu :D Vynechám samozřejmě to, že lidští protivníci jsou stále krok napřed. Dostal jsem se až na level 18 a konečně ukořistil Mithrilovou zbroj, dosud jsem jinak chodil ve vlčích kožešinách :) ... jo, málem bych zapomněl, povolání mám vraha, takže odtud ta "omezení".

Překvapuje mě to hlavně proto, neboť v Morrowindu mi tohle nijak nepřišlo (vyjma datadisku Bloodmoon, tam výrazně přituhlo). Podobně později i ve Skyrimu, který bych v tomto ohledu přirovnal spíše k Morrowindu.

Ze stok pod hlavním městem jsem se vydal do Chorrolu a odtud vzápětí do Anvilu podél horského hřebene. Minul jsem tak Kwatch obloukem a dosud jsem ho držel i jako hranici pro pohyb na východ. V Anvilu mě s questy pro cechy moc nenadchly - všehovšudy 1 max. 2 pro každý a mám se prý zas hlásit jinde. Městské questy jsem zvládl 2, jeden díky pokročilé alchymii a druhý díky rychlé orientaci na školu ničení (příště si budu muset dát lepší pozor, jak sestavuju postavu). Je to samozřejmě žalostně málo a 2 dny reálného času za mnou :) Na druhou stranu je vidět, že to je hra na hodně dlouho. Štěstí se na mě nakonec usmálo a díky jednomu úkolu, ani nevím odkud, jsem se stal hlavou anvilských pirátů (má to i svého obchodníka s kradeným zbožím, což je velké plus, neboť krom toho má i velkou zásobu paklíčů).

Krom zbrojí mě i dost překvapil zbraňový arzenál. Zjistil jsem, že očarované zbraně jsou zatím spíše na obtíž. Důvody jsou dva - neumím je sám opravovat a ještě hodně dlouho to tak zůstane a taky je neumím dobíjet (průmyslové dobíjení u specialistů je přitom dost drahé). Peníze se sice s vyšším levelem sypou rychleji, ale na tomhle bych je utratil příliš rychle. Pokud tedy nelze srabácky vyskočit na nějakou vyvíšeninu a prát to dolu šípy nebo kouzlem, tak se boji raději vyhýbám. Jako na potvoru mi totiž došly i ingredience pro lektvary zdraví :)

Zajímavý postřeh mám i s časem, přijde mi, že v Oblivionu plyne nějak rychle. Budu muset kouknout, jak to s ním opravdu je. Pamatuju si, jak s příchodem dvoujader u některých her nastal problém se zrychleným časem, tak bych nerad, aby to nesedělo zrovna zde.
IP zaznamenána
This is the end ...

Adam23

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 152
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #2 kdy: Březen 15, 2013, 14:48:41 »

7 Led 2013, 22:01:

Hraješ to vanilla?
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #3 kdy: Březen 15, 2013, 14:50:03 »

7 Led 2013, 22:45:

Nainstaloval jsem jen oba datadisky s tím, co tam bylo (mám každý koupený zvlášť, u Knights of the Nine jsem zaškrtl všechny pluginy nabídnuté v instalátoru). Manželce jsem to před pár lety nainstaloval bez datadisků a normálně to hrála. Právě se divila, jak u toho nadávám :)

Edit: Právě jsem si dočetl popis jednoho questu, který jsem dělal a to osvobození vesnice Aleswell od neviditelnosti. Už je to pár dní, co jsem si všiml, že mi hodnota dovednosti Štěstí klesla na 7, ale přičítal jsem to nějaké nemoci. Jenže po vyléčení se nic nevrátilo. Podle všeho jsem o štěstí přišel právě v Aleswellu :/ Otázkou je, co teď? Jak jsem vyčetl, štěstí má vliv na velikost zranění a účinnosti zbroje, což by mohlo ovlivnit hraní až takhle? Záporný bonus bych čekal, ovšem jen v rámci zhoršené pravděpodobnosti. UESP Wiki říká, že efekt kouzla Damage Luck lze zvrátit - samozřejmě, první co mě napadlo, bylo vypít lektvar Obnovení štěstí a ... nic. Zkusím to zítra znovu, možná jsem jenom něco přehlídl.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #4 kdy: Březen 15, 2013, 14:50:34 »

8 Led 2013, 18:54:

Ráno mi to opravdu nedalo a ani jsem po noční nešel skoro spát :) Štěstí jsem obnovil ve svatyni Zheritama u Kvatche a kupodivu rozdíl vesměs nepostřehnutelný - tedy nic tak výrazného, abych mohl jednoznačně říci: "Ano, bylo to tím".

Místo toho jsem se pustil do dalšího levelování a vybral si proto dovednost Plížení. Překvapilo mě, jak rychle a bez problémů jsem se z úrovně 30 dostal na úroveň 100 (moje první stovka ...). Dosáhl jsem až na level postavy 25, ale neni to to pravé ořechové. Bonus z dovednosti šel vesměs jen do obratnosti, ostatní dovednosti jen po jednom bodu - level masteři by ze mě radost neměli :D

Změna se projevila prvotně hned na mapě, kde odteď pobíhají postavy oděné z části do skleněného nebo daedrického brnění (elfí už má kdekdo) + příslušné zbraně. Ovšem najednou jakoby došlo ke zlomu. Díky mistrovství v Plížení můžu používat útok ze zálohy (alias backstab) a to dokonce opakovaně, pokud mě "napadená" postava během jednotlivých útoků za včasu neodhalí. Celkem tuhého protivníka lze díky tomu sundat bez jediného škrábnutí na pár seků. Multiplikátor pro ocelovou šavli mám 6 (asi sečné zbraně obecně), pro luk 3 ... a že to s lukem jde taky dost dobře, dokonce i bez multiplikátoru (našel jse hezký daedrický kousek). Už od počátku pochodu přes hory mám v inventáři Kyrys zabijáků (Chameleon 15% trvale), který se teď výtečně hodí.

Nechtěl bych předbíhat, ale zřejmě i v Oblivionu se neleveluje všechno stále nahoru, u NPC mě teď přišlo, že mají taky jakýsi "strop" a teď se jim zlepšuje nejvíce jen vybavení. Zkrátka se mi značně zvedla nálada :D Díky tomu všemu jsem z 1,5 dungeonu odnesl celkem něco málo přes 20k septimů ve věcech (můj oblíbený kovář bohužel nakupuje jen max. za 1200 septimů za kus). O peněžní nouzi se tedy určitě hovořit nedá, spíše je poněkud otravné běhat s tím sem a tam, než se to všechno prodá.

Snad se začalo blýskat na lepší časy :) V plánu mám dokončit vše co ještě jde v Anvilu, včetně nákupu domu a pak se přesunu dále. Abych nezapomněl, moje pirátská banda mi za týden ukořistila 2k septimů ... teď už to asi tak významně nevypadá, ale do začátku je to zajímavý bonus. Jediný postesk na závěr, krom dýk najednou nemůžu nikde narazit na lepší jednoruční sečnou zbraň ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Uran

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 62
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #5 kdy: Březen 15, 2013, 14:51:34 »

12 Led 2013, 09:27:

Hral jsem hru cca dvakrat a vzdy s modem "Oscuro's Oblivion Overhaul". Existuje i v ceske verzi. Silne upravuje/zlepsuje herni mechaniku Oblivionu.
IP zaznamenána

Adam23

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 152
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #6 kdy: Březen 15, 2013, 14:52:03 »

12 Led 2013, 13:05:

Namlsali jste mě, stahuhu ze Steamu Oblivion, abych si zahrál Shivering Isles. Doporučíte mi nějaký módy pro Shivering Isles? Popřípadě nevíte, jestli módy pro Oblivion zahrnujou i ten datadisk?
Zaujaly mě Darnified UI, Qarl texture pack, Natural Environments.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #7 kdy: Březen 15, 2013, 14:52:28 »

12 Led 2013, 14:27:

Aha, já myslel, že ten mód je jenom na ztížení hry (narazil jsem na to někde v diskusi na oblivion.bonusweb.cz), tak jsem mu už dále nevěnoval pozornost :D Kouknu na to teda ještě jednou. Na vyšším levelu už to je o něco lepší, ale zas se začli objevovat skřeti ... nejprve to šlo, levelup o 1 až 2 a najednou je to zas v tahu, takže zálěží na potvorách. Na nekromanty zkusim otrávit šípy, dostat čočku od licha beru, ale aby mě sundal i nějaký kouzelnický poskok ... Napadá mě přirovnání s Gothic 3, tam se magie prostě ustát nedala, takže 1-2 firebally a byl load. Ono to možná nebude zas tak šílené, ale pořád mám na paměti hraní Morrowindu a Skyrimu a to se prostě srovnávat nedá, u některých soubojů mi to přijde mimo. Trola sundám 3-mi šípy, medvěda 10-ti :) Každopádně pro příště si postavu namixuju sám.

Shivering Isles začala manželka, přenesla si tam postavu ze staršího save a opět poslouchám, co je na tom těžkýho, že nemá nejmenší problém :D Hodilo ji to do úplně nové mapy/lokace. Nemám tam žádný neoficiální plugin, takže v tomhle nemám přehled ani zkušenosti. Osobně bych určitě zvolil něco na zlepšení vzhledu postav.
IP zaznamenána
This is the end ...

Adam23

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 152
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #8 kdy: Březen 15, 2013, 14:53:02 »

13 Led 2013, 18:32:

Shivering Isles; zatím se mi to dost líbí, graficky je to pěkný a příběh vypadá zamotaně.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #9 kdy: Březen 15, 2013, 14:53:36 »

16 Led 2013, 13:59:

Feh, Elder Scrolls. Nic pro mě. Zkoušela jsem Morrowinda. Ta hra má tolik chyb, že je nikdy nedokážu efektivně zneužít všechny. To mě deprimuje :-D. Měla jsem tam nějaký plug-iny na zlepšení těch odpornejch textur a taky jsem mohla křížit koně, takže jsem v tom chvíli blbla. Ale Gothic je Gothic. Jednička. Dvojka ale taky byla decentní.

Oh, a durzogové vypadaj fakt cool. Je prima mít dva jako pety. Jsou roztomilí. A víte, že když máte charizma nějaký dva miliony, tak se k vám chovaj slušně nejen upíři, ale dokonce i ordinátoři? A to už je co říct.

Včera jsem na emulátoru tvrdě pařila Lode Runner. Makačka. Nepřátelé mi už běhaj pěkně rychle občas je fakt problém jim zdrhnout :-). Na 250ti kolech se mi restartovalo číslování, ale o obtížnosti to říct nemůžu.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #10 kdy: Březen 15, 2013, 14:54:18 »

18 Led 2013, 03:41:

Označit textury Morrowindu za odporný je docela dost relativní :) Když jsem si ho před 11-ti lety přinesl domu, tak to nemělo obdoby. Jakožto majitel DX7 karty jsem to musel dokonce odložit do doby upgradu. Na ten zážitek z vlnící se vodní hladiny nelze zapomenout. Vepředu se to u mě drželo ještě v roce 2005. Gothic 2 byl třeba taky vymakaný, ale kouzlo grafiky se projeví teprve v rozlehlé krajině. Podobně jsem proto nedokázal po grafické stránce plně docenit ani Zaklínače 2 - jo, za 10 let to budou taky hnusné textury :D Pořád u mě hraje prim Gothic 3, byť Skyrim je taky na dobré úrovni - bohužel je pro změnu omezen tou severskou krajinou. Podle mě jde tedy spíš o ucelenější dojem, kdy lze špičkovou grafiku perfektně utopit a naopak, horší grafiku vyzdvihnout vhodným užitím.

Taky se mi stává, že při rozehrávce nějaké te starší hry se přistihnu, jak sleduju spíš grafiku a vzpomínám, co mě na tom tenkrát tak uchvátilo. Efekt je stejný, jako když se po Jurském Parku půjdu podívat na Cestu do pravěku ... za ta léta člověk posbírá nové zkušenosti a to prvotní nadšení už se nikdy nezopakuje. Vlastně se mi přesně tohle stalo u Oblivionu, který se mi pořád nedaří přestat interně (myšleno v hlavě) srovnávat se Skyrimem.

Shodou okolností jsem večer Morrowind rozehrál, nikoliv tedy ze zvědavosti apod., ale potřebuju postavu kvůli pozdějšímu betatestu lokalizace. Tak jsem měl dost času se kochat jeho světem. Bohužel integrovaná grafika to nedokáže jaksi přelouskat po stránce vertex shaderů, takže voda, která mě kdysi tolik okouzlila, se mi různě rozkládá a nepříjemně poblikuje. Ale jedno je jisté, s obtížností v Oblivionu jsem nepřeháněl :D. V Morrowindu krásná rozehrávka, level 13 a byť jsem ještě netrénoval bojové dovednosti, tak se můžu vydat klidně i na lov kagouti ...

Edit: Je zajímavé, jak šel pokrok za těch 10 let kupředu, ale nejmarkantnější změny přitom proběhly už v období 2002 - 2006. Od té doby to už neni tak zřetelné. Nebo jinak, od té doby už neni moc co zlepšovat na makroscéně, ale vývoj se soustředí na detaily + nadužívání "moderních" efektů. Někdy si říkám, že některá studia mohla se svými výtvory ty cca 4 roky vydržet a vydat je až do nové éry. Někdy je krásně vidět, jak se u některých sérií využívají staré motivy, možná ani ne z důvodu nedostatku nápadů, ale třeba vývojáře zajímá, jak by to vypadalo, kdyby to opravdu vyšlo později. Nakonec největší vykrádačka současné doby je Risen :) Takhle nějak by býval vypadal Gothic 1.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #11 kdy: Březen 15, 2013, 14:54:59 »

18 Led 2013, 08:55:

Nechci vypadat jako někdo, kdo chce od hry jen grafiku a ošklíbá se nad staršíma hrama (protože to neni pravda :-)). Ostatně jsem to já, kdo veřejně přiznává, že paří osmibitovky na emulátoru. (Včera jsem zas sbírala balíky, ta hra je těžce návyková, alespoň pro mě.)

Morrowind je dost nejednotnej, co se grafiky týče. Třeba nebe je úžasný. To se mě bratr dokonce ptal, jestli je to originál nebe, nebo jestli to tam mám doinstalovaný :-). Proti vodě taky nic nemám. Co mě ale žere jsou těla humanoidů. Ať mi nikdo neříká, že to nešlo líp.

Upřímě mě fascinuje, co s tou hrou dokázali fanoušci udělat. Jenže fanoušci dělaj takový věci z čistýho nadšení a můžou se na tejden zažrat do výroby jedný textury, že jo.

V podstatě jsem dohrála základní dějovou linii, bloodmoona (tribunal mi nikdy nešel ani bez pluginů, prostě je to nějaký buglý) a dotáhla jsem nějakej ten rank u guild, pak jsem toho nechala. Ta hra neni vyloženě špatná, jsou horší, ale zas tak úžasný to taky neni.

Hodně mi vadí absurdní rozlehlost hry. Jdete černou pustinou, skoro nic nevidíte, protože je popelová bouře, a jdete, jdete, jdete... Ano, v realitě to tak bývá, svět je rozlehlej, ale ve hrách mě to ruší. Pravda, ~ coc "balmora" řeší problém :-p. Nebudeme mluvit o chybách a nedomyšlenostech hry. To bych tu musela bejt ještě dlouho.

Ráda bych pochválila zvuk. Ten mi přišel velmi solidní.


Poslední dobou stoupá moje chuť zahrát si Wizards and Warriors. Asi budu muset. Nechám to ještě chvíli stoupat a pak to nainstaluju :-D. Mezi tim bych mohla Thiefa 3.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #12 kdy: Březen 15, 2013, 14:56:33 »

30 Led 2013, 07:11:

Poslední 4 dny jsem tomu věnoval více času. Cílový level je 41 a na řadě byl trénink magických dovedností, což zabralo krásné dva dny hraní. U Leyawiinu jsem narazil na jeskyni s tužšími troly, stal se z nich hezký objekt pro trénik magie Ničení - až ke konci jsem je teprve začal "nebezpečně" zraňovat. Je to díky tomu moje prvné vedlejší dovednost na 100. Musím říct, že to byl dlouhý trénink, oproti magii Iluzí nebo Mysticismu, které jdou výrazně rychleji a krátím si tím čekání na otevření obchodů. Podobně pomalu jde magie Obnovy, ale klika u všech ostatních je, že mají kouzla sesilatelná na postavu hráče, jen u Iluzí očarovávám koně ve stájích :D

Nejvíc mě překvapil trénink Lehké zbroje, našel jsem si osamoceného kraba a nechal ho na sebe útočit. Zranění jsem hned léčil (kvůli Obnově). šlo to velmi rychle a vůbec nevadilo, že mi po nějaké 20-té úrovni rozbil zbroj. Dovednost rostla i tak.

Paklíč od Nocturnal (souvisí s tou trolí jeskyní výše) jsem musel uklidit do truhly na "horší" časy. Z levelu 56 jsem měl rázem 96 a do 100 to šlo velmi pomalu. Hlavně pak už dovednost nerostla a bralo se to automaticky jako mistr. Přišel bych tak o 4 levely postavy, což za nezlomitelnost paklíče nestojí.

V Leyawiinu jsem to dle plánu zapíchl a začal čistit dungeony systematicky. Je to výrazně lepší, než na počátku. Na kontě mám nějakých 140k septimů. Mapu jsem si rozdělil do sektorů podle toho, do kterého města budu potom poklady odnášet k prodeji. Narazil jsem už i na první upíry, oproti Morrowindu značně zeslábli :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #13 kdy: Březen 15, 2013, 14:57:15 »

4 Úno 2013, 19:37:

Musím říci, že čím více Oblivion hraju, tím více se mi líbí. U soubojů už tolik ze židle nevyskakuju i když za poslední 2 dny jsem narazil min. na 2 docela zajímavé paradoxy. Bohužel v sečných zbraních jsem zaostal, takže do rovného boje se jen tak vrhnout nemůžu, ale lukem to jde celkem dobře.

Pokračuju tedy v průzkumu okolí, dle Annotated Oblivion Game Map mám za sebou oblast Leyawiin Sector, Bravil Sector a 1/2 Nibenay Sectoru. Cestou jsem samozřejmě narazil i na questové dungeony, kde zůstalo něco zavřené nebo jsem se tam vůbec nedostal. Vytiskl jsem si každý sektor dle mapy výše na papír a postupně si odškrtávám + něco obohatím i poznámkou :)

Bravil jsem si nakonec vybral jako centrum pro svoz pokladů a koupil si tam dům. Je hnedka vedle obchodníka, což se velmi hodí - bohužel jsem získal zápornou zkušenost z cechovními domy, neboť jak se ukázalo, ani členství v cechu respawnu obsahu nezabrání. Přišel jsem tak o komplet výzbroj Ameliona :(

V podstatě vše s hodnotou nad cca 500 septimů z prozkoumaných míst přenáším do domu - prodávat budu najednou. Nejzajímavější byla v tomto ohledu pevnost Sundercliff Watch, kde jsem musel udělat haldu otoček a zažil tak i 3 respawny -> nakonec nebyla respawnovaná NPC ani pořádně ozbrojená :), postupně jim klesalo množství a kvalita výstroje. Dungeon jako takový to byl překvapivě velký a zdlouhavý. Škoda jen, že hlavní boss padl po třech výstřelech ze stínu ... ve skutečnosti jsem mu ani z dohledu neutekl, jen mě najednou přehlídl :D Mehrunova dýka skončila v truhle "pro vlastní potřebu".

Podobně mě překvapil i jeden pojmenovaný lich z oblasti Nibenay, normálně jsem musel pozici znovu nahrát, protože jsem nemohl uvěřit, že padl po jedné ráně šípem ... padl, tak jsem si na něm alespoň vyzkoušel uvěznění duše. Docela mě zklamalo, že v Oblivionu nejsou polapené duše popsané jako v Morrowindu, takže nevím, co jsem to vlastně chytil.

Dnešek jsem končil výhledem ze zamrzlých hor morrowindské hranice pohledem na Chedynhal. Opravdu to stojí za to.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
(Elemir) - TES IV: Oblivion (+ datadisky Knights of the Nine a Shivering Isles)
« Odpověď #14 kdy: Březen 15, 2013, 14:57:40 »

8 Úno 2013, 07:33:

Zas pár dní za mnou a notný kus mapy taky. Nibenay sektor mám hotov, jen jsem si na chvilku musel odskočit ještě pro úkol od Verminy, aby toho zůstalo neodemčeného minimum.

Následně přišel na řadu průzkum oblasti Západní pahorkatiny - pod Zlatou cestou až na hranice. Tím jsem se přiblížil k Imperial City a postupně ke Skingradu. Překvapila mě jednoduchost zdejších dungeonů, jak co do potvor tak hlavně co do rozlehlosti. Oproti předchozím oblastem je to velký skok. Zřejmě to byl záměr a počítalo se s tím, že hráč bude nejprve rozkrývat mapu v okolí Imperial City apod. Směrem k němu totiž notně přibývá dungeonů, kde jsou jen banditi nebo zvěř.

Opět jsem se v průběhu hry dozvěděl novinku, že očarování věcí bych hledal v dovednostech a kouzlech marně, bez univerzity to prostě nepůjde :) Tak jsem pečlivě nasbírané předměty začal zas prodávat. Nechal jsem si jen ty dražší kousky. Vyšplhal jsem se tak na částku lehce přes 650k septimů. Nově jsem začal využívat očárování kamenů duší, bohužel je jich ve hře jaksi poskrovnu.

V následujích dnech bych rád dokončil celý Skingrad sektor, zhruba polovinu mám tedy již hotovou a pak mám docela dilema. Zřejmě budu pokračovat pod Zlatou cestou směrem k Anvilu a udělám celý anvilský sektor. Z něj se přesunu do sektoru Kwatche a potom dodělám Imperiální Sektor. Tím se opět přiblížím k Cheydinhalu a mohl bych se zas konečně pohnout v úkolech pro cechy mágů a bojovníků :)

Určitě by to šlo vymyslet lépe, minimálně vzhledem k potřebným úkolům, jako např. Azuras star od Azury (předpokládám tedy, že výsledek úkolu bude stejný jako v Morrowindu a Skyrimu), což by vyřešilo problém s kameny duší. Podobně je to se získáváním kouzel, ale to se na první hraní opravdu trefit nedá. Problém s nosností řeším zatím úspěšně lektvarem a kouzlem Mírná zátěž (50 kg navíc), dál chybí vyšší dovednost. Samozřejmě nemůžu opomenout zmínit, že teprve včera se mi za celou dobu konečně podařilo získat skleněnou přilbu. Je to zvláštní, ale doposud ji nikdo u sebe neměl, teď jsem ji našel v nějakém dungeonu v truhle. Dlouho mi taky v truhlách nic zajímavého nepřibývalo, teprve s návštěvou Greenmead Cavern bylo v truhlách dost zajímavého obsahu. Zřejmě to souvisí s "jednoduchostí" celé této oblasti. Jsem zvědav, jak na tom bude severní část skingradského sektoru.
IP zaznamenána
This is the end ...