Dryáda umí lítat, tím ale její použitelnost končí, protože jinak je to asi nejotřesnější hrdina (nosferatu mě ale taky nijak neoslovil), z mágů mám nejradši za démony, ze střelců hraničáře za lidi (i když steampunkovej trpasličí technik má svoje kouzlo) a z bojovníků mě nejvíc oslovil znovu za démony (u jezdce na pegasovi ten pegas vypadá nemocně... trpasličí bojovník je úplně zabitej)
je fakt, že hrdina kentaur je krapet divnej, ale z těch tří asi nejlepší.. sice je to pomalej střelec, ale zvládá pozici v první lajně a v pozdější fázi hry to dovednost +50% iniciativy dorovná
jezdci na koních mají stejný staty co inkvizitoři, liší se tím, že inkvizice má imunitu na mysl a ward proti ohni, zatímco paladinové a obránci víry mají armor + obránce má nesmyslně iniciativu zvednutou na 70
já bral vždycky jezdce... pokud má jednotka obranu, tak ji preferuju: usnadňuje to léčení, navíc lajna tří paladinů/obránců víry vypadá stylově
vytvoří takovou krásnou hradbu z mečů
démonní magie je boží
iluze cerbera trvá tři dny a můžeš s ní za 50 many denně mít prozkoumanou celou mapu do týdne
na prvním stupni kouzlo co ruší armor se taky hodí a takovej perseus co znehybní nepřátelskýho hrdinu na celej den je lahůdka
problém je jakmile musím naběhnout do nějakýho hradu, kam jim nemůžu poslat žádnej debuff, nebo dmg
trpasličí magie je ale dle mého gusta.. je to na nich vlastně jediná dobrá věc, ultimátní cesťácká magie vyvažuje neschopnost hrdinů lítat a skvělý buffy na iniciativu, armor a dmg, tohle je asi jediná frakce kde preferuju specializaci na magii, abych mohl házet kouzla 2x za den
kampaň za trpaslíky si chci zkusit zahrát bez obrů
škoda, že nemůže mít člověk jak arcidruidku, tak alchymistku, to by bylo ničivý kombo tyhle dvě zároveň
největší nevýhoda trpaslíků je ta, že mají sice hromadu životů, ale kvůli jejich mizerné iniciativě tě každej trouba v boji trefí minimálně jednou a kde to má pak člověk léčit!? za ostatní národy jsem zvyklej zabít půlku nepřátel ještě než se dostanou na tah