Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 14:38:25
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Assassin's Creed: Odyssey  (Přečteno 23681 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #45 kdy: Září 08, 2019, 08:21:17 »

Včera jsem se dostal zhruba na konec toho základu a vyšlo mě to na nějakých 75 hodin, jsem tedy zhruba na 2/3 původního času. Zbyl mi drobný seznam doplňkových úkolů a samozřejmě halda vedlejších úkolů různě po světě, ale vše spojené s příběhovou linkou mám komplet. Kassandra přitom postoupila na level 55.

Vyšší level je oproti release celkově novinka, plus hra ještě nově připravuje podhoubí pro DLC Fate of Atlantis, takže je mnohem zřetelnější, že ten příběh ještě není zdaleka ukončený. Jak už tu bylo dříve zmíněno, původní konec je vlastně takový nijaký a celý příběh se točí okolo trojice hlavních úkolů, které jsou na sobě nezávislé. Jejich splněním skončí celá zápletka hry, ale hráč může pokračovat dále. Odyssey tedy nemá podobně jako Origins žádný epický konec, ale u Origins máte alespoň pocit, že jste v tom světě něco hmatatelného odvedli a dokončili. Porážka Kultu třeba vyzní do ztracena, chybí tomu prostě nějaká vhodná tečka. Nehledě na to, že Kult se rozpadne jen v rámci té příběhové linky, ale po světě zůstane dost autonomních základen, kterým je to vlastně jedno.

Potíž Odyssey je také třeba v tom, že hra v určitých místech nedokáže reagovat na změny událostí a tohle se pak prolíná i v těch jednotlivých linkách havního příběhu. Při získávání hintů k odpečetění Alantidy například prožijete umučení sochaře Feidase, ale po skončení příslušného úkolu vás hra nechá v jeho dílně, no a protože on je shodou okolností součástí vedlejšího úkolu, který jsem doposud nesplnil, tak jsem ho tam měl živého a zdravého :D Samozřejmě se to dá vysvětlit skrze samotný svět assassína a jeho fungování, ale pokud na to budu koukat jako hráč neznalý toho pozadí, tak to je přinejmenším zvláštní. A pak jsou tu i horší věci, jako když jsem po nalezení rodiny vybíjel zbylé členy Kultu a Chrysis se mnou mluvila, jako bych byl teprve na počátku hledání stop ke své matce. Hra úplně ignorovala vše, co se mezitím přihodilo.

Pokud jde o obtížnost, tak okolo levelu 45 jsem nakonec začal mít pocit, že normální úroveň obtížnosti se opravdu projevuje, protože hra mi v určitých místech přišla oproti předchozí odehrávce citelně lehčí, ale těžko soudit. Když jsem před pár týdny dohrál podruhé Origins, tak mi to i přes stejně nastavenou vyšší úroveň obtížnosti přišlo také jiné, což podle mě souvisí s tím, že jsem už věděl, co od hry čekat, co a v jakém pořadí řešit a obecně, co si mohu na určitých místech dovolit. Je proto klidně možné, že to samé platí i pro Odyssey.

Hra za Kassandru je jinak opravdu trošku jiná a tím teď nemyslím jen drobnosti, které jsou dostupné jen pro ní, protože jde o ženský charakter, ale s tím ženským charakterem třeba souvisí určité emocionální situace, do kterých postava Kassandry prostě zapadne o poznání lépe. Ale není to zas takový rozdíl, aby to hraní za Alexia nějak degradovalo :)  Spíš jde opravdu jen o určité situace, které prostě řešíte jinak, protože hrajete za ženský charakter z pozice muže a tomu pak odpovídají i určité volby (třeba setkání se žoldačkou Roxanou, jehož výsledek závisí na tom, zda-li se podvolíte romanci). V tomhle ohledu jsem třeba vedl Kassandru tak, že romance prostě žádné nebudou.

Teď na konci hry akorát uvažuji, jestli se pustit i do DLC, protože cena seasson passu je celkem výhodná, nebo si to zas nechám na později. U Origins jsem se na rozšíření obsahu zcela vybodl, ale u Odyssey mi trochu vadí právě to, že ten příběh je neukončený. I když na druhou stranu si nedělám iluze, že mi s tím DLC pomohou. Ubisoft možná sleduje nějakou ideu, pro kterou je to retrospektivní odhalování pozadí důležité, ale problém to samozřejmě začíná být pro ty, co třeba zrovna s Odyssey začali a nemají zájem se pitvat v těch předchozích dílech. Teoreticky by to při tomhle trendu mohlo skončit dalším dílem zpět v Persii a možná to je zrovna účel :D A pro mě by bylo možná výhodnější počkat právě až na další díl AC.
IP zaznamenána
This is the end ...

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #46 kdy: Září 09, 2019, 23:18:24 »

Tak jsem se rozhodl taky přispět svojí troškou do mlýna. S novým počítačem jsem se pustil do rozehrávky Assassin’s Creed: Odyssey a potom, co jsem po Kefalonii přišel na to, jak zapnout vertikální synchronizaci, tak si ji i graficky neuvěřitelně užívám. Mám za sebou nějakých 24 hodin a Kassandru na levelu 22. Zatím jsem jen na začátku třetí kapitoly, ale hra mě neskutečně baví. Je pravda, že příběh úplně neřeším, asi jsem od něj nic neočekával, ale docela mě zajímá, jak se bude vyvíjet dál. Hlavně si ale užívám vedlejší úkoly a doplňkové aktivity, takže vysbírávám otazníčky, zabíjím bandity, bojuju se žoldákama a hodně mě ve hře baví lov. Taky plním úkoly z vývěsky a hromadím zdroje, za který pak vylepšuju loď. Jelikož jsem teprve na začátku Fokidy, na pořádné otevřené moře jsem se ještě nedostal a velkolepé námořní bitvy mě teprve čekají. Vedlejší úkoly jsou docela nápadité, to jsem neočekával. V podstatě mě zatím ani nic nenutí pokračovat v příběhu dál, takže očekávám, že mi dohrátí hry zabere tak 1.000 hodin, nebo se to v nějakej okamžik zlomí a pak už půjdu jenom po příběhu. Zatím jsem získal čtyři legendární předměty, který se vyplatí mít na sobě a s přibývajícími levely je zlepšovat, a všechny získané a nalezené další předměty rovnou prodávat nebo rozkládat na materiály. Jedním z nich je jedno kopí, se kterým mi přijde hra fakt zábavná. Většinou se ve hrách orientuju na meče, ale tady mě to s tím kopím fakt baví tolik, že ho ani neměním, i když mám už i jeden legendární meč (získaný na konci druhé kapitoly).

Obtížnost mám Normální, akorát jsem si dal to zvyšování úrovně Slabší. Jde o to, že hra normálně funguje tak, že když Kassandra na úrovni 20 vstoupí do oblasti, která má úroveň 10 (level nepřátel, zvířat, úkolů a odměn), tak se automaticky zvedne úroveň oblasti taky na 20 (jakože zůstane hra stále výzvou a kdesi cosi, takový ty jejich dementní kecy). To jde ještě ovlivnit výběrem obtížnosti na slabší, normální a silnější s tím, že normální udržuje oblasti a nepřátele na stejné úrovni jako je Kassandra, silnější udržuje nepřátele vždy 4 levely nad Kassandrou a slabší „až“ 4 levely pod Kassandrou. V praxi to funguje tak, že Když Kassandra na levelu 20 vstoupí do oblasti s úrovní 17, tak ta zůstane na úrovni 17. Když vstoupí do oblasti s levelem 10, automaticky vyskočí na úroveň 16, čili 4 úrovně pod Kassandrou. Pokud Kassandra získá level, automaticky se zvedne o ten level i celá oblast. Nevím, proč nejde v nastavení zaškrtnout volba, aby se úroveň oblastí prostě vůbec nezvedala a zůstala konstantní celou dobu. Ona tím totiž hra podle mě dost cheatuje, protože když Kassandra vstoupí na levelu 20 do oblasti s levelem 50, tak samozřejmě Kassandra těch 30 levelů nedostane a úroveň oblasti se taky nesníží.

Pak je tady pár věcí, které mi moc nedávají smysl. Například v inventáři jsou speciální sloty na úkolové předměty, ale spousta mi jich tam zůstává i po splnění požadovaného úkolu. Některé zmizí, je to zvláštní. Nejvíc by mě ale zajímala jedna věc, a to, že mám v inventáři jeden luk, je to „Toxarchův prohnutý luk“ (Toxarchos Reflex Bow), který se chová, jako kdyby ho Kasandra měla v ruce, i když ho tam nemá. Luk nejde prodat, nejde rozebrat a nejde ani strčit do truhly na lodi, aby nezabíral místo v inventáři postavy. Luk ani není legendární, ani z předobjednávky ani z Uplay shopu. Legendární předměty a předměty z předobjednávky a Uplay shopu sice taky nejdou prodat ani rozebrat, ale jdou dát aspoň do truhly na lodi, když je člověk nepoužívá. Zajímalo by mě, jestli je to nějaký úkolový předmět, nebo se jedná o nějaký bug nebo jestli s tím někdo máte taky nějaký zkušenosti. Těch věcí je víc, ale třeba úkoly a úkolové předměty (v té speciální sekci) s případnou New Game Plus zmizí, ale ten luk by tam nejspíš zůstal, protože tyhle předměty postavě zůstanou a rád bych se ho zbavil, chci si nechat jen legendární předměty a pak ty z předobjednávek a Uplay (těch se zbavit nejde). Takže tady bych poprosil, jestli mi k tomu můžete někdo poradit.

Ještě jsem koukal, že jsem v úkolech mám nabraný nějaký úkol z vývěsky v Megaris, kdy mám zabít tři Áreovy stoupence v oblasti Megaris. Nevím, jestli se k těmhle stoupencům dostanu až nějak v příběhu, zatím jsem na ně nikde nenarazil, tak snad pak budou i v oblasti Megaris a úkol půjde splnit. Tenhle úkol není jak na sviňu ani omezený časem, kdy by se za nějaký čas prostě jen nesplnil a automaticky zmizel.

Dneska po vypnutí hry jsem koukal na Uplay na achievementy, která hra má a docela mě tam pobavil jeden, který hráč dostane za to, že získá na Kefalonii Kyklopovo oko z mrtvé kozy. Tohle jsem nějak zaspal, ale při příští rozehrávce se o to určitě pokusím. Teda pokud je hra opravdu takový openworld, jak slibuje, mělo by čistě teoreticky jít získat i kdykoli zpětně, ta koza by měla po Kefalonii pořád pobíhat, i když se na ni člověk nevrhne okamžitě po souboji s Kyklopem, ale to se mi zatím nějak zkoušet nechtělo. Ona Kefalonie není zas tak malá, abych po ní pobíhal na blind a zkoušel zabíjet každou kozu, na kterou narazím.

Co se týče rozdílů mezi Kassandrou a Alexiem, tak jsem snad kdysi dávno při vydání hry někde četl, že každý dostane v průběhu hry odlišnou legendární sadu brnění nebo nějakou odlišnou legendární zbraň. Ale teď o tom nemůžu nic najít a ani nevím, jestli je to pořád aktuální..
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #47 kdy: Září 09, 2019, 23:25:29 »

Screenshot z neúspěšného pokusu dostat nepoužívaný luk do bedny na lodi nebo ho rozebrat..
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #48 kdy: Září 10, 2019, 07:45:08 »

Toxarchův prohnutý luk je úplně standardní luk, který mívám běžně v inventáři v různých variantách a lze ho rozebrat. Úkolových předmětů mám jinak taky plno. Hodně málo splněných mám pak těch tabulek s hádankami, to prakticky ani neřeším a většinou jsem na to přišel náhodou.

Areovo stoupence budeš muset nejprve vyhledat, bývají v různých jeskyních, což je ve spojení s Megaris tedy trošku zvláštní úkol. Ve vedlejších úkolech se k tomu tuším nic nevztahuje, ale možná budou v té pevnosti přímo nad městem, u Téreova hrobu (tady jsem určitě nějaké zabíjel) a u rozbořeného chrámu Apolóna. Úkoly z vývěsek si už ani neberu, jedním z nich je myslím i ten, kdy máš prozkoumat xy jeskyní a podobné vtipné úlohy :) Měl jsem tam snad i úkol na potopení 5 Spartských lodí, což jsem pak plnil paradoxně ve chvíli, kdy jsem se přidal právě na stranu Sparty :D

Jinak jsem včera po drobných peripetiích s hesly zakoupil Seasson Pack za krásných 20 EUR a do hry mi přibyla i všechna DLC. Opravdu je to nepoměrně výhodnější nákup, než dokupovat ta DLC samostatně. Akorát je to skoro 40 GB nového stahování (jako bych Odyssey instaloval úplně znovu). Zrovna plním tajemství skrytých čepelí, což je přímý odkaz na linku assassínů, který se shodou okolností týká Peršanů :D Celé se to zatím odehrává v Makedonii, což byla lokace, která byla původně jen do počtu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #49 kdy: Září 10, 2019, 08:48:21 »

Jojo, jsou tam takový vtipný úkoly jako rozbij 5 spartskýh lodí, zabij 5 divokých zvířat, znič 5 válečných zásob Athéňanům, zabij 5 žraloků, ale to mě docela baví plnit. Hlavně za ty úkoly z vývěsky je nejvíc peněz a některý z nich jsou hodně rychlý. Například zabít politika. Ten se toulá někde na pobřeží 50 m od vývěsky, jenom k němu přiběhneš, zavraždíš ho a je splněno, dostaneš odměnu, ani nemusíš běhat nikam zpátky. Úplně nevěřím Ubisoftu, že by se ve starověkým Řecku podobný požadavky jen tak napsaly veřejně na vývěsku. Spíš mi ale přijde vtipnější, když se úkol jmenuje Víno na večírek, zadavatelka začne mluvit o tom, že ztroskotala loď, která jí měla dovýzt krabici vín na dnešní večírek a ona ho nitně potřebuje co mejdřív. Jasně, říkal jsem si, budeš chtět vylovit vína z vraku lodi a donýst, nejspíš v nějakým časovým limitu do večera. A on se z toho vyklubal časově neomezený úkol Zabij 5 žraloků, to mi přišlo už docela k smíchu.:-D

Season Pass mám taky zakoupený přímo od začátku, ale já se k němu asi jen tak nedostanu.:-D
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #50 kdy: Září 10, 2019, 09:47:37 »

Kolik GB to má na PC? Na ps4 to poslední patch zarovnal na 100, docela dost.
Tuším že dnes by měla vyjít Discovery tour jako byla v Origins.
Když člověk kupuje hru při vydání docela se u UBI vyplatí vzít rovnou gold verzi, season  pass pak vyjde kolem 600 korun.
« Poslední změna: Září 10, 2019, 09:53:15 od flash »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #51 kdy: Září 10, 2019, 10:02:28 »

Nyní je to 105 GB. Takže původně to tedy bylo okolo 60 GB, což je při porovnání s Origins v základu o nějakých 10 GB více. Asi to narostlo o ty nové lokace, protože Odkaz první čepele se odehrává na původní mapě, takže ten by tolik dat nepotřeboval.

Pokud jde o příběh, tak Odkaz první čepele zatím vede. Je to kompaktnější a poměrně zajímavý obsah.

Gold verzi jsem kupovat nechtěl, jednak to byla docela pálka a pak jsem si nebyl jistý obsahem - jestli mě to bude třeba zajímat natolik jako Origins.
IP zaznamenána
This is the end ...

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #52 kdy: Září 10, 2019, 10:15:10 »

Ona to nafoukla ta atlantida, pac je docela mohutná, poslední část atlantidy měla 11 GB.
Jsem zvědav kdy se k ní dostanu.
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #53 kdy: Září 10, 2019, 10:23:46 »

Mimochodem kdybys měl zájem Elemire.
https://www.bookshop.cz/dk-publishing/assassin-s-creed-odyssey/
Dobra cena a je to moc pěkné udělaný:)
Plus obsahuje pěknou a velikou mapu.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #54 kdy: Září 10, 2019, 11:27:59 »

Poznamenám si a uvidím. Teď musím financema zas chvilku šetřit :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #55 kdy: Září 10, 2019, 12:32:00 »

A zajímá Tě hra tolik jako Origins? Nebo Origins vedou?

Mimochodem tu knížku mám a je vážně luxusní.:-)
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #56 kdy: Září 10, 2019, 14:04:11 »

Mě určitě přišlo zajímavější Origins, Egypta si člověk ve hrách moc neužije a vůbec to byla zajímavá doba divu a zázraků:)
Herně se mi víc líbí ale Odyssey.
« Poslední změna: Září 10, 2019, 14:10:51 od flash »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #57 kdy: Září 10, 2019, 18:12:30 »

Oproti původnímu release je ve hře několik novinek, které to hodnocení trochu mění. Jde hlavně o některé nové úkoly, které jsou vskutku zajímavé. Nicméně Origins stále vedou. Mě Origins vyhovovali jak kompaktnějším příběhem, tak i herně. Celý ten svět na mě působí tak zvláštně a dlouho jsem přemýšlel, odkud ten pocit znám - je to Gothic 3. Ať jako Alexios nebo jako Kassandra se tu cítím spíše jako cizinec, který nemůže najít své místo ve světě, protože tu ani nic takového není. Je to zkrátka simulátor žoldáka, který žije jen pro ten jeden den a příliš nepřemýšlí nad tím, co bude zítra, protože nikdy neví, jestli se vůbec dožije večera ;) Tohle mi opravdu nesedí.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #58 kdy: Září 11, 2019, 07:28:23 »

Oklikou jsem se vrátil do prvního DLC a asi už to moc dlouho trvat nebude a budu na konci. Mezitím jsem splnil všechny doplňkové úkoly plus úkoly, které mi náhodně naběhly po splnění určitých podmínek, takže nyní mám v přehledu úkolů už jen hlavní úkoly. V DLC jsem strávil zatím zhruba 6 hodin a s tím vším jsem se posunul na 85 hodin a level 58. Některé z těch doplňkových úkolů byly docela dlouhé, ale pak mezi nimi bylo i pár takových oddychovek, takže pokud bych do nich započítal zpětně i čas z těch, co jsem splnil už dříve, tak je to zábava tak na 5-6 hodin. Blbé na těhle úkolech je akorát to, že do seznamu úkolů naskáčou ať chcete nebo ne, takže se jich jde zbavit jedině tak, že je prostě splníte :)

Obtížnost hry mi přijde už nějakou dobu konstantní, úplným zlomem byl asi level 50. Od té doby se mnou vše drží krok. Headshot dokážu uštědřit jen nejslabšímu typu protivníka a moc tomu nepomáhá ani nový typ šípu, který má vyšší damage. Paradoxně k tomu nenacházím adekvátní (lepší) výbavu jako takovou, ale používám stále předměty o řadu levelů níže. Ne že by mi to vůbec neházelo předměty patřičného levelu, ale je mezi nimi strašně málo legendárek. Možná budu muset přejít na vlastní úpravu zbraní a zbrojí.

RPG model v té hře prostě moc nefunguje a kdyby AC zůstal čistě akční hrou, tak by to bylo mnohem lepší. V Ubisoftu je řada chytrých lidí, ale ve vedení vývoje her musí sedět někdo, kdo má ten mozek zamrzlý. Toho chytráka si totiž představuju tak, že si svolá tým, pochválí ho za pokrok na hře a pak se zeptá, proč věc xy nefunguje jako u Zaklínače 3, vždyť je to strašně cool a každý to přeci chce. A tak okolo levelu 45 zjistíme, že vlastně hrajeme už jen 3D akci, ve které nám jistý analog staminy silně pije krev. Tohle bylo právě v Origins pořešeno lépe.
IP zaznamenána
This is the end ...

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:Assassin's Creed: Odyssey
« Odpověď #59 kdy: Září 12, 2019, 23:56:14 »

Tak jsem zatím ve hře moc nepokročil, po 30ti hodinách jsem na levelu 30, takže mi to zatím pořád vychází, že + 1 level Kassandry na 1 hodinu hraní. Příběhově se pořád nacházím na začátku třetí kapitoly ve Fokidě, plním vedlejší úkoly a zakázky z vývěsek. Ale dostal jsem s k pár restům.

Podařilo se mi vyřešit tu záhadu s tím lukem a nejradši bych si nafackoval. ;D Při prozkoumávání inventáře jsem přišel na to, že je možné si (za nemalý obnos) nastavit další sloty na zbraně a zbroje a pak mezi nimi přepínat (známe to z některých her, kdy si nastavíte třeba dva zbraňové sety), kterých je možné si odemknout celkem až 5. Klidně můžete nechat slot úplně prázdný, jako jsem měl já (Kassandra pak bude bojovat "nahá" a pouze pěstmi), ale luk se tam vždycky promítne ten, který máte v používaném zbraňovém slotu. Zbraně a vybavení tam sice být nemusí, ale luk ano. Takže stačilo přepnout luk na ten můj legendární a už šlo ten původní rozebrat.

Co se týče Áreových následovníků v Megaris, tak hra asi opravdu počítá s tím, že by se teoreticky nemělo dát nikde zaseknout a všechny úkoly se budou dát nějak vyřešit. Tenhle jsem splnil s YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=Wx_YT3wjRlE), i když se to nějak loaduje náhodně, tak jsem je tam měl asi až na šestej pokus (vždycky jsem splnil 2-3 mise a pak se tam šel podívat. Takže i tohle mám splněno.

Co se týče romancí, moc příležitostí jsem zatím neměl, ale taky jsem se rozhodl mít svoji Kassandru frigidní a těma romancema se moc nezabývat, sice jsem se polezbil s Odessou než jsem ji nabral na loď, ale to bylo stejně jen kvůli achievementu a pak jsem to loadnul. Nevím, jestli bych hrál za Alexia jinak, ale nejspíš bych za něj nehrál ani při opakovaném hraní, takže to neřeším. :)

Co se týče porovnání Origins a Odyssey, tak jsem Origins zatím ani nezkoušel, i když mě taky dost lákají (to Řecko ale určitě víc), ale ten styl toho žoldáka mi právě strašně sedí a vyhovuje mi. Jezdit po celým světě, plnit úkoly, nikde se nezdržovat moc dlouho, prostě to tam jenom vyzobat a jet dál. Navíc konečně hra, kde si člověk může užívat to být zlá postava (rozuměj jet čistě na svůj osobní zisk bez pomoci ostatním), kdy za to neztrácí karmu, neubírá mu to body nebo není někde neoblíbenej se mi strašně líbí. Je to asi trochu zvrácený, ale dost si užívám takovej ten mafiánskej přístup. Příklad: Dostanete úkol získat dluh z vdovy, samozřejmě chce, abyste ho umořili za ni, ale když jí začnete rozbíjet vázy, tak to nakonec ráda zaplatí sama a je ráda, že jdete pryč. Kassandře neklesá karma, prostě beru a plním úkoly, které by v jiných hrách byly za tu zlou stranu a směřovaly by ke špatnému konci. Dostanete úkol někoho zabít, přijdete k němu, ten člověk zaplatí za to, že ho nechám být, tak si peníze samozřejmě vezmu a pak ho stejně kuchnu. Protože zakázka je zakázka. :) Navíc jsem zjistil, že tenhle přístup je i docela žádoucí, protože když to uděláte takhle, v rozhovoru se domluvíte a pak ho zavraždíte zezadu, čehož si nikdo moc nevšímá (pokud Vás zrovna nevidí stráž), pokud mu ale v rozhovoru řeknete, že svoji práci uděláte, okamžitě začne souboj a naběhne na Vás půlka strážných. Když k tomu svým kopím tak nějak omylem ještě vezmete po hlavě pár měšťanů, co stojí moc blízko, je hned zaděláno na malér. Celkově je zvláštní, kdy se úkoly typu: zabij někoho někdy dají vyřešit jinak (nabrat na loď, nechat se uplatit atd.), kdy s postavami musíte mluvit, nejde je rovnou zabít, tak někdy s nimi naopak nejde mluvit a můžete je akorát kuchnout. To ale zjistíte až když k nim doběhnete.

Co se týče těch úkolů z vývěsky, tak se mi docela líbí, jak je to víceméně jen o tom někoho zabít, ale dají tomu nějakou omáčku. Jistý básník mi vyznává lásku, ale mně se to moc nelíbí, zabij ho. Moje sestra má nového přítele a chce s ním odejít, zabij ho. Jistý kupec přeprodává moje kůže a já tím přicházím o zisk, zabij ho. Obchodník se zvířaty mě podvedl a prodal mi chromého osla, zabij ho. To se tenkrát všechny problémy řešily takto? ;D To by dneska byla polovina lidí po smrti. ;D

Dále co se týče RPG prvků hry, tak volbu v rozhovorech asi neřeším, ta je podle mě opravdu jen taková kosmetická a proto, aby se v Ubisoftu poplácali po zádech s tím, že si to můžou napsat na krabičku a hráči na to slyší. Co se týče vývojového stromu, tak ze začátku mě bavilo přemýšlet, kam svůj dovednostní bodík přidělím, kterou větev budu preferovat atd., ale na levelu 30 mám odemknuté komplet všechny pasivní skilly (vždycky ve hrách tíhnu spíš k pasivním skillům) a Sparťanský kop. Ostatní aktivní skilly nemám, ani mě upřímně moc nelákají, užívám si hru i bez nich, ale když se kouknu na obrazovku dovedností a vidím, kolik toho mám na levelu 30, tak vidím, že mě čeká do stovky ještě 70 levelů (a to nepočítám skill pointy schované někde po světě jako bonusy), tak ještě dlouho před koncem hry bude mít Kassandra odemknuté úplně všechno a v tom případě to opravdu ztrácí význam. Mohly se skilly zpřístupňovat samy automaticky podle úrovně postavy nebo podle postupu v příběhu. Ale asi mi to úplně nevadí, rád si prostě vybírám, do čeho svůj bodík přidělím, i když to ve výsledku asi není takový benefit, jak to na papíře vypadá..
« Poslední změna: Září 13, 2019, 00:08:05 od Ivan »
IP zaznamenána