No, na to, aby si to mohl takto rozšířit, například z původního formátu 4:3 na 16:9, budeš asi potřebovat editační program, který to umí tak udělat. Některé programy při tomto pokusu video roztáhnou a zdeformují, ale to není dobré. Taky je to tedy o té práci s tím editačním programem, nejprve musíš nastavit tu velikost výsledného videa, například si udělat 2D obrázek pozadí v onom požadovaném výsledném rozlišení (řekněme, že většina videí je 640x480 a ty bs chtěl vytvořit video 16:9, které by mělo řekněme výšku 480, 854px. Tedy ve středu bude nejspíše to video jako takové s 640px a okolo budou na každé straně okraje 107px. Tak by sis měl udělat onen "obrázek" na pozadí (může být klidně černý) s rozlišením 854x480, ten dát jako první do editačního programu a pak do další vrstvy dát video. Pak záleží i na nastavení výstupu videa do konečného souboru, které by mělo mít také to rozlišení. Nicméně takový nestandardní formát moc dobrý není, takže bys to asi změnil na nějaký klasičtější, třeba HD ready a video na výšku (a stejnoúměrně i na šířku zvětšil). Záleží hodně na tom, jak se ti podaří nahrát samotnou hru (v jakém rozlišení). Já třeba to MM natáčel ve fullHD, ale ze své podstaty to nemělo smysl, protože hra stejně hru samotnou renderuje v menším rozlišení, tedy se jsem defakto jen zvětšil pixely, ale ne jejich hustotu. Ale tehdy jsem tuším zkoušel nějaké finty, jak to graficky zlepšit.
konkrétně u toho Rune, když ti tedy běží a video nahráváš v rozlišení 1024 x 768. To je rozlišení 4:3. Nejbližší na 16:9 je ono 1280x720, ale to bys musel zmenšovat, nebo 1600x900, kde bys naopak musel zvětšovat. (zmenšovat je horší). Tedy by sis mohl udělat pozadí oné velikosti 1600x900, pak do něj vložit video a zvětšit jej přímoúměrně na výšku 900, aby nedošlo k deformaci na šířku a okolo by byly okraje, kam bys případně mohl dát průvodní informace o hře. Pak při renderu nastavit toto rozlišení, aby se video převedlo do konečného souboru.
Ale obecně myslím to není nezbytné, jelikož youtube by mělo umět přehrát i videa s 4:3, spíše jde o to, jak výsledek vyrenderuješ (do jakého rozlišení), aby nedošlo právě k deformaci při přepočtech v editačním programu.
U starých her mi téměř nikdy nefunguje nahrávání ve fullscreenu, vždy musím Bandicam nastavit buď na nahrávání okna, nebo plochy (určité), nikoliv samotné hry. Ono se dá přenastavit rozlišení monitoru ve windows na menší, aby byla hra v okně větší (přece jen, když máš rozlišení třeba 1920x1080 nebo větší a hra běží v okně 720x480 a podobně, tak to není nic moc.). Pak už jen nastavit Bandicam na nahrávání toho okna a vypadá to skoro jako fullscreen při hraní, no.
Některé hry mají daný omezovač FPS, u nich je to ještě dobré, navíc často skrz FPS určují i rychlost hry samotné (což může být horší). Ovšem pokud nemají a není ani žádný limit u Bandicamu, tak ve videu dochází k různým artefaktům a chybám v tom výsledném videu. Navíc velmi často blbne synchronizace zvuku, ale to je asi i jinými věcmi.