Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 13:46:17
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 13 14 [15]

Autor Téma: Série Mass Effect  (Přečteno 30358 krát)

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #210 kdy: Únor 26, 2017, 18:34:29 »

Tak jsem dohrál ME1. Můj pokus o hraní za zlou holku biotičku dopadl takto:
http://www.jpeg.cz/images/2017/02/26/0iyDC.jpg

Asi na to hraní za zlou postavu fakt nemám talent, no. Jinak to nebylo moc těžké. Překvapilo mě, že tam najednou nebyl ten limit 50level, nevím čím to, jestli je to vyšší obtížností, nebo tou bonusovou dovedností.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #211 kdy: Únor 26, 2017, 20:47:15 »

Člověče, ti jsi přímo True Neutral :D Já bych to určitě taky nedal, přitom už jsem se kolikrát pokoušel hrát za zlou postavu třeba v BG, ale i tak prostě plním jen dobré skutky. Level bude asi tou obtížností. Takže teď šup do dvojky a v trojce si střihneš tango s Garrem ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #212 kdy: Únor 27, 2017, 11:08:53 »

No, když pokud člověk nechce některé postavy zabíjet, tak to ani jinak nejde. Já volil vždy ty možnosti, které se mi zdály být nejhorší možné v dialogu. Ty reakce jsou pak docela zajímavé, ale nemá to skoro žádný efekt z hlediska zisku bodů do odpadlíka. Hra to ale bere tak, že když třeba zabiješ královnu rachni, jsi zlý, zatímco když jí necháž žít, jsi hodný. Přitom já ji nenechal žít proto, že bych byl hodný, ale protože jí chci použít. Jenže todle takto okecat nejde. A tak je to u většiny postav, které se pak vyskytují nějakým způsobem v dalších dílech. Takže body do odpadlíka jsem dostával po 5/7 bodech, pak jsem udělal nějaký hlavní úkol a dostal 50 bodů do ochránce. Taky možnost učit se přesvědčování/zastrašování není dána leelem, jak jsem si myslel, ale právě tím, kolik bodů máš v ochránci/odpadlíkovi. Já se tak zastrašování nemohl naučit na maximum a na konci jsem třeba nemohl ukecat toho hlavního zlouna, aby se sám zabil a musel jsem mu dát nakládačku a pak ho ještě sejmout, když se do něj převtělil Vládce.

Taky asi kvůli volbám se společníky na lodi jsem nemohl mít žádný vztah (nebo mi nikdo žádný nenabízel a dialogy nikam nevedly), protože jsem byl na všechny protivnej. Taková Liara na mě působila, že se každou chvíli rozbrečí. Nebo byl dobrý úvodní proslov po zisku Normandie k posádce.

Dvojku jsem zkusil rozehrát zase za tuto postavu. Zde je zajímavé, že hra některé body do odpadlíka i ochránce převzala z jedničky, takže pár bodů jsem tam měl již od začátku. Také jsem získal hodně peněz a věcí již od začátku, nejspíše asi za první dohrátí dvojky a za import z jedničky. Hra mi slíbila, že mi nechá všechny těžké zbraně, co jsem získal, ale žádné nemám. To by tedy asi fungovalo jen v případě, že bych importoval postavu z ME2 a hrál to znovu za tu samou (což mi poněkud uniká smysl něco takového dělat). Taky jsem měl hned na začátku možnost si vybrat z bonusových dovedností od společníků.

Já si tedy původně vybral trhavou munici, protože biotik žádnou munici nemá. Zvolil jsem obtížnost "Vysoká", tedy druhá nejvyšší a jak jsem zjistil, všichni nepřátelé (i ti slabí), mají nějakou formu ochrany. Tedy buď zbroj, nebo štít, nebo kinetickou barieru. Třeba vorchové mají zbroj, což v kombinaci s tím, že se velmi rychle léčí, je docela problém. Co ale hlavně, tím že mají tuto formu ochrany, na ně zřejmě nepůsobí téměř žádná dovednost biotika. Krom warpu, který je trochu zraní, jsou tak všechny dovednosti biotika zřejmě k ničemu. Navíc ty dovednosti jsou dost jiné, než v ME1, například biotik nemá barieru (tj náhradní štít), který by mohl zapnout a jsou taky jinak poskládané. Tedy má warp, do kterého je třeba dát 2 body. Tím se odemkne Odhození, do kterého je opět třeba dát 2 body, tím se otevře Tah (v původní ME1 zvednutí), do kterého je opět třeba dát 2 body a pak se otevře Tlakaová vlna. Přitom ale tydle dovednosti zřejmě všechny působí jen na jednu obludu (dokud je hráč nerozvine na 4 level a nevybere tam hromadnou verzi), což je opět značný rozdíl o proti jedničce.Ve finále jsou tak tydle dovednosti k ničemu. Občas použiji Warp, když mi dochází munice, ale tam měl třeba infiltrátor Napalm (což je skoro to samé). Zbývá tak opět jen pistole a samopal jakožto jediné zbraně, které může biotik používat, které jsou k ničemu. Trhavá munice navíc způsobuje poškození nechráněným nepřátelům, tedy u takové hry s takovou obtížností je opět k ničemu. Začeal jsem tedy znovu na začátku si vybral protipancéřovou munici, která by měla dělat větší poškození těm ochranám. Nicméně moc mi to platné není, jelikož zapnutá munice se vypíná, když použiji nějakou dovednost a současně s pistolí a samopalem stejně nemám náboje, takže toho moc nezastřelím, ale je to lepší, než nic.

Volby do odpadlíka tu fungují asi přece jen trochu víc, jelikož jen projitím třeba Citadely, kam jsem zajel jako první pro Kasumi, vyhrožování tamním obchodníkům kvůli slevám a pak následně při rozhovoru s radou, která mi opět nabízela, že bych se mohl stát Spektrou a kterou jsem poslal s touto nabídkou do prdele :), jsem těch bodů získal docela dost. Stejně tak třeba na Omeze u obchodníků a některý voleb tam. Získal jsem i toho doktora v rámci hlavního úkolu, archanděla jsem zatím nezískal. Nicméně už podle té mise s vorchy bylo právě docela jasné, že ty biotické dovednosti zde nemají využití ani jako podpora (v jedničce sice byly taky k ničemu, ale jako podpora občas se alespoň daly použít, třeba při boji v závěru hry se ten hlavní boss vůbec nedostal na zem a za celý souboj ani jednou nevystřelil, protože pořád lítal (buď jsem létání aplikoval já, nebo Liara) :) ). Navíc mě ta hra nebaví jako taková, tak nevím, jestli v tom budu pokračovat. Nejspíše jediná šance je dostat se nějak na tu loď Kolektorů (a do té doby nějak přežít), tam se naučit odstřelovačku nebo útočnou pušku a pak už to hrát jako před tím.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #213 kdy: Únor 28, 2017, 10:52:39 »

Včera jsem dojel první část hry, získal všechny první společníky a vyřešil Horizont. Místo Ash tam opravdu vyběhl Kaidan, opět se tvářil jako úplný blbec, jako v jedničce, nicméně jako všechny postavy z jedničky se povahově hodně změnil, takže bych jej skoro ani nepoznal (on byl již na začátku na lodi, než jí zničili). Jinak se mi potvrdila má domněnka, že Kaidan jednoduše přímo nehradí Ash se vším všudy, tedy říká ty úplně stejné věty. Kasumi (kterou jsem tam měl jako společníka), jej dokonce oslovovala ve své ironické poznámce jako ženu (asi chyba překladu). Poslal jsem jej tedy také do temného otvoru a on odešel docela nakvašeně. Taky jsem se setkal již s Liarou a pomohl jí vyřešit takové ty úvodní úkoly spojené se stínovým společníkem, které byly ve hře vždy (i když člověk neměl dlc Stínový společník). Minulou hru jsem to nějak pokazil a řekl jí o dlcčku příliš brzy, takže ten druhý úkol pro ní jsem již nesplnil. Tentokráte jsem si na to tedy dal pozor.

Musím ještě vydržet, dokud mě hra nepošle na tu loď, kde se dá získat útočná puška. Nevím přesně, co je spouštěč. Možná splněný 1 úkol loajality (jakýkoliv).
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #214 kdy: Březen 12, 2017, 19:40:20 »

Poslední dny pečlivě sleduju dění na diskuzi pod předobjednávkou Andromedy na Xzone. Docela mě udivuje, co se tam děje okolo absence češtiny, přístupu EA apod. Včera tam ovšem přibyl zajímavý příspěvek od Marka Tvrdého. Ten před nějakou dobou ohlásil, že se v březnu formou článku vyjádří k případnému překladu, ale včera už v tomhle příspěvku víceméně potvrdil, že na češtině pro Andromedu pracovat nebude. Ani se moc nedivím. Argumentace některých lidí mě přijde až absurdní (a to na obou stranách barikády). Buďto mám o hru zájem a pak si ji za plnou cenu koupím, nebo mi absence češtiny vadí a hru si zkrátka nekoupím. Ale argumentovat tím, kolik by měla která verze stát (EN vs CZ), je hodně mimo. To by mě jako překladatele, který z toho má kulový, tuplem naštvalo. Nějak nechápu, proč si někteří svou frustraci vybíjejí na místech, která s tím nemají nic společného. Tohle je věcí EA a jejich rozhodnutí. Nehledě na to, že u ME:A hrozí to samé, co u DA:I, kdy kdejaké DLC bude znamenat problém a že jich EA určitě plánuje hezkou řádku ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #215 kdy: Prosinec 31, 2018, 13:03:06 »

Tak jsem po tom neslavném procitnutí u Baldur's Gate 2 EE skončil u Mass Effectu a jsem mnohem spokojenější :) Na prekladyher.eu jsem našel zřejmě riplou češtinu od CD Projektu a bez problémů jsem jí nainstaloval do Origin verze hry. Díky tomu jsem nemusel vytahovat CD s hrou. Kupodivu si až tak moc z té hry nepamatuju, takže ten krátký časový odstup tomu vůbec nevadí.

Hned při první příležitosti jsem se rozhodl pro romanci s Liarou a dost mě překvapila scénky, kdy po jednom brífingu mě zastaví Liara společně s Ash, a že si musíme něco vyjasnit :D Zajímavé je třeba teď zpětně sledovat, kolik věcí si z jedničky převzala Andromeda, proto mi přišla tak familiární a neměl jsem s ní prakticky žádný větší problém ... tedy až na malý počet obličejů apod. Nakonec asi projedu zas celou trilogii :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #216 kdy: Prosinec 31, 2018, 21:24:48 »

Opět jsem udělal drobnou chybku v závěru - zapomněl jsem, že finální tým si tvořím už misí na Ilos. Chtěl jsem si původně vyzkoušet Liaru s její dovedností Singularity, ale nakonec jsem na Vládce napochodoval s Ash a Wrexem. Jako infiltrátor jsem ho pižlal pistolkou, ale jak už vím, kterak na něj, tak to šlo o poznání rychleji :) Nijak jsem do finále ani nešetřil body na rozdělení do dovedností, při importu se to beztak resetne.

Trochu mě zarazilo akorát to, že jsem do finále napochodoval nějak moc rychle. Předtím mi přišlo, že je hra o něco delší, ale to mi možná splývají některé mise mezi jedničkou a dvojkou. Měl jsem totiž za to, že už v jedničce je v té mlhovině mnohem více míst na prozkoumání.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #217 kdy: Leden 11, 2019, 20:12:26 »

Úspěšně jsem se po 48 hodinách dostal přes hlavní příběh a všechna DLC, abych konečně provedl kýžený import do trojky.

Dvojku už jsem tím pádem odehrál po třetí a musím říci, že z pohledu příběhu je to opravdu asi to nejlepší, byť trojka se mi jako akce hraje přeci jen o něco lépe (zabíjí to ovšem ta podivná roztříštěnost příběhu). Teď jsem měl hlavně možnost rozehrát dvojku s těmi DLC rovnou a lépe jsem si tak mohl všímat různých návazností. Teprve nyní mi došlo, jak je ta hra vlastně rozsáhlá - když si vezmu, že jde v podstatě jen o různě provázané koridory.

Ono to zhruba odpovídá i předchozím dvěma průchodům, ale dokud jsem se na to počitadlo nepodíval, tak bych to do hry neřekl. Je pravdou, že velkou část zabere skenování planet, které beru opravdu poctivě, navíc jsem si většinu hry vystačil jen se základním zásobníkem paliva a sond, ale průzkum se občas natáhne hlavně nálezem nějaké anomálie k prozkoumání.

U romancí se mi v podstatě podařilo načnout každou z nich až do bodu, kdy už stačí jen jeden klíčový rozhovor, ale jako na potvoru jsem zapomněl, že navazující rozhovor musím provést ještě před Sebevražednou misí :) Tím se u mě žádná nová romance neuzavřela a nepřenesla do importu. Namísto toho zůstal Shepard věrný Liaře, což ostatně už předtím "zpečetil" v DLC Shadow Broker.

Tohle je jedna z mála věcí, co mi v tom celém příběhu trilogie moc nesedí. Jednak by ty romance měly mít klíčové rozhodnutí spíš už někdy v počátku hry, aby se s tím nedalo takto kličkovat a pak je problém v samotných protagonistkách, protože součástí týmu Normandie jsou některé z postav jen v té dvojce - Liara je paradoxně díky zmíněnému DLC výjimka a stejně tak Tali. Problém je totiž potom ještě v rozhovorech, kdy trojka neumí na předchozí události moc plynule navázat, což mi předtím třeba u Ash docela vadilo.

Dlouho jsem nemohl pochopit ty různé obraty názoru, než jsem se dostal do bodu, kdy jsem pochopil, že to s romancí nijak nesouvisí, ale jde jen o to, že Ash může v rámci příběhu zemřít a scénárista se mě na to pokouší celou tu dobu připravit (tohle je jak dělané pro Sheparda se zlým charakterem ;)). Každá z postav si totiž jede to své a v případě předchozí romance má nalinkovánu jen určitou krátkou reakci, proto to k sobě neladí. A opět, v tomhle ohledu to má dvojka vlastně vyřešené nejlépe, protože všechny její hlavní protagonistky (až na Tali) hrají v trojce jen vedlejší role, takže dostanou prostor jen v rámci svých specifických misí.

Romance mi tak ve hře najednou přijdou jen do počtu, je to dost polovičaté, ale má smysl to řešit, protože to poměrně dobře dokresluje charaktery postav - hlavně v tom konkrétním díle trilogie. Proto mě to vlastně bavilo řešit, bohužel ty návaznosti mezi díly to pak zas výrazně narušují. A ono nejde jen o romance, přechody mezi díly plavou i v jiných ohledech.

Na dvojce mě zaujala ještě jedna věc. Oproti jedničce jsem si původně myslel, že hra je výrazně zjednodušená a mnohem více se přiklání ke klasické 3D akci. Jenomže ona to tak úplně pravda není. Mass Effect jako takový pro mě není RPG a to jak v tom starém slova smyslu, tak i v tom dnešním pojetí. Jsou to zkrátka 3D akce s RPG prvky a tím to hasne.

Jednička vypadala co do rozvoje postav komplexnější, ale ve dvojce se ve skutečnosti mnoho z toho neztratilo. Tentokrát jsem zprvu příliš nerozvíjel dovednosti postav a namísto toho jsem se vrhnul na vylepšování skupinových bonusů a musím říci, že efekt byl docela znát. Je pravdou, že skupinové bonusy jsou zjednodušením oproti konkrétní úpravě výstroje dané postavy, ale to je v podstatě jen technikálie. Ten prvek samotný se ze hry nevytratil. Ostatně trojka pak využívá syntézu obou předchozích dílů a výsledkem je hybrid obou způsobů rozvoje postavy. Nejsou to žádné inovace, pořád se to točí okolo toho samého.
IP zaznamenána
This is the end ...

Adam23

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 152
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #218 kdy: Leden 15, 2019, 20:01:49 »

Pěkně si to rozebral, vidím to podobně, ale s romancema a všema možnejma volbama, to by musela bejt fuška, udělat to komplexnější :)

tohle se mi líbí a souhlas:
Citace
Mass Effect jako takový pro mě není RPG a to jak v tom starém slova smyslu, tak i v tom dnešním pojetí. Jsou to zkrátka 3D akce s RPG prvky a tím to hasne.

akční epickej příběh v propracovaným vesmíru :)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #219 kdy: Leden 25, 2019, 15:43:13 »

Jenom abych to ještě nějak zakončil, trojka se mi napotřetí zdála najednou vyrovnanější, ale hodně za to může asi fakt, že mi dost věcí utkvělo v paměti a hra díky tomu odsýpala poměrně svižně, čímž jsem si mnohem více všímal podrobností. Romanci s Liarou jsem dotáhl do zdárného konce a pomalu si začínám myslet, že hra Liaru protlačuje do popředí záměrně. Přestal jsem totiž vnímat ty společné pasáže, které jsou shodné bez ohledu na romanci a soustředil jsem se jen na posloupnosti jednotlivých vstupů.

Mě u toho totiž napadlo, jestli to nebyla jakási příprava na celkové zakončení trilogie, kdy se hra ve mě snažila vzbudit mnohem větší sounáležitost napříč rasami. Večírek na Citadele je zajímavý třeba tím, že Ashley je u něj potřeba hlídat, aby se nespustila s Jamesem, o což se třeba pokoušela v předchozí rozehrávce, kdy jsem s ní měl v jedničce romanci :) Naopak mi o to více došlo, že Liara se občas v podstatě vnucovala. Ale pokud jde o hru a samotný příběh, tak jsem si teď trojku opravdu užil mnohem lépe.

Nakonec jsem od Mass Effectu ještě zcela neupustil a podruhé jsem rozehrál Andromedu - tentokrát za Saru. Zvolil jsem si custom vzhled a ..., mno, za Scotta to bylo lepší, přeci jen Sara má pár divných grimas, ale pořád je to lepší jak u toho defaultního vzhledu :D Mnohem víc mě vadí některé její projevy, jako různé hekání a kvičení, což ale platí i pro Coru apod. Jinak opravdu nevím, co se na tom lidem nelíbilo, opravdu to má světlé chvilky, kde jsem se opět od srdce zasmál a herně je to prima. Holt to zabíjí ten obrovský openworld, ale návštěvu Ayi a Havarl jsem třeba sfoukl ze jedno odpoledne. V první rozehrávce mi přitom přišel Havarl dost velký ... nj, jenomže teď už jsem vědel, co kde a kdy udělat a to dělá hodně. Současně jsem na levelu 12 a nepřidělil jsem jediný bod do dovedností.

Hm, ano, abych nezapomněl, romance bude ;) Moje Sara je samozřejmě lesba :D Paradoxně některé rozhovory v podání ženského charakteru najednou vyznívají mnohem lépe, u Scotta mi někdy nedošla souvislost, např. co jsem řekl špatně atd. Jako je na té hře vidět vliv SJW, ale dá se to ignorovat. Hlavně mám asi kliku v tom, že některým dialogům nerozumím do detailu, takže mě případná nižší kvalita nemá šanci rozhodit.
IP zaznamenána
This is the end ...

Marien

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 57
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #220 kdy: Únor 03, 2019, 14:00:21 »

Čau draci,

jooo, Mass Effect je moje srdeční záležitost. Nejdříve jsem hrál 3, ale logicky závěr dopadl vždy mizerně, protože hra sama předpokládala některá rozhodnutí z předchozích dílů. Nakonec jsem vše začal hrát od 1 s obtížností "příběhová linie", chtěl jsem si hru užít a ne se nervovat s neustálým loadem po zabítí kdejakým zmutovaným čmoudem.
Rozhodl jsem se pro styl hry za hodňase a ve svém počínání jsem byl tak snaživý, že mi med tekl přímo z repráků a pořád mě svědí záda, jak mi tam raší ty andělský křídla. Také byl můj záměr mít na konci opravdu, ale opravdu max power, takže jsem volby dělal velmi pečlivě. A skutečně při finálním útoku všech spojenců galaxie, jsem je tam měl opravdu všechny, včetně pozvaných brigádníků z Ukrajiny.
Co se týká romancí, tady jsem byl hodně mlsný. V 1 jsem pravidelně ohýbal Ashley, abych ve 2 její obrázek ve své kapitánské kajutě položil tváří dolů a narazil si Mirandu, protože tohle péro mě opravdu přitahovalo. Ale nic netrvá na věky a ve 3 jsem podlehl Tali, kde mě velmi bavily její hlášky o tom jak ráda obětovala ztrátu imunity a zisk drobných zdravotních komplikací, protože za ty orgasmy se mnou to prostě stálo :)
Závěr jsem svolil syntézu, kdy byly všechny organismy vylepšeny, takže se z Reeprů stali naši kamarádi. Při té příležitosti jsem zjistil, že existuje ještě 4 konec, kdy se nerozhodnete pro žádnou ze tří voleb a na umělou inteligenci zaútočíte. Hra končí blikajícím majákem někde na opuštěné planetě, kde v podzemní laboratoři smyčkou neustále dokola běží holografická zpráva Liary, kde varuje budoucí civilizace před Reepry, protože oni selhali....

Přeji všem pohodové dny... Marien
IP zaznamenána

Marien

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 57
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #221 kdy: Květen 28, 2021, 16:17:22 »

Čau draci,
velmi jsem se těšil na vylepšenou trojkombinaci Mass Effect Legendary, ale vypadá to, že bude chodit jen na W10, dokud nějaký šikula neudělá patch i pro W7, takže jsem se zdravě nasral a koupil si do Originu Mass effect trilogy za 4 stovky a jal se znovu smažit mou srdeční záležitost.
A hned z kraje jsem narazil na několik problémů. Při průzkumu planet některé věci nelze otevřít (klasicky zřícená sonda/satelit), protože mám malou úroveň dešifrování. Protože jsem kdesi na foru četl, že je třeba mít v týmu někoho, kdo má tuto schopnost na vysoké úrovni, bral jsem si se sebou Tali, které jsem vše rval hlavně do dešifrování. A co myslíte? Houby. Pořád mám malou úroveň. Tak teď teda nevím. Škoda, že to nejde udělat jako DA Inquisition, kde jsem vybral jinou postavu a odemkl zámek.

Jinak jsem si přečetl vaše úvahy o smysluplnosti příběhu a vesměs vás to spíš štve pro nelogičnosti. Jasně jsou tam, ale mě osobně ta myšlenka přijde v pořádku. Leviatani tvůrci UI, dospěli k závěru, že dříve nebo později, každá vyspělá rasa, stvoří UI, které se nakonec proti nim postaví a vyhladí organiky. Pověřili tedy UI k vyřešení tohoto problému aby k vyhlazení nedošlo. UI tedy (díky nezměrným zdrojům) vybudovalo Citadelu, své sídlo a následně Smrťáky a napadlo své stvořitele, ale ne za účelem vyhlazení, ale zachránění organiků. Dospělo totiž k závěru, že každých 50K let organici dosáhnou úrovně, kdy jsou schopni vytvořit UI, jež je následně vyhladí, a proto zavedlo cykly sklizní a ponechalo jen primitivní národy a tím vlastně naplnilo úkol, který mu zadali jeho tvůrci - první oběti. Aby nedocházelo během vývoje ras organiků k mnoha nečekaným proměnným, vytvořilo systém, který vlastně bude organiky vést po předem dané cestě vývoje a k jistému stejnému konci. Vybudovalo převaděče a díky této technologii galaktického cestování nebyly inteligentní rasy nuceny vynalézt jiný systém, jež by zavedl do rovnice novou proměnnou. Citadelu intergalaktické rasy přirozeně pojaly, jako centrum galaktické správy a jelikož zde sídlila i UI, měla pod svou taktovkou vždy jednotný směr vývoje. A ve správný čas, dostali strážci pokyn otevřít převaděč na citadele pro návrat smrťáků. Změna nastala, když se podařilo strážce naskenovat, protože tímto zásahem se něco změnilo a strážci nebyli schopni reagovat a komunikovat s Vládcem a otevřít převaděč. A jelikož UI neměla v úmyslu vyhubit organiky, ale jen je redukovat, aby se nevyhubili sami, nechala tento nový vývoj běžet, až následně dospěla k závěru, že celé schéma je neplatné a změnu ponechala plně v rukou organika, který dokázal sjednotit celou galaxii.

Tak se to jeví mě a v tomto pohledu mi to dává i smysl :)

No nic, jdu se vztekat do prvního dílu...
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #222 kdy: Květen 28, 2021, 21:01:55 »

Ahoj, jo ono to tak nějak je. Když jsem pak trojku dohrál poněkolikátý, tak to do sebe lépe zapadlo.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #223 kdy: Květen 29, 2021, 10:23:41 »

Já nemám nic co bych mohla dodat k příběhu nebo romancím v mass effectu, jelikož to nehraju, ale miluju větu "No nic, jdu se vztekat do prvního dílu..." Ano, správně, takhle se hrajou první díly her :-D.
IP zaznamenána

Marien

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 57
Re:Série Mass Effect
« Odpověď #224 kdy: Červen 26, 2021, 21:25:11 »

Přesně tak.
Mimochodem, už jsem se provztekal do dvojky. Jo...jo..je to nádherná záležitost...:)
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 13 14 [15]