Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 20:00:16
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Návaznost na starší díly  (Přečteno 4165 krát)

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Návaznost na starší díly
« kdy: Listopad 18, 2015, 12:10:36 »

Nevím, jestli se to už neprobíralo v hlavním Elemirově vlákně, ale mile mě překvapila spojitost se staršími díly série. Nejsem extra velký odborník, řadu starších dílů jsem hrál dávno a už si toho moc nepamatuju a vlastně čerstvé dojmy jsou pouze z jedničky a desítky.

První co mě napadlo bylo město Sorpigal. Tedy stejné počáteční město jako v prvním díle, by't šlo tehdy o "kontinent" VARN. V šestce pak je startovní město New Sorpigal, pokud si ještě pamatuju.

Včera jsem začal studovat manuál k MM2 a tam mě to bacilo do hlavy. Popisuje se tam historie stvoření světa CRON a jak tam bojovaly mezi sebou elementálové. A když se pak objevila jména Pyrannaste, Gralkor a další, byl jsem hned doma! Resp. doma v Kovárně živlů :)

Máte někdo nějak další takový "můstek" na starší díly?
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Návaznost na starší díly
« Odpověď #1 kdy: Srpen 02, 2016, 07:32:57 »

Několikátý den už zase desítkou procházím a zrovna se víc ohlížím po těch spojitostech, takže si postupně doplňuju předchozí seznam.

Ono stačí, když se otočíš čelem vzad, sir Christian je postava z Heroes III. Zadavatel úkolu s Pavoučí královnou, Maximus, je pak dokonce znám už od Heroes I, Lord Kilburn (počátek Act II) je z Heroes II a týkal se ho i jeden úkol v MM6. Ve Skalním měst je ještě Crag Hack a vysvětlení původu tohoto jména. Vzhled Maxima ve hře je navíc hodně podobný vzhledu orků v Darkside of Xeen (dungeon Temple of Bark).