Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Duben 25, 2019, 23:57:19
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: (Elemir) - Dungeon Master  (Přečteno 1121 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5410
Re:(Elemir) - Dungeon Master
« Odpověď #30 kdy: Červenec 10, 2018, 18:49:18 »

Díky. Druhý díl pro mě bude určitě zajímavý, budu moci alespoň porovnat i ten proces vývoje v rámci obou sérií. Jednička moc zapeklitá není, ono jak prohlédneš, na co si dát pozor, tak pak to odsýpá docela dobře a bez větších zádrhelů. Určitě záleží na tom, kdo kterou sérií začal, sám si dokážu představit, že kdyby to bylo naopak, možná bych více inklinoval k DM, nicméně zahrát si vyplatí určitě obě, to mohu každému vřele doporučit.

S tím výhledem je to možná dané právě tím, že jsem začínal až s Legend of Grimrock, kde je ten pohyb navíc dost svižný, takže mi třeba ani nepřišlo, že bych v tom výhledu něco ztrácel, protože družina byla pořád v pohybu a jen u bossů se čekalo déle na rozhodnutí AI, který směr použije. V DM musíš ten úkrok udělat podstatně dříve a čekat. Určitě pak na to koukni, třeba se Ti to  bude zdát normální. Je pravdou, že třeba u EOB jsem si tanečků moc neužil, protože v nich jsem většinu soubojů podstupoval na férovku v čelním střetu. Vyjímkou byli v podstatě jen bossové. Já to asi budu muset normálně pro porovnání zkusit :D

Black Crypt jsem nedávno zkoušel v PC verzi, ale ta prý obsahuje jen část hry, takže jednou mě to čeká také. Amiga hry bych však chtěl zkusit až extra zvlášť, byť pořád místy koketuju s myšlenkou, že bych u některých multiplatformních titulů dal přednost ne-PC verzím.
IP zaznamenána
This is the end ...

Richmond

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 420
Re:(Elemir) - Dungeon Master
« Odpověď #31 kdy: Červenec 10, 2018, 20:56:06 »

V EOBech jsem překvapivě taky použil tanečky až u závěrečných bossů. Jinak jsem hrát férovku anebo opět na férovku utekl do jiných chodeb tak, aby mohl se lépe bránit :)

Black Crypt budeš muset hrát Amiga verzi, PC má snad jen 2 patra. Na BC se osobně těším opravdu hodně, protože ten grafickej styl mě uhranul. Dodnes na mě působí jedne obrázek z Excaliburu u recenze právě amiga verze.
IP zaznamenána

pedromagician

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 1
Re:(Elemir) - Dungeon Master
« Odpověď #32 kdy: Březen 22, 2019, 08:52:35 »

Pekné čítanie ale mám pár poznámok.
1) nulové steny naozaj nie sú v DM1,2 ani v CHSB
2) micromanagement nebol až taký problém, asi je to len štýl tvojho hrania. Jedla aj vody bolo dosť vo všetkých 3 dieloch. V DM1 to bolo ono 4te poschodie. Všetky 3 časti sa dajú prejsť s 1 hrdinom, vtedy už je trochu problém s nosnosťou ale dá sa to uhrať.
3) Problém so svetlom riešilo jednoduché kúzlo 1,4 a
 to sa predsa už v 2 poschodi dalo kuzlit.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5410
Re:(Elemir) - Dungeon Master
« Odpověď #33 kdy: Březen 22, 2019, 11:13:44 »

Díky :)

1) tady šlo zpočátku tuším o to, že se mi několikrát podařilo posunout dvě chodby apod. tak, že se mi kryly stěnami namísto rohů. Nějakou dobu pak trvalo, než mi to došlo.

2) jasně, toho jsem taky využil, ale nebýt těch hub a díky tomu předpřipravených zásob, tak je to o nečem jiném. Nehledě na to, že je nutné se pro ty zásoby vracet. Hodně to opět ulehčí patra níže, kde se dají lovit červi. Tohle podle mě není o stylu hraní, takhle to ve finále bude řešit většina hráčů, obzvláště pokud DM nikdy nehráli. Do sestupu na 4. patro tě tíží čas, a pokud do toho mapuješ, tak je to o to pomalejší, proto jsem se k tomu limitu dostal, navíc jsem s tím nepočítal. Pokud bych DM rozehrál znovu, tak to samozřejmě bude vypadat jinak.

3) jj v deníku píšu, že kouzlo Torch se dá získat ještě na prvním patře - louče jsem využíval jen z počátku, než jsem přešel komplet na magii. S magií jsem celkově opatrnější a tady jsem si nebyl jistý, jak to bude s manou.

Ostatně pointa většiny deníků je stejná - hraji s minimem příprav, a proto se řada věcí v průběhu hry zpřesňuje. Na počátku může být v záznamech klidně plno domněnek nebo přímo omylů, ale vesměs se většinou k pravdě dopracuji, i když to asi někdy opomenu dopsat ;) Občas ovšem nějaká ta nejasnost přetrvá, ale to většinou řeším až po dohrání z cluebooků, walkthrough atd.
IP zaznamenána
This is the end ...
 

+ Rychlá odpověď