Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Duben 26, 2019, 00:10:54
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: Realms of Arkania: Star Trail HD remake  (Přečteno 562 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5410
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #15 kdy: Březen 06, 2019, 07:46:29 »

Jak je to s těmi elfy, ti dojde hned při prvním levelupu. Pak uvidíš, jaký je rozdíl mezi levelupem bojovníka a duální postavy. Bodů na rozdělování je ve skutečnosti dost, komplikuje to jen hod na úspěch, kdy máš 3 pokusy a zrovna někdy to nevyjde. Jenomže u remaku můžeš zase v pohodě použít save/load.

Elf má opravdu výhodu v tom, že jakmile mu dojde mana, tak může účinně bojovat se zbraněmi v ruce. Nejdřív si však musíš ozkoušet, jak je to s regenerací many, tam pak zas pro změnu uvidíš jaká je výhoda, když je elf zároveň léčitel. Mága jsem třeba v bojích nasazoval jen tam, kde to bylo více potřeba, abych mu právě zbytečně neplýtval manou. Ono když jsi někde v divočině nebo v dungeonu, tak si nemůžeš dovolit komfort hospody. Na druhou stranu, v remaku si můžeš obtížnost dost účinně poštelovat.

Import postav do Star Trailu je skutečně 1:1, ale na level 18 rovnou zapomeň :) Na konci Blade of Destiny budeš na mnohem nižším levelu. Ostatně bez importu by si Star Trail začínal na tom levelu 5, což je tak akorát na přežití. 1-2 levely navíc po importu už mnoho nezmění. V podstatě jakoby plynule navážeš na stejnou obtížnost, kde si v Blade of Destiny skončil.

Star Trail je koncipován podobně jako Blade of Destiny, kromě vypravěče je v něm i dostatek animací. Odpovídá to přesně originálu. Crafty Studios u něj odchytali dost much, proto asi i ta menší velikost na disku. Blade of Destiny byla přeci jen jejich prvotina v Unity3D. Z pohledu vývoje měl ST pohnutý osud, protože majitel práv jeho vývoj někde v polovině zařízl, proto už se tomu nedostalo takové publicity jako remaku BD. Na krabicové balení si taky nevzpomínám.

Pokud jde o ta DLC, to nemá s původní hrou nic společného, jsou to vlastní přídavky Crafty Studios, ale vychází to z příběhu. Quido Henkel s tím nemá nic společného a myslím, že se Crafty Studios s ním ani nikdy nesetkali. Na remaku BD začali pracovat jako fanoušci a domluvili se pak přímo s majitelem práv na sérii.
IP zaznamenána
This is the end ...

flash

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 207
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #16 kdy: Březen 06, 2019, 20:20:38 »

Jasne, me zmatl gameplay nekoho kdo hral Star Trail a mel tusim lvl 19, a nejak jsem si vsugeroval ze to byl zacatek hry, asi nebyl :)

Vcera jsem prosel dungeon v Thorwalu. A bylo to docela fajn. Mapovani mesta zabralo docela dlouho, a to jsem v plno domech co nejsou jen okrasa nebyl. Trosku me mrzi ta totalni neinteraktivita s okolim, clovek by obcas nejaky ten sud nebo bednu prohrabnul, ale to asi bude jen zvykem z TES.

Partu jsem zatim nechal jak jsem mel, porad to beru za seznamovaci hrani a zrejme to za par dnu komplet cele restartnu z nejakou vic rozmanitejsi partou. Vsimnul jsem si ze v dungeonu souboje jsou pevne dane na urcitem miste a z urcitou skupinkou nepratel. Zapolim s manou, jeji obnovovani je skutecne tristni a zatim to vypada ze kouzleni bude neco jako dovelena u more jednou za pet let. Lahvicky jsou drahe a odpocinek ji obnovuje pomalu.

Taky jsem vcera zjistil ze hra ma casovy limit, nejake cca 2 roky. Mozna mi to hra rikala nekdy ze zacatku, ale ja to nasel az v napovede. Trochu me to rozmrzelo, nemam rad casove limity ve hrach. Ale samozrejme vubec netusim jestli to tak skutecne je, nebo jestli ten limit je tak velky ze to je jedno.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 5410
Re:Realms of Arkania: Star Trail HD remake
« Odpověď #17 kdy: Březen 07, 2019, 07:29:44 »

Časový limit se dá v pohodě a s rezervou zvládnout. U remake snad dokonce ani nevadí, pokud ho prošvihneš. Nesmíš akorát pendlovat po mapě sem a tam moc divoce, chce to opravdu systematický průzkum. Největším úskalím jsou ty hory a roční období. Mohlo by tě to na západě uvěznit na dlouhé měsíce. Ono stačí, když budeš mít špatnou výbavu do zimy a málo peněz na hostince, proto je potřeba mít ty spacáky, jinak budeš muset čekat do jara (anebo vliv nemocí apod. vypnout). O časovém limitu se snad dozvíš až skoro ke konci hry. Já to věděl díky diskusím atd., protože to bylo jedno z témat, které se u Blade of Destiny probíralo.

Většina domů ve městech a vesnicích je jen na okrasu. Úkol s hledáním dílů mapy je poměrně přímočarý - má stále stejnou strukturu činností, takže z domů tě nakonec budou zajímat jen služby. V originále to bylo v podstatě to samé, takže jsem s mapováním měst poměrně brzy přestal. Dungeony taky úplně neodpovídají originálu, ale u nich pozor, abys procházel opravdu co nejvíce prostoru, třeba při zdech nebo různé výklenky, protože určité události jsou vázány na malý okruh okolo specifického bodu na podlaze, což se dá díky tomu minout. No a pak jsou tu stále ještě bugy, ale na možnost dohrání to nemá vliv.
IP zaznamenána
This is the end ...
 

+ Rychlá odpověď