Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Duben 18, 2024, 12:12:29
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20

Autor Téma: (Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon  (Přečteno 118016 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #45 kdy: Květen 29, 2015, 08:48:19 »

Po včerejšku jsem tak nějak na rozpacích. Hra v Novigradu nabere spád, ale celé je to jaksi křečovité. Teprve teď pořádně přicházejí na řadu volby z předchozího dílu a už teď je jasné, že jsem provedl i několik nových voleb, které budou mít nejspíše vliv na další dění v rámci trojky. Na jednu stranu bych měl mít radost, protože to podstatně zvedá znovuhratelnost trojky, ale na tu druhou jsem trošku zklamaný tím, jak mi to hra servíruje. V CD Projektu si zkrátka řekli, že i ten sebemenší úkol musí mít velmi košaté dialogy. Je absolutně jedno, že to stejnak končí černobílým rozhodnutím ano/ne, ale zkrátka jednoduchost se už nenosí. Výsledkem je, že po absolvování takového rozhovoru hledám třetí možnost, tu samozřejmě nenachazím, ale kdyby byla, byla by v řadě případů na téma: "táhni do zádele!". Z Geralta se navíc stal buďto naivní pitomec, nebo vypočítavý parchant. Ani jedno se mi moc nelíbí.

Dobrá, vemu to hezky od začátku :) Minule jsem skončil úkolem s potracenkou a přislíbil pomoc zaříkavači s tryznami a baronovi se záchranou manželky. Úkol zaříkavače mě dovedl zpět na Vršní ostrov (tam kde stojí Myší věž). V amfiteátru jsem mu pomohl během zaříkávání odhánět různé potvory, co přišly obřad narušovat a skončilo to ve chvíli, kdy namísto potvor přišli lovci čarodějnic. Co s nima? Zabít! Nj, jenomže půda potřísněná krví z podobného aktu už není vhodná a následující zaříkávaní vedlo k nezdaru ... nevím proč, zabít ty přízraky bylo velmi snadné. Ale to je vlastně jedno, celé tohle bylo obyčejné divadýlko, protože zaříkavač po mě ve skutečnosti chtěl, abych se na blatech vypořádal s tělem otce, kterého kdysi zabil a na blatech pohodil ... ?? To je opravdu všechno! Tělo jsem zapálil a úkol splnil.

S baronem to bylo alespoň zajímavější, protože v tomhle případě šlo o vyvrcholení mnohem delšího úkolu. Společně s baronem a jeho armádou gerontů (ne gerojů opravdu ne, nejmladšímu člnovi bylo tak 60) jsem se vydali do sirotčince v bažinách. Jaképak bylo překvapení, najít tu lovce čarodějnic a mezi nimi Tamaru, baronovu dceru. Moc se ke svému otci nehlásila, ostatně nebylo divu, její matka tu ležela na zemi proměněná ve vodnici - v počátečním stádiu. Na mě tedy zbylo pokusit se kletbu zrušit. V domě s obrazem sester jsem našel tajný vchod do sklepa a na stole řadu panenek voodoo. A tady se ukázalo, jak moc jsem dával pozor při rozhovorech s baronem. Ta správná je:

Spoiler: ukázat
panenka se slézovoým květem


Jenomže je to v podstatě od ježibab trik. Kletba je v důsledku nezlomitelná. Anně se sice navrátí lidská podoba, ale stihne se jen rozloučit s dcerou a manželem. Důvod je potřeba hledat v mnohem dřívějším rozhodnutí - duch stromu.

Spoiler: ukázat
Tím, že jsem ho osvobodil a zachránil děti, jsem Annu odsoudil k smrti.


Mimochodem, Černá kráska se dokonale pomstila vesničanům z Dolní strážné, přežil jen Rychtář. Pro odměnu jsem se měl zastavit u barona později, ale bylo to až příliš pozdě. Baron celou situaci a vinu neunesl a oběsil se. Smutný konec jedné zajímavé postavičky ve hře.

Dovolím si ještě odbočku k lovcům čarodějnic. Ti se rekrutují pod hlavičkou Řádu Věčného ohně, což je podle mě obdoba Řádu Planoucí růže z jedničky, tedy stejní fanatici. Možná je to dokonce tentýž řád. Jsou podporováni králem Radovidem.

Nakonec nezbylo opravdu už nic a tak jsem si to namířil do Novigradu. Triss jsem nezastihl, musela urychleně ze svého domu zmizet, ale z pobudů venku se mi dostalo rady, najít Krále žebráků. Způsobů bylo několik, zvolil jsem sledování kapsáře na tržišti. Král mě už čekal a nebyl sám ... byla u něj i Triss. Docela zvláštní proměna, jak se s čarodějky stane námezdní síla podsvětí. Je to přitom jen půl roku od událostí na Loc Muinne. Tím se rozběhl docela zajímavý kolotoč událostí, protože náš první úkol skončil polovičným nezdarem. Řád a jeho novigradský představitel Menge tu mají poměrně velký vliv a lidé s nimi rádi "spolupracují".

Alespoň jsem se podíval, jaký život teď Tris vede. Zbyla i chvilka na rozhovor v soukromí, takže jsem mohl sdělit svůj pravý důvod návštěvy Novigradu. Odeslala mě za jistým médiem s věšteckými schopnostmi. Bylo by ovšem příliš jednoduché k dotyčné ženštině jen nakráčet a zeptat se, nejprve jsem jí musel samozřejmě vysekat z potíží :) Roztomilý bůžek podobný Jankovi (tentokráte ale ženského pohlaví) se rozhodl jí držet ve spánku a s nočními můrami. Vědma šla totiž pomoci vyhnat duchy z domu, který zakoupil jistý vlivný bankéř, akorát to se milému bůžkovi nelíbilo. Vyřešil jsem to na zaklínače zajímavým ústupkem, ale což, bankéř přeci ztrátou jednoho domu nezchudne ... doufám, že se mi to vrátí jako klíčové rozhodnutí, lhát se přeci nemá :D Vědma mě navedla na stopu Marigolda, což jsem tak trochu čekal. Ten tu koupil jistý podnik (rozuměj bordel) a tak jsem byl nasměřován do patřičné čtvrti.

Překvapení na sebe nenechalo dlouho čekat, dveřmi vylítlo pár pobudů a za nimi stál Zoltan. Hm, začínáme se pomalu scházet :) Marigold tu ovšem nebyl i Zoltan ho hledal. Ten se vlastně dostavil chvilku přede mnou, byl celou dobu na cestách a tak byl nepřítomností Marigolda taky zaskočen. Našli jsme účetní knihu a seznam jistých osob (rozuměj milenek). Následovala poněkud zajímavá pasáž - dostal jsem půlku seznamu a začal dotyčné obíhat. V prádelně jsem moc nezapadl, moje řešení problémů mečem zde nebylo zrovna vítané - kdo to má potom prát :) Jistá elfka se nakonec ukázala býti transvestitou, ale je na holky, s Marigoldem jsou jen přáteli. Další je učitelkou, která se vyzná v biologii, u ní se Marigold namísto jiného očekávání zajímal spíše o houby, konkrétně o plísně. Cesta mě zavedla i do domu Luisy La Valette, to je ta, co Foltestovi porodila dva nemanželské potomky. Byl u ní i onen generál, co mě u císaře tak vyzpovídal (sakriš, ty jména nilfgaarďanů mi vypadávají snadno z hlavy :)). Jen tak mezi řečí se mi zmínil, že císař hodlá Ciri dosadit na trůn místo sebe, tedy až jí naleznu a samozřejmě k tomu bude potřebovat i vhodného manžela, že ... proto tu taky je. Hm, zajímavé, má kliku, že jsem v koňském závodě nad ním vyhrál, jinak bych mu rovnou tu umaštěnou palici oddělil od těla. Následovala proměna v učitele šermu u jedné nilfgaardské rodiny (vlastně rodiny onoho diplomata, který mě na počátku hry seznámil s politickou situací v zemi). Mělo to i "hezkou" dohru, kde mi hra ukázala nabubřelost nilfgaarďanů (zas jeden zbytečný a natahovaný quest, tohle je přeci vidět všude kolem).

A výsledek toho všeho? Mám takové tušení, že se Marigold rozhodl vyloupit pokladnu jednoho ze zdejěích bossů podsvětí, jistého barona. Na Marigolda nevídaný počin, ale je potřeba to brát vážně, protože se přípravám věnoval opravdu důkladně. Z rozhovorů také vyplynulo, že Marigold má novou milenku, jistou bardku jménem Priscilla. Tak hurá do podniku, kde vystupuje. Vyslech jsem si libou píseň na téma Geralt a Yennefer, až mi málem slza ukápla :) Těm kolem mě tekly doslova proudy slz, tak není divu :D Vše narušila hospodská z Bělosadu, která se tu jen tak objevila a prohlásila mě vrahem temeřanů ... že já se na toho jejího bratrance nevykašlal ... vlastně to nešlo, hra mě do toho vmanipulovala. Nic, další rozhovor proběhl v soukromý a dozvěděl jsem se více o podsvětí, se kterým se Marigold pravděpodobně zapletl.

Ve finále jsem tedy skončil v lázních, podniku již zmíněného barona. Alespoň se bylo na co dívat, lázně nejsou ničím jiným, než-li nóbl bordelem. Dorazil jsem akorát na schůzku Velké čtyřky. Překvapení by bylo asi oboustranné, oni o mé přítomnosti ve městě věděli, jenomže mě jaksi v první chvíli uniklo, odkud že to barona znám :) Byl to starý známý z Loc Muinne - šéf redanské výzvědné služby a velmi blízký spolupracovník Filippy Eilhart, Sigismund Dijkstra. Ještě se k tomu později vrátím, tady se totiž začíná lámat chleba podle rozhodnutí z konce dvojky, ale přijde mi to docela okleštěné. Na poradě je ještě Král žebráků a trpaslík Tesák. Chybí jen Zkurvysyn Junior. Vlastně nechybí, pošle za sebe delegaci zabijáků, takže milý geralt s ručníkem kolem pasu a palicí v ruce milým gansterům vypomůže. Dijkstra jen tak bokem vysloví prosbičku, kdyby mu náhodou Geralt chtěl pomoc, někdo mu totiž vybral trezor ..., ale jaká novina? :D Nechal jsem si svoje poznatky o Marigoldovi pro sebe a dal se do pátrání.

No, nebyl jsem úplně nadšený z toho, do čeho jsem se to namočil, ale jiné východisko v tu chvíli vidět nebylo. Na druhou stranu, alternativa, kterou jsem později vytušil, by byla ještě méně sympatická. Navíc tohle je přímá stopa k Marigoldovi. Přemýšlím, jestli jsem si určitý scénář nepřipravil už u vědmy, když jsem se zaměřil právě na Marigolda. Nevadí, výběr je daný a rozhodl jsem se, že pojedu ve hře tak, jak situace přijdou. Loadovat nemá smysl. Postupně jsem se dostal až na stopu a zjistil, že poklad skončil u šéfa chrámové stráže. Triss vymyslela geniální plán, měl jsem jí předhodit jako návnadu, neboť Triss patří mezi velmi hledané čarodějky. Ovšem vydržel jsem to jen do chvíle, než dostala první facku, pak tam všichni včetně šéfa zařvali. Je hezké, že mi hra dala na výběr a byť rozpačitě, ale přeci jen si k sobě s Triss můžeme sympatie vyříkat. Dijkstra úplně nadšený nebyl, nehledě na to, že ví, jak jsem ho tahal ohledně Marigolda za nos. Mě na druhou stranu dost vadí, jak mi pořád někdo něco nakazuje a dává na jevo, jak je snadné se mě zbavit. Na druhou stranu je to od Dijkstry jen takové špičkování, přeci jen jsem to byl já, kdo o jeho osudu rozhodl. Předal jsem mu klíč od pokladnice a zbytek je n něm, víc jsem nezjistil. Byla tu i jedna prima pasáž, kdy jsem se potřeboval o uložení pokladu dozvědět více a tak jsem si "domluvil" schůzku s jistým informátorem v opuštěném domku na břehu. Nečekaně přišla i Tris a velmi iniciativně se pustila do přesvědčování - vyčarovala nebohému informátorovi ohnivou kouli v gatích a podle potřeby regulovala její teplotu :D I když, její chování mě čím dál více překvapuje, že by se za půl roku až takhle změnila? Co jí to tak žere?

Tím hledání Dijkstrovo pokladu skončilo a zas jsem byl o haldu informací bohatší. Za vším stojí Zkurvysyn Junior. Možností je několik, jak Juniorovi přijít do cesty, ale hra mi nabízí jako první arénu. Byl jsem poučen, abych nikde nevytruboval, že vím o spojení podobných podniků s Juniorem, protože oficiálně to není nikde uvedené a tak jsem se u Igora hlásil jako kandidát na vyhazovače. Nečekaně mě čekala zkouška. A kde jinde, než-li v aréně. Měla to být jen tři kola, ale nakonec na mě poslali i pár potvor (wyverna, medvěd) a když už nebylo co, přišel mi pogratulovat sám Junior. Nj, jenomže už věděl kdo jsem, takže než odešel, poslal na mě ostrahu a mezitím do komplexu vtrhli Tesákovo lidi. Tesák měla být moje významná spojka v řešení problému, ale nějak jsem to nebral v potaz. V tajné místnosti jsem našel i důkaz o spojení Juniora s Readinií, resp. Radovidem. Následovala ještě návštěva kasína, ale tam mě taky neradi viděli. Osvobodil jsem zde nějakého půlčíka. O domě Juniora nemá ani smysl mluvit, Tesák byl rychlejší.

A tady nastal jeden paradox, sám Dijkstra mě v hledání Juniora odkázal na mého starého známého - šéfa výzvědné služby Temerie, Vernona Roche, tou dobou partzyzána. Problém totiž je, že Vernon má spojku mezi redanskými, ovšem velmi překvapivou:

Spoiler: ukázat
je to sám král Radovid


Role Juniora se naplno odkryje a účel byl splněn - Velká čtyřka už neexistuje. Čímž pádem Junior postrádá smysl a je mi za protislužbu vydán. Úkol, který souvisel s Tesákem a měl mi dopomoci k témuž, je tím pádem automaticky nesplněn. Podobný scénář jsem nečekal. Ke všemu cestu k Juniorovi jsem si stejnak musel vybojovat, protože stráže mě samozřejmě poznali. Zavázal jsem se tak nechtěně k něčemu, co jsem nechtěl a Roche mi to moc nevynahradil. Ta jeho role je tu dost malá, tedy alespoň pro tuhle chvíli (možná v budoucnu bude větší).

Junior se ukázal být sadistou s velkou spotřebou prostitutek. Podejť ne, o jejich umučené mrtvoly jsem za chvilku začal zakopávat. Nakonec jsem ho našel a s grácií sobě vlastní ho přesvědčil ke spolupráci. Tak přišla na řadu další sekvence s Ciri a už mi bylo jasné, proč Tesák tak snadno obsadil Juniorův dům. Nechal jsem ho nakonec žít, jen ve dveřích jsem utrosil, že jeho bývalí parťáci o jeho spojení s Radovidem vědí ... vyděsilo ho to mnohem více, ode mě by to měl zbytečně rychlé :D V téhle části bylo celkem zřejmé, že jsem měl více možností, jak celé pátrání v Novigradu vést, ale nemůžu se zbavit dojmu, že jsem se do tohoto scénáře dostal jen svým výběrem.

Přišel čas na protislužbu. Jistý obdivovatel Filippy Eilhart by jí zas rád viděl, zdravou a živou. Vlastně takovou, jaká je, protože ve volbě, kterou jsem zvolil, byla Filippa Radovidem připravena o zrak. Jenomže ne o svou moc a ambice. Hledání bylo snadné, lovci čarodějnic už byli na místě a trochu mi pomohli. Filippu jsem ale nenašel. Místo toho jsem nalezl haldu drahokamů s podivným účelem a kámen pro megaskop. Bitvu s efrítem vynechám, to už pro mě nebyl soupeř. Úkol mě zavedl zpět k Triss, která mi záznam z krystalu přehrála. Fillipa se očividně snaží znovu postavit Lóži na nohy a zná i patřičné kandidátky. S Yennefer nepočítá, ta prý nikdy do Lóže naplno nepatřila. Ovšem má zájem o Keiru, jenomže neví, kde jí hledat (já ano:)) a o Triss, která by měla být v Novigradu. V hledání by jí mělo pomoci i to, že přišla na způsob, jak si vypěstovat nové oči. Reakce Triss na to celé mě ovšem značně překvapila. Co s krystalem? Musel jsem jí ho dát, z myšlenky, že bych Fillipu vydal, moc nadšená nebyla. Je to opravdu ta samá Triss co ve dvojce?? Chápu, že pro čarodějky je současná doba velmi těžká (Triss bydlí po vzoru Shani z jedničky v podnájmu :D), ale to nic nemění na tom, že by se mělo zapomínat na zločiny, kterých se některé členky dopustili. Zůstal jsem tam stát jako úplný pitomec. Vždyť já jsem v Novigradu nakonec vlastně každého podvedl/zradil a celkem pro nic!

Nevím, zda-li tomu mám tleskat. Dostal jsem se do té situace podivným způsobem a opravdu mi nepřijde, že by to bylo jen volbou jednotlivých rozhodnutí. Přijde mi spíše, že je to výsledek toho, jak se CD Projekt snažil na hru napasovat rozhodnutí z předchozího dílu a hodit mi je pod nos za každou cenu, viz hledání Fillipy. Ruku v ruce s tím, aby to bylo za každou cenu co nejrozvětvenější. A to je možná ono. Je dost možné, že jsem se prostě jen dostal do spletence událostí, které se začnou rozplétat mnohem později a tak ještě nevidím veškeré souvislosti. Rozhodně nechci říci, že se mi ten příběh nelíbí a je špatně zpracovaný, jen mě to nyní donutilo se nad tím pozastavit a zrekapitulovat, co se všechno událo. Problém mám spíš s těmi postavami a chováním, hlavně Triss není přinejmenším ve své kůži. Mě to prostě nějak nesedí do kontextu - jo, víc by se mi líbilo, kdyby se některé postavy chovaly jinak :D

Ještě jeden pohled na děj z dílů minulých

Vlastně spíš bych se rád pozastavil už jen u dvojky a konkrétně u konce příběhu. Hra umožňuje v základu několik rozhodnutí, z nichž se ve výsledku projeví jen některé. Předně je to volba zabít či nezabít draka (Saskii). Další nastává ve volbě, co se Shealou. Pak následuje osvobození Triss vs další událost dle zvolené frakce (lze udělat jen jedno), přičemž osvobození či neosvobození Triss se v trojce asi nijak nezohledňuje. Poslední volbou je Letho. Jak už jsem popisoval, namísto importu save pozice jsem zvolil odpovědi při audienci u císaře a těch bylo méně, než možností ve dvojce. Pokud si dobře vybavuju, byla to otázka na Saskii, na Shealu a tu další událost dle frakce. U mě jsem Saskii zabil, Sheale ke smrti dopomohl a na to třetí si nějak nemůžu vzpomenout :) Myslím, že to byla otázka na Anais, levobočka Foltesta, ale budu muset kouknout. Očividně jsem si zvolil verzi, kde Radovid nechá Fillipě vyloupnout oči (mimochodem, Fillipa byla mentorem Radovida). Proto mě třeba Dijkstra docela překvapil, určitá část příběhu se kolem něj točí, ale asi bych si na něj už nevzpomenul.

Budu se na to ještě muset podívat a pak to sem kdyžtak doplním.

Levelování vs Novigrad

A ještě jeden pohled na levelování. Do Novigradu jsem naklusal na levelu 11 a včera skončil s levelem 15. Je to hodně velký skok a přitom bych řekl, že se toho zas tolik neudálo. Je prostě jasné, že plnění hlavních úkolů je honorováno velkým zkušenostním ziskem, ale po tom čase, co už jsem ve hře odehrál, mi to přijde poněkud omezující a zbytečné. Vím, je to hlavně kvůli svázání hry s příběhem, ale když to vemu, do Novigradu jsem měl původně asi nakráčet s ještě nižším levelem, protože jsem se tu už moc nezapotil. Stačilo tedy přetrpět ty hodiny navíc ve vedlejších úkolech a začínám si konečně připadat, jako by se mi vracela dřívější forma z dvojky :) Teď je otázkou, zda-li mi ty hodiny navíc přinesly něco jiného anebo jinak, pokud půjdu jen po hlavní lince, zda-li budu mít důvod brát i ty vedlejší úkoly? U TES her si hlavní linku třeba musím šetřit a jít cestou průzkumu a vedlejších úkolů, jenomže u Zaklínače 3 je ta motivace jít mimo hlavní příběh menší. Nakonec to tedy dělám kombinovaně, takže jsem zase až moc rozlítaný. Chtělo by to ve hře mít něco mezi, protože myšlenka se svázáním děje není špatná, ale není to úplně dotažené.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #46 kdy: Květen 29, 2015, 13:40:07 »

Tak jsem udělal pokrok v hlavním ději jak sviňa a už pracuji pro barona v té druhé lokaci. Chvíli jsem hrál i za tu bělovlasou holku. A pak zase hledal nějaké jiné holky. Teď mu chytl bejvák a já s ním mám promluvit, jenže někomu ještě navíc ve stájích hoří brácha a já ho mám zachránit. Tak nevím, jestli nejprve zachraňovat, nebo nejprve povídat.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #47 kdy: Květen 29, 2015, 17:25:29 »

Já jsem o barona doslova zakopl, takže jsem měl po výběru :) Ani nevím, co se s tím ve stáji stalo. Líbí se mi na tom, že některé volby se zdají být jasné, ale když se pro ně rozhodneš, tak toho někdy spíš zalituješ. Z fáze nekonečného dobráka už jsem se vyléčil :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #48 kdy: Květen 30, 2015, 08:01:09 »

Možná jsem mnoho nezískal, ale je na čase se na celé pozadí novigradského příběhu podívat blíže a kdo jiný než-li Triss, je k tomu vhodný? Trissin úkol vypadal navenek jednoduchý, nabídl jsem se setkat se zástupcem jisté šlechtické rodiny místo ní, přeci jen, co kdyby šlo o past. Dotyčnou osobu jsem na rybím trhu našel poměrně rychle. Modrých tunik tu sice pobíhalo mnoho, ale klíče u opasku měla jen jedna. Z postavičky se později vyklubal sluha oné šlechtické rodiny (jméno po mě opravdu nechtějte :) ). Triss se nakonec taky dostavila a dle plánu jsme syna oné šlechtičny měli dostat do bezpečí během bálu. Proč do bezpečí? Synáček se z rozmaru začal zabývat alchymií a svůj jazyk moc nedokázal udržet za zuby, takže padl do hledáčku lovců čarodějnic.

Doposud jsem netušil, jak moc zlé to v Novigradu pro čaroděje je. Tedy, samozřejmě, moje první návštěva města mi připravila poměrně nepříjemný vstup - na hranici přede mnou upálili čarodějku Feliciu Cori, se kterou jsem se potkal ve dvojce ve Vergenu. Při další návštěvě města jsem se pak v rámci hlavních úkolů dozvěděl i o stejné smrti Kalksteina, významného alchymisty z jedničky. Na jednu stranu si říkám, že mágové potřebovali trošku dostat za uši, aby jim ten hřebínek spadl, jenomže tohle už nabralo obludných rozměrů a Radovidova zášť vůči vyznavačům magie přešla ve vyslovenou posedlost. Najednou začaly umírat i známé postavy, ke kterým jsem měl z dřívějška nějaký vztah, takže se to začalo stávat čím dál více osobní. Tak si alespoň vylepším svědomí a Triss tedy pomůžu, byť to obnáší, abych se na bál připravil a pro její radost si koupil i nějaké ty hezké hadry na sebe ;)

Nikoliv, nóbl oblečení je nepovinná položka, ale peněz mám už dost, tak proč bych jí neudělal radost ... Bál probíhal poklidně, u brány jsem akorát musel odevzdat meče (i když je každému jedno, že mám inventář nabouchaný až k prasknutí vším možným arzenálem). Hraběnku jsem našel u domu a nezbedného synka o nějaký čas později, neboť poznat masku pantera mi dalo docela zabrat :D Nj, jenomže tomu se hned tak odejít nechtělo, tak jsem si šel s Triss sednout na lavičku. Teda, pít pořád neumí, stačila jedna sklenička a už jsem si myslel, že budu muset zachraňovat dva :D Ale byla milá, hlavně ve chvíli, kdy mi zdrhla do bludiště a chtěla, abych jí hledal ... jako bychom na to měli čas. Ale tak jó, zaslouží si to, beztak na mě hra se vším počká. Z kašny mi spadla už přímo do náruče, no a tak jsem odklikl volbu číslo jedna ;) Ovšem v tom přišel nezbedný hraběnčin synek, tak z toho nebylo nic ... Vyměnili jsme si masky a nechal jsem jim náskok. A co se pak stalo? Jasně, v zahradě mě přepadla skupinka zabijáků, co si mě i přes ty jasně bílé vlasy spletla. Dostali nakládačku a z bludiště jsem zmizel. Triss jsem dohnal ve stájích, ale dál už chtěla s mladým pánem cestovat sama. Ovšem pokud se mi bude chtít, můžu se s ní přijít rozloučit.

Nic jiného mi na práci zrovna nezbylo, tak jsem tam hned zamířil. Nějak jsem moc nepochytil, proč rozloučit, že by někam cestovala? U tančícího domu už stála patrola a uvnitř se Triss dohadovala s domácímí, neb jí došly peníze. Vyplatilo se do rozhovoru nemíchat, Triss je beztak vyhozena a jde jen o to, aby to provedla s grácií, což mě moc nejde :) Následně mě seznámila s tím, co jí tak trápí a pomalu začalo to její chování dávat smysl. Peníze ve skutečnosti scháněla kvůli tomu, že je potřebovala na ilegální transport mágů z města. Proto je taky tak "ceněna" u lovců čarodejnic. Už je skoro na konci, akorát dvě ovečky se opozdily a má dilema, zda-li jim jít na pomoc a riskovat tak prozranení ostatních, nebo je v podstatě obětovat. Rozhodl jsem za ní a pro ty dva jsme došli. Úplná nádhera, snad celou dobu, co jsem v Novigradu jsem stále přetížený, protože toho stíhám sbírat více, než prodávat. Nijaká rychlá akce to tedy nebyla. Dvojice mágů už měla návštěvu, dva lovce odměn. Docela se mi hodilo znamení Axie, čímž jsem z toho udělal nejen boj jeden na jednoho, ale hlavně jsem jim zabránil kohokoliv z mágů zabít, protože na to už zkrátka neměli čas.

Cesta do Ledňáčka (to je ten nóbl podnik, kde vystupovala Priscilla) proběhla poklidně, ale moc pomalu. Uvnitř už také byli lovci a jednoho mága stihli zabít. Moje poznámka o minimálních ztrátách Triss moc nenadchla, holt čarodějky to počítají jinak ;) Jediná cesta je stokami do přístavu. Ve sklepení mě čekalo ještě jedno překvapení - Dijkstra. Ten chlap je snad všude a pořád mi není jasné, o co mu jde ... že by se v něm znenadání pohnulo svědomí? Stoky jsem měl nejprve vyčistit, u čehož mi měla asistovat Triss, ale nějak se zasekla, takže jsem se v polovině musel vracet (zamčené dveře). Ale alespoň se mi nemotala pod nohy u likvidace potvor. V druhé části jsem našel pár podezřelých mrtvol a pomalu začalo být jasné, že tu někde poblíž bude upír. Musel jsem se trochu zasmát tomu konceptu, je to další podzemí, kde je jako naschvál na konci silná potvora. Proč není třeba na počátku? S tou silnou potvorou by to možná bylo přehnané. Jediným problémem je velmi rychlá regenerace upíra, na nějaké obskakování to tedy není. Rychlý styl a držet se mu u těla. Kupodivu mě moc nezranil. V zápětí mě překvapil Trissin údiv nad mou prací, jakoby nevěděla, že potvory jsou zaklínačův denní chleba a upír je prostě jen jedna z mnoha potvor, na které narážím.

Venku už čekal Dijkstra, ale bohužel, chvilku na to dorazili i lovci. Ne, nezradil, jen to dlouho trvalo. Oproti tomu, lovci byli mrtví běhme chvilky. Za ten průchod stokami jsem dostal tolik zkušeností, že levelup byl nevhutelný (za jednu fázi to bylo dokonce 500 zk). V pohodě už jsem se dostal na 16 a tedy doporučené optimum pro cestu na Skellige. Ale pomaličku, ještě nejsem ve Velenu hotov ;) Nj, ale teď to přišlo. Najmutá bárka míří do Koviru a Triss bohužel s ní. Dijkstra mě zezadu popichoval, že je nejvyšší čas něco udělat, pokud nechci aby mi Triss pláchla. Dobrá, zkusil jsem to, ale stejnak nastoupila. Sakra, ten chlap se mi začíná líbit čím dál více. Tentokráte neměl žádnou jedovatou poznámku a chtěl mi prozradit, jak to bylo mezi ním a Fillipou ...

To si tak jednou někde postávali a Dijkstra se chtěl Fillipy už optat, jak to vlastně mezi nimi ještě je, když Fillipa prohlásila: "Otoč se Geralte!". "Ne Dijkstro, na vtípky dneska nemám náladu", odvětil Geralt. "Ale já to myslím vážně, otoč se Geralte!" A stála tam ona. Triss neodjela! Jasně, je to asi klišé největšího kalibru, ale protože slaďáky rozhodně v telce nesleduju, tak mě to i tak překvapilo, protože jsem to opravdu nečekal :) CD Projekt si docela dal záležet na mimice postav a ten pohled Triss, když jsem jí požádal, aby zůstala, byl dost výmluvný, tak už jsem spíš začal zvažovat, které předchozí rozhodnutí bylo špatně, nebo zda vůbec lze Triss přemluvit. To, co následovalo potom už asi nemusím komentovat ;) Akorát mě tak nějak zklamal ten výsledek snažení o romanci, hra se najednou zase vrátila do svých kolejí všudypřítomného marastu, jakoby tohle byla jen epizodka s velmi otevřeným koncem. Podobně jako u Keiry, tedy bez náznaku pokračování. Dvojka mi z pohledu romance přišla propracovanější, byť nutno dodat, že tam je volba ve skutečnosti jen jedna, takže otázkou pak už je jen rozvíjet či nerozvíjet? Tady jakoby si hra pořád držela zadní vrátka. I když asi jo, určitě mě čekají ještě dialogy, které můžou cokoliv změnit a stále je tu i hlavní motiv hry, který má přednost - najít Ciri.

Když už jsem u té dvojky, nemohu vynechat zhodnocení trojkových dospěláckých pasáží ... nevím, co mělo znamenat to CD Projektí prohlášení o 16 hodinách motion capture intimností, už jsem se skoro obával, kam až to zajde, ale dvojka byla v tomto ohledu odvážnější. U trojky je to zatím celkem decentní a hlavně, z některých scén se stále nevytratil ten typický humor.

Když Triss zmizela, narazil jsem nečekaně na Dijkstru. Navrhl mi, zda-li bych jim nepomohl s jednou organizační záležitostí, ale protože jde o poměrně velké rozhodnutí, mám si to promyslet a když budu mít zájem, tak ho mám kontaktovat. Jde samozřejmě o politku a pořád si tak nějak nejsem jistý, co si o morálních hodnotách Dijkstry myslet, že by se za tou drsňáckou slupkou opravdu skrýval člověk, kterému leží osud země na srdci? O co šlo viz

Spoiler: ukázat
Dijkstra mě požádal, zda-li bych jim nepomohl připravit atentát na krále Radovida. Vskutku značný posun, obzvláště když víme, že i Dijkstra se podílel na Radovidovo výchově. Jenomže mi položil celkem zajímavou otázku: "Kolik jsme dnes zachránili mágů? .... A kolik si myslíš, že jich ještě budeme muset zachránit? Dva tisíce, tři tisíce ... ?" Ano, to se dá opravdu spolehlivě zatrhnout jen tak, že zmizí důvod, pro který musejí mágové utíkat, tedy král Radovid! Jenomže je to velmi vážné rozhodnutí a není na pořadu dne.


Každopádně teď mám na práci jiné věci, na politiku ještě není ta správná doba.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #49 kdy: Květen 30, 2015, 09:50:48 »

Tak jsem nejprve zachraňoval a až pak povídal a hodilo mi to nějaké zkušenosti a koruny na víc. Pak jsem změnil mrtvolu nedonošence v strážného ducha a vydal se na pouť za poznámím. Zjistil, kde se nachází dcerenka, kde je manželka zatím netuším. Každopádně mám najít obě a tak jsem se rozhodl to dát porotzatím k ledu a jít na lov čarodějnice kdesi na jihozápadně od baronova hrabství. Mezi tím poplnil nějaké vedlejší úkoly a prozkoumal svět na jihu od hrabství. Tak jsem si zazávodil na koni, jak za šedovlasou, tak za šedovlasého, sejmul toho klaksona, co tam lítal a všechno žral, zaboxoval si, zahrál karty a tak vůbec. Cítím, jak sílím a že brzy již dosáhnu 10 levelu a nebudu působit jak směšný nýmand, kterého sejme každej sedlák.

Taky jsem zjistil, že pod vodou se dá střílet z kuše a že jednou ranou lze zabít obludy, které bych jinak mečem sekal minutu, což je jaksi zvláštní a prozatím nevysvětlený fyzikální jev. No ale každopádně alespoň nemusím před těmi topivci pod vodou pořád zdrhat.

Nyní mě tedy čeká průzkum bojem té jihozápadní část mapy, kde je hodně otazníčků, vedou tam nějaké úkoly a tak. Až to budu mít, mohl bych mít tak cca půlku světa prozkoumanou.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #50 kdy: Květen 30, 2015, 10:27:59 »

Pro kuši jsem využití nenašel, neumím s tím nějak mířit (kurzor mi tak podivně plave, skoro jako kdyby se to zasekávalo), ale je dobré vědět, že to funguje i pod vodou. Potvorám ve vodě jsem se začal vyhýbat pomocí plavby na loďce.

Otazníčků je na JZ dost a ještě přibude, taky z toho vypadne dost pokladů strážených něčím vysokolevelovým. Jinak ten jih mapy je podstatně tužší, vedou tam zakázky okolo levelu 20. Na východě jsem dokonce narazil na potvory, které měly místo levelu dva otazníky :)

Já se teď budu k některým zakázkám vracet, protože to levelování v hlavním příběhu je až moc rychlé a hlavně potřebuju dosehnat repty na lektvary, abych si předvyrobil vše a už se nemusel kytkama zabývat. Když to není v trojce nutné, tak není důvod to syslit. Chybí mi tu docela dost truhla v hospodě, jako byla v předchozích dílech. Stejně tak začíná být nepřehledná sbírka materiálů. Beztak jsem doposud nenašel nákres na nic, co by odpovídalo mému levelu a bylo lepší než-li to, co už u sebe mám. Přijde mi, že ty nákresy jsou dobré akorát proto, když jdeš po hlavní lince a nemáš čas na sbírání relikvií po světě. Můžu si sice nyní vyrobit meč odpovídající levelu 16, ale vůbec nemám pochyb, že brzo narazím na něco lepšího, takže taková malá demotivace ke craftění.

Škoda že ten příběh pořád tlačí na postup, já jsem zhruba ve 2/3 velenské oblasti, ale dost z toho jsem jen proběhl, protože to bylo předtím hodně nad mé síly. Přitom zrovna v krajině je dost zajímavých míst a událostí a upřímně, po Novigradu bych si od velkoměst rád odpočinul :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #51 kdy: Květen 30, 2015, 10:45:51 »

Jo, na toho baziliška s levelem ?? jsem též narazil, hned na začátku druhé mapy, když jsem zkoumal střed. Nějak jsem moc nepochopil, co tím chtěl básník říct, každopádně jsem to po dvou pokusech vzdal. Na bazilišky a podobné ještěrky jsem narazil pak víckrát, nezabil ani jednoho, všichni měli levely kolem 13-16 a já byl v té době na levelu 4-5, takže to nemělo moc budoucnost. Narazil jsem i na wyvernu, kterážto od dob jeničky taky krapek povyrostla, ale s tou jsem se ani nesnažil bojovat, jen jsem jí vybral věž a zdrhl před ní. Byla na 16 levelu. Nejsilnější obludy, které jsem tak zvládl (a kde byl největší rozdíl mezi mým a jejíjich levelem) byli banditi se štíty na 16 levelu, já byl tehdy na 4. To bylo hned na začátku právě při průzkumu středu mapy, kde jsem zachránil kováře z Morušína, nebo jak se ta díra jmenuje. Ty jsem ale zvládl díky jejich inteligenci - level: houpací kůň. Ono inteligence a způsob chování lidí i oblud v této hře je poněkud zvláštní, řekl bych, že dement s IQ 60 by byl podle nich dobrý kandidát de Mensy, nciméně u banditů a vůbec lidí to je ještě o level dál. Lítající obludy jsou ale docela problém, no. Zatím.

Kuš též příliš nevyužívám, nicméně pod vodou je to jediná zbraň, která funguje, což je docela směšné :). Meč a ani nic podobného tam použít nejde, nicméně kuš, kde voda jejich pohyblivým částím a šipkám při letu vůbec neklade žádný opdor, ale naopak je posiluje, takže je pak kuše mnohem účinější, je jediná zbraň, která tam jde použít a při hledání pokladů pod vodou se to hodí, no.
« Poslední změna: Květen 30, 2015, 10:49:59 od Milhaus »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #52 kdy: Květen 30, 2015, 12:23:24 »

Jj, to jsou ti zběhové z armády :) Čím větší grupa banditů, tím nesmyslněji se chovaj. Jediný problém jsou u nich střelci, které likviduju jako první a pak už je to dost stereotyp. V Novigradu mi skupinové souboje přišly o něco lepší, ale to je možná tím, že tam jsou menší prostory, kde se boj odehrává. Jakmile je terén rozdělen např. schodištěm, tak je to zas při starém.

AI bych ještě byl ochotný překousnout, ale nejvíc mě u toho vadí, že jakmile se o kus vzdálíš, přepne se režim z boje na průzkum a tím pádem to na ovládání reaguje jinak. Přitom stačí třeba ty blbé schody, takže protivníka máš na dosah, ale už se k němu nedokotouluješ. Úplně nádherné je, že střelci to do tebe můžou klidně smažit dál. Pamatuju si taky na příhodu, kdy se topivec proháněl uvnitř zahrady za plotem a protože v bojovém mód nejde přeskakovat překážky, tak jsme na sebe dlouhou dobu jen civěli :D Nakonec topivec nějakým zázrakem plůtek zbořil.

Soubojům s větším rozdílem levelů se spíš vyhýbám, nemám zrovna nervy na dlouhé usekávání (u potvor). Jakmile se to moc prodlužuje, tak jdu jinam, protože pak začnu vypadávat z tempa a dělat moc chyb. U regenerujících potvor to platí dvojnásob, tam je to pak vysloveně ztráta času.

Čeká mě dořešit jednu nízkolevelovou zakázku s půlnočnicí, u ní mi bestiářem doporučená taktika moc nešla a netuším proč - Yarden by ji měl přišpendlit stejně jako polednici, ale ona jím v pohodě prochází, čímž je tak nějak nesmrtelná. Rozdíl levelů je teď tuším 6 v můj prospěch, tak jsem zvědav, jestli to na to bude mít vliv. Zůstal jsem preventivně u patche 1.03.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #53 kdy: Květen 30, 2015, 12:41:58 »

Víte, já tohle děsně ráda čtu :-D. Lidi všude pějou absolutní chválu, jako by ta hra snad ani neměla chyby... a tohle je takovej střízlivej a realistickej přístup :-D.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #54 kdy: Květen 30, 2015, 14:08:57 »

Witcher 3 je snad dokonce ta pověstná třešnička na celé té absurditě nekritického hodnocení, co se před pár lety zrodilo. Nedávno jsem někde četl příspěvek, že trojka dokonce redefinuje žánr :) Trojka je výborná hra, ale má dost nepřehlédnutelné mouchy.

Možná tu hraje svou roli i fakt, že lidi jsou jaksi zvyklí, že CD Projekt ke každému Witcherovi časem vydal Enhanced Edici, která už je technicky vyšperkovaná, takže tuhle stránku teď jakoby hodí za hlavu a hodnotí jen ten zbytek.

Pamatuju si, když jsem rozehrál dvojku a zhruba kousek za polovinou musel skončit. Teprve patch 3.2 z toho udělal dobře hratelnou záležitost, nikoliv však dokonalou. Trojka si dost věcí přebírá, něco vylepšuje, ale něco zůstalo stejně kostrbaté. Když k tomu pak přičteš bugy a nové technické nedokonalosti, tak to ani příběh nezachrání. No a i ten místy vyvolává otazníky :)

Nahráno mám zhruba 44 hodin a konec zatím v nedohlednu. Když čtu, jak to ten či onen dohrál za 50-60 hodin, tak si tak říkám, kolik z toho světa vlastně viděl a prožil? Pokud půjdeš třeba jen po hlavní lince, tak z toho rázem máš něco jiného, protože celý ten open-world půjde v tu chvíli do kopru (výstavbou se to začne podobat dvojce). Ale tak nějak jsem si zvykl, že se dneska začaly hry hodnotit na základě prvotních dojmů.

Bylo by třeba zajímavé sledovat, jak by dopadla identická hra, kdyby nenesla nálepku Witcher 3, měla kompletně přejmenované postavy a podepsané by pod ní bylo nějaké noname studio. Tipuju, že by dopadla jako nepovedený klon Witchera :D Hype tu hraje obrovskou roli.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2240
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #55 kdy: Květen 30, 2015, 14:23:43 »

Já mám sice ráda dlouhý hry, ale ta délka nesmí bejt nahnaná příběhem :-D. Fujky, příběh :-D.

Jo, je to tak. Nevim, čim tenhle fanatismus vzniká, ale některý lidi to naprosto oslepuje. Hra může bejt dobrá (podle vkusu hráče), ale nikdy neni tak dobrá, jak některý lidi předstíraj. A málo kdy je něčim skutečně revoluční a originální.

Co se týče recenzí, tak naprosto doporučuju tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=sN9iJCZ5Il8

Od 1:15. Takhle se dělaj recenze :-D.
« Poslední změna: Květen 30, 2015, 14:29:05 od Yuyana »
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #56 kdy: Květen 30, 2015, 19:37:46 »

Čeká mě dořešit jednu nízkolevelovou zakázku s půlnočnicí, u ní mi bestiářem doporučená taktika moc nešla a netuším proč - Yarden by ji měl přišpendlit stejně jako polednici, ale ona jím v pohodě prochází, čímž je tak nějak nesmrtelná. Rozdíl levelů je teď tuším 6 v můj prospěch, tak jsem zvědav, jestli to na to bude mít vliv. Zůstal jsem preventivně u patche 1.03.

jestli myslíš tu v té vesnici, kde se hledá čarodějnice, tak tu jsem před chvílí vyřídil. Nejprve jsem s přehledem zabil půlnočnici na levelu 16 (level 10) a pak jsem tady to dělal asi 5x. Nakonec jsem využil jednak její "inteligenci" (nemá problém se zastavit metr před mým hrdinou, kterému chybí jedno malé drcnutí, aby chcípl a bez zájmu se začne vracet zpět, jednak léčení jídlem (jídlo je v této hře velmi mocná zbraň) a jednak to znamění, co dělá fialové tečky na zemi (nevím název). Každopádně nakonec padla.

Taky jsem při potulce narazil na mnoho dalších oblud s levelem ??, jako třeba Hrobnice (nevypadala moc silně, ale zabila mě jednou ranou), pak něco létajícího, u čeho jsem stihl přečíst jen ?? ale název už ne a byl jsem mrtvej. Pravděpodobně to byl asi gryf, pak nějakou armádu měňavců atd atd.

Potřeboval bych zjistit, jak se dostat na toto místo:
http://www.jpeg.cz/images/2015/05/30/afnX5.jpg

Vede tam pravděpodobně nějaké jeskyně, která vede jak místu moci, tak i k tomu otazníku, ale nenašel jsem jí. O kus dál jsem sice našel zavalený vstup, ale zase jsem nezjistil, jak jej odvalit. Byla tam značka, jako na trochu jiném místě, tedy třeba tady:
http://www.jpeg.cz/images/2015/05/30/Z50Lh.jpg

ale nemám tušení, co ta značka znamená. Zkoušel jsem znamení, petardy a nějak to nezabralo.

-----------
Jinak co se týče stylu hraní, tak zaklínač 3 je bezesporu "moderní RPG" se vším možným zlým, co si pod tím pojmem člověk může jen představit. Nicméně já to tedy alespoň zatím hrají po staru, tedy opravdu poctivě zkoumám celý svět, každý kousek, hlavnímu ději se spíše vyhýbám a jdu tam jen, když mě to zkoumání přestane bavit, nebo když je prostě hlavní děj po cestě. Tedy hlavním dějem se řídím spíše orientačně. Nicméně toto je moderní RPG hra, takže se nemůžu zbavit pocitu, že mě za to hra neustále trestá a že kdybych se na zkoumání vykašlal a šel jen hlavní děj, tak by mě naopak hýčkala a chválila. Je to asi první RPG hra s otevřeným světem, která vyloženě zakazuje hráči zkoumat svět.
« Poslední změna: Květen 30, 2015, 19:50:44 od Milhaus »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #57 kdy: Květen 30, 2015, 20:06:45 »

Jj, to je znamení Yarden a to mě na ní nefungovalo. Navíc v mém případě mě docela pronásleduje, v tom se chová podobně, jako létající jednotky, které umí dobře sledovat polohu. Za chvilku tam dorazím znovu, tak uvidím.

To místo moci, co máš zaznačené na mapě, jsem taky neobjevil, ale já se nedostal pořádně ani k tomu pokladu. Lezl jsem tam moc brzo, v podstatě hned na začátku hry.

Nicméně toto je moderní RPG hra, takže se nemůžu zbavit pocitu, že mě za to hra neustále trestá a že kdybych se na zkoumání vykašlal a šel jen hlavní děj, tak by mě naopak hýčkala a chválila. Je to asi první RPG hra s otevřeným světem, která vyloženě zakazuje hráči zkoumat svět.

Právě, ve hře chybí balanc mezi průzkumem a hlavním příběhem. Ono to na začátku vypadalo jako zajímavý nápad, když levely nabíráš nejvíc za hlavní příběh. Je to takové nenásilné nucení, jak udržet příběhovou část hry. Jenomže vysoký rozdíl levelu je značný handicap, což pak naopak nenahrává průzkumu, kde si to musím opravdu hodně vydřít, protože na tom se leveluje jen velmi pozvolna. Hned od začátku mi hra začala solit zakázky pro level okolo 20, takže jsem se plácal, jak to šlo. Hodně to pak láká, vrátit se na tu snažší cestu hlavního příběhu :D

Nevím teď, kde jsem to četl, asi u vás na gothicz.net, ale někdo psal, že mu přijde, že u těch dobře hlídaných pokladů mu nakonec padl "jen" předmět, který odpovídal jeho levelu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #58 kdy: Květen 30, 2015, 20:27:12 »

Tak už jsem to pochopil :D Yrden jí nemá přišpendlit k zemi, ale je potřeba do ní sekat, dokud je v kruhu toho znamení, tedy jí do něj stále lákat. Mimo je nezranitelná :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #59 kdy: Květen 30, 2015, 20:48:41 »

Mě stačilo, když v něm byl hrdina :). Ale zranitelná tedy byla i mimo něj, jen málo. Hlavně má ale omezený radius doahu a za určitou hranici prostě nepřejde. Takže jí se držel spíše u ní a jakmile si vykouzlila ty pomocnice, co mi vysávaly životy a jí léčily, tak jsem prostě vyskočil ven z rádiusu, pomocnice zmizely, ona se nevýléčila, já se vyléčil žrádlem a hurá zase na ní :)

Ale to znamení jsem si teď oblíbil a používám ho docela často.

Potřeboval bych tedy vědět, co zanmená ta značka. Myslím, že by to asi měla být petarda, ale nevím, jak jí použít a normálním házením to nedělá nic.
IP zaznamenána
Strana: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20