Tak kampaň za mágy jsem dohrál. Musím říct, že z hlediska příběhového jakožto celá kampaň mi to přišlo zatím nejslabší z těch, co jsem hrál. Jako jednotlivé mise to ale tak špatné není. Ono na sebe ty mise nijak prakticky nenavazují, nemá ani cenu v rámci jedné mise nějak zvlášť tunit hrdinu, protože se do další mise nepřenáší a je tedy lepší dané kolo vždy dohrát co nejrychleji, vykašlat se na vedlejší obludy a budovy co něco zvedají. I tak jsem v každém kole svého hrdinu dostal na maximální 30. level.
Celkově mi taky věž jakožto město z hlediska jednotek přišla nejslabší a nejhůř se mi jejich vojáci využívali. Chrlič jakožto základní jednotka umí sice létat, ale harpyji se nevyrovná (ale zase je tedy imunní vůči kouzlům hrdiny, což se může hodit), jejich ještěrka plivající oheň jakožto zřejmě druhá základní jednotka je sice střelecká, ale opět hyenám orků se nevyrovná (umí ale oprvavovat konstrukty a tedy hráč teoreticky může své golemy nebo chrliče v boji obětovat a pak si je spravit, ale moc jsem toho nevyužil). Golemové jakožto třetí základní jednotka, bojovníci na blízko, se zase nevyrovná tyranům (i když tam je to cca asi na stejno, ale měl jsem jich vždy málo). Kouzelník na létajícím koberci, jakožto elitní střelecká jednotka je docela dobrý, pokud je ve vyšší verzi a je to asi nejlepší jednotka mágů, myslím, že je asi lepší než kentaur, ale zas jich je míň. Džin, letecká elitní jednotka je na podobné úrovni jako wyverna, možná je o trošku i silnější, u orků byly wyverny docela spotřební zboží a padaly jak mouchy. Mnohoruký lev, jakožto elitní jednotka na boj na blízko je docela dobrý, pokud má člověk šanci jeho schopnosti využít. On má výhodu, že mu nepřátelé neoplácí útok a ve své vyšší verzi útočí na více políček. Tedy je asi lepší, než goblin na ještěrce, ale jak kdy. Minimálně jsem jej v boji používal mnohem častěji, díky neoplácení útoku. Šampionská jednotka má smysl jen ve svém povýšení na titána, což je zřejmě nejsilnější střelecká jednotka ve hře, člověk jich dohromady moc nedá, ale je to lepší, než okřídlený pták (druhá šampionská jednotka). Na druhou stranu orkové to mají podobně, kyklop na vyšší úrovni je také střelecká jednotka (asi podobná titánovi) a behemoti mi přišli lepší, než ti okřídlení ptáci (a celkově i lepší než kyklopové, líbila se mi ta jejich schopnost skákat přes celou mapu). Celkově ale zřejmě hlavně kvůli těm základním jednotkám mi přišlo, že jsou mágové slabší, než orkové nebo lidé.
Na druhou stranu si to hodně vynahrazují kouzli. Zejména kouzlo Imploze, je naprosto brutální. S ním není problém sejmout téměř jakoukouliv skupinu oblud, v podstatě asi platí, že čím větší, tím lepší. Nevím, jak to hra počítá, asi je tam nějaká chyba ve hře, protože když jsem měl rozvinutou základní magii, psalo se mi u tohoto kouzla, že zredukuje asi cca 65% zdraví nepřátelské obludy. Tedy čekal bych, že když je oblud 100 a já zakouzlím toto kouzlo, bude jich 35. Při příštím útoku stejným kouzlem na stejnou skupinu 12 atd. Tedy vždy těch 65%. Ale není tomu tak a nebyl problém s tím kouzlem na jednu ránu tu skupinu zabít. Obzvláště, pokud jich bylo hodně, třeba skupina 800 tyranů padla na jednu ránu a podobně. Skvěle to také funguje na nepřátelské šampionské jednotky. Například boj s 40 draky, po první ráně jich bylo 10 atd. Ale celkově to kouzlo hra asi počítá nějak divně, protože zřejmě počítá neustále celkový počet jednotek, který byl na začátku bitvy a tedy pokud nepřítel začínal třeba se 150 tyranama, já na něj zaútočil pomocí lvů a zredukoval je útokem na 100, tak následným kouzlem jsem tu skupinu zabil. Nevím, je to nějaké čudné, každopádně je to asi nejlepší kouzlo ve hře.
Nyní se po hlavě vrhnu do kobky. Něco mi říká, že to bude podobné, jen budou mít blbější kouzla.