Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Duben 19, 2024, 00:36:43
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20

Autor Téma: Might & Magic Heroes VII  (Přečteno 104021 krát)

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #180 kdy: Říjen 27, 2015, 10:02:47 »

Včera jsem hrál i druhé kolo za mágy, nicméně to s tím prvním příběhově zdá se nijak nesouvisí, je tam úplně jiný hrdina, úplně jiné problémy a úplně jiní nepřátelé (nemrtví). Toto kolo je vcelku snadné, ale pokud chce člověk projít celou mapu a vyřídit všechny nepřátelé a popřípadě získat všechny bonusy z budov, je to na dlouho. Tak jsem to nedohrál.

Lama mi ale zatím chybí :(. Ty ostatní věci jsem neměl odvahu v menu aktivovat.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #181 kdy: Říjen 29, 2015, 10:17:36 »

Tak kampaň za mágy jsem dohrál. Musím říct, že z hlediska příběhového jakožto celá kampaň mi to přišlo zatím nejslabší z těch, co jsem hrál. Jako jednotlivé mise to ale tak špatné není. Ono na sebe ty mise nijak prakticky nenavazují, nemá ani cenu v rámci jedné mise nějak zvlášť tunit hrdinu, protože se do další mise nepřenáší a je tedy lepší dané kolo vždy dohrát co nejrychleji, vykašlat se na vedlejší obludy a budovy co něco zvedají. I tak jsem v každém kole svého hrdinu dostal na maximální 30. level.

Celkově mi taky věž jakožto město z hlediska jednotek přišla nejslabší a nejhůř se mi jejich vojáci využívali. Chrlič jakožto základní jednotka umí sice létat, ale harpyji se nevyrovná (ale zase je tedy imunní vůči kouzlům hrdiny, což se může hodit), jejich ještěrka plivající oheň jakožto zřejmě druhá základní jednotka je sice střelecká, ale opět hyenám orků se nevyrovná (umí ale oprvavovat konstrukty a tedy hráč teoreticky může své golemy nebo chrliče v boji obětovat a pak si je spravit, ale moc jsem toho nevyužil). Golemové jakožto třetí základní jednotka, bojovníci na blízko, se zase nevyrovná tyranům (i když tam je to cca asi na stejno, ale měl jsem jich vždy málo). Kouzelník na létajícím koberci, jakožto elitní střelecká jednotka je docela dobrý, pokud je ve vyšší verzi a je to asi nejlepší jednotka mágů, myslím, že je asi lepší než kentaur, ale zas jich je míň. Džin, letecká elitní jednotka je na podobné úrovni jako wyverna, možná je o trošku i silnější, u orků byly wyverny docela spotřební zboží a padaly jak mouchy. Mnohoruký lev, jakožto elitní jednotka na boj na blízko je docela dobrý, pokud má člověk šanci jeho schopnosti využít. On má výhodu, že mu nepřátelé neoplácí útok a ve své vyšší verzi útočí na více políček. Tedy je asi lepší, než goblin na ještěrce, ale jak kdy. Minimálně jsem jej v boji používal mnohem častěji, díky neoplácení útoku. Šampionská jednotka má smysl jen ve svém povýšení na titána, což je zřejmě nejsilnější střelecká jednotka ve hře, člověk jich dohromady moc nedá, ale je to lepší, než okřídlený pták (druhá šampionská jednotka). Na druhou stranu orkové to mají podobně, kyklop na vyšší úrovni je také střelecká jednotka (asi podobná titánovi) a behemoti mi přišli lepší, než ti okřídlení ptáci (a celkově i lepší než kyklopové, líbila se mi ta jejich schopnost skákat přes celou mapu). Celkově ale zřejmě hlavně kvůli těm základním jednotkám mi přišlo, že jsou mágové slabší, než orkové nebo lidé.

Na druhou stranu si to hodně vynahrazují kouzli. Zejména kouzlo Imploze, je naprosto brutální. S ním není problém sejmout téměř jakoukouliv skupinu oblud, v podstatě asi platí, že čím větší, tím lepší. Nevím, jak to hra počítá, asi je tam nějaká chyba ve hře, protože když jsem měl rozvinutou základní magii, psalo se mi u tohoto kouzla, že zredukuje asi cca 65% zdraví nepřátelské obludy. Tedy čekal bych, že když je oblud 100 a já zakouzlím toto kouzlo, bude jich 35. Při příštím útoku stejným kouzlem na stejnou skupinu 12 atd. Tedy vždy těch 65%. Ale není tomu tak a nebyl problém s tím kouzlem na jednu ránu tu skupinu zabít. Obzvláště, pokud jich bylo hodně, třeba skupina 800 tyranů padla na jednu ránu a podobně. Skvěle to také funguje na nepřátelské šampionské jednotky. Například boj s 40 draky, po první ráně jich bylo 10 atd. Ale celkově to kouzlo hra asi počítá nějak divně, protože zřejmě počítá neustále celkový počet jednotek, který byl na začátku bitvy a tedy pokud nepřítel začínal třeba se 150 tyranama, já na něj zaútočil pomocí lvů a zredukoval je útokem na 100, tak následným kouzlem jsem tu skupinu zabil. Nevím, je to nějaké čudné, každopádně je to asi nejlepší kouzlo ve hře.

Nyní se po hlavě vrhnu do kobky. Něco mi říká, že to bude podobné, jen budou mít blbější kouzla.
« Poslední změna: Říjen 29, 2015, 10:30:52 od Milhaus »
IP zaznamenána

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #182 kdy: Říjen 29, 2015, 16:53:57 »

GZ Milhausovi k dohrání další kampaně. Mně se podařilo dorazit lidi a začít skřety.

Ta čtvrtá mapa za lidi byla zajímavá. Na první hru jsem se nechytal, než jsem se rozkoukal a prozkoumal okolí, vyjela na mě andělka s nabušenou armádou a odplatou a bylo.
Tak jsem dal reset a hle, místo andělky přijel rytíř, já spojil armády 3 hrdinů v jednu a neměl šanci. Pak sice přijela prudit i adnělka, ale už byla pozadu. Celou mapu jsem vyhrál jen s jedním (hlavním) hrdinou a silnou armádou, ostatní seděli doma v hradech a jen ork brázdil moře a sbíral cetky :) Stačilo rychle zabrat město na severozápadě za portálem a následně severní město. Počítač se stáhl na horu za orkským městem a kul tam nějaké pikle (i v podzemí), ale nic extra už nevymyslel. Třetí týden přišel i o poslední město na severovýchodě a...

...a začala trýznivá honička: 7 nepřátelských hrdinů vs můj jeden :) Běhali jsme dokola, tak jsem povolal orka, aby mi je naháněl a oni zase zdrhli na moře XD Nakonec jsem je všechny dohnal, ale bral bych, aby zase platilo pravidlo 7 dní bez města = konec.

PS: posádky v hradech jsou naprosto dokonalé! Když si pošlete všechnu armádu karavanou na frontu za hrdinou a najednou se z podzemí vyloupne zvěd se slabou jednotkou, už nemá šanci město zabrat... tahle novinka se mi moc zamlouvá.
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #183 kdy: Říjen 30, 2015, 08:44:33 »

Zkoušel jsem i tu první misi kobky, ale moc jsem nepochopil, o co v ní jde. Nejprve to vypadalo jako klasická statická mapa jako u jiných kampaní, tedy že tam nebude aktivní hrdina ovládaný PC a že půjde jen o to zničit nějaké věci atd, jenže pak se tam najednou jeden aktivní hrdina s nadupanou armádou objevil, přijel až k mému hradu, ale díky přítomnosti mého hrdiny s vojáky to otočil a odjel. Nyní ale "vidí" každý můj pohyb po mapě a jakmile s hrdinou s vojáky z hradu odejdu a začnu dělat jiné věci, než ho chránit, začne zase otravovat a hrozí obsazením hradu. Tím mě udržuje docela v šachu. Tak uvidím, co dál. Nicméně todle je první příběhová kampaň za "zlé", kteří si na hodné ani nehrají.

Lordgraa: na tvojí stránce v případě neutrálních jednotek, je u zemního elementála napsáno, že je zranitelný ohněm. Nemělo by tam ale být, že je zranitelný vzduchem? Přišlo by mi to logičtější a v rámci jednotlivých elementálů i správnější, ale nemám možnost si to ověřit přímo ve hře.
« Poslední změna: Říjen 30, 2015, 09:06:50 od Milhaus »
IP zaznamenána

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #184 kdy: Říjen 30, 2015, 11:13:07 »

Mohu potvrdit, že to je:

Ohnivý el. je zranitelný vodou
Vzdušný el. je zranitelný zemí
Zemský el. je zranitelný ohněm
Vodní el. je zranitelný vzduchem
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #185 kdy: Listopad 01, 2015, 14:34:20 »

Lordgraa má každopádně nejlepší stránky o Heroes VII a tak bych tě chtěl poprosit, jestli tam nechceš přidat kouzla a ability hrdinů... je to všechno na ubisoft stránkách, jenže sere mě jak musím pořád překlikávat a na heroes-centrum.com (což byla doposud moje nejoblíbenější stránka) se na Heroes VII zjevně těžce sere, nebo aspoň ten negramotnej admin říkal, že k tomu něco napíš až tu hru dohraje, jenže už je to přes měsíc a furt nic -_-
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #186 kdy: Listopad 01, 2015, 15:36:25 »

Lordgraa má každopádně nejlepší stránky o Heroes VII a tak bych tě chtěl poprosit, jestli tam nechceš přidat kouzla a ability hrdinů... je to všechno na ubisoft stránkách, jenže sere mě jak musím pořád překlikávat a na heroes-centrum.com (což byla doposud moje nejoblíbenější stránka) se na Heroes VII zjevně těžce sere, nebo aspoň ten negramotnej admin říkal, že k tomu něco napíš až tu hru dohraje, jenže už je to přes měsíc a furt nic -_-

Čau,

díky a neboj, na stránkách usilovně pracuji, jen je těch dat z Heroes VII hodně. Dneska jsem dodělal komplet artefakty (157 kousků) a hned nato se vrhnu na magii a kouzla (schopnosti hrdinů pak jako další v řadě).
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #187 kdy: Listopad 01, 2015, 23:39:50 »

Tak po hodinách bloudění temnotou, jsem nakonec tu kobku prošel. Docela zajímavá kampaň. Z kouzel magie temnoty bezesporu stojí za povšimnutí kouzlo agónie. Pokud je hrdina trochu nadupaný v magii, dělá zranění 1000-1300 všem jednotkám v dosahu kouzla (asi 3x3 políčka) po dobu tří kol. Tedy v mnoha bitvách na boj ani nedošlo.

Dalé se zřejmě budu hrát za elfy.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #188 kdy: Listopad 02, 2015, 00:17:49 »

Když tak čtu o těch kouzlech, tak mě síla některých z nich docela udivuje. Je to hlavně proto, že některé z nich znám z Heroes online a tam třeba zrovna Agónie byla užitečná jen z počátku. Pak už to bylo příliš slabé kouzlo. Škoda, že si v sedmičce nenašel analogii ke kouzlu Komu zvoní hrana., to byl teprve nářez :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #189 kdy: Listopad 02, 2015, 08:49:51 »

Tak ono hodně dělá to, jak dobře magii ovládáš. Třeba v této kampani byli po celou dobu dva hrdinové, kteří se přenášeli do dalších misí. Kouzelnice a bojovník. Kouzelnice se jí naučila tuším ve třetí mapě a už v té době měla ono zranění 1000-1200 za kolo. Ve čtvrté misi, kdy už byla v podstatě celou dobu na 30 levelu, by zvládala většinu neutrálních bojů i s jedním vojákem. Ke konci i s předměty, které zvedali magii (asi cca o 12) měla zranění 1600 životů za kolo. Rytíř se to kouzlo naučil až v misi 4té (já do té doby na magii temnoty docela kašlal a on se to ani nemohl naučit, neměl na to znalosti) a když se to naučil, měl zranění nějakých 500 za kolo. Když jsem mu pak dal nějaké artefakty (když moje kouzelnice v misi již končila) a zvedl mu tedy tu magii o těch cca 12, stouplo mu zranění na 1000.

Pochopitelně i tak by to bylo v pokročilejší fázi, kdy mívají skupinky třeba 1000 členů k ničemu, protože by to nic moc neřešilo, ale to už zase máš většinou vojáky a taky pořád můžeš použít tu implozi, se kterou není problém dát zranění třeba 30000 životů :). Ale asi implozi nějak v nějakém patchi opravili, protože už mi tak neblbne, jako za mágy.
« Poslední změna: Listopad 02, 2015, 08:56:00 od Milhaus »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #190 kdy: Listopad 02, 2015, 09:17:47 »

Kdybych nevěděl, že se tu píše o Heroes VII, docela bych z toho popisu řekl, že jde o King's Bounty od Katauri. Budu se muset asi dokopat k rozehrávce, abych to viděl i v reálu. Já za tím totiž pořád vidím Heroes online, protože ta zkušenost je pro mě přeci jen "čerstvější". Akorát se obávám, aby mi to šlo plynuleji, než beta.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #191 kdy: Listopad 02, 2015, 09:25:57 »

mě to plynule vcelku jede, občas to spadne, zejména při najímání neutrálních vojáků z různých domečků, nebo při načítání hry atd, ale jinak to funguje jakštakš dobře. Ono to má nejspíše nějaký problém s pamětí, která se postupně zahlcuje, jak hráč hraje dál a dál.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7306
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #192 kdy: Listopad 02, 2015, 11:21:57 »

Paměťové problémy už byly popsány, toho se docela obávám, protože to je právě cyklická chyba. Ale pokud ti to jde zrhuba průměrně, tak bych se asi nemusel obávat. Holt bych to pořešil včasným restarttem hry.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #193 kdy: Listopad 02, 2015, 12:25:01 »

Tak ono ti to jednou za čas spadne samo, takže to restartování ani nemusíš řešit :). (naštěstí hra ukládá automaticky po každém odehraném kole). Tedy alespoň u mě to tak je, jakmile hraji delší dobu (tak cca 3-4 hodiny v kusu), začne se hra jemně trhat v některých akcích (třeba při boji v přiblížených animacích). Následně chvíli na to spadne. Ale nedělalo mi to tak vždy. Třeba u kampaně za lidi to fungovalo bez problémů, při kampani za orky také, u mágů to začalo padat v některých budovách na najímání oblud na mapě (nevím proč) a u kobky mi to spadlo nejčastějckrát. (klidně i 2x za misi), většinou při pokusu o načtení předchozího tahu, když jsem něco podělal (a taky tu bylo patrné to mírné sekání po delší době). Zřejmě to tedy nějak souvisí s prostředím, které zde je (většina se odehrává v podzemí a je tu hodně světélkujících objektů na mapě). Svojí roli na to možná má i uPlay, který mě vytáčí. Existuje taky 64bitová a 32bitová verze. Já to tedy hraji v té 64bitové, nicméně se domnívám, že je to zbytečné a že by ta 32bitová mohla být stabilnější.
IP zaznamenána

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #194 kdy: Listopad 02, 2015, 12:42:53 »

Pokud tě vytáčí uPlay, můžeš to hrát bez něj (v offline módu), ale samozřejmě nebudeš dostávat uPlay bodíky za plnění achievementů.

Dohrál jsem 3. misi za orky a zase mě to štvalo - velká mapa, kde jsem si mohl klidně vytáhnout levely a staty u hrdinů vysoko, ale zase nebylo kdy, jelikož počítač stále prudil a když jsem ho porazil, aby přestal prudit, tak se objevil čaorděj a po jeho smrti byl konec :/

Jop a Imani ze 17. levelu spadla zpátky na 15. a ztratila všechny artefakty, co se mají přenášet dál... mno, snad to nebude nikde třeba, jako třeba v kampaních H3, kde se artefakty odemykaly různé průchody dál.

Jinak já si kampaně/příběh užívám a jediné, co mě mrzí, jsou ty hrozné statické "animace" rádců. Naopak stejně statické animace, ale s nájezdy a mlhou kolem, které se používají mezi misemi jdou super, tam se to hodí... ale do té poradní síně měli naanimovat alespoň nějaké základní pohyby, klidně bez lipsyncu... klidně i jen flash animace obrázků.
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz
Strana: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20