Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 09:35:08
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8

Autor Téma: Ubisoft obnovuje práci na MMX.  (Přečteno 41255 krát)

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #45 kdy: Září 19, 2015, 15:21:43 »

Me vadi  když musim hrat nejake casti hry které neudelali tvurci hry, a do hry nepatri. Nezajima me ze John z Ohia si usmyslel ze v jeho modu budou u Imperial City minotauri atd. Myslim ze Elemir to pochopil hned. Chapes, me zajima to co vymysleli v Bethesde, a ne to co vymysleli moderi.

Třeba u Skyrimu jsem nepouzival skoro zadne modifikace, jen par ale byli spis kosmetického razu nez zmeny v systemu hry, nebylo to potřeba.
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #46 kdy: Září 19, 2015, 15:24:16 »

Me vadi  když musim hrat nejake casti hry které neudelali tvurci hry, a do hry nepatri. Nezajima me ze John z Ohia si usmyslel ze v jeho modu budou u Imperial City minotauri atd. Myslim ze Elemir to pochopil hned. Chapes, me zajima to co vymysleli v Bethesde, a ne to co vymysleli moderi.

Třeba u Skyrimu jsem nepouzival skoro zadne modifikace, jen par ale byli spis kosmetického razu nez zmeny v systemu hry, nebylo to potřeba.

Tak si ooo uprav tak, aby je tam nedalo. Já hrál ooo a minotaury v Imperial City jsem neměl. O_o
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #47 kdy: Září 19, 2015, 15:30:05 »

Já bych skoro řekl, že u TES série jsou módy téměř povinnost.

Hraju obsah, který vytvořil vývojář a ten hodnotím. Pokud mě hra zaujme, tak mě zaujme, pokud ne, jdu dál. To platí i k tomu tvému nepochopení logiky OOO modu.

Edit: jo, vidím, že flash už to napsal :D

A jestli jsem kvůli tomu málo náročný hráč? To nechám bez komentu.

To autoři MMX například slíbili, ale vy*rali se na to. Slíbili to, protože věděli, že hra má pořád dost bugů, oni je nezvládnou opravit, protože to s Unity prostě tolik neumí a věděli, že jejich .exáč je, omlouvám se za výraz, posratý.

Autoři slibovali editor v době, kdy hra nebyla ještě ani v Early Access. Editor měl však už od počátku umožňovat jen tvorbu nového dobrodružství a příslušný projekt taky vydali.

... já jsem povoláním elektrotechnik. Dělám logické obvody. Takže se mnou dohadovat se, co je vlastně logika, nemá cenu.

Krásná ukázka nelogičnosti ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #48 kdy: Září 19, 2015, 15:38:02 »

Jo v modech jde vypínat ledacos, ty minotauri byli jen priklad, nijak jsme to nesmeroval na OOO, spis jsem to myslel jako obecny priklad, proc se modum spis vyhybam.
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #49 kdy: Září 19, 2015, 16:11:14 »

"Autoři slibovali editor v době, kdy hra nebyla ještě ani v Early Access. Editor měl však už od počátku umožňovat jen tvorbu nového dobrodružství a příslušný projekt taky vydali." - od Elemira

Měl jsem na mysli vydání zdrojových kódů kvůli exáči, nikoliv editor. Beztak to nakonec zatrhl Ubisoft.

"Krásná ukázka nelogičnosti ;)"

Kde?

Mimochodem, kolikrát když dám odeslat zprávu, tak mi to řekne, že jsem nevyplnil předmět atd. a všechny údaje vymaže. Teď pro změnu to napsalo i chybovou hlášku -

Method Not Implemented

------WebKitFormBoundary5gLuviSymAOx7SXm to / not supported.

Ještě, že vždy před odesláním zprávy copy-pastuji (s mým netem, kde se v polovině případů zpráva neodešle, je to nutnost) -_-
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #50 kdy: Září 19, 2015, 17:27:24 »

Měl jsem na mysli vydání zdrojových kódů kvůli exáči, nikoliv editor. Beztak to nakonec zatrhl Ubisoft.

Autoři vydání zdrojových kódů neslibovali a ani slibovat nemohli. Už jen kvůli právům třetích stran.

Ad) "Krásná ukázka nelogičnosti ;)"

Ono se to dá totiž pochopit všelijak. Záleží na tom, co se nám tím snažíš říci.

Mimochodem, kolikrát když dám odeslat zprávu, tak mi to řekne, že jsem nevyplnil předmět atd. a všechny údaje vymaže. Teď pro změnu to napsalo i chybovou hlášku -

Method Not Implemented

Máš to v tom napsané, pokoušíš se k odeslání příspěvku použít metodu, která není podporována. Odpověď je nejspíše v tom tvém upraveném systému.
IP zaznamenána
This is the end ...

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #51 kdy: Září 19, 2015, 17:57:57 »


Máš to v tom napsané, pokoušíš se k odeslání příspěvku použít metodu, která není podporována. Odpověď je nejspíše v tom tvém upraveném systému.

Nesmysl, maximálně za to může prohlížeč.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #52 kdy: Září 19, 2015, 18:40:25 »

Jasně, tvoje bezchybná logika ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #53 kdy: Září 19, 2015, 20:42:31 »

Málem bych pro aktivitu v tomto aprílovém tématu zapomněl na práci :)

Už jsem dával tento odkaz do topicu o Heroes VII, ale klidně ještě jednou - Erwan Le Breton: Heroes 7 si každý upraví podle sebe, najděte si otázku "Takže své hry chcete víc vzájemně propojovat?". Erwan tam připouští, že by mohlo vzniknout další RPG ze světa Ashanu ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #54 kdy: Září 19, 2015, 22:05:28 »

Pro mě osobně jsou TES prakticky nehratelné, nezávisle na tom, jestli s módy, nebo bez nich. Zkoušel jsem to víckrát to rozehrát, ale to se fakt nedá. Ta hra opravdu nemá logiku a to mi taky vadí. Respektive já ani nepotřebuji logiku, ale uvěřitelnost věcí, postav, úkolů. Prostě mě musí hra přesvědčit, že něco takového je možné. To, že to s realitou nemá nic společného, mi nevadí. Ale o tes jsem psal již dříve i zde někde.

Módy pak osobně považuji za možnost prodloužit život hry jako takové. Tedy nemá smysl instalovat, mód při první hře, ale při dalších už ano a může to být velmi zajímavé zpěstření. Dle mého názoru třeba gothic žije dodnes právě díky módům, kde módaři využívají engine, vesměs ponechávají i mechansimy a principy hry, ale mění třeba příběh, děj, popřípadě vytvoří svůj vlastní příběh/děj. Nejde o to pomocí módu do hry dát nějaký předmět, nebo změnit ksicht a podobně.

Já osobně se považuji za hráýče RPG her. Poslední akční střílečka, kterou jsem hrál, byl Doom2, kde jsem naznal, že mě tento typ her nebaví a tak jsem se víceméně akčním hrám začal vyhýbat. Neočekával jsem od nich nic, co by mě přitahovalo. Hrál jsem tedy ještě Mafii1 i 2, ale to je vyjímka. Dnešní RPG hry jsou přesně takové, jako byly hry, kvůli kterým jsem přestal hrát akční hry. S RPG to víceméně již nemá nic společného. Tedy až na vyjímky.

Jestli je pak RPG hra více akčně pojatá, nebo více strategicky pojatá, mi je jedno. Mám rád oba typy her, pokud jsou dobře udělány. (viz právě díky tomu mě třeba bavilo to Divinity).

Za top RPG a vůnec zlaté období RPG her považuji roky 1995-2000, když vyšly hry jako MM6-MM8, Fallout, Planestcape (nebo víceméně cokoliv, pod čím se podepsali Black Isle), Gothic, Baldury aa prostě tomu podobné hry. Všechny ty hry byly trochu jiné, některé uzavřené, některé otevřené, některé akční, některé strategické, ale prostě měly něco, co neměly ty hry předchozí a ani ty následující. V době Dungeon Masteru se tento žánr podle mě ještě vyvíjel, každá nová hra v něm byla lepší, propracovanější (což asi šlo i v ruku v ruce s možnostmi PC). V tom obdoíb 1995-2000 byl ten rozvoj navrcholu evoluce, od té doby už začaly hry tohoto žánru stále více a více degenerovat. Ty možnosti, na kterých se tak dlouho pracovalo a které se tak dlouho vymýšlely, ty už nikoho nezajímaly. Hlavně to muselo/musí mít epický příběh o hovně. To je to nejdůležitější. Je to logické, čím je hra jednoduší a čím víc je epická, tím víc lidí si to koupí.

DA:I jsem nehrál, jelikož od Mass effect 2, mě hry od Bioware nezajímají a i kdyby vydali hru srovnatelnou s Baldury, bude mi to jedno, stejně jí nebudu hrát. Todle je přesně to studio, které udává trendy všem ostatním, díky velkým prodejům a tyto jejich trendy jsou právě tím, co mi v nových hrách vadí.
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #55 kdy: Září 20, 2015, 00:31:24 »

Vidíš to moc cerne, staci se oprostit od predsudku a nostalgie a hned bude lip, preju hodne stesti aby se ti to nekdy třeba podarilo, je skoda ze jsi zanevrel na novejsi hry, nektere jsou vazne dobre  ;)
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #56 kdy: Září 20, 2015, 02:31:27 »

Jasně, tvoje bezchybná logika ;)

Nepodporovaná metoda volání na web? To je komunikací mezi webem a prohlížečem. Takže buď můj chromý Chrome, který stojí za ... ehm, nebo tento povedený web!

A já jsem snad řekl, že má logika je bezchybná? Jen jsem řekl, že nemá cenu se se mnou hádat, protože bývám skálopevně přesvědčen.

Jediný případ, kdyby systém přímo mohl ovlivnit tu chybu, kterou mi to zahlásilo by bylo, kdyby např. nepodporoval klasické prohlížeče a měl nějakou sračku, nebo kdybych používal Internet Explorer. A debil nejsem. xD
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #57 kdy: Září 20, 2015, 02:49:21 »

Pro mě osobně jsou TES prakticky nehratelné, nezávisle na tom, jestli s módy, nebo bez nich. Zkoušel jsem to víckrát to rozehrát, ale to se fakt nedá. Ta hra opravdu nemá logiku a to mi taky vadí. Respektive já ani nepotřebuji logiku, ale uvěřitelnost věcí, postav, úkolů. Prostě mě musí hra přesvědčit, že něco takového je možné. To, že to s realitou nemá nic společného, mi nevadí. Ale o tes jsem psal již dříve i zde někde.

Módy pak osobně považuji za možnost prodloužit život hry jako takové. Tedy nemá smysl instalovat, mód při první hře, ale při dalších už ano a může to být velmi zajímavé zpěstření. Dle mého názoru třeba gothic žije dodnes právě díky módům, kde módaři využívají engine, vesměs ponechávají i mechansimy a principy hry, ale mění třeba příběh, děj, popřípadě vytvoří svůj vlastní příběh/děj. Nejde o to pomocí módu do hry dát nějaký předmět, nebo změnit ksicht a podobně.

Já osobně se považuji za hráýče RPG her. Poslední akční střílečka, kterou jsem hrál, byl Doom2, kde jsem naznal, že mě tento typ her nebaví a tak jsem se víceméně akčním hrám začal vyhýbat. Neočekával jsem od nich nic, co by mě přitahovalo. Hrál jsem tedy ještě Mafii1 i 2, ale to je vyjímka. Dnešní RPG hry jsou přesně takové, jako byly hry, kvůli kterým jsem přestal hrát akční hry. S RPG to víceméně již nemá nic společného. Tedy až na vyjímky.

Jestli je pak RPG hra více akčně pojatá, nebo více strategicky pojatá, mi je jedno. Mám rád oba typy her, pokud jsou dobře udělány. (viz právě díky tomu mě třeba bavilo to Divinity).

Za top RPG a vůnec zlaté období RPG her považuji roky 1995-2000, když vyšly hry jako MM6-MM8, Fallout, Planestcape (nebo víceméně cokoliv, pod čím se podepsali Black Isle), Gothic, Baldury aa prostě tomu podobné hry. Všechny ty hry byly trochu jiné, některé uzavřené, některé otevřené, některé akční, některé strategické, ale prostě měly něco, co neměly ty hry předchozí a ani ty následující. V době Dungeon Masteru se tento žánr podle mě ještě vyvíjel, každá nová hra v něm byla lepší, propracovanější (což asi šlo i v ruku v ruce s možnostmi PC). V tom obdoíb 1995-2000 byl ten rozvoj navrcholu evoluce, od té doby už začaly hry tohoto žánru stále více a více degenerovat. Ty možnosti, na kterých se tak dlouho pracovalo a které se tak dlouho vymýšlely, ty už nikoho nezajímaly. Hlavně to muselo/musí mít epický příběh o hovně. To je to nejdůležitější. Je to logické, čím je hra jednoduší a čím víc je epická, tím víc lidí si to koupí.

DA:I jsem nehrál, jelikož od Mass effect 2, mě hry od Bioware nezajímají a i kdyby vydali hru srovnatelnou s Baldury, bude mi to jedno, stejně jí nebudu hrát. Todle je přesně to studio, které udává trendy všem ostatním, díky velkým prodejům a tyto jejich trendy jsou právě tím, co mi v nových hrách vadí.

Konečně někdo se stejným názorem. Mimochodem, taky jsem skončil na Mass Deffectu 2. Začnu hru a zjistím, že musím přebíjet. Laserové zbraně. Proč? Protože prý když se přehřejí, tak je potřeba vyměnit chladič. A to jako nemůžu prostě chvíli počkat, nebo nestřílet tak moc, aby k přehřátí vůbec nedošlo, JAKO TO ŠLO V JEDNIČCE?! To jako přestože je to budoucnost od jedničky se zbraně degenerovaly? *facepalm* ... z designerského hlediska chápu, že chtěli přizpůsobit hru reálným FPS, ale ... to je spíše více na hovno ...

A výkvět dungeon RPG byly stejně Brány Skeldalu. Dual wielding shields for the win! xD

Ono to bylo takhle - nejdříve byly hry omezované hardwarem atd., tak se každý snažil probourat hranice. Dělat složitější a složitější hry. Jenže pak se omezení odbourala a lidé přišli na to, že děti nechtějí složité hry (a hry přeci nejsou pro dospělé! ... sarkasmus). Tak se začaly zjednodušovat. Vidím to naprosto všechno - herním skvostem jsou Infinity hry (hry na infinity enginu) - Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape Torment (už se těším na pokračování, už přeslo z pre-produkce do produkce, od InXilu, který je sestaven z původních vývojářů! (Torment: Tides of Numenéra ... Planescape museli vypustit z názvu, protože na něj nemají autorská práva) A Wasteland 2 bude mít grafický remake, zdarma pro všechny, co mají původní verzi, taky super). Fallout 1+2. Tactics: Brotherhood of Steel (s vytvořením si vlastní družiny na začátku hry plus možností nehrát jako člověk. Jejich editor je super. xD). Střílečky též nehraji, ale má to jednu velkou, velkou výjimku - COOP. Ten mám sakra rád. Doom 1+2 jsem dohrál komplet v coopu v mulťáku (celý příběh a všechno) s kámošem, na trojku se chystáme (testovali jsme coop mód, dostali jsme se do půlky hry bezchybně. RoE jde též), Will Rock, Serious Sam First Encounter / Second Encounter a dvojka .... Half Life 1 v coopu příběhově ("kterej z nás je freeman?" xD) jsme skoro u konce, dvojka jde taktéž hrát v coopu, Borderlands ve four player splitscreenu (který jsem vytvořil ... mohu poslat video, jak to vypadá, kdyby někdo nevěřil). Gothic je taktéž skvělý s neoficiálním datadiskem Dark Mysteries.

Jinak přečetl jsem celý příběh rytíře (rytíř sólo LP) co je v jiné sekci fóra a ... MM6 část je skvělá, MM7 část je řádně nedokonalá, ve všech odstavcích pociťuji velmi rázný nedostatek slova bacil. :D xD
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #58 kdy: Září 20, 2015, 02:53:26 »

Vidíš to moc cerne, staci se oprostit od predsudku a nostalgie a hned bude lip, preju hodne stesti aby se ti to nekdy třeba podarilo, je skoda ze jsi zanevrel na novejsi hry, nektere jsou vazne dobre  ;)

Ikdyž se člověk odprostí od předsudků a nostalgie, stejně ty nové dobré nejsou, až na pár výjimek. Mne prostě uráží, když mne hra považuje za šestileté dítě. A dialogy jsou tak primitivní (například Fallout 3 - tam ty dialogy muselo psát desetileté dítě, beztak nějaký z vývojářů si řekl fuj příběh, tady máš juniore, napiš něco ohledně blablabla). Prostě nesnesu příliš jednoduché hry, ať jsou staré, nebo nové. Například píčoviny na mobil a na facebooku .... za to bych vraždil, když vidím, jak u toho někdo stráví hodiny (... sestra). A mohl bys zkusit diakritiku, blbě se to čte (a taky je to blbě, no ale ... svět nezměním.)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #59 kdy: Září 20, 2015, 06:44:54 »

Nepodporovaná metoda volání na web? To je komunikací mezi webem a prohlížečem. Takže buď můj chromý Chrome, který stojí za ... ehm, nebo tento povedený web!

A cože to má webový server společného s tím, že tvůj prohlížeč neumí načíst svoje vlastní knihovny? ... Měl by si pátrat proč to v tu chvíli neumí/nedokáže.

A já jsem snad řekl, že má logika je bezchybná? Jen jsem řekl, že nemá cenu se se mnou hádat, protože bývám skálopevně přesvědčen.

A o to přesně jde, sám jsi skálopevně přesvědčen o své pravdě, ale přesto tu vyvoláváš zdání diskuse, promiň, opravuji, zkoušíš se tu hádat. To jaksi nejde dohromady.

Jestli to vidíš tak, že s flashem hrajeme hry pro děti, tak je to z našeho pohledu sice úsměvné, ale holt je to naše volba. My se s příbývajícím věkem rádi vracíme do dětských let :D Na tom opravdu nic nezměníš.

4Milhaus: TES to měli vždycky takhle, pokud tě to nezaujme hned, je to ztráta času. Už jsme tu na to několikrát narazili. Spíš je docela zajímavé, kolik lidí s různými preferencemi v rámci RPG se nakonec sejde u Might and Magic :) U sebe si myslím, že si mezi novými hrami dokážu vybrat právě proto, že jsem se vlastně nikdy nespecializoval na jeden žánr a taky tím, že jsem k RPG přišel v podstatě na tom vrcholu, odkud už to pak šlo z kopce.

Modifikace by pro mě měly asi smysl jedině tehdy, pokud bych se chtěl zabývat jen určitým okruhem her a to ještě úzkým. Jenomže ono těch her je moc. Stačilo, kolik let jsem jen strávil u Might and Magic a kolik jsem díky tomu zameškal ;)
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8