Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 06:51:03
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26

Autor Téma: mm 6/7/8 merge mod shrnutí  (Přečteno 37184 krát)

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #45 kdy: Říjen 01, 2019, 07:18:29 »

No tak som už asi dohral. Prešiel som všetky tri hry a slečne Verdant, známej to amatérskej bylinkárke a klenotníčke som zohnal všetky suroviny. Mám už ten Telelocator, ale vždy keď sa pokúsim zadať nejaké slovo, hra vytuhne :( Dnes ešte skúsim tú novú verziu s prenesením save, ale ak to nepomôže, od znova to hrať už nebudem.
IP zaznamenána

Lord owl

  • Host
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #46 kdy: Říjen 02, 2019, 08:16:51 »

ještě technické drobnůstky: 
1) jak zobrazit herní čas ? (musím lozit do restu a tam se dívat)
2) jak vlézt a pokecat s najatými NPC (to je snad na dotykovej displej nebo co) ??
3) ten myšičkovej kurzor mě tam s.... , aka nejde tam nějaká dračí pracka nebo tak ?? :D
4) hra občas přicucává do textur a už nepustí - naposledy se mi to stalo ve svahu jeskyně u Spider Queen
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #47 kdy: Říjen 02, 2019, 08:31:05 »

Herní čas tak jako třeba v šestce nezobrazíš, je to mm8. Nemám nastavený koukání myší, takže na npcčka prostě kliknu. Mimochodem můžeš mít až 4. Myšičkovej kurzor mě sere taky. Do textury se prostě sem tam spadne, stalo se mi to i v základní mm8.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #48 kdy: Říjen 02, 2019, 11:23:30 »

Nedávno jsem se vrátil k MM6 a došlo mi, jak tu jsou vlastně artefakty téměř k ničemu. Jsou to v podstatě jen drahé trochu lepší předměty a je výhodnější je prodat, anžto sežete více mnohem lepších klasických předmětů. Naproti tomu Artefakty v MM 7 a MM 8 byly fakt ultimátní. Takže možnost vzít si je do šestky by mě taky docela lákala..
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #49 kdy: Říjen 02, 2019, 14:06:21 »

Ono je to u artefaktů a předevšim relikvií kus od kusu, i v dalších dílech se najdou slabší kusy.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #50 kdy: Říjen 02, 2019, 14:14:15 »

Samozřejmě, že ne všechny, ale když se kouknu do seznamu Artefaktů a Relikvií, dokážu na postavu / partu navěsit spoustu věcí. Kdežto u MM6 není prakticky nic, co by nebylo lepší, když se povede dobrej random drop, co by nebylo lepší než kdejakej artefakt..
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #51 kdy: Říjen 02, 2019, 14:32:32 »

No, v MM6 jsem si vždycky nejvíce cenil věcí, které dávají bonusy k magiím. U zbraní to už bylo diskutabilnější. Užitečné byly jen artefakty/relikvie, které poskytovaly nějaký bonus do zranění nějakou magií, třeba ohněm.

U relikvií je to horší, protože mnohdy postihy byly dost značné a člověk musel zvážit, jestli ty bonusy stojí za ty postihy. Relikvie nejspíše byly určeny pro konkrétní povolání, u kterých ty postihy nevadily a bonusy se hodily, ale pokud ta povolání hráč neměl v partě, byly mu naprd.

Třeba takový palcát Ares, je dost slušnej, v kombinaci třeba s mečem Hades, nebo  štítem Valeria a lukem Percival. Ares je asi nejsilnější artefakt/relikvie zbraň ve hře. Navíc v palcátu může být mistrem skoro každý. Tedy třeba pro rytíře/paladina/lučišníka je dobrá kombinace s tím mečem, se štítem spíše s klerikem nebo druidem.
« Poslední změna: Říjen 02, 2019, 14:38:53 od Milhaus »
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #52 kdy: Říjen 02, 2019, 17:29:29 »

ještě technické drobnůstky: 
1) jak zobrazit herní čas ? (musím lozit do restu a tam se dívat)
2) jak vlézt a pokecat s najatými NPC (to je snad na dotykovej displej nebo co) ??
3) ten myšičkovej kurzor mě tam s.... , aka nejde tam nějaká dračí pracka nebo tak ?? :D
4) hra občas přicucává do textur a už nepustí - naposledy se mi to stalo ve svahu jeskyně u Spider Queen


1 - Asi len Rest ako v MM8
2 - Stlač prostredné tlačítko na myši a kurzorom prejdi na ikonku siluety na pravej strane nad mini mapou
3 - ten mi nevadí
4 - to máš pravdu občas mám problém prejsť cez dvere do druhej miestnosti. Riešim to tak že tam skočím :)
IP zaznamenána

Lord Owl

  • Host
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #53 kdy: Říjen 03, 2019, 11:56:22 »

Začínám mít ve hře (start ve světě MM6) skromný dojem, že se hráblo i do rozmístění učitelů (někteří se tváří jako master i grandmaster v oboru). Navíc za boha nemůžu z žádnou postav nikde naučit disarm trap. Dle MM6wiki by to mělo jít ve White Cap a Silver Cove. No uvidíme, v čapce už jsem.

Jinak z nějakého důvodu když vylezu z dostavníku v Silver Cove, jdou po mně guards - mágové, a nějak se jim daří mě i sejmout, bo nemám resistence.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #54 kdy: Říjen 03, 2019, 17:49:47 »

Jinak z nějakého důvodu když vylezu z dostavníku v Silver Cove, jdou po mně guards - mágové, a nějak se jim daří mě i sejmout, bo nemám resistence.

Pozri si akú máš reputáciu. Keď som predal kosti, klesla mi reputácia do červena a vrhla sa na mňa miestna ochranka :) Takisto nie je dobre prechádzať sa po meste keď máš na sebe kúzlo Imolation.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #55 kdy: Říjen 09, 2019, 07:21:41 »

Tak som skúsil aj verziu z 22.09.2019. Spústa vecí opravená, silnejší nepriatelia a dostupnejší questový predmet kameň mudrcov. Avšak narazil som aj na novú chybu a to že v MM7 v sídle vojvodu Markhama som nenašiel dôležitú questovú vázu. Včera vyšiel drobný patch, tak to dnes ešte skúsim a zároveň aj otestujem či opravil tú predchádzajúcu chybu s obeliskmi v MM8.

Edit: Problém z vázou rieši patch MM678 08.10.2019.zip
« Poslední změna: Říjen 09, 2019, 15:46:02 od tono »
IP zaznamenána

Lord Owl

  • Host
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #56 kdy: Říjen 09, 2019, 07:36:56 »

Tato poslední verze 22-09-2019 určitě zasáhla i do lootování. Zrovna jsem vyčistil od venkovních raubies celou Bílou čapku. Když pominu obsah truhel, zaměřím se čistě na sebrané předměty (pomíjím pírka, šutry a suroviny k alchymii), čili zbraně, prsteny, zbroj, tak bych všem postavám (mám 4) nezaplnil inventář. V původní hře MM6 toho rozhodně padalo více, i když se jednalo o jakostní cetky. Sbírám povětšinou stylem vyhladit vybranou oblast, následně obcházet mrtvoly.
Ještě že v těch truhlách se dá vcelku napakovat.
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #57 kdy: Říjen 09, 2019, 09:01:48 »

@Lord Owl: jj, ale to bolo už v prvej verzii tohoto MODu. Napríklad v MM8 na mieste kde bola vždy plná truhla, teraz som našiel len jedno jablko, alebo bylinku :) Ale aj tak postupne sa dá slušne napakovať. Čo sa mi hrozne páči je studňa prianí v Eofole (MM7). Za pridanie skillpointov si  berie zlato a nie ako to je v pôvodnej hre kde pridávala jak skillpointy tak aj peniaze.
IP zaznamenána

Lord Owl

  • Host
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #58 kdy: Říjen 28, 2019, 10:08:59 »

Takže při plnění questů jsem taky narazil na bugy. Klíče k DragonTowers nefungují min. u jedné věže, a to ve FreeHeaven (spínač se prostě nerozsvítí, Stromgard to nechce uznat:-(
Dále jsem si všiml, že do knihy se nezapisuje vůbec rozmístění učitelů (rozehráno v prostředí MMVI)
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« Odpověď #59 kdy: Říjen 28, 2019, 13:08:31 »

Takže při plnění questů jsem taky narazil na bugy. Klíče k DragonTowers nefungují min. u jedné věže, a to ve FreeHeaven (spínač se prostě nerozsvítí, Stromgard to nechce uznat:-(

Áno tie kľúče sú už nahlásené autorovi modu. Skús to ešte raz obehnúť a s postavou ktorá má u seba tie kľúče klikaj na kľúčové dierky tých veží. Mne to pomohlo.
IP zaznamenána
Strana: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26