Ano, je to tu zas. Další moje rozehrávka této stařičké hry. Doufám, že už konečně poslední
Tentokrát jsem se rozhodl pro deník a budu doufat, že někoho zaujme, pokud se tak ale nestane, tak si zde alespoň budu ukládat poznámky z mého hraní. Tentokrát jsem se rozhodl zapisovat si údaj o herní době a chtěl jsem si čárkovat i jednotlivé souboje. S tím mám ale od začátku problém, protože často čárku zapomenu udělat a pak vzpomínám a navíc někdy nestihnu dojít do hospody(udělat save). Takže počet soubojů je potřeba brát s rezervou. Ze začátku bych mohl sice díky znalosti z minulých pokusů postupovat rychleji, ale ona hra stejně nedá jen tak něco zadarmo.
U tvorby postav jsem strávil hodinu. Déle už to nudné mačkání Enteru vydržet nešlo
Takže v družině sice nemám žádné supermany, ale mělo by to stačit. To si myslím i proto, že při minulé rozherávce jsem měl podobné staty a hrou jsem celkem dokázal postupovat. V partě jsou všichni dobrého přesvědčení a až na Galadriel mužského pohlaví.
Boromir poloviční ork - inteligence 6, síla 18, osobnost 9, odolnost 18, rychlost 11, přesnost 16, štěstí 6, Hitpointy 15
Aragorn člověk - inteligence 10, síla 15, osobnost 16, odolnost 15, rychlost 11, přesnost 11, štěstí 9, Hitpointy 12
Bilbo gnóm - inteligence 13, síla 16, osobnost 11, odolnost 13, rychlost 10, přesnost 13, štěstí 16, Hitpointy 9
Legolas elf - inteligence 16, síla 14, osobnost 8, odolnost 15, rychlost 15, přesnost 14, štěstí 7, Hitpointy 12
Galadriel člověk - inteligence 8, síla 10, osobnost 18, odolnost 14, rychlost 9, přesnost 13, štěstí 9, Hitpointy 12, Mana 6
Gandalf elf - inteligence 18, síla 7, osobnost 11, odolnost 8, rychlost 17, přesnost 12, štěstí 8, Hitpointy 6. Mana 6
Družina po světě chodí v pořadí ve kterém jsem postavy popsal. Jsou ale situace, kdy jsme obklíčeni a nějaké pořadí družiny je podružná záležitost. Určitě je potřeba doplnit(i když pochybuji, že to bude číst někdo, kdo mm1 nehrál), že je potřeba mapovat. Já se rozhodl pro sešit, kde si píšu i poznámky, které bych rád postupně přenášel sem do deníku. Dost už ale keců a pojďme na věc.
Start hry je v Sorpigalské hospodě. To je jedno z pěti míst, kde je možné hru uložit. Další čtyři místa jsou v dalších městech taktéž v hospodách. Takže je prakticky nezbytné se do hospody ze začátku neustále vracet, abych nabyté zkušenosti ze soubojů uložil. Po tom, co jsem vylezl z hospody a prohlédl si kovárnu a obchod s jídlem, kde jsem si nic nekoupil, protože na začátku nemáte žádné peníze, vyšel jsem za prvním dobrodružstvím. Všichni vyzbrojeni kyjem odvážně vyrazili první zamčené dveře a byli usmrceni Guarsdmany a Orky
Lepší start jsem si opravdu nemohl přát. Napodruhé už to ale vyšlo a já si hned za první souboj připsal krásných 104 zkušeností. Jednotlivé postavy potřebují jiný počet zkušeností, aby se dostaly na druhý level. Rytíři, zloději a kleričce stačí 1500 expů, zatímco Paladin, Lučištník a Čaroděj potřebují nehorázné 2000.
Dál prozkoumávám Sorpigal. Nacházím cvičiště a ještě jednu hospůdku, kde sice není možnost uložení hry, ale dozvídám se, že bych měl navštívit muže v jeskyni na 1,2. 1,2 jsou souřadnice dané lokace. Ve hře je totiž 55(číslem si nejsem úplně jist) map různých lokací. Od venkovních oblastí přes hrady a jeskyně až právě po města. Každá lokace obsahuje 16*16 políček, které udávají souřadnice. Čaroděj má mimo jiné kouzlo location, které vám vypíše na jakých souřadnicích se právě nacházíte.
Při prozkoumávání nějaké oblasti je důležité zkoušet projít zdí, protože díky tomu můžete najít nějaké skryté dveře. V Sorpigalu se za jedněmi skrytými dveřmi skrýval mužíček, který mi nabídl za jeden gem převoz do jednoho z dalších čtyřech měst. Této možnosti jsem zatím nevyužil. Dále jsem ve městě našel osm soch s nápisy.
Na soše polovičního orka lučištníka stálo:
Na památku Coraka... Za jeho expedici ke zmapovaní VARNU a znovuobjevení města Dusk.Na soše trpaslíka paladina za skrýtými dveřmi stálo:
Je mnoho dungeonů mně podobný. Najdi ten správný pár a najdeš klíč. Stařičký věštěc Og ztratil svůj zrak, modly pomůžou ukončit jeho neštěstí.Na soše gnóma trpaslíka stálo:
Jeden ve vodě, jeden na zemi, jeden ve vzduchu, jeden v písku. Kolo štěstí laskavě zaplatí, čím více těchto hrozivých bestií zabijete. Ačkoliv přání se splní, všechny ty bestie znovu ožijí.Na soše šedého minotaura stálo:
Tato bestie se jednou potulovala po Enchanted forrest a nyní tam vládne velké pevnosti.Na soše člověka klerika stálo:
Na památku Galy(nebo snad Gala?)... Za její(jeho) statečný pokus spolupracovat s divochy z vulkanických ostrovů.Na soše člověka rytíře stálo:
Prokázané služby, odhalená tajemství. Bratři společně vedou k odhaleným pokladům. Pět měst musíš procestovat, než úkol rozluštíš.Na soše modrého draka stálo:
Na památku dávných časů... před dny, když se města přesunula do podzemí a draků bylo jen pár daleko od sebe.Na soše elfa čaroděje stálo:
Vyhledej čaroděje Ranlowa v jeho doupěti u Korin Bluffs. Do šesti hradů tě pošle, ale Doom bude docela těžký. Krutost s laskavostí jsou poměřeny, Soudný den pak bude vyhledán.Jasně, ani já z toho nejsem nějak moudrý, ale jsou to první náznaky kam bude příběh směřovat. Budu rád, jestli někdo ze zkušenějších borců hodí třeba odkaz na to co vlastně hráč ví dopředu o příběhu od autora. Nicméně já pokračoval dál v prozkoumávání v Sorpigalu a vybojoval jsem pár dalších bitev. Objevil jsem i vězení, kde je několik možností na souboje, to jsem ale zatím neprozkoumal celé. Také jsem objevil vchod do podzemí a propadliště do podzemí. Tam to ale zatím bylo nad moje síly. Za těch pár peněz co jsem od nestvůr získal jsem pro rytíře koupil malý meč a našel jsem pro něj i malý štít. Zbytek peněz zatím šetřím.
Odehráno: 2 hodiny(počítám do toho i tu hodinu vytváření postav)
Počet uložených soubojů: cca15
Zkušenosti: cca1000
PS: Při prozkoumávání se mi stala taková vtipná věc. Můj zloděj nebyl schopen nic otevřít. Všude vždy vybouchla past. Říkal jsem si, že za to snad musí moct jeho nízká rychlost nebo nevím co. Až po čase jsem si uvědomil, že máčkám ze zvyku číslo 4, protože dřív jsem měl lučíštníka na pozici 3 a zloděje na pozici 4. No, jsem rád, že jsem na to přišel ještě relativně brzy a nezavedl zde diskuzi, proč je můj zloděj lama