Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 22:30:50
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 2 [3] 4 5 ... 7

Autor Téma: MM7 Parta  (Přečteno 14792 krát)

veka

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 144
Re:MM7 Parta
« Odpověď #30 kdy: Březen 14, 2018, 16:25:57 »

Omlouvám se je to trošku mimo téma ale když už vás tu je tolik, chtěl by jsem se zeptat, jestli jste někdo využíval např. v MM7 u mnicha dovednost: Boj beze zbraně. Přijde vám to opravdu tak výhodné, že se vyplatí mu nechat holé ruce?
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:MM7 Parta
« Odpověď #31 kdy: Březen 14, 2018, 16:36:31 »

Yuyana: ten zaraženej někdo jsem byl já. Ano, ukažte si na mě.:-D Prostě to nechápu, proč ty kouzla nebereš. Jasně, útočný kouzla neberu, když je stejně nepoužívám. Ale podle mě ochrany se hodí vždycky, stejně jako cestovní kouzla nebo takový ty supporty jako Kamenná kůže a Štít.
IP zaznamenána

Ivan

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 650
Re:MM7 Parta
« Odpověď #32 kdy: Březen 14, 2018, 16:38:48 »

veka: jak jsem psal předtím, mnich byl jediná postava, za kterou jsem nikdy nehrál. Možná je to podle mě dobrá postava do začátku hry, kdy jsou zbraně dost na nic, ale ke konci hry míváš většinou podtavy vybavené jen artefakty a mnih beze zbraně a beze zbroje by byl dost znevýhodněn. Z toho důvodu jsem ho nikdy nebral a nikdy mě to ani nelákalo.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:MM7 Parta
« Odpověď #33 kdy: Březen 14, 2018, 16:50:45 »

Omlouvám se je to trošku mimo téma ale když už vás tu je tolik, chtěl by jsem se zeptat, jestli jste někdo využíval např. v MM7 u mnicha dovednost: Boj beze zbraně. Přijde vám to opravdu tak výhodné, že se vyplatí mu nechat holé ruce?

Narozdíl od kolegy Ivana (Ukažme si na něj :-) ), jsem měla mnicha několikrát. Ze začátku útočí docela zdatně, je to rychlejší než meče nebo sekery, později se dá beze zbraně kombinovat s holí (to je ovšem pomalý). Taky je tam kouzlo co přidává nějaký zranění k pěstem, ale nejsem si jistá jeho funkčností. K boji beze zbraně jdou sehnat různý bonusy na prstenech a taky je tam artefakt. Artefakt + obyč bonus se sečtou a můžeš získat celkem třeba +22 k beze zbraně i uhejbání. Pokud to ten mnich dostane, je to slušná mlátička. V zásadě mi přijde že udrží krok s rytířem. Chvíli je napřed jeden, chvíli druhej.

Stejně tak beze zbroje a kožená se sčítaj. Mnich má VELMI pěknou třídu zbroje, zvlášť s tou holí v ruce. Občas uhejbá útokům.

Takže mnicha ano, ale je to trošku o štěstí na vybavení na bonusy.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:MM7 Parta
« Odpověď #34 kdy: Březen 14, 2018, 17:06:45 »

Tak já využívám na léčení, tj doplňování životů a hlavně many chrámy. Stačí mít značku majáku někde u chrámu a druhou v dungeonu, případně se k chrámu přemistovat pomocí městské brány. To potom opravdu hodně odsýpá a člověk prochází dungeony na jeden zátah (ono nepřátelé většinou nemají čas zasáhnout hrdiny).

Začátek hry je vždy stejný a člověk používá primárně luky. V pozdější fázi u silnějších oblud už se to liší a záleží, jestli hraje právě za bojovnky, nebo mágy. Za mágy ale nikdy nepoužívám tahový režim a nikdy mě to ani nenapadlo. Ono na venkovních mapách je právě to rychlé kouzlo a na něj nastavit pád hvězd nebo déšť meteoritů nejsnadnější, pak už jen stačí kouzlo létání a nepřátelé nemají žádnou šanci (vůbec hrdiny nezraní, protože prostě nemají jak, ono stačí létat nad nimi a kouzlit ta hromadná kouzla. Ve vnitřních místech už záleží na nepřítelích.

veka: mnich je dobrej v momentě, kdy se naučí boj bezezbraně a hůl na velmistra a úhýbání na velmistra a koženou zbroj na mistra. V tu chvíli je to docela mlátička, která se nedá zastavit. Při takové hže je dobré dát do hole jen 10 bodů a dostat jí na velmistra a do boje bezezbraně dát co nejvíce bodů to jde, protože každý bod ti zvyšuje způsobené zranění.

Pochopitelně je u něj dobré se naučit i dovednost "mistr zbraní" a posilování na mistra, vzdělávání na velmistra. Mnich kupodivu neumí meditaci a ačkoliv ovládá nějaké magie, tak tam to zas tak užitečné není. Může se ale naučit odstraňování pastí na experta (a v případě hry za zlo dokonce na mistra) a tedy může velmi snadno nahradit zloděje (stačí mu dát nějaký předmět, třeba rukavice s výrazným bonusem do odstraňování pastí).

Celkově bych řekl, že se mnich rytíři vcelku slušně vyrovná, ale až později ve hře. Dokud se nenaučíš boj beze zbraně,hůl a úhýbání na velmistra a koženou zbroj na mistra, je to těžší. Lepší je asi začít s koženou zbrojí a holí a až pak se doučit ten boj bezezbraně a uhýbání.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:MM7 Parta
« Odpověď #35 kdy: Březen 14, 2018, 17:08:55 »

Kamenná kůže a Štít? To jsem použil snad všeho všudy jednou :D Základem úspěšné obrany je samozřejmě útok ;) Ona když mě do toho hra nenutí, tak to většinou nechávám být, spíš pak později kouzlím ty hromadné ochrany, ale na počátku hry jsem to snad zkusil opravdu jen u MM7. V těch ochranách se to napříč díly dost liší, od MM6 mi jejich užitečnost přijde celkem diskutabilní. Opět je to hlavně o stylu hraní, navíc můj odpor k magii je dostatečně známý :)

Pokud bych se vrátil k tomu klerikovi, mě shodou okolností včera nebo předevčírem napadla myšlenka, jak jsem si vlastně tohle povolání, resp. tenhle obor magie oblíbil. Vysloveně na klerikovi nelpím, ale v každé hře, kterou rozehrávám, pak většinou hledám povolání s kouzly s analogickým efektem. Když už neberu klerika, tak jsou to různé meziobory, které část jeho povinností berou na sebe (paladin, druid apod.).
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:MM7 Parta
« Odpověď #36 kdy: Březen 14, 2018, 17:13:52 »

Yuyana: ten zaraženej někdo jsem byl já. Ano, ukažte si na mě.:-D Prostě to nechápu, proč ty kouzla nebereš. Jasně, útočný kouzla neberu, když je stejně nepoužívám. Ale podle mě ochrany se hodí vždycky, stejně jako cestovní kouzla nebo takový ty supporty jako Kamenná kůže a Štít.

Neberu, protože to v podstatě nepomáhá. Když vezmu konkrétně elfa v mm8... Dávám do magie jen absolutní minimum, abych měla haste, lítání a bránu. Takže odolnost proti ohni mi dá... 8 odolnosti proti ohni. 8. Mám tři prsteny rovin a plášť. Magii země se kolikrát ani neučim. Proč se zaobírat kouzlem, co mi zvedne zbroj o 5? Můj lučištník chodí skoro celou hru nahej, aby byl co nejrychlejší a nemusela jsem ztrácet cenný body zvedánim schopnosti se zbrojí, dokud nebude vzpamatování na 0.

No a na Regně si hezky koupim luk s vysávánim života. Jelikož má ta postava v týhle fázi vzpamatování 0 a zabije draka za 3 vteřiny max, tak se tim docela slušně vyléčí. Může stát v přímý palbě dokud střílí nic mu neni.

V podstatě první část hry je o "zab je dřív než oni tebe" a druhá část je o tom že jsi neporazitelnej bůh.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:MM7 Parta
« Odpověď #37 kdy: Březen 14, 2018, 17:58:15 »

Jinak rytíř má výhodu v tom, že se může naučit meče na velmistra a nosit jej v levé ruce a sooučasně třeba kopí na velmistra a nosit je v jedné ruce. Pak, pokud si najde tu správnou "výbavu", tj zejména artefakt meče "Dareba", který jej konstatně zrychlí (tj je jakoby na sobě měl neustále zakouzleno kouzlo zrychlení) a pak v druhé ruce třeba Kopí temnoty (které zrychluje útok a současně vysává životy), pak se může bojem regulerně léčit. Meč Dareba a jeho efekt zrychlení pak funguje i současně s blastrem.

Tedy třeba tady jsem střílel na titány a když mě zranili, nasadil jsem kopí temnoty a šel se léčit na draky :)


Toho třeba mnoch zřejmě nedocílí nikdy, ale kouzlo zrychlení na sebe může také dávat (třeba skrz lektvary).
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:MM7 Parta
« Odpověď #38 kdy: Březen 14, 2018, 18:05:40 »

Kamenná kůže a Štít? To jsem použil snad všeho všudy jednou :D Základem úspěšné obrany je samozřejmě útok ;)

Samostatne ich nepoužívam. Omnoho dôležitejšie sú kúzla Požehnanie a Hrdinstvo.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:MM7 Parta
« Odpověď #39 kdy: Březen 14, 2018, 18:08:14 »

Zbraň v levý ruce způsobuje že se blasterům přičítá armsmaster, což by neměl. Osobně preferuju fér kulomet pomocí luků :-p. Dává to větší damage a ještě se tim vyléčíš automaticky. Taky můžeš použít výbušný luky.

Zbraně se zrychlenim se normálně sčítaj s hastem z magie, na tom je ostatně postavenej můj lučištník.

Edit: Což mimochodem znamená že i mnich dokáže takhle bugovat blastery, stačí mu vrazit do druhý ruky dýku. Nemá granda, takže to bude asi pomalejší, ale s hastem to půjde.
« Poslední změna: Březen 14, 2018, 19:21:47 od Yuyana »
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:MM7 Parta
« Odpověď #40 kdy: Březen 14, 2018, 18:12:53 »

Omlouvám se je to trošku mimo téma ale když už vás tu je tolik, chtěl by jsem se zeptat, jestli jste někdo využíval např. v MM7 u mnicha dovednost: Boj beze zbraně. Přijde vám to opravdu tak výhodné, že se vyplatí mu nechat holé ruce?

Boj bez zbrane funguje, akurát ho treba kombinovať s dovednosťou uhýbanie.
IP zaznamenána

veka

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 144
Re:MM7 Parta
« Odpověď #41 kdy: Březen 14, 2018, 21:22:23 »

Mohl by jsem prosím, poprosit, jestli by mi někdo z vás nevyfotil a neposlal obrazovku se staty a rozdělenými dovednostními body? Jde čistě jen o zvědavost.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:MM7 Parta
« Odpověď #42 kdy: Březen 14, 2018, 21:31:35 »

Dovednostními body pro co konkrétně?
IP zaznamenána

tono

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 826
Re:MM7 Parta
« Odpověď #43 kdy: Březen 14, 2018, 21:42:22 »

To myslíš pri výbere družiny ?
IP zaznamenána

veka

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 144
Re:MM7 Parta
« Odpověď #44 kdy: Březen 14, 2018, 21:52:35 »

Omlouvám se, špatně jsem to napsal, myslel jsem staty  a dovesnostní body ( foto obrazovky jako třeba posílala Yuyana při ukázce plastik postav)některé z postav, třeba po ukončení dějové linky. Jen mě zajímá jak máte rozdělené body pro inspiraci.
IP zaznamenána
Strana: 1 2 [3] 4 5 ... 7