Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 12:29:51
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25

Autor Téma: Icewind Dale  (Přečteno 24298 krát)

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #270 kdy: Srpen 13, 2020, 23:56:08 »

Naprostá pravda, mám to podobně. A ten limit jsem si nechala odstranit.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Icewind Dale
« Odpověď #271 kdy: Srpen 14, 2020, 07:14:04 »

Bojovník, paladin, hraničář, druid a zloděj se dá sehnat řekněme relativně brzy, tedy nezbývá než hrát buď za mága, nebo kněze, nebo za jejich kombinaci v multipovolání.

Klerika seženeš taky velmi brzo, zrovna při obhlídce Nashkelu.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #272 kdy: Srpen 14, 2020, 10:18:34 »

No Branwen v té lokaci vedle, ale tam já třeba vůbec nešel a hra mě tam ani neposílala.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #273 kdy: Srpen 14, 2020, 11:14:47 »

Obávám se že to je takovej problém tý hry, je to roztahaný, všude lokace 90% jenom tráva a nic zajímavýho, však ty lokace nemaj ani ména.

A společníci jsou skutečně k vzteku. mám místo na jednoho a i to mám tiky zrušit.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #274 kdy: Srpen 14, 2020, 12:04:10 »

No tadle je pojmenovaná, ale stejně tam člověk nemá důvod chodit a jde nejprve do dolů a s trochou smůly prošel i všechno možný okolo, než sem došel. Když o ní nevěděl. Ale to platí o všech těch společnících, co jsou to v těch lokacích mimo hlavní úkol, nebo úplně mimo úkol.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #275 kdy: Srpen 14, 2020, 15:57:05 »

Musim říct že promejšlim že bych pokračovala dvojkou s exportem některejch postav, ale nejsem si jistá že všech a uvažuju o změnách. Parta teď se dvěma archerama funguje hezky, i když je komický že jeden má 60% killů a druhej jen 20%, protože chudák mym stylem hraní furt omylem končí v melee. Je na nižší příčce v partě, stojí blízko tanků. Tanci nedělaj damage. Sorcerer spinká. On vždycky 90% hry prospí. Jeho účel je zachraňovat situace a vypadat esteticky.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #276 kdy: Srpen 14, 2020, 16:58:07 »

Jen tak mě napadlo, jak vedle těch společníků z BG vypadá takovej Dak'kon. Se statama 18/18/18/13/13/13. Tam nikdo nepřemejšlel nad tim jestli to vypadá dostatečně náhodně, je to prostě efektivní bojovník. S docela slušnym arzenálem kouzel. A dokonce ani neni otravnej.

Nebo Morte a jeho 16/18/18/13/9/6. furt má slušný bojovnický staty, i když u něj to vylepšení trvá o něco dýl. Navíc má absurdní odolnosti.

Nordom, opět, 16/20/19/18/8/8 po vylepšení. Ten ovšem JE otravnej.

Ignus, 13/16/20/19/8/3. Pravda, nemůže nosit žádný vybavení, ale to neni velký mínus. Střílí oheň a vypadá stylově.

No nic, to mě jen tak napadlo, když jsem koukala na ty společníky.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #277 kdy: Srpen 14, 2020, 19:22:07 »

Tak jsem začal procházet ty mapy okolo a nakonec to nevydržel a zvedl rychlost hry o 50%, protože v té originální rychlosti se ty postavy fakt hemží jak šneci a při procházení těchto map je to neskutečně zdlouhavé. Stejně něchápu, proč to nastavení nedají do nastavení, když to tak dělali všichni i v originálu.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #278 kdy: Srpen 14, 2020, 19:33:04 »

Já mám nakopírovaný gepardí botky. Hemžíme se velmi rychle.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #279 kdy: Srpen 14, 2020, 20:03:52 »

No ale ty zrchlují postavy při chůzi, změna fps z 30 na 45 zrychlí hru jako celek, tedy i během bojů, nebo pohybu postavy s botama rychlosti (nebo taky třeba mnicha a kensaie, kteří se obecně ve hře asi pohybují rychleji). ale rychlejší jsou i třeba nepřátelé a podobně, tedy to není žádná herní výhoda, jen se to tak nevleče.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #280 kdy: Srpen 14, 2020, 20:21:57 »

Mě by rychlejší boj asi vadil, mám zažitou nějakou rychlost útoku a kouzlení. Navíc ani nevim že to jde zrychlit jinak.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #281 kdy: Srpen 14, 2020, 20:50:27 »

Toš to mě né, s těma skupinkama otravných oblud je to sranda, u silnějších to stejně pauzuju.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Icewind Dale
« Odpověď #282 kdy: Srpen 14, 2020, 22:39:47 »

Tak rekord znovu pokořen. NIKDO mi nebude řikat že bojovník/klerik/mág je špatná postava protože se mu špatně nahazujou staty.

Mimochodem nejdu to znovu hrát, jen poslouchám nějakou hudbu a klikám si, možná na příště.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #283 kdy: Srpen 15, 2020, 14:34:11 »

Tak nabral jsem do party čarodějku a kleričku, ale ty měly 8000exp, zatímco všichni ostatní už byli nad 10000, hrdina byl již na 14000. Tedy tam ty zkušenosti co společníci mají, zas tak výhodné nebyli, opravdu by mě zajímalo, čím se to řídí.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Icewind Dale
« Odpověď #284 kdy: Srpen 15, 2020, 16:17:03 »

Tak už vím, zkušenosti společníků se řídí podle dosažitelné úrovně hrdiny a to dramaticky skokově.

Pokud bych třeba Safanu vzal do party s hrdinou level 4, 15 999exp, měla by 8000 zkušeností

Když jsem jí vzal s hrdinou level 4, 16 000exp (tedy hrdina již dosáhl možnosti se povýšit na level 5, jen to ještě neudělal), měla 16000 zkušeností.

Logicky z toho vyplývá, že společníky je ideální nabírat do party těsně po té, co hrdina dosáhne nové úrovně a naopak je nebrat, když se blíží k další. Protože ono v takové případě ten deficit zkušeností již nedoženou (tedy pokud hrdinové nenarazí na zkušenostní limit).

Lze tak i záskávat lepší - pokročilejší verze společníků Třeba Imonen bude horší zlodějka, když jsem Safanu nabral s 16000exp, než kdybych jí nabral s 15999, to by byla lepší zlodějka Imonen, která má nějakých 14tisíc exp.
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 25