Tak u runových knězů se mi zdá, že bylo dobré rozvíjet magii ohně, země a světla. U mága pak rozvíjet základní magii a pak případné další magie, co umí (ujde i magie vzduchu). Také je dobré je naučit magické ostření, nebo jak se ta dovednost jmenuje, protože ta zvyšuje šanci na kritický zásah kouzlem. Pochopitelně je pak dobré používat předměty, které s magickým ostřením souvisí. (tedy ty magické "zbraně").
V magii určitě v magii země regeneraci, v magii světla brnění a pak možná oživění a další podpůrná kouzla, v ohni zejména ohnivý šíp a ohnivý příval (nebo tak nějak, ty názvy si nepamatuji, ale zasahuje více postav současně). Pak využívat podpůrná kouzla a to včas. Pokud víš, že te nco určitě zasáhne, zakouzlit nejlepším mágem v magii světla brnění, pokud víš, že to nebude stačit, je tam ještě kouzlo nějakého pláště, který ti i zvýší šanci uhnout útoku. Pokud jsi zraněný, používat regeneraci, případně léčivá kouzla v magii světla. Pokud tě nepřítel dostal do negativného magického stavu, zrušit to pomocí kouzla v základní magii a podobně.
Už si přesně nepamatuji, co dalšího jsem rozvíjel. Ale ta skupinka je ve většině situací asi nejsilnější možná, jaká může být. Ne ale všude. Některé obludy mohou být imuní proti magii, některé vrací údery, pokud je zasáhneš (mají na sobě kouzlo odrážení bolesti), takže pokud je zasáhneš hromadným kouzlem všechny, 100% to tvojí postavu, která to zakouzlila zabije. A mágové toho moc nevydrží. Tedy na některých místech to jde ztuha, ale moc jich není a dá se to zvládnout.