Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Červenec 11, 2020, 09:44:08
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: [1] 2 3 ... 10
 1 
 kdy: Červenec 10, 2020, 22:01:08  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Yuyana
Elemire, já už se na tu stránku nemůžu vrátit, mám jen jeden plat.

 2 
 kdy: Červenec 10, 2020, 20:42:38  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Elemir
No, pochlub se :D

Pokud jde o mechaniku, používáme v práci externí DVD-RW od Asusu a je vcelku dobrá.

 3 
 kdy: Červenec 10, 2020, 18:24:01  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Yuyana
Potřebovala jsem koupit toner do tiskárny, pak si řikám, když už to objednávám, co kdybych se podívala co je ještě v nabídce, už dlouho uvažuju o monitoru a mechanice... a bohužel jsem skončila u notebooků. Teď akutně potřebuju studenou sprchu. Bože, něco tak krásnýho, elegantního a výkonnýho... se zlacenym proužečkem, myslim že jsem přišla na to jaká je moje sexuální orientace. Možná se při příští vejplatě seknou o dvě nuly, hodně by to pomohlo.

 4 
 kdy: Červenec 08, 2020, 16:07:36  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Elemir
Nechtěné PVP

30.6. do hry přibyla další část pekelné kampaně, což si ale nechám na příští příspěvek, protože dneska bych chtěl psán o něčem jiném.

Jak už to tak bývá, cesty osudu jsou nevyzpytatelné a v rámci jednoho extra týdenního úkolu jsem měl čekat na BHE v Icewind Dale. Zadání úkolu je dost matoucí a pokaždé si jím nejsem jistý, takže jsem si odkroutil HE v Icewind Pass a ... a neměl jsem splněno. V domnění, že to byla BHE, tak jsem podle zadání úkolu zaběhl ještě do Dwarven Valley a čekal a čekal.

Místní BHE jaksi vymizely a místo nich jsem ve dvouhodinovém úseku stihl 2x BHE v podobě Domination na PVP úseku mapy. Docela mě to zmátlo, ale PVP už v Neverwinteru moc neběží, tak jsem si řekl, že bych mohl zkusit štětsí, oběhat všechny 3 oltáře a bez koknurence to přeci musím vyhrát :) Nj, snaha byla, ale jakmile jsem zahlídl první rudou šmouhu, tak začala honěná okolo oltáře, kdy jsem se domníval, že se udržím z dohledu, ale neudržel ... vlastně jsem ani neměl šanci :D Se svou warložkou jsem se odporoučel k zemi a brzy jsem zjistil, že oni jsou dva na jednoho. Nicméně jsem to nevzdal a vydržel jsem až do bídného konce.

Porážka to byla potupná a tak není divu, že mi to při dalším spuštěném Domination vrtalo hlavou a tak jsem si řekl, že to prostě zkusím ještě jednou. Heh, tentokrát jsme byli v týmu 3 a nepřítel nejprve jeden, posléze dva :) Měl jsem štěstí, že můj oltář si vyhlídl někdo (možná) slabší, ale to jsem v tu chvíli netušil. Neměl jsem v úmyslu bojovat, ale on si začal :D Docela efektně jsem ho poslal k zemi, ale moc se mi nechtělo věřit, že to nebylo štěstí, tak jsem se schoval za strom poblíž oltáře. Holt jsem si počkal a jakmile se onen hráč objevil znovu, tak jsem se nijak nerozpakoval vystřelit mu fireball do zad :D Než se stačil vzpamatovat, tak ležel na zemi.

Domination jsme vyhráli, ale přišlo mi to docela vtipné, protože když jsem si prohlížel statistiky dalších hráčů, včetně druhého hráče opozitního týmu, tak jsem tu byl spíš do počtu a ještě jsem měl štěstí. Jako zkušenost je to zajímavé, zase mě docela potěšilo, že ta moje warložka není až takové ořezávátko. Není to ovšem část hry, která by mě nějak lákala, přijde mi to docela nefér, protože skill hráče tu hraje menší roli než dovednosti jeho postavy, takže když se spáruje slabší postava se silnější, tak je výsledek předem jasný. Nemyslím si, že ten hráč, co mě napadl podruhé, byl na stejné úrovni statistik a popravdě to ani zkoumat nebudu. Nicméně jsem si alespoň vyzkoušel i tuhle část hry :)

 5 
 kdy: Červenec 08, 2020, 07:10:49  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Elemir
Je fakt, že když jsem se o TLOU 2 poprvé dozvěděl, tak první informace byly o sexuální orientaci protagonistů :) Přitom ani z těch ukázek mi nepřišlo, že by to bylo něco extrémnějšího, než je třeba dneska zvykem v seriálech na Netflixu (soudím tedy jenom z těch ukázek, co byly ve videích).

Z těch videí o příběhu atd. (dokoukal jsem ještě povídání kluků na Zingu), jsem si celkem dobře udělal představu, proč to recenzenti hodnotí jako 10/10. Argumentované je to dobře, takže já s tím problém nemám (jestli 9/10 nebo 10/10 je už jedno). Osobně bych asi do hodnocení zahrnul více aspektů, ale zase pro mě bylo zajímavé sledovat, co u takových her potlačit, protože to nemá význam a co naopak vyzdvihnout. No a pokud byl pro někoho hlavní příběh a opravdu ho to nadchnulo, tak je těch 10/10 uvěřitelných. Navíc dost recenzí se věnovalo i dalším částem hry, takže celkový obrázek o samotné hratelnosti si taky udělat šlo.

Ta čísílka mě obvykle nechávala chladným u všech možných titulů, ostatně sám mám desítkové tituly ve vlastním žebříčku a to navzdory většinovému názoru k daným hrám :D Ono nikdy neplatilo, že desítková hra z pohledu recenzentů se musí líbit všem. Navíc minimálně u nás to hodnotili lidé, kteří mají k tomuto žánru kladný vztah, dostat to do rukou recenzent FPS, tak to asi taky vypadá jinak :D Podstatné je si přečíst ty recenze samotné, což dneska dost lidí nedělá. Podle mě by ta hra měla lidi dělit jen na dva tábory z pohledu příběhu, takže stejně by to oscilovalo někde okolo 7-8/10 - což jsem si z toho tak nějak odnesl.

 6 
 kdy: Červenec 06, 2020, 16:21:32  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od BohemianBard
U TLOU2 jsem vypozoroval opětovný výskyt jevu, kdy "prostý lid" nevěří "zkorumpovaným elitám", zde recenzentům, kteří dávali maximální ohodnocení, to přece musí být politická objednánka, no ne? (sarkasmus) :)
Také mě pobavily přehnané reakce ohledně orientace protagonistky, ale uznávám, že ne každému se musí dané téma/scény líbit, mě to osobně nevadí, pro mě je to film/příběh o nějaké postavě, jejíž příběh sleduji.

 7 
 kdy: Červenec 06, 2020, 08:40:36  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Elemir
Jako jo, v principu to není nic, co by se v hrách nedělo, navíc je to pořád jen hra, ale v tomhle případě jsem už z těch ukázek a povídání vycítil, že tohle je opravdu něco, čeho bych se účastnit nechtěl. Vadí mi jak to prezentované násilí, tak i to spojení s charaktery, které mi taky nesednou. Je to docela zvláštní mix, který z toho dělá něco jiného, než je třeba Hatred, která staví čistě jen na bezúčelném násilí - a proto je to taky taková hovadina. U TLOU 2 bych třeba rozhodně neřekl, že se jedná o odpad. Kdybych se přenesl přes svůj odpor a rozehrál jí (ještěže nevlastním PS4 :)), tak si dokážu představit, že bych TLOU 2 hodnotil jako nadprůměrnou hru.

Celá ta kauza je pro mě zajímavá hlavně v tom, že tohle je formát her, který jde mimo mě, protože je to z mého pohledu podobné sledování filmů/seriálů, včetně toho komunitního ruchu kolem, a zároveň je to hodně velká sázka do loterie - pokud chci vědět, jestli se mi hra bude líbit, tak musím vidět mnohem více, než by stačilo u cRPG, ale díky tomu zároveň přijdu o důvod tu hru hrát, protože už budu vědět pointu. Na komunitě je pak zajímavé, do jakého detailu to až probírají, co by od pokračování čekali atd. To je něco, co jde mimo mě právě stejně jako u těch filmů/seriálů. Třeba rozruch kolem poslední série Hry o trůny mi přišel v tomto ohledu hodně podobný.

 8 
 kdy: Červenec 06, 2020, 07:21:26  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od tono
tono: Není násilí jako násilí ;) Je to jak s tím CoD MW 2, v Doomovi mariňák zabíjí démony, v TLOU 2 mladá a zdánlivě křehká holka bez mrknutí oka podřezává lidi. Mezi tím je docela rozdíl.

Ja v tom až tak veľký rozdiel nevidím. Je pravda že Hell knighta som ešte naživo nevidel (aj keď niektorí na uliciach sa na nich občas nápadne podobajú :D ), ale zombíkov alebo apokalipsu som taktiež v reáli nezažil. A samozrejme v Doomovi sa zabíjajú aj ludia. Teda ak prerezávanie tiel motorovou pílou, alebo vytrhávanie ich vnútorností sa stále považuje za zabíjanie. Dokonca v poslednom diely sa z toho stala akási rutina, niečo ako skákanie cez prekážky. Chceš pridať životy tak niekoho zastrel a zmasakruj. Chceš pridať muníciu, tak stačí na niekoho použiť motorovku.

 9 
 kdy: Červenec 05, 2020, 23:38:25  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Yuyana
Tak nějak, asi nikdo z nás nečeká od hry že hlavní postava bude místo boje rozdávat háčkovaný bačkůrky, ale neni násilí jako násilí.

 10 
 kdy: Červenec 05, 2020, 23:08:05  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Elemir
tono: Není násilí jako násilí ;) Je to jak s tím CoD MW 2, v Doomovi mariňák zabíjí démony, v TLOU 2 mladá a zdánlivě křehká holka bez mrknutí oka podřezává lidi. Mezi tím je docela rozdíl. Nejdu o tu kvantitu, ale o tu formu. Z mého pohledu je tu dost velký rozdíl i při porovnání mezi hrou a třeba filmovým hororem s lidskými charaktery, protože ta hra je interaktivní, sám jsi integrální součástí děje a to z toho už dělá úplně jiný zážitek.

Yuyu: romance ve filmech mě taky nebere, obzvláště když vzpomenu na všechna ta akční béčka 80. a 90. let, kde to prostě nesmělo chybět :)

Strana: [1] 2 3 ... 10