Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 20, 2019, 12:10:51
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: [1] 2 3 ... 10
 1 
 kdy: Březen 19, 2019, 22:22:40  
Založil Yuyana - Poslední příspěvek od Elemir
Veřejný schránky pro obrázky jsou problém. Není nic horšího, než když projíždíš 2 roky starou diskusi a namísto obrázků jsou odkazy na smazaný obsah :(

Detail nohou je holt pro některé vývojáře ztrátová animace. Podobně legračně někdy působí, když tvoje postava narozdíl od okolních předmětů nevrhá žádný stín. Jinak ty screenshoty z Thiefa jsou pěkné, tohle je styl grafiky, který se mi vždycky líbil - co je mi platná rádoby fotorealistická grafika Zaklínače 3, když je to pak barevné jak ...

 2 
 kdy: Březen 19, 2019, 19:21:24  
Založil Yuyana - Poslední příspěvek od Yuyana
Ok, ok, byla jsem hodně zuřivá, už jsem v klidu. Jedničku jsem ochotná vzít na milost, dvojka v mym vesmíru přestala existovat. S jedinou výjimkou v podobě tohodle videa http://icpe.tumblr.com/post/174844942529/screwtheprinceimtakingthehorse-oh-you-know#notes

Teleportovávání kolem lidí je moc velká zábava na to, abych komplet smazala instalačku z disku. Nevylučuju, že hra bude v budoucnu obnovena. Moje kočka si myslí, že jsem zbytečně sentimentální, ale co už.

Zdá se, že hodně fanoušků je přátelskejch k oběma pánům a dokonce dělaj zajímavý obrázky... :-D. Echm. Vim, že crossovery jsou hřích.

 3 
 kdy: Březen 19, 2019, 19:07:16  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Elemir
Reputaci v kampaních mi včera zachránily týdenní úkoly, které jsou opravdu štědré, ale bez ohledu na to, na klíčovější části Storm's King dosáhnu stejnak až za několik dní. Naproti tomu Icewind Dale se blíží zdárně ke konci, ale pak mě čekají ještě boony. Dneska jsem si navíc všiml, že každá z kampaní (vyjma Elemental Evil) generuje speciální tokeny, které lze předat další postavě na vašem účtu a tahle postava pak bude mít jednotlivé úrovně příslušných kampaní levnější. Samotný token je ovšem trošku nákladnější, což bude znát hlavně při nákupu tokenů pro více kampaní najednou (50k diamantů a kampaňové suroviny za token). Je to jistá výhoda, ale pořád vás to nezbavuje povinnosti, že ty kampaně musíte s nějakou postavou komplet projít. Minimálně jednou si to tedy střihnete hezky celé a se vší parádou.

Dnešek mě pro změnu vyburcoval k jiné akci. Po kompletaci epic výbavy jsem se rozhodl, že je na čase zkusit některý z artefaktů vytáhnout do legendary úrovně a volba padla na přívěšek Bathometa. Měl jsem kliku a vyšlo mi to hned na první pokus :) Naštěstí Preservation ward nejsou drahé ani v platbě za Zeny, takže jsem byl připraven na lehké plýtvání. Ostatně mám toho odehráno již dost, a pokud jde o očarovávání předmětů, tak tady už prostě musíte s investicí reálných peněz počítat. Řešit to skrze diamaty taky jde, ale musíte mít dost nafarmeno, protože investice do ingrediencí jdou do miliónů diamantů. Nicméně přes Zeny jsem chtěl řešit jen pomocné kameny, zbytek z vlastních zásob nebo skrze aukci.

Krom jednoho z hlavních artefaktů jsem si zvýšil i několik Radiant run do úrovně 9 (epic), takže jsem získal znatelné bonusy do statistik, tady konkrétně Power (runy jsem nastrkal do offense slotů). Bylo to na ingredience náročné a stálo mě to pár desítek Preservation ward, protože pravděpodobnost úspěšného upgrade klesá až k 10%. Potvrdilo se mi u toho, že nákup hotových run na příslušném levelu skrze aukce vyjde v přepočtu na diamanty kolikrát levněji :D Jenomže já nechtěl čekat, chtělo by to opravdu mít už hezkých pár miliónů diamantů.

Nejhorší byly v tomto ohledu shardy s očarováním. Jedná se o speciální úlomky, které se pak slučují v jeden kus, čímž se jim navrátí původní bonusy. Problém je ovšem v tom, že shardů daného druhu musíte mít 10 kousků a úspěšnost jejich sloučení je 1%. Shardy jsem koupil celkem zalevno na aukci, dopředu jsem věděl, co chci, takže to nebyl problém. Z Feytached shardů se mi kupodivu povedlo hned na první pokus složit Lesser Feytached Enchantment (vhodné pro zbraň), ale na elfí shardy mi padlo pár desítek Preservation ward a bez úspěchu, tak jsem to vzdal (bylo by to vhodné očarování pro zbroj). Možná to spíš časem koupím už zkompletované - opravdu se to vyplatí více, než pokoušet náhodu.

Lesser Enchantment je totiž to nejnižší a podobně jako u run, i tahle očarování lze dále upgradovat, ale pravděpodobnost úspěchu zůstává na 1%. Těch stupňů je ještě 6 a stojí to celkově dost ingrediencí. Každopádně jsem docela spokojený. Item Level mi poskočil lehce přes 8500 a v boji jsou vyšší statistiky znát. Po dlouhé době jsem se tedy posunul zas o kousek dále. Přehánět to ale taky nechci, proto jsem se rozhodl jen pro nákup Preservation ward. Teď si zase počkám, než nasbírám haldy diamantů a pak pokročím o kousek dále.

I když ono tohle bude v mod 16 docela všelijaké. Jednak se na ta vylepšení nebude brát tolik zřetel a pak lepší očarování půjde celkem zalevno směnit skrze speciálního obchodníka, takže odpadne velká část původní rutiny v očarování. Možná už to nemá smysl řešit a bude lepší si počkat na nasazení mod 16 na live server.

 4 
 kdy: Březen 18, 2019, 20:44:14  
Založil tono - Poslední příspěvek od Ivan
Chm chm chm, tak efekty se nesčítají..

 5 
 kdy: Březen 18, 2019, 20:36:57  
Založil tono - Poslední příspěvek od tono
Pred pár rokmi som sem dal otázku či sa oplatí mať v partii dvoch učencov.
Včera som mal čas a tak som počítal či sa dá v hre dostať nad 40 level a keď som pripočítal 20%, vyšlo že bez problémov. Lenže to sa mi nikdy nepodarilo a tak som začal testovať priamo v hre.
Pokusne som vždy zabíjal 2 spektry čo strážia vchod do prekliatych ruín.
Tie čísla je rozdiel v skúsenosti pred bojom a po ňom u prvej postavy.

Bez NPC
+74 skúseností

Len NPC Edwin
+88 skúseností

Len NPC Haji
+88 skúseností

NPC Edwin + NPC Haji
+88 skúseností

Takže mi vychádza, že je zbytočné mať u seba naraz dvoch učencov.



 6 
 kdy: Březen 17, 2019, 10:53:03  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Elemir
Nj, chce to opravdu zase pár týdnů hraní, aby si člověk připomněl, co mu naopak na NWO nesedí a proč jsem to předtím vzdal ...

Jak už jsem dříve poznamenal, dnes je to už trochu jiné, protože od běžné rutiny můžete utéci, resp. můžete tu rutinu rozmělnit mezi více kampaní a klidně v nich ani nemusíte postupovat plynule. Sice se vám tím plnění kampaňového stromu zpomalí, ale na tom už tolik nesejde. Dříve jste měli k dispozici jen pár kampaní a řadu omezení, která vám jednak délku dohrání kampaně záměrně prodlužovala a pak samotné kampaně byly (a stále jsou, protože pořád fungují) dosti zdlouhavé samy o sobě. V tomhle ohledu jasně vede Tyranny of Dragons.

Určitě se budu opakovat, ale paradoxem je fakt, že třeba vzhledem k odměnám z Tyranny of Dragons je ten čas dnes absolutně neúměrný. Přitom si vemte, kolik obsahu už dneska ve hře je, a teď se vžijte do role čerstvého level 70. Pokud chcete tohle všechno projít od píky, tak je to šílenost, protože několik měsíců strávíte v obsahu, který je z pohledu novějších kampaní již zastaralý. A tady právě Cryptic přichází na pomoc s novými sety, které vám zrychlí cestu do nového obsahu.

Jenomže vy máte stále důvod do těch starých kampaní lézt a tím důvodem jsou boony, tedy perma bonusy pro postavu. Vy si to tedy projít musíte ať chcete nebo ne. A nic na tom nezmění ani modul 16, protože kvůli němu musíte mít beztak dostatek boonů, aby se vám proměnily ve volné body pro nový strom boonů (anebo si pak ty kampaně projdete v rámci mod 16). Eh, málem bych zapomněl zmínit, že druhým důvodem pro absolvování starých kampaní jsou speciální klíče pro bonusové truhly v Epických dungeonech.

Na jednu stranu je to férové, proč by to měl mít někdo jednodušší, když si tím museli projít všichni? Stejně tak to pochopím z důvodu délky hraní, kdy ta nadměrná rutina je záměr. Dříve jste prostě měli denní úkoly oběhané za chvilku a zbytek času jste mohli v pohodě věnovat sbírání různých předmětů pro postup v kampaních. Bez toho byste neměli skoro co dělat. Dneska už si musíte vybrat 2-3 kampaně a soustředit se jen na ně (a to říkám z pohledu hráče, který ve hře tráví celkem dost času - ostatně musím už ty letité kampaně dojet ;)).

Osobně bych byl pro, aby speciální měny a předměty pro staré kampaně byly dnes sehnatelnější mnohem snáze. Podobně jako se dá snadněji dostat k Relic setu. Pořád to není zadarmo, ale je to snesitelné. A tady bych teď navázal na první bod tohoto příspěvku.

Začnu vlastně odjinud. Z těch původních velkých kampaní je z dnešního pohledu nejsnadnější Icewind Dale. Je to sice level 73 kampaň, ale když máte vše potřebné, tak se plní poměrně plynule a rychle. Dread Ring byl naproti tomu v původní podobě tužší. V podstatě to byla vaše první level 70+ kampaň (konkrétně 72) a dost záleželo, jaké vybavení jste si do ní přinesli třeba ze Sharandaru (level 64 kampaň). Mimochodem, druhá level 70+ kampaň byla Tyranny of Dragons.

Výbavu naštěstí zachránila Underdark kampaň, která přinesla drowí set a ten se dal v kombinaci s Demonic Encounters v Dread Ring za pár týdnů zkompletovat (původně byl na potřebnou Demonic Ichor týdenní limit). Bez drowího setu jste byli odkázáni na Icewind Dale a pomalé farmení Black Ice, za který jste si pak po několika týdnech až měsících mohli opatřit Black Ice set ;) Kdo měl za sebou gildu, tak se mohl podstatně snadněji dostal k aliančnímu setu, který vůbec nebyl špatný, byť je jen v rare kvalitě (šlo tedy o estetiky).

No, abych byl upřímný, vlastně nejde jen o estetiku, ale i o určitou prestiž. Pokud dneska vidíte někoho v Primal zbroji nebo iniciačním setu z Ravenloftu, tak k němu nemáte takový respekt jako k někomu, kdo se kolem vás prožene v jednom ze starých setů, protože víte, jak složité bylo takové sety získat a tudíž víte, že tenhle hráč už má dost odehráno. Ony ty statistiky zbrojí nejsou všechno, NWO je i dost o taktické šikovnosti, takže když umíte z té postavy vyždímat maximum, pak si můžete dovolit mít i slabší gear.

Ale teď opravdu k tomu prvnímu bodu. Včera jsem se dostal do poloviny kampaně Storm King's Thunder a musel jsem se upřímně zasmát :) Už jsem naznačoval, že Storm King's Thunder je jakási lehčí varianta Icewind Dale, anebo lépe řečeno taková přístupnější varianta Icewind Dale. Původně byla totiž Icewind Dale tužší hlavně kvůli horší výbavě, kterou jste museli shánět dlouhé týdny. S průměrnou výbavou už je to dnes rutina jako jiná.

Storm King's Thunder má celkem 4 lokace pro plnění úkolů (Icewind Dale v podstatě jen 2) a začínáte v lokaci pro level 72. Potvory vás sice mohou překvapit Everfrost útokem, ale to není zas tak velká komplikace (v mod 16 to ovšem asi komplikace bude). Po nějaké době se dostanete na sever do Sea of Moving Ice, což je už lokace level 73, ale mezitím si v poklidu můžete odemknout Lonelywood, který je opět level 72. Klidně se tedy můžete prohánět jen po těchto dvou lehčích oblastech. Zhruba v polovině kampaně (cca 14 dní denních úkolů) si budete moci odemknout oblast Rune Cold.

V Rune Cold dojde k završení nosného příběhu kampaně, kdy se dostanete na dosah Winter Ring (Prstenu zimy), ale akce na jeho získání selže a budete odkázání na Epický dungeon (Fangbreaker Island) ... to je v podstatě klasika všech kampaní a dává to smysl právě těm Epickým dungeonům (to jsou ty tzv. end game obsahy). Nj, jenomže Cold Rune skýtá hned dvě překvapení. Jednak je to kupodivu level 72 oblast, což bych vzhledem k náročnosti, s jakou se k němu musíte prokousat, nečekal, a pak Fangbreaker Island je pro postavy s Item Level 11000!

A tady už nevíte, jestli se smát nebo brečet :D Fangbreaker Island není v tuhle dobu přístupný ještě z jednoho důvodu a tím je nedostatečný pokrok v kampani (na jeho odemčení musíte pokračovat v plnění kampaňového stromu, tedy věnovat tomu další týdny hraní). Jenomže po jeho odemčení co? IL 11k je nepředstavitelné číslo. Vemte si, že s Relic setem a artefaktovými zbraněmi jsem lehce přes 8k, s aktivním companionem lehce přes 9,5k. A to mám výbavu, která odpovídá Storm King's Thunder kampani.

Najednou tu mám prostě obsah, který je pro mě za současné situace z říše snů a s tím přichází i jistá demotivace. Proboha, vždyť Storm King's Thunder kampaň je skoro 3 roky stará záležitost. Je možné, že to bylo v průběhu času různě balancováno vzhledem k majoritě hráčů, tedy těch hodně aktivních hráčů, ale tohle prostě značně znevýhodňuje ostatní a hlavně to nedává v pojetí té kampaně vůbec smysl. Přitom Epické dungeony z Icewind Dale s pomocí companiona plnit mohu. Musel bych teď svou výstroj osadit různým vyšším očarováním a ani tak si nejsem jistý, zda-li bych na hranici 11k dosáhl.

Přesně tohle mě vadilo už předtím - ta honba za lepším gearem mě otrávila natolik, že jsem to během plnění Icewind Dale kampaně vzdal. Rozhodně nechci nic zadarmo, ale i když se snažíte poctivě plnit vše, tak vám ostatní stále utíkají. Navíc to vylepšení zbrojí je paradoxně vázáno na podmínky, které když už splníte, tak je ten set vlastně zastaralý (je to neodpovídající odměna). Tohle by přece mělo být naopak, vy byste měli nejprve mít možnost získat lepší výbavu, abyste mohli podstoupit větší výzvu.

Ale to ještě není k Storm King's Thunder kampani vše. Jak jsem se dostal dále, tak jsem konečně pochopil, jak se to má s kampaňovým obchodem. Těch možností, jak získat slevu, je více. Každá úroveň kampaňového stromu obsahuje položku, která po odemčení cenu v obchodu srazí, ale háček je v tom, že každá z těch položek má celkem 3 úrovně k odemčení, což stojí nemálo surovin. Rozhodně to tedy není sleva zadarmo :D Přitom k možnosti nákupu Relic setu se dostanete až po více jak 3 týdnech hraní (potřebný bod vyžaduje dost reputace v Desetiměstí). Normálně byste se tak k Relic setu dostali skoro až na konci kampaně - sice taky za levno, ale do té doby byste tu běhali leda tak v drowí zbroji :) Jen dodám, že vylepšení Relic setu je odvislé od Epického Skirmishe kampaně (ano, taky pro IL 11k ;)), to jen doplnění k tomu předchozímu odstavci.

Je to docela demotivující, ale když už jsem s tou kampaní začal, tak jí dojedu. Je to dalších 14 dní denních úkolů, takže do spuštění mod 16 bych to měl mít za sebou, byť ono je tam i pár položek, které vyžadují hodně vysokou reputaci, ale to už není taková překážka (jde o boony, maximum se dá získat až při reputaci 800). Pro reputaci jsou přitom klíčové jen 3 lokace kampaně a základních 9 bodů reputace se týká Bryn Shanderu a Lonelywoodu (Sea of Moving Ice dává další 4 body). Po pár měsících mám tedy splněno :D Ono jde naštěstí o poměrně rychlé úkoly.

Na to, jak se Storm King's Thunder původně zdála pohodovou kampaní, tak se to celé jaksi zvrhlo. Ale to ještě pořád není k včerejšku vše ...

V rámci gildy jsem se poprvé účastnil honu na draky, takže mám své dva první drápy. Zaběhl jsem proto do gildovního obchodu, abych se podíval na konkrétní podmínky pro zisk dračí zbroje a málem jsem vyprskl smíchy :D Jednak jak asi čekáte, je to neúměrně drahé, ale navíc ten set je na stejné úrovni jako můj Relic set :D V principu jde spíše o to, jaký vzhled zbroje preferujete. Byť v případě dračího setu se připravte na opravdu úmorný grind, zabíjení draků není snadné a bez asistence gildy to opravdu nejde. A odměnou je přitom něco, co už dneska nemá valný význam.

Tohle asi opravdu nikdy nepochopím, přitom je tak snadné ty podmínky redefinovat a přizpůsobit současnému stavu hry. Docela chápu nové hráče nebo potažmo nové postavy, které raději vsadí na Primal zbroj nebo základní Ravenloft set. Čím více zase hraji, tím více si všímám, jak je hra v určitých ohledech rozbitá a plácá se tu jedno přes druhé. Nevím, jestli je to záměr, nebo na to v Crypticu fakt kašlou. Možná je to tím herním modelem, ale podle mě tohle není správná cesta k tomu, jak z hráčů dostat více peněz. Smysl mi dává opravdu jen VIP účet a rozšíření slotů inventáře/banky. VIP účet dává lehkou výhodu, ale terno to podle mě taky nebude. Zatím ho ovšem aktivovat asi nebudu (určitě bych si ho vyzkoušet chtěl, ať tu nepíšu jen domněnky, ale zatím se pohybuji v obsahu, kde už mám prozatím vše potřebné).

 7 
 kdy: Březen 15, 2019, 12:34:08  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Elemir
Jsem z toho Relic setu a nabíjení Voniblodem nějaký zmatený, ono se to na počátku tvářilo trošku jinak. Předně jsem udělal chybu, že jsem ten set nabíjel, protože jsem si tím zkomplikoval jeho testování až do úplného vybití a udělal jsem si i zmatek v Tierech. Zkusím tedy shrnout to, co zatím o tom setu vím:

Po obnově setu z obchodu je každá část setu na Tieru 2, přičemž je nabita právě do poloviny, proto ten zbývající čas 1 hodina. Tiery jsou celkem 3 a každý při plném nabití vydrží 2 hodiny boje. Tier 1 začíná (? - zatím jsem se do tohoto stavu nedostal) od nenulové hodnoty nabití Voniblodem, Tier 2 začíná na 33% nabití a Tier 3 na 66% nabití dané části setu. Nabíjet lze tedy plynule, podle toho kolik Voniblodu chcete dobít, ale podle toho se pak uzpůsobuje čas výdrže v boji (je v poměru ke konkrétní hodnotě nabití).

Plné nabití příslušné části, respektive potřebné množství Voniblodu na plné nabití, se liší podle typu části setu. Kyrys vyžaduje na plné dobití 6000 Voniblodu, helma, rukavice a boty pak 4200 Voniblodu. Dohromady jde tedy o investici 18600 Voniblodu. Pokud by šlo o pravidelné dobíjení, tak na plný Tier 1 je to 6200 Voniblodu celkem (jednoduše 1/3 celkové množství), což je ještě přijatelná hranice farmení artefaktů. Ty dvě hodiny boje jsou kupodivu dostatečné, tohle mě skutečně v reálu překvapilo, ale jinak je celé to dobíjení sporná mechanika. Když už něco dobíjet, tak by to mělo být levnější, nebo tomu zvýšit čas výdrže.

S poklesem Tieru totiž každý kousek setu ve svých vlastnostech degraduje. Bylo ovšem zajímavé sledovat, že celkové statistiky postavy se zas tak výrazně nemění. Set je nadefinován v tomto ohledu velmi rozumně, takže jde řádově max. jen o stovky v poklesu. Nejvýraznější změna je v množství bonusu ke zdraví, ochraně proti Everfrostu a Item Levelu (každý Tier navyšuje IL o 15 bodů). Pokud by při nenulovém nabití částí setu došlo ještě k dalšímu poklesu statistik, pak by mi podle současných poznatků vycházelo, že bych se dostal zhruba na úroveň drowího setu :)

A teď je právě otázkou, jestli k tomu dojde nebo ne. Pro další pokles statistik totiž hovoří fakt, že mi opět na Tieru 1 běží časový limit, takže na jeho konci se logicky něco stát musí. Hlavní rozdíl mezi Oathkeeper's setem a Drowcat setem pro paladina by byl v typu aplikovaných statistik a bonusech, přičemž Oathkeeper's set je pro mě stále lepší volba, tedy v té variantě Ward. Drowcat set je v základní variantě jen jeden a odpovídá spíše Restoration variantě (postava má výhodu při využívání Encounter Powers - nižší cooldown, u Ward setů je vyšší zaměření na vlastní fyzickou sílu postavy).

Úsměvné je na tom všem to, kolik času a surovin mě ta zbroj stála, přičemž jsem se oklikou vrátil skoro do stejného bodu, kde jsem před pár týdny začínal :D To už jsem mohl zůstat klidně u drowího setu a pokračovat ve vylepšování jeho očarování. Při představě, že bych Relic set získával postaru skrze plnění aliančního stromu a poté musel investovat původní množství surovin, tak by to se mnou asi švihlo. Tohle je zkrátka úlet a jsem rád, že to vývojářům v Crypticu došlo a umožnili jeho zisk snadnější cestou - byť je to o štěstí, nejprve musíte přijít na to, že ve hře je nějaký Seal Vendor, který se tím vůbec zabývá, protože původní kampaňový obchod je stále drahý.

Na druhou stranu, ono jim nic jiného asi nezbylo, když si do toho pak zapíchnou vidle s Primal setem. Kdybych ve hře pokračoval po celou dobu, tak si dokážu živě představit, že bych na Relic set koukal původně jako na Black Ice set - byl by pro mě zkrátka nedostupný. Když se ve hře více rozkoukáte a vzpomenete si na různé obtíže, které jste jako čerstvý level 70 měli, tak se ani nedivím, že Relic set sklidil posměch. Ostatně používá ho očividně jen malý počet hráčů, protože pro jeho nošení už není moc důvod. Škoda, že to vylepšení setu není trvalé, byla by to zcela určitě odpovídající kompenzace.

Čím více se opět do té hry dostávám, tím více si všímám různých přešlapů. V Crypticu umí udělat hezké moduly, ale neumí to už celé sladit, popř. upravit podmínky starších modulů, které pak obsahují podobné grindovací mechaniky. Teď se třeba snažím dokompletovat kampaň Tyranny of Dragons, což je jedna z původních kampaní a vůbec bych se jí nebál označit za nejhorší grind v rámci hry.

Ta kampaň už je dávno překonaná, nic výjimečného z ní zkrátka ani nedostanete, nehledě na to, že podmínky pro obávaný boj s Tiamat jsou v porovnání s novějšími výzvami jednoznačně nejnižší. Přesto budu tuhle kampaň kompletovat ještě řadu týdnů, jelikož hlavní kampaňová měna se získává poměrně špatně. Tohle byl přesně důvod, proč jsem hru před třemi lety ukončil. Dneska už si alespoň můžete odběhnout do jiných kampaní a nemusíte tak každý den dělat pořád jen to samé.

Když si vezmu, že bych tohle měl absolvovat za současného stavu modu 16, tak se mi do toho vůbec nechce. Test server navíc ukázal, kolik mechanik je v mod 16 špatně implementovaných a kolik je toho celkově rozbitého. Mod 16 má přitom vyjít už za měsíc! Pomalu se toho taky začínám děsit.

Edit: Tier 1 "vyprchal" a nic významného se nestalo. Každá část setu se sice hlásí vyčerpaná z Voniblodu, ale statistiky už zůstaly stejné. Počitadlo mezi Tier 1 a 2 jaksi nedává v tomhle případě moc smysl. Každopádně nyní lze s jistotou říci, že Relic set je přeci jen o chlup lepší jak drowí set.

 8 
 kdy: Březen 14, 2019, 23:21:44  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Milhaus
Titan Quest: Anniversary Edition
Kód: [Vybrat]
KMLLL-L6WDM-GVB45
Life is Strange Complete Season (Episodes 1-5)
Kód: [Vybrat]
QLE6D-945JH-N72KC

 9 
 kdy: Březen 14, 2019, 08:16:52  
Založil Elemir - Poslední příspěvek od Elemir
Včera mě překvapily na nové zbroji hned dvě věci. Jednak jsem si přesně nebyl jistý dosaženou úrovní Tieru (je to nakonec 12k Voniblodu na Tier 3, což je maximum), takže jsem z té zbroje vymáčkl maximum a druhá věc je čas očarování Voniblodem. Na Tieru 3 jsou to tedy 2 hodiny v boji, ale osobně mě překvapilo, kolik času jsem ve hře strávil a kolik bojů jsem podstoupil a ještě stále mi zbylo něco málo přes 15 minut. Přitom mi přijde, že ty boje se někdy docela protahují.
Nyní by mi měla zbroj tedy spadnou na Tier 2, který má limit 1 hodinu.

Udržovat Relic set na Tieru 3 asi opravdu nemá smysl. Včerejší zjištění je sice pozitivní, ale to množství požadovaného Voniblodu už ne. Tohle chtělo lépe vyvážit. Takhle to totiž vychází tak, že jeden den bych hrál a druhý den bych nemalou část času věnoval sbírání artefaktů. Jako dalo by se to, ale vzhledem k té nudné rutině to nemá nijaký valný význam. Spíše jsem zvědav, kolik Voniblodu bude potřeba pro udržení Tieru 2.

V samotném boji jsem pak musel trochu obměnit taktiku. Přitom množství bojů už byl rozdíl místy zřetelný - opravdu je ten pokles statistik znát. Jde hlavně o level 73 oblasti, kde mi životaschopnější potvory trvá zabít zase o něco déle. Pomohl jsem si ovšem dalším typem melee útoku, co jsem měl naučený, takže jsem opticky jakoby získal o útok za jednotku času navíc. Je zvláštní, že dříve mi tenhle útok tak dobrý nepřišel. Ale holt stane se, některé dovednosti člověk docení až později, kdy je jejich účinek více znát.

Pokud jde o obě kampaně, tak postup v kampaňovém stromu se již zpomalil, ale musím na druhou stranu říci, že požadovky na jednotlivé úrovně jsou dobře promyšlené a celkem hezky to na sebe navazuje. V předchozích kampaních se třeba něco muselo dělat jakoby na přeskáčku, protože jste byli limitováni nějakou surovinou a tak jste raději dali přednost pokroku směrem vpřed než třeba nějakým dodatečným bonusům. U Icewind Dale a Storm's King můžete jet hezky odspoda stromu a plnit komplet jednotlivá patra než zas nasbíráte dostatek reputace potřebný pro postup na další patro. Vyjde to asi zhruba na měsíc hraní. Teď jsem ani ne v polovině.

U Storm's King se třeba s vysokou reputací otevře poslední dostupná lokace kampaně, kde bude zajisté možnost vzít další úkoly, což určitě s růstem reputace pomůže, ale ty začátky kampaní jsou vždycky z tohoto pohledu náročnější. Mimochodem, včera jsem si lépe prohlížel souvislosti postupu v kampani vůči nabídce místního kampaňového obchodníka a musím říci, že za normálních okolností by jste se k Relic setu dostali až mnohem později, protože nákup je vázán na odemčení odměn až při poměrně vysoké reputaci, takže ten Seal Vendor v Caer-Konig je skutečně velké ulehčení. Navíc ceny v kampaňovém obchodu se o moc nesrazily (nějaký bonus k odemčení mi ještě zbývá, ale ten už to určitě nevytrhne).

Pokud jde o Elemental Fusion v rámci kampaně Icewind Dale, tak tu je nyní možné provádět přímo v kovárně v Caer-Konig, ale je na to zapotřebí několika speciálních přísad, které samozřejmě nemám. Možná to takhle bylo už před těmi třemi lety, ale já chci spíše říci, že je to díky tomu pro mě nepoužitelné - nemám zkrátka ani důvod to zkoušet. Vylepšený Black Ice set a vylepšený drowí set jsou díky tomu passé. Netuším, proč by to někdo příčetný v současné době podstupoval ;)

 10 
 kdy: Březen 13, 2019, 17:22:07  
Založil Yuyana - Poslední příspěvek od Yuyana
Tak, získala jsem krásnejch 60 giga odinstalovánim obou dílů Dishonored. Fakt, fanoušci týhle série flušou po Thiefovi, zatim co ty hry ho zvesela vykrádaj. Dohrála jsem ve dvojce první misi a jsem nas..štvaná a znechucená. "Hráli jsme Thiefa, pojďme ho půlku okopírovat" je moto hry. Jsem z tý dvojky tak otrávená, že jsem odinstalovala i jedničku. Můj vztek je nezměrný. Moje touha ukusovat hlavy sahá až do nebes. Jasně, z velký části jsou za to zodpovědný právě fanoušci, já osobně proti klonům nic nemám. Pokud jsou to dobrý klony. No, nic. Půjdu hrát Thiefa, ale budu se u toho mračit. Tohle Garrettův sexappeal nezachrání.

Strana: [1] 2 3 ... 10