Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 16:56:27
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Arwek

Strana: [1] 2
1
Hospoda Might and Magic / Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« kdy: Červen 12, 2023, 21:21:04  »
Otázka zní jestli to takhle moc řešit, i s mistrem sem nevěděl co s penězi...

2
Hospoda Might and Magic / Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« kdy: Červen 12, 2023, 20:47:30  »

Obchodování bude asi nějak zabugované, nebo v 6tce prostě nepočítají obchodníci s velmistrovskou úrovní. Budu muset to zkusit, jestli budou věci prodávat za skutečnou cenu i v jiných světech, pak by velmistr asi neměl žádný smysl. (a nebo je špatně popisek v češtině a velmistr dělá něco jiného)

No vzhledem k tomu, že v původní hře MM7 mohl být klerik velmistrem v obchodování (aspoň myslim) a v merge může být jen mistr, je možné že velmistr byl ,,suspendován,,

3
Hospoda Might and Magic / Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« kdy: Červen 12, 2023, 19:36:44  »

Pořád jsem nepřišel na to, jak se dostat z jednoho světa do jiného. Městskou bránu už umím, ale skrz ní to asi nejde a žádný spešl předmět jsem na to nenašel.

Těch míst je více, musí se tam objevit hláška že místo je naplněno magickou energií...nebo něco podobného... MM6 - Sorpigal po vypití fontány s magií
                    MM7 - Tularean forest - věž na ostrově se stromem povyšujícím hraničáře (podruhé)
                    MM8 - Dagger Wound Islands - uprostřed jezírka na prvním ostrově u hl. města..

nicméně po získání Lloydova majáku je nejjednodušší označit si jedno místo v každém světě a portovat se.

4
O hrách a hraní obecně / Re:Trilogie Eye of the Beholder
« kdy: Červen 18, 2020, 15:08:26  »
Kdo třeba neví, momentálně je na GOGu do pátečního večera celá trilogie zdarma.

5
Hospoda Might and Magic / Re:MM7 - signální ohniště
« kdy: Prosinec 10, 2019, 06:43:49  »
Jak píše Milhaus, jen doplním. Zrádce je za hospodou u Stone Skin piedestalu. Jako zrádce ho lze označit, a potom i zabít, pouze poté, co najdeš usvědčující dopis v jedné z truhel u dvěří k trůnnímu sálu v Harmondale. Do deníku se nic nezapisuje.

6
Hospoda Might and Magic / Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« kdy: Listopad 03, 2019, 18:13:21  »
Tak ani v MM8 se nejde dostat, po instalaci češtiny, z prvního ostrova. Teda pokud nepočítám Water Walk. Lizard, který by měl být v hlavní budově a dávat první kámen k portálům, tam není. Nenašel sem ho ani nikde jinde mezi obyvateli. Jo a Fredrick Talimere má skin ještěra a je hnedka ze začátku u beden.

7
Hospoda Might and Magic / Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« kdy: Listopad 02, 2019, 20:23:38  »
Díky za tu představu Mr. Malwicka prodávajícího mušle :-D.

Taky sem si ho představil (včetně úlisného hlasu) jako pedofila nabízejícího bonbony před mateřskou školkou...

Přesně tak jak píšeš je to přeházené a nemohu dostat klobouk protože mi nabízí pouze luk :D A paní mi nabízí mušli místo hudebního nástroje. Děkuji

Luk sem od někoho dostal...možná v chrámu, jediné co mi chybělo byla loutna.

8
Hospoda Might and Magic / Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« kdy: Listopad 02, 2019, 20:09:13  »
Nechybí ti tam ještě soubor LocCZ.EnglishT.lod ? Po zkopírování těchto souborů se nejde dostat ze Smaragdového ostrova. NPC postavy jsou přeházené. Mr.Malwick je u dračí jeskyě a prodává mušle, místo pěvkyně s loutnou je sally, ale neprodává loutnu a v hospodě je pěvkyně a taky neprodává loutnu. Předpokládám, že u někoho na ostrově se ta loutna koupit dá, ale neměl jsem chuť zjišťovat, kdo je ten vyvolený :D

9
Hospoda Might and Magic / Re:mm 6/7/8 merge mod shrnutí
« kdy: Říjen 30, 2019, 15:56:43  »
Druhá možnost je městská brána seslaná na konkrétních místech. Konkrétně pro šestku v oáze jak je sloupek na sošku, mě se ty pouště vždycky pletly, ta co je tajňák. Je nutný stát blízko u toho sloupku. Taky se mi to podařilo v sorpigalu, myslim že je na to nějakej trik s vypitim vody z magický fontány a pak kouzlit.


Našla si takéto miesto aj v MM7 ?

Spoiler: ukázat
V MM6 - Dračie piesky pri podstavci pre sošku orla
V MM8 - Šeptajúce lesy v strede Druidského kruhu


V MM7 je to v Evenmorn Island, Cech magie vody uprostřed

10
O hrách a hraní obecně / Re:Dragon Age: Inquisition
« kdy: Červen 18, 2019, 17:32:24  »
Co já si pamatuju, tak Spánek + Děs a Zranitelnost + Vysávání života/many

11
O hrách a hraní obecně / Re:Koutek úvah a rozjímání o hrách
« kdy: Prosinec 21, 2017, 16:16:10  »
Mno, když už jsem u těch hodů na atributy počátečních postav, tak můžeme zabrousit i do českých vod. U hry Brány Skledalu se počáteční atributy pohybovaly tuším mezi 13-18 a to náhodně. Nedovedu si představit, že bych začal hrát hru s postavami, kterým vykouzlení fireballu sebere životy a neudrží ani základní zbraň.

12
O hrách a hraní obecně / Re:Koutek úvah a rozjímání o hrách
« kdy: Prosinec 20, 2017, 00:08:35  »
Co se týče diabla 2, tak tam možná slušný vybavení dostat šlo, ale kolik času na to mělo podle autorů padnout?

Ideálně do vydání D3  ;D

13
O hrách a hraní obecně / Re:Koutek úvah a rozjímání o hrách
« kdy: Prosinec 19, 2017, 15:10:26  »
Nemůžu souhlasit s tím, že u D2 je ,,co sek to rána,, chance to hit je kombinace útoku a obrany útočníka a obránce s tím, že do toho zashuje ještě výběr zbraně a použité skilly (nikdo neútočí v D2 bez abilit). Až v D3 je chance to hit 100% a upravuje to pouze dodge.  D2 je prostě evoluce z D1, víc lokací muselo nutně znamenat více nepřátel, více nepřátel muselo znamenat více lootu. Cetky to sice jsou...ale...tak je prostě nesbírám. I na obtížnost Hell je občas tyto ,,cetky,, nutné sbírat z důvodu craftu. Dobrý gear k nalenezní byl, ne že ne. Bossové...magické truhly....craft. Ačkoliv mám D1 rád, až druhý díl, a hlavně datadisk, to dovedl k dokonalosti. Nicméně je to jen můj osobní názor  :)

14
Hospoda Might and Magic / Re:Prosba začátečníka k MaM VI
« kdy: Prosinec 13, 2017, 09:52:10  »
Zajímalo by mě, proč mají Titáni spadeno zrovna na ženy  ;D

15
O hrách a hraní obecně / Re:Amberstar, Ambermoon, Albion
« kdy: Červenec 04, 2017, 20:45:15  »
Tak to jsi správně, ten co ti dal k tomu podzemí klíč tě varoval, že se dole přemnožila havěť  :D
Jj, kompas a hodiny jsou samostatné předměty, prohledávej všechny nádoby a trosky lodi v tom podzemí, jsou tam užitečně věci.

Strana: [1] 2