Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 10:36:31
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.

Příspěvky - Kusák

Strana: [1] 2 3 ... 8
1
Obecná diskuze k Legacy / Re:Čestné povýšení
« kdy: Červenec 09, 2023, 19:24:10  »
Ahoj,

Zatím jsem se k ničemu nedostal, ale pokud začneme zase hrát, tak se na to vrhnu.
1) Opravy češtiny v lokalizaci - to není žádný problém, jsou to lehce editovatelné textové soubory, ty dokážu zahrnout.
2) Bug s Falagarem je dost vážný, to budu muset pořádně projít a srovnat originální soubory, abych zjistil, co jsem tam dokopal a zkusím to opravit.
3) Bestiář - tady vůbec nevím, jak to funguje, takže se do toho asi nebudu pouštět.
4) Závěrečné obrazovky - totéž. Přesto to zkusím, třeba je to tak, že se jen musí vyvolat nějaký token po splnění questu a na konci to hra vyhodnotí.

Jinak máš mou soustrast s planými neštovicemi, naše děti to vychytily před prázdninami loni a odpískali jsme kvůli tomu tábor.

2
Obecná diskuze k Legacy / Re:Čestné povýšení
« kdy: Červen 26, 2023, 22:48:38  »
Většinu jsem pochopil, díval jsem se i do EN originálu a něco vzniklo otrockým překladem (třeba ty tři tečky).
Potřeboval jsem hlavně ty procenta, tam jsem nevěděl, co se ti na tom nezdálo.

3
Obecná diskuze k Legacy / Re:Čestné povýšení
« kdy: Červen 26, 2023, 14:01:58  »
Koukám dost překlepů ještě v originálním překladu + pár mých.
Co myslíš těmi procenty u Sany a Rumualda?
Pokud jde o to číslo, tak to je složitější - v lokalizačních souborech je zástupný znak, který se nahradí číslem z jiného zdroje. Pokud je špatně to číslo, tak nevím, zda to budu schopen opravit. Pokud jde o typografii (sjednotit zápis buď znakem % nebo slovem "procentní"), tak to nebude problém.
Opravu zatím nebudu vystavovat, počkám, že se toho sejde víc a vystavím až finále.

4
Obecná diskuze k Legacy / Re:Čestné povýšení
« kdy: Červen 24, 2023, 21:10:17  »
Jinak posílal jsem MOD i autorovi webu
https://www.mightandmagicworld.de/mmx/
S tím, že by ho mohl vystavit na jeho stránce a případně udělat německý překlad (nebo vyzvat komunitu, aby se toho někdo ujal).
Dokonce mi o odpověděl, že děkuje a že jak se k tomu dostane, tak to vystaví, ale asi se k tomu nedostal. Ten web je asi nejlepší, co jsem k MMX našel.

5
Obecná diskuze k Legacy / Re:Čestné povýšení
« kdy: Červen 24, 2023, 21:05:40  »
Ad 1) Asi nebude problém, jde asi o překlep v originálním překladu, snad bude stačit to najít v lokalizačních souborech a přepsat.

Ad 2) To asi nepůjde - už je to složitější mechanismus a zas tak hluboko do toho nevidím. Ty 3 desperáty obvykle zabíjím kvůli zkušenosti a taky mne štve, že když je necháš jít, tak o zkušenost přijdeš, zvláště Kirka je mi líto. Asi nejvíce mne štvalo při boji v Karthalu se Salvinem, že když vyberu pro mne jedinou rozumnou možnost, že bojujeme kvůli jedné malé holce, tak se zasebevraždí a taky nedostanu expy. Zkoušel jsem najít nějakou funkci, která by se dala vyvolat poté, co se rozhodneš nepřítele pustit, aby pak přidala zkušenost, ale nepovedlo se mi to.

Ad 3) Se Spikem je to docela zamotané - je tam dost chyb v původním překladu (Žeryk vs Spike), v datových souborech jsou i větve, které se nikdy nepoužijí (asi starší verze) + Spike je i v dungeonu Limbo a do toho nestvůra Žeryk... Do toho je tam zmatek s povýšením hraničáře, snažil jsem se, aby do dávalo hlavu a patu a muselo se vrátit za zadavatelem.

6
Obecná diskuze k Legacy / Re:Čestné povýšení
« kdy: Červen 23, 2023, 21:31:58  »
Ahoj kluci,

díky za pochvalu, jsem rád, že se MOD líbí. Připomínky, chyby a překlepy určitě pište - rád zakomponuji. Teď budou prázdniny, to na to budu mít i čas a nedávno si naše malá vzpomněla na "ty panáčky s těmi pavouky", tak si to možná zase zahrajeme.

Ještě dotaz - testovali jste i ten automatický powershellový instalátor, nebo jste to dělali ručně? A použili jste i upravené knihovny (oprava útoku větrného meče, toho, že omráčené potvory oplácí útok atd?)

7
Obecná diskuze k Legacy / Re:Čestné povýšení
« kdy: Červenec 12, 2022, 21:07:39  »
Ano, obsahuje to upravenou knihovnu s Elemirovými úpravami pro:
1) Bonusové předměty (Crackhackovy relikvie a Hrommečova helma)
2) Arcimážka Sana
3) Dungeon Mňaukání
Úpravy pro přechod do Act II a do DLC jsem vynechal, to napravil sám Ubisoft.
Podrobné info najdeš v souboru čti_mne_česky.rtf a úpravy.rtf, které jsou součástí MODu.

8
Obecná diskuze k Legacy / Re:Učitelé dovedností (1. level)
« kdy: Červen 07, 2022, 10:12:11  »
Díky za to vystavení, já trubka jsem to hledal v sekci "Ke stažení" a je to (samozřejmě logicky) v sekci "Modifikace".
Stejně mám ještě ambice si s tím vyhrát dál, zatím jsem ale nepřišel jak na to:
- že se Jassad zobrazuje v hospodě i po skončení úkolu, ačkoli měl odletět
- že když najmete znovu doktora ve Skalním útesu po smrti Crack Hacka, tak se postava Crack Hacka objeví před trůnem.
- zmatek kolem úkolu povýšení hraničáře, kdy je Spike česky pojmenován Žeryk a nakonec je všude použito Spike a vůbec to divné chování, že nejprve najmete Spika a pak teprve osvobodíte zvířata (a bez najmutí Spika to ani nejde udělat)...
- proč nejde vstoupit do hradu Portmeryon po zadání úkolu Dustan (jde tam vstoupit zase až po projití hrobky 1000 hrůz). Tady nevím, zda to je chyba nebo je k tomu nějaký důvod v příběhu.
- prázdná kniha ve Vantyrském pohoří

9
Obecná diskuze k Legacy / Re:Čestné povýšení
« kdy: Červen 06, 2022, 13:09:27  »
Ve vlákně:
https://www.svetmightandmagic.cz/forum/index.php?topic=1229.msg20353#msg20353
je poslední verze MODu s dalšími funkcemi.

10
Obecná diskuze k Legacy / Re:Učitelé dovedností (1. level)
« kdy: Červen 06, 2022, 13:08:43  »
Tak MOD je hotov, posílám odvážlivcům k otestování. Snažil jsem se k němu udělat příjemnější popis a profesionální instalátor.
Jde o MMX Honorary promotion and Novice teachers MOD ve verzi 5.2.
Zahrnuje tedy jak čestné povýšení, tak učitele dovedností + opravy pár chyb. Zahrnuje i úpravy knihoven dll.
Stačí rozbalit do nějaké dočasné složky, otevřít soubor čti_mne_česky.rtf a řídit se instrukcemi.

Nemám odzkoušeno, jak se automatický instalátor chová, pokud nemáte práva administrátora nebo pokud je hra uložena v systémových složkách (např. c:\Program Files), takže budu rád za každou zpětnou vazbu.
Ocením také, pokud někdo MOD nejen nainstaluje a otestuje, ale i prohlédne soubory skriptů pro PowerShell a také bych rád vychytal mouchy v anglické verzi souborů.

Pokud bude vše OK, bylo by pro mne ctí, kdyby můj MOD Elemir umístil do oficiální sekce "ke stažení".

11
Obecná diskuze k Legacy / Re:Učitelé dovedností (1. level)
« kdy: Červen 06, 2022, 12:59:52  »
Super, díky.

12
Obecná diskuze k Legacy / Re:Učitelé dovedností (1. level)
« kdy: Červen 06, 2022, 09:08:01  »
Super, díky oběma.
Elemire, prosím, podívej se, zda v registru není přímo záznam o instalační cestě. Ale pokud není, nevadí, jde to i tak - prosím vyzkoušej v PoweShellu následující kód a napiš, jak to dopadlo:
--------------
If ((Test-Path "HKLM:\SOFTWARE\WOW6432Node\Ubisoft\Might & Magic X Legacy")) {
         Write-Output "According registry, path has been found at:"
         $key = (get-itemProperty -Path "HKLM:\SOFTWARE\WOW6432Node\Ubisoft\Might & Magic X Legacy" -Name "GameLauncher").GameLauncher
         $key = (Split-Path -Path $key)
         Write-Output $key
   }   Else {
         $key = Read-Host "Intalation path in the reistry was not found, please enter the correct installation path of MMX: "
}
-------------------------
Jen to testuje existenci záznamu v registru, z ní si to vykousne tu cestu a vypíše ji. Pokud se záznam nenalezne, vyzve to k ručnímu zadání a dál nic (stačí dát enter a příkaz skončí).
Dík:-)

13
Obecná diskuze k Legacy / Re:Učitelé dovedností (1. level)
« kdy: Červen 05, 2022, 10:08:26  »
Ahoj,
tak MOD jsem dokončil a otestoval. Vše je funkční, problém s dialogem Yayoi byl v tom, že hra si uloží NPC, se kterými jde hovořit, takže i když jsem dialog opravil, tak ten starý save to ignoroval (šlo to napravit editací save).
Test jsem dělal na opravené instalaci MMX (přes Uplay jsem dal opravit soubory), do které jsem nahrál:
1) upravené soubory pro MOD Čestné povýšení
2) upravené soubory pro MOD Učitelé dovedností
3) udělal jsem úpravy knihovny LegacyCore.dll, do které jsem přidal:
- fix bugu Větrného meče (podle Alberiose)
- fix bugu, kdy omráčený nebo spící nepřítel oplácí úder (moje úprava)
- zpřístupnění Crack Hackových relikvií, dungeonu Mňaukání a arcimážky Sany (podle Elemira); další věci související s vypnutím serverů jsem neřešil, protože to nakonec Ubisoft opravil, kdyby v budoucnu byly problémy, není problém knihovnu dodatečně upravit (přechod do Act II a do DLC).
- úprava ceny v záhlaví dialogu, aby se zobrazovala správně v MODu Učitelé dovedností
- chybí úprava ForceSolveQuestFunction(), kterou jsem dělal pro MOD Česné povýšení, zapomněl jsem, jak jsem to dělal. Ale bude to jednoduché, spočívalo to v tom, že tato funkce nepřebírala všechny parametry jako SolveQuestFunction(), tak se to tam přidalo - ještě zahrnu a otestuji.
4) úprava knihovny LegacyGame.dll - aby fungovaly dialogy v MODu Učitelé dovedností.
5) Úprava souborů lokalizace, narazil jsem ještě na nějaké překlepy v českém překladu.
6) Zvažovaná úprava - zatím otestována "nanečisto": Hra mi přišla lehká i na obtížnosti Válečník, tak jsem si místo 4 bodů do atributů přiděloval jen 3, tedy na konci (39. level) mi jich 38 zbylo. A šlo to s tím v pohodě dohrát.
Zatím to nevystavuji, protože bych na to rád napsal poloautomatický instalátor přes *.bat soubor nebo přes PowerShell.
Prosím komunitu o následující:
1) Pokud máte české Windows a instalaci přes Uplay, zda je v registru hodnota pro cestu instalace MMX v klíči:
Počítač\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Ubisoft\Launcher\Installs\401
2) Jak to vypadá v anglických Widlích (předpokládám, že tam na začátku bude Computer)
3) Zda to vypadá stejně na různých verzích Widlí (7,8,10 a 32/64 bit).
4) Jak to vypadá u instalace přes Steam.
Stačí spustit Regedit a vyhledat tam cestu, kde máte nainstalované MMX (např: D:/Hry/Might & Magic® X Legacy/), prohledat všechny výskyty a podle kontextu vybrat, co asi bude ten správný klíč.

Prosím tedy o zprávu:
Windows verze 7/8/10, 32/64 bit, Uplay/Steam: klíč v registru, kde je instalační cesta

Jinak předpokládám, že oba MODy sloučím (tak to od začátku vyvíjím). Oddělit by asi šly, ale asi bych musel tvořit 3 verze lokalizačních souborů (jeden, druhý nebo oba MODy).

14
Obecná diskuze k Legacy / Re:Učitelé dovedností (1. level)
« kdy: Květen 15, 2022, 20:37:53  »
Hrajeme to s naší malou s tímto MODem, tak tím zároveň dělám test. Zatím máme hotový Act I, teď jsme v Seahavenu. Objevil jsem 1 chybu - v Seahavenské škole bojových umění se mi vůbec nezobrazuje Yayoi. Stává se to, pokud je chyba s souboru dialogu, ale zaboha na to nemůžu přijít (a nepomáhá ani nahrazení souboru originálem ze zálohy). Ale mohl jsem něco zvorat a přepsat i ten originál. Můžete mi sem někdo prosím nahrát soubor:
YayoiDialog.xml
Uvidíme, zda objevím, v čem je problém.
Jinak jsem našel pár drobností v anglickém překladu, co vznikly kopírováním textů (mám tam "an novice" místo "a novice"), opravu pošlu až po testu, až toho bude víc.

Edit: tak je to celé nějaké divné. Když nahraju starý save, tak tam Yayoi normálně je a nabízí učení normální i expertní. Ale s tou novou partou se mi nezobrazí.

Edit2: ještě jsem objevil chybu u Tristina v posádce města Seahaven, u učení nováčka jsou ty dialogy zpřeházené, už v originále jsou ID tak nelogické, že jsem se v tom ztratil. Opravu také zahrnu do další verze.

15
Obecná diskuze k Legacy / Re:Učitelé dovedností (1. level)
« kdy: Květen 07, 2022, 11:17:44  »
Tak jsem louskl i to chybné zobrazení ceny, postup je následující:
V knihovně Legacy.Core.dll
Legacy.Core.NpcInteraction -> Dialog.Text -> ReplacementWithFeature(NpcConversationStaticData.DialogFeature)
řádek 57, přidat do podmínky pro určení ceny tréninku:
|| p_feature.m_skillRank == ETier.NOVICE
Upravenou knihovnu přidávám, pozor, obsahuje všechny úpravy z MODu Čestné povýšení, tedy:
1. Oprava bugu, kdy omráčený nepřítel oplácí útok.
2. Oprava bugu Větrného meče.
3. Elemirova úprava na zprovoznění hry po vypnutí serverů (vím, že už to není potřeba, že to nakonec Ubosift vyřešil, ale jsem líný to vracet do původního stavu).
4. Nově výše zmíněná úprava na zobrazení správné ceny tréninku na nováčka.

Strana: [1] 2 3 ... 8