Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

Might & Magic X: Legacy => Místnost zákysů => Téma založeno: tono Prosinec 19, 2016, 10:00:50

Název: ACT III - Kováreň živlov - problém
Přispěvatel: tono Prosinec 19, 2016, 10:00:50
Ubisoft má pravdepodobne zvláštny zmysel pre humor. Konečne som získal aj posledný úlomok - ohňa a chcel som ho zaniesť do kovárne. Lenže sa tam neviem dostať. Dvere na hrade sú úplne "mŕtve". Nenabehne ani hláška "stlačte medzerník pre vstup" takže sa nedá dostať ani do samotného hradu.
Skúsim sa tam ešte dostať skratkou cez stratené mesto.
Název: Re:ACT III - Kováreň živlov - problém
Přispěvatel: Elemir Prosinec 19, 2016, 11:40:34
Pozicový bug. U hradu Portmeyon se stává, že se posune mřížkový rastr oproti 3D modelu, takže ty dveře jsou pak ve skutečnosti o něco jinde, než to ukazuje. Nech si přes klienta opravit soubory instalace.
Název: Re:ACT III - Kováreň živlov - problém
Přispěvatel: Milhaus Prosinec 19, 2016, 13:55:16
Zdá se mi, že z kovárny šlo normálně odejít ven/dovnitř přímo ze světa, když uměl člověk chodit po vodě. Ale možná se mi to plete.
Název: Re:ACT III - Kováreň živlov - problém
Přispěvatel: tono Prosinec 19, 2016, 16:34:36
to Elemir: Ak myslíš položku "Overovanie súborov" tak to som skúšal, bezvýsledne. Zmazal som aj súbor LevDialog.xml. A nepomohlo ani keď som sa opačne portol cez hrad von. Nakoniec som vyliezol na strechu hradu kde už čakal Lev.

to Milhaus: Nie, nepletieš sa. Vchod do L2 je na ostrovčeku pri Veži Enigma. Je tam rozbitý most.
Název: Re:ACT III - Kováreň živlov - problém
Přispěvatel: tono Prosinec 21, 2016, 23:54:53
Prešiel som hrobku 1000 hrôz a keď som išiel odovzdať quest tak prístup do hradu bol už zase funkčný. Či to tak aj nakoniec nemá byť ?  :)
Název: Re:ACT III - Kováreň živlov - problém
Přispěvatel: Elemir Prosinec 22, 2016, 08:45:15
Těžko říci, možné to je, ale vůči příběhu a úkolům mi to moc smysl nedává. Leda by to byla pojistka kvůli možné kolizi s vedlejším úkolem okolo hrobky (Dunstanova vzpomínka).