Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Prosinec 17, 2018, 14:59:31
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Odpověď

Upozornění - zatímco jste četl, přišlo 49 nových odpovědí. Možná byste měl upravit svůj příspěvek.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Ověření:
Napište prosím do políčka součet čísel devět a šest:
Co nepatří do seznamu zvířat: "kostka, kůň, ovce, ryba":

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Elemir
« kdy: Prosinec 12, 2018, 21:12:43  »

V Otherside Entertainment asi zavládla panika a Nigh Dive Studio přispěchalo s pár screenshoty z remaku System Shocku ... no, nestojí to ani za ukázku :) Já už si z toho opravdu musím dělat legraci, protože tohle jinak ani nejde. Underworld Ascendant je podle mě mrtvý a na patchích už se ani aktivně nedělá, ale ve hře je stále ještě System Shock 3 a u něj je potřeba především uklidnit investory. Zajímavé na tom celém je, že remake System Shocku byl původně odložen na neurčito a nikdo na něm neměl od té doby dělat. A najednou se objeví screenshoty, aby poodhalily pokrok ve vývoji? Dobrá, přistupme na to, kolik lidí tedy dělá na remaku a kolik na System Shocku 3? Tohle už je zoufalost.
Poslal: Elemir
« kdy: Listopad 29, 2018, 18:35:27  »

Jenom taková zajímavost. Dneska jsem si zkoušel funkčnost některých disket u krabic a zjistil jsem, že mám komplet funkční Ravenloft: Strahd's Possession. Oproti CD verzi je ta hra v podstatě němá, fungují jen zvuky boje a okolí, ale hlavně jsem si u toho všiml, že ve hře je mnohem více portrétů, než jsem tušil :) Jinak Strahd's Possession lze normálně spustit přímo pod Windows 98, to bylo taky milé překvapení. Instalaci samotné hry jsem však musel provést v DOSBoxu, protože instalátor bohužel pod Windows 98 nefungoval korektně.
Poslal: Elemir
« kdy: Listopad 22, 2018, 20:39:58  »

Už se nebudu vracet k topicu přímo k Underworld Ascendant (UA), možná se to dokonce hodí spíše sem. Bedlivě jsem včera sledoval závěrečné titulky k UA a mezi backery jsem zahlédl jméno Raye Muzyky :) Docela dost přispěvatelů bylo i z řad Obsidianu. Překvapila mě však ještě jedna věc, mezi scénáristy byl uveden Chris Avellone, což si vůbec nevybavuji, že by o něm v Otherside Entertainment předtím mluvili. Obecně mě docela překvapilo, kolik lidí se na tom podílelo, ale pak mě dost pobavilo čtení jmen QA týmu - oni to snad outsorcovali přímo v Indii. Proto ta pochybná kvalita práce :D

Začínám být z Kickstarteru dost zklamaný a čím dál více se ujišťuji, že jsem ty úmysly různých týmů prokoukl správně :/ Nemyslím si, že Otherside Enetrtainment vybrali zas tak málo, aby výsledkem bylo to, co vydali, nota bene aby si nemohli dovolit pořádný tým testerů. Možná ten byznys plán byl opravdu myšlený jinak a pozastavení remaku System Shocku jim udělalo čáru přes rozpočet, ale děsí mě i ty změny uvnitř vývojářského týmu. To rozhodně nesvědčí o stabilním prostředí.

Realms Beyond je u mě asi opravdu poslední hrou, co jsem podpořil a definitivní rozhodnutí udělám poté, jak dopadnou Dungeons of Aledorn, u kterých jsem čím dál více přesvědčen, že jde o čistý podvod na backerech. Je to celé na pytel, protože díky Kickstarteru mohly vyjít perfektní hry, ale po těch posledních faulech budou backeři mnohem opatrnější. Když vidím, jak UA dopadl, tak jsem o to více naštvanější, že se nedostalo podpory Quido Henkelovi s jeho odkazem na sérii Realms of Arkania.

Ale třeba si Kickstarter musel tímto obdobím ohledně her projít a možná díky tomu ještě v budoucnu překvapí. Každý se musí nejprve spálit, aby si příště dal mnohem větší pozor ;) Osobně těch investovaných peněz nelituji, mě na tom celém mrzí hlavně ta neupřímnost patřičných týmů. Otherside Entertainment už zase hýří sliby a přitom ani nemají kompletní tým ...
Poslal: Elemir
« kdy: Listopad 15, 2018, 23:01:52  »

Někdy v budoucnu asi ano, ale já mám izometrie spojené spíše s D&D, proto jsem třeba nepodpořil Pillars of Eternity. Kingmaker byl výjimka, mě naštvalo právě to zaklínadlo v podobě Chrise Avellona.

Ultimy jsou pro mě docela zvláštní, mě to vlastně nikdy moc nelákalo. Tím, že se o tom tolik mluvilo/mluví a jaký je kolem toho kult, tak jsem se tomu o to více vyhýbal. Dark Suny naopak, přinejmenším Shattered Land mám už léta v plánu. U izometrií musím zmínit ještě Rage of Mages. To byla jedna z mála her mimo D&D, která se mi opravdu líbila (Golden Land sice nebyl špatný, ale tomu to hlavně podělala lokalizace).
Poslal: Richmond
« kdy: Listopad 15, 2018, 22:16:16  »

Jo izometrické cRPG to mají těžké. Musíš taky zabrousit do starých vod (Dark Sun, Ultimy 7/8) :)
Poslal: Elemir
« kdy: Listopad 15, 2018, 21:48:55  »

Stretch goals mi přijdou u téhle kampaně docela mírné, v podstatě nic klíčového, bez čeho by ta hra nemohla vzniknout. Je to opravdu něco na způsob, předhodíme jim nějaké cíle, ať si to můžeme odškrtnout. A hlavně se na tom nepodílí Chris Avellone :D

Boje mě právě docela zaujaly, a poněkud nezvykle je řešený přesun po mapě. Hezká je i ta grafická stylizace. Podle všeho je ta hra navíc v pokročilé fázi vývoje, tak snad nehrozí žádné neočekávané odklady. Ode mě je to asi poslední pokus, jak podpořit izometrické hry, jestli zklamou, tak už na to asi opravdu kašlu.
Poslal: Richmond
« kdy: Listopad 15, 2018, 21:33:14  »

Noo, tahové souboje! To nevypadá špatně. Počkám jako obvykle na gog verzi :) Ale jak jsem psal jinde, už vidím ty stretch goals a přechází mě úsměv.
Poslal: Elemir
« kdy: Listopad 15, 2018, 20:28:03  »

Tak jsem backnul Realms Beyond: Ashes of the Fallen ... snad toho nebudu příští rok litovat :D
Poslal: Elemir
« kdy: Listopad 11, 2018, 10:39:03  »

Wishlist kupodivu na GOGu nepoužívám, občas jen přihodím bod k nějaké hře, která na GOGu ještě není. Většinou nakupuji nárazově, když mi něco při listování padne do oka. Už takhle mám v knihovně 256 her a nedostatek času :) Toho, co bych ještě chtěl, je už docela málo a spíše čekám právě na různé nové přírůstky, jako byly třeba hry od idSoftu.

Ještě k tomu Microsoftu, už jsme o tom předtím diskutovali s Milhausem. Mě je to v podstatě také jedno a celkem rozhodnutí těch studií rozumím. Pro ně to podle mě bylo živoření a zrovna u inXilu nevzniklo nic, co by trhalo prodejní rekordy. Bard's Tale IV se sice z té nejhorší kritiky dostal, ale na prodejích se podle mě už nic nezmění. U Obsidianu se pak skloňuje hlavně první Pilars of Eternity, dvojka naopak zapadla. Ta studia by nakonec zanikla tak jako tak. Určitě i Otherside Entertainment by se rád nechal koupit, ale to skutečné jádro z Looking Glass je jinde, tedy to, které distributory zajímá.
Poslal: Richmond
« kdy: Listopad 11, 2018, 09:02:52  »

ad Microsoft: No zcela upřímně...je mi to jedno :) Ani jedno z těch studií pro není žádná srdcovka, ale celkově to ukazuje, kam se bude asi vyvíjet vývoj rpg her :(

ad GOG) mám 29 her ve wishlistu a ve slevě ani jedna - co dělám špatně?! :)
Poslal: tono
« kdy: Listopad 11, 2018, 01:04:52  »

Už pár dní bežia na GOGu veľké zľavy. Napríklad Witcher 2: Assassins Of Kings - Enhanced verzia z 19,99 na 2.99 $ atď.
Poslal: Elemir
« kdy: Listopad 11, 2018, 00:02:27  »

A je to tady Microsoft nekoupil jen Obsidian, ale koupil i inXile ... Microsoft to acquire Obsidian Entertainment, inXile Entertainment
Poslal: Elemir
« kdy: Říjen 11, 2018, 11:23:47  »

Ono to svým způsobem bude možná ještě rychlejší. Co jsem zahlídl na RPGCodexu, tak Microsoft má zřejmě v plánu sloučit dvě studia (dva týmy) v jeden, takže Obsidian může zaniknout už při vstupu do akvizice. Zatím jsou to tedy jen různé spekulace, nejprve se musí ta akvizice vůbec potvrdit.
Poslal: Milhaus
« kdy: Říjen 11, 2018, 10:59:30  »

Každopádně je to jejich konec. Tak do dvou let je MS zničí.
Poslal: Elemir
« kdy: Říjen 11, 2018, 03:50:28  »

Microsoft zcela určitě není žádný svatoušek, ale rušení projektů a možný bankrot by mohl Obsidian postihnout i pod křídly jiných vydavatelských společností, stejně tak můžou pohořet v další crowdfundingové kampani. V Obsidianu musela proběhnout širší diskuse a očividně s tím nemají problém i přes všechno to, co se mezi nimi a Microsoftem událo. Těch důvodů pro akvizici bude podle mě více. Nicméně konec Pillars of Eternity nebo Tyranny to bezpochyby je. Osobně si myslím, že u inXile je také jen otázkou času, než se odhodlají k podobnému kroku.