Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Červen 24, 2018, 16:26:20
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -

Autor Téma: LoX - Rozehrávka v obtížnosti Old-School Veteran  (Přečteno 5977 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4899
Re:LoX - Rozehrávka v obtížnosti Old-School Veteran
« Odpověď #15 kdy: Srpen 20, 2015, 21:08:06 »

Ráno to vypadalo ještě všelijak, jak jsem narazil v Devonii na silnější démony, tak jsem měl co dělat, jenomže cesta do Tower of Rage vede zrovna přes jednu takovou lepší hlídku. Postupně jsem se prosekal a věž dořešil - jsem rád, že mám před sebou už jen jeden takový dungeon s pastmi reagujícími na kroky, tohle zas stálo za to, i když dělat jsem to samozřejmě celé nemusel. Jenomže kvůli videu to jinak nešlo ... mimochodem, videa teprve postupně uploadnu, bylo toho za dnešek opravdu moc.

Pročistil jsem i útes v Nagiře a utkal se s rubínovou wyvernou (hned 3x). Nebylo to úplně ono, vždycky dva ve skupině přežili, což není úplně ideál, abych zkusil Ovengela, takže jsem to jen dodělal a získal zas kousek zkušeností.

Když už jsem měl z věže Valvet's orb, rozhodl jsem se jít skoncovat jednou provždy s Arraz Gulem do Vilaku. Souboj to byl docela vyrovnaný, měl jsem z toho větší obavy. Přeci jen tady maj ti psi více zdraví, ale ta kombinace kolem Arraz Gula není zas tak šílená. Psi padli a je po všem, splnění jsem ještě oznámil v Rasmuře.

Co naplat, ve Vilaku už toho moc navíc neudělám a cestu k Vilowii mi zatarasila hlídka nad moje síly. Vrátil jsem se proto do Devonie a začal si čistit cestu k hradu a kolem. Hlavního banditu jsem nesunadal, na to nejsem ještě připravený. Minimálně jsem se nevybavil lektvary proti krvácení :) Ale tak tohle byl dost tuhý boj i v Classic obtížnosti. Nechám si ho na později.

Hrad jsem nakonec dočistil a zjistil, že pro bonus za vyčištění musím porazit i dvojici hlídek devoniaptorů. Udělal jsem proto save a porazil je a pak se vrátil. Chtěl jsem si totiž vyzkoušet, jak bude vypadat souboj s Darthenosem, pokud je bude mít po svém boku. Souboj je citelně tužší, ale je to škoda zkušeností. Nicméně jsem z toho udělal záznam a poté hned vyrazil do Temple of Raznet v Rasmuře. Jaké pak bylo překvapení, když se žádné video o titánech nespustilo :D

Vlastně mě to ani tak moc nepřekvapilo, vždyť celou dobu tvrdím, že ta příběhová cesta je nalinkovaná ;) Tohle mi to jen potvrdilo. On ani Darthenos neměl moc uzpůsobený rozhovor, přitom jsem zabil jen jednoho jeho bratra :D

Přede mnou je tedy ještě většina Devonie a Vilaku, zkušeností tedy ještě halda. Learning mám už skoro na maximu, takže levely docela nabíhají. Polovina družiny je na levelu 37, což je o dobrých 6 levelů výše, než tomu bylo v Classic obtížnosti. Jenomže to je akorát tak, abych držel krok :) Je pravdou, že lidské jednotky v podzemí a hradu jsou už pohodička a hlavně, jsou vlastně slabší, než Khornilovo 5 hlídek - je za ně tudíž i méně zkušeností.

Těžko říci, kdy budu zase pokračovat, přeci jen mám před sebou pracovní víkend, ale je zas pravdou, že nyní mám před sebou jen levelování na náhodných setkáních, což je spíše jen rutina. Darthenose jsem sice porazit dokázal, ale u Ovengela si stále nejsem jist, takže ještě pár levelů posbírám a pak se na to vrhnu.

IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4899
Re:LoX - Rozehrávka v obtížnosti Old-School Veteran
« Odpověď #16 kdy: Srpen 24, 2015, 21:28:24 »

Chtěl jsem napsat, že jsem se pomalu doškrabal na level 40, ale vzhledem k tomu, že mi ty zkušenosti nabíhají poměrně rychle, tak jsem vlastně ani tak moc dneska neudělal. Učení už mám na maximu, 78% zkušeností navíc je opravdu pálka. Ale ještě než se dostanu k dnešnímu testu, tak pár restů z minula.

Záznam z průchodu Tower of Rage v Devonii:

https://youtu.be/S11Z-tHxlOM

návštěva vůdce Cursed Hounds:

https://youtu.be/FhG7JBmnN3s

a test prince Darthenose, když jsem nechal ty jeho potvory v hradu žít:

https://youtu.be/kLo-kW6fDuA

Jak už jsem popisoval minule, Darthenose jsem samozřejmě jen testnul, abych se podíval, jak to v téhle variantě vypadá. Proběhl jsem si pak ještě kus Devonie, vyčistil cesty od přepadů a podíval se do hrobky Karihama. Moc mě už zápasení s démony nebavilo, tak jsem si udělal testovací save a vyrazil na Ovengela.

Byl to poměrně vyrovnaný souboj, ale z toho rozhovoru jsem rozpačitý. Teprve mě čeká porovnání oproti jiné variantě pořadí, ale vypadá to, že to na jiný postup hrou nakonec opravdu nereaguje. Vydal jsem se totiž ještě do Temple of Golot a zdejší herald dělal, jako bych už o titánech věděl apod. Souboj s ním byl o kousek tužší, než-li s Ovengelem, ale šlo to jinak dobře. Nakonec jsem získal Eye of Taliet a děj se prostřednictvím dalšího snu posunul ... no, jsem teď zvědav, jestli proběhne před Temple of Alnaet i ten sen, který tomuhle měl předcházet :D Navíc jsem zjistil, že jsou dány napevno i bonusy za zavření studny, v Temple of Golot je to 6000 zk. To mi předtím uniklo.

Sice jsem pevně danou posloupnost průchodu hrou tušil, ale přesto mě to trochu překvapilo. V tu chvíli ta volnost, kterou jsem si zařídil, vlastně postrádá smysl. Klidně bych teď asi mohl vyrazit na lov titánů, ale tak nějak si říkám, proč si dělat hru těžší, když to nyní už postrádá význam?

Ale tak k něčemu to samozřejmě dobré bylo, minimálně vím o pevně daných bonusech za studny duší ;) Na zítřek mě tedy čekají zbylí dva princové, dva předchozí chrámy a nejspíše i ostrovy. Vlastně ono by bylo co dělat, pořád jsem se ještě netknul bylinek. Rád bych si někde poznamenal, kde co bylo a kolik jsem čeho nakonec sebral. Jenomže to je docela piplačka :D Když to půjde dobře, o víkendu bych mohl finišovat.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4899
Re:LoX - Rozehrávka v obtížnosti Old-School Veteran
« Odpověď #17 kdy: Srpen 25, 2015, 11:21:44 »

Musím se oproti včerejšku trochu opravit. Když jsem ty rozhovory začal skutečně důkladně porovnávat, tak jsem nakonec rozdíl našel. V případě, že jsem nechal Darthenose, Khornila anebo oba žít, měl Ovengel o jeden dialog více.

O to více jsem nyní překvapený. Když tedy hra přeci jen umí reagovat na takovéto události, proč je tedy ten rozhovor vždy stejný, jako bych šel vždy po té samé příběhové lince? Ono to působí dost blbě, když vám Ovengel řekne, že jste mu zabili všechny bratry a vzápětí mluví jen o Nengortovy nebo o dvou mrtvých bratrech.

Podobně podivně působí Darthenos a jeho peti. I když jsem mu je zabil, pořád dle popisu na mě hladově koukaj :D Teprve ve chvíli, kdy rozhovor končí, tak na to hra zareaguje změnou dialogů.

V principu jde o detail, kdo tu hru hraje prvně, těžko bude něco extra přeskakovat a půjde prostě po naznačené lince. Je to logické, protože tak roste i obtížnost soubojů. Pro mě je to ovšem docela kaňka na příběhu. Když už jsem přijal tu myšlenku open-worldu, tak jsem zkrátka čekal něco jiného. Vím, že team zápasil s angličtinou a ono to není zas tak málo textů, pro které by se musela udělal alternativa, tak snad v druhém díle ;)

Ale teď ještě ke včerejšku a videům ...

Takovým hezkým zadostiučiněním bylo najít poslední hlídku lidských stráží u brány před Vilakem a otestovat si ten pokrok, který moje družina udělala od dob, kdy by takováto hlídka byla více než-li impossible :D

https://youtu.be/KX6bwnZISpk

S pastmi reagujícími na kroky jsem se nakonec seknul, Mausoleum of King Kariham je další v řadě:

https://youtu.be/zan0kKbmtc0

A teď se tedy dostávám k pořadí princů, kde jsem se včera nakonec rozhodl pro linku Ovengel-Darthenos-Khornil. Nejsilnější tedy první:

https://youtu.be/HBtwxlzAwg8

Protože mě samozřejmě zajímala reakce hry na pořadí chrámů a snu o titánech, šel jsem rovnou zkusit Temple of Golot. Nic se nestalo, ale jak už jsem psal, teprve uvnitř mě to překvapilo. Viz boj s heraldem a následovný sen:

https://youtu.be/hz_WPr4ywMw

popř. samotný sen:

https://youtu.be/ocb5hlpeJ5A

Testování mám tedy za sebou, tak snad dojde i na samotnou hru :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4899
Re:LoX - Rozehrávka v obtížnosti Old-School Veteran
« Odpověď #18 kdy: Srpen 25, 2015, 21:49:13 »

Myslím, že pro dnešek toho bylo tak akorát :) Nashromáždil jsem zas haldu materiálu a znovu se ukázalo, jak je zbytečné spekulovat, když se stačí jen pořádně dívat :D

Přemýšlel jsem, jak se asi teď ty úkoly do žurnálu zapisují a tak jsem se prostě koukl. Mno, jaké pak bylo překvapení, že každý záznam má svoje ID, takže se to řadí tak, jak jsem to měl podle vývojářů dělat, nikoliv tak, jak to ve skutečnosti ve hře dělám já :D Tím padlo celé to martýrium okolo open-worldu, protože tohle pro mě open-world prostě není. Ale teď k dnešnímu pokroku.

Dle očekávání jsem dorazil zpět k Darthenosovi a vyříkal si to s ním:

https://youtu.be/E0-hprxGSsw

V jeho případě asi na pořadí princů nezáleží vůbec, má poměrně nezaujatý monolog. Chvilku jsem přemýšlel, že bych s klíčem zašel rovnou do Temple of Febret, ale šel jsem nejprve na čerstvý vzduch a prošel si zpřístupněnou vesnicí:

https://youtu.be/JXKOZToZEjA

Rozhodnuto bylo ve chvíli, když jsem zaplatil za loď Tilion. Už jsem jednoho titána zkoušel (Xilionte v Geldře), ale dopadlo to neslavně :) Nifonte mi přišel schůdnější, přeci jen je ze všech titánů nejslabší, takže bych jeho útoky už mohl ustát. Nasedl jsem tedy na loď, Eye of Taliet mi zadalo souřadnice a za chvilku jsem stát před samotným Nifonte. Souboj nezklamal, v poklidném rytmu jsem ho udolal. Sice je to delší souboj, ale dá se dobře uhlídat.

https://youtu.be/a2zIDepKy6Y

Zajímavostí bylo ovšem naběhlé video na konci, protože tohle video se normálně objevuje po vstupu na nádvoří Temple of Alnaet. Ale hra asi usoudila, že už je dost blbé mi existenci titánů tajit, když už jsem jednoho porazil, takže mi milostivě řekla o všech ... právě zabitého Nifonte nevyjímaje :D

Další kroky už byly poměrně jasné. Na Xilionte ještě nemám, musím jít holt poexpit, takže do Temple of Raznet a sundat dalšího Yul Heralda:

https://youtu.be/6Opw7fgKWcY

Málo, chtělo by to ještě něco ... Vzpomněl jsem si na čarodějnici Vilowii. Přeci jen, nechce se mi teď likvidovat hlídky v Devonii a ve Vilaku. Když už jsem prubl toho Nifonte, chtělo by to tuhle linku dojít dále. K Vilowii vede strnitá cesta, hned dvě silnější skupinky démonů ve Vilaku brání cestu na její mýtinku v Nagiře:

https://youtu.be/s4AZA1xcmI4

https://youtu.be/8rhbAOfhGSw

Nakonec jsem tam tedy dorazil, sundal poslední pevnou hlídku pro cesty v Nagiře shrábl bonus za vyčištění oblasti (teď už jen takové drobné zkušenosti) a zašel za Vilowií:

https://youtu.be/XuaLZQ0XBQU

Nějak jsem to neuhlídal a Gaulen se odporoučel, ale co se dá dělat. Nebudu to přece kvůli němu nahrávat :D Tím pádem jsem pořešil poslední čarodějnici. Abych nezapomněl, u dvěří stráží Cursed Earth Guardian, což je potvora, která se sice nyní hlásí jako Easy, ale podcenit ho by byla velká chyba.

A je to tady. Další test Xilionte. Nabral jsem zásoby jídla a vyrazil do Geldry. Titán stál tam, kde byl i při minulém pokusu, jen jsem neudělal stejnou chybu a nejprve si odpočinul. Souboj je to o poznání tužší, ale kupodivu je jen o pár minut delší. Rozdíl ve zdraví mezi Nifonte a Xilionte není totiž až tak velký.

Titán padl a mě se moc nechtělo nechat Geldru jen tak. Tedy znovu se sem později vracet. Došel jsem pro nové zásoby jídla (spotřeba je v Geldře opravdu velká) a zašel si pro dvě sféry energie a pro skleněnou sovu (dar pro Taliet), kterou hlídá Yotum Ancient:

https://youtu.be/Y1zi-DsMFes

Naivně jsem si myslel, že bych mohl nyní projít i chrámy v obráceném pořadí :) Vzal jsem to tedy přes oltář Taliet v Karraze do jejího chrámu a prosekal se až k tuhé hlídce oltáře:

https://youtu.be/OmZ6Pd37evw

Věděl jsem, co mě čeká a podle průběhu boje usoudil, že bych zdejšího Yul Heralda mohl zkusit. Zkusil ... jednou, dvakrát ... nedal :D On sice nemá moc zdraví, ale je na mě docela tuhý, takže to nebudu lámat přes koleno.

Pořád mám nedořešené dva předchozí chrámy, tedy krom toho i prince Khornila. Levelovat mám tedy pořád kde. Vlastně podobně jsem narazil i při minulé rozehrávce. Jakoby mezi těmi prvními dvěma titány a druhými dvěma byl nějaký skok. Je jasné, že dokud nebudu snadno porážet silnější skupinky démonů, mám ještě dost času :)

Jediné co je zase o kus nepříjemnější, je cena jídla. Ještě chvilku a za 3 dny zásob to budou 2000 zlatých.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4899
Re:LoX - Rozehrávka v obtížnosti Old-School Veteran
« Odpověď #19 kdy: Srpen 26, 2015, 19:12:52 »

Dneska jsem měl spíše polopracovní den. Po včerejší instalaci nových ovladačů ke grafice jsem nějakým záhadným způsobem přišel o zvuk. Nutno podotknout, že už tu mám druhý den nainstalované Windows 10 a úplně bez potíží se to neobešlo (klonová obrazu mezi monitorem a televizí špatně přejímá rozlišení). U zvuku  se přeplo akorát zařízení, čehož jsem si ráno nevšiml. Docela jsem si oddychl, protože případné nekompatibility jsou věc, které se u nových Windows obávám nejvíce. Pokud to budou jen podobné hardwarové epizodky, budu jen rád :)

U samotné hry jsem pak přemýšlel, zda-li pokračovat, nebo se vrhnout na čištění nebezpečných oblastí. Na dnešek byl naplánován release druhé bety k Might & Magic Heroes VII, takže jsem se chtěl přednostně věnovat tomu. Jenomže ráno k žádnému release nedošlo, tak jsem zapl LoX a zamířil si to do Temple of Nalaet.

Je to podobně přímočarý dungeon jako Temple of Raznet, akorát pasti už tu dávají více zabrat (mají složitější mechanismus). Navíc přepadové hlídky jsou tu celkem v pohodě, nejvíc dá zabrat akorát pevná hlídka se dvěma lichema. Nechtělo se mi moc plýtvat manou, tak jsem je naháněl zbraněma. Yul Heral byl poněkud překvapený mojí přítomností, ale oproti tomu v Temple of Taliet je přeci jen slabší, takže jsem ho po pár minutách udolal.

https://www.youtube.com/watch?v=3QSU50Ve2Ps

U kleričky se mi teď paradoxně láme level, kdy už dobírám Ray of the Gods, nejsilnější útočné kouzlo pro kleriky. Tím jsem zrovna v chrámu dostal ještě do meziobdobí a protože ani poll many není zrovna velký, raději to používám na podpůrná kouzla. Ray of the Gods začne mít smysl až na maximu, pak to umí už lecco nemrtvého sundat na jedno zakouzlení. U čarodějky mám Lords of the Thunder, což je jako většina plošných kouzel magie vzduchu ideální na paralyzování skupin. Problém je opět ta mana. Většina práce tak zůstává na bojovnících.

Ostatně čarodějka už delší dobu jakoby zaostává (v porovnání se střední částí dosavadní hry). Naopak se dopředu nahrnul Gaulen. Jak už mu nemám extra co cvičit, tak jsem začal opět přidávat i do luku a protože má většinou kliku, že doráží, tak dostává zkušenostní bonus. Postupně se mi tak postavy vyrovnaly a dneska jsem končil na levelu 48. Když si uvědomím, že v Classic obtížnosti jsem měl touhle dobou už hotovo ... :D

Po chrámu jsem se vrhnul na Southern Ancient Ruins v Devonii a dodělal je i s náhodnými setkáními. Nejsilnější zdejší jednotky mi dala nakonec zabrat méně, nežli pětice Mormur:

https://www.youtube.com/watch?v=iB1Fa13Lqec

Poté jsem se vrátil k náhodným setkáním do Temple of Nalaet, abych to neměl tak jednotvárné. Znám sice už všechny souřadnice na ostrovy, ale to bych chtěl nechat na zítřek. A po chrámu jsem totéž udělal iv Northern Ancient Ruins, tedy vyjma hlídky před Temple of Valvet.  Chvilku jsem přemýšlel, že bych jí zkusil, ale raději ne :D Hezké ovšem bylo, jak jsem poskočil o ty 3 levely od levelu 45, tak se zlomila i obtížnost u střední třídy démonů. V podstatě jsem to mlátil hlava nehlava.

Do hry už totiž zčala silně zasahovat vylepšená iniciativa, protože to barbar a bojovník cvičí. Stejně tak mistrovství zbraní. U ostatních to dělá zase o kus navýšená rychlost (1 Speed = +1 k Iniciativě). Chvilkama to pak vypadalo tak, že jsem půlku boje útočil nejprve já (halda tahů u postav a první na řadě), takže než se dostali démoni ke slovu, byla jich jen polovina :D

V Classic obtížnosti jsem tohle řešil zásobou many u kleričky, takže efekt je podobný, u nemrtvých dokonce lepší, ale ti bojovníci prostě chyběli. Je to ohromný rozdíl, který je znát hlavně v delších bojích. Quick Strike u zloděje je taky dobrá věc, pomohlo mi to teď šetřit shurikeny na bosse, protože jsem jimi už zbytečně plýtval. Hra se opravdu výrazně zrychlila.

Jediná věc, kterou jsem ještě nedopiloval jsou zbraně. Gaulen už má obchodování skoro na maximu, takže bych mohl nakupovat za celkem přijatelné částky, ale zatím si nejsem ještě jist, jak moc mi začnou peníze ubývat u nákupu lektvarů a samozřejmě bych rád ještě dokoupil nějaké skillpointy. Podle mě budou přelomovým místem ostrovy, neboť tím zůstanou už jen 2 titány a 2 chrámy + jih Vilaku (Z, S a V nejspíše zvládnu už teď).

U peněz jsem totiž udělal jednu chybu. Zapomněl jsem si vést poznámky, kolik zhruba jsem tak mezi jednotlivým levelup postav nashromáždil. Přesně tohle jsem si chtěl vést kvůli plánované Hardcore obtížnosti, abych nedopadl jako teď :D Mám nějakých 350k a bojím se na ně sáhnout :D Přitom jídlo jsem třeba pořešil poměrně dobře a nakupuju ho minimálně. Když už obíhám obchody kvůli shurikenům, tak rovnou otrhávám ovoce kde se dá a přiměřeně si k tomu plánuju odpočinek, abych neodpočíval zbytečně často, popř. to vemu do hospody do Velegarnu. Vilak dá třeba asi zabrat, ale na to si v pohodě vydělám z úkolů. No, byla by to asi nuda, kdybych na nic nezapomněl :)

Nejvíc se ovšem děsím těch poznámek, co tu mám :D Mám teď před sebou dva dny nočních, tak ve chvilkách volna si to snad nějak sesumarizuju.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4899
Re:LoX - Rozehrávka v obtížnosti Old-School Veteran
« Odpověď #20 kdy: Srpen 30, 2015, 11:53:28 »

Stojím na hranici levelu 58, přičemž jsem dlouhou dobu držel level jen na 50 a jsem trošku zmatený. Level 58 se mi nabízel i v Classic obtížnosti, ale nebyl důvod ho trénovat do maxima, vlastně level 50 vůbec překračovat, ale tady jsem najednou u stejného čísla a před sebou mám už jen Hell Land a Temple of Valvet (Khornila a Temple of Alnaet vynechám, za to moc zkušeností nebude). Přemýšlím tedy o tom, o kolik sem si vlastně dovedností Learning pomohl?

Obtížnost totiž začíná přituhovat a zatím to vypadá tak, že na to, na co jsem v Classic stačil s určitým levelem, ve Veteran potřebuju zhruba o 10 levelů více. Pomalu to začíná naznačovat, jak se to bude tvářit v Hardcore obtížnosti. Navýšení zkušenostního zisku by tedy v Hardcore bylo nakonec docela logickým krokem - no, nechám se pak překvapit.

Je to klasický rozpor, který tu vzniknout musel, protože ono je něco jiného, když nad tím člověk dumá nad "papírem" a když to pak vidí v praxi. Rozestup mezi levely se ve hře sice zvyšuje velmi pozvolna, ale zkušenostní zisk oproti tomu už neroste tak významně, takže ta křivka dosažitelného levelu už není tak strmá, jako tomu bylo v první a druhé třetině hry. Začínám pochybovat, že se dotknu hranice levelu 70.

Zároveň jsem se trošku rozšoupl s dovednostními body a nakoupil jsem jich něco za 60k (asi 5 bodů). Penězma jsem se dostal nad 650k a pořád je co prodávat. Od včerejška jsem ovšem začal více používat lektvary, takže raději jsem s rezervou opatrný :D Pokud jde o jídlo, tak o to jsem se obával úplně zbytečně, to už nekupuju vůbec. Našel jsem docela optimální způsob a řeším to sběrem ovocných stromů/rostlin na cestě Varaskel-Hamaleth-Nabros-Rasmura-Devonie-Velegarn. Zjistil jsem, že se tak dají zásoby úplně v pohodě doplnit do maxima a než je akcemi spotřebuju, rostliny se obnoví. Při té příležitosti vždycky oběhnu i obchodníky a skoupím shurikeny.

Ale abych nepředbíhal ...

Včera jsem se vrhnul na Vilak a krom jižního Hell Land jsem pořešil všechna přepadení a hlídky. Poté jsem se zas rozhoupal znovu prubnout Yul Heralda v Temple of Taliet a vzal jsem to opět i s hlídkama a přepady:

https://youtu.be/l3x5LOFULp8

Přituhuje, ale pořád to ještě jde. Trochu oddychu jsem nabral až na souostroví Varas Talak, kde jsem si užil několika jednoduchých bojů

https://youtu.be/3u_xWu7MKkI

https://youtu.be/Rt_0j4xD1WQ

až po zlatou wyvernu:

https://youtu.be/d_IS8dR1SeY

Ze zázračné truhly jsem si vybral katanu pro zloděje (ulnalum kvalita), řemdihy a spol. holt dokoupím v obchodem v horší kvalitě. Je škoda, že z truhly lze vzít jen jednu věc.

https://youtu.be/USDRQD8HinA

Největší výzvou se tak tradičně stalo Mausoleum of Queen Yandra:

https://youtu.be/9HivJyWRvOk

Naštěstí předposlední dungeon s "krokovacími pastmi".

Mno, ta větší zábava přišla až nyní. Už prakticky není moc kam jít a kde polevelit, takže jsem dobral zásoby jídla a vyrazil do Pernitie za titánem Kronante. Najít ho byl úkol sám o sobě a ani boj nebyl zrovna jednoduchý:

https://youtu.be/cq2O1ugomO4

Ale pokud jsem ho dokázal porazit, je jasné, že posledního titána už porazím také. Akorát se k němu musím nejprve dostat :)

Návštěva Temple of Kersket už byla celkem triviální, oproti Temple of Taliet mi to nepřišlo složitější (z pohledu běžných bojů). Překvapil akorát samotný Yul Herald:

https://youtu.be/HeTiolx4e1I

Pokud pominu vynechaného heralda z Temple of Alnaet, je tohle vlastně předposlední herald před finále hry, takže se zas není moc čemu divit.

Stojím tak nyní v Hell Land a rozmýšlím postup dále ...

Jen tak pro ilustraci, co se tu nachází za jednotky:

https://youtu.be/NUN2PHQd7TU

Abych nezapomněl, šel jsem si to nakonec vyřídit i s vůdcem banditů, v tuhle chvíli už nikterak překvapivý boj:

https://youtu.be/0wVfch8rsuQ
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4899
Re:LoX - Rozehrávka v obtížnosti Old-School Veteran
« Odpověď #21 kdy: Září 03, 2015, 16:23:45 »

Musel jsem si po včerejšku udělat menší odpočinek :) Dohrávka se mi nakonec díky pracovním dnům roztáhla, ale včera v poledne jsem konečně do svého cíle dorazil ...

Po úvodní hlídce démonů jsem se po chvíli cvičmo pustil do hlídky před Lávovým jezerem, protože to je jediná překážka mezi mnou a titánem Velioronte:



Povzbuzen úspěchem jsem udělal otočku o 90° a namířil si to zpět do Devonie a k bráně Temple of Valvet. Tu hlídá extra tuhá demonní hlídka, ale co kdybych jí dokázal porazit?



Dokázal, ale beze ztrát to nebylo. Každopádně je to přelom ve hře, protože už z minulé rozehrávky vím, že jakmile dokážu tuhle hlídku porazit, můžu už v podstatě směle napochodovat do finále. Vlastně teď nemůžu, protože jsem za 1) neporazil titána (nemám klíč) a i kdybych ho měl, tak za 2) jsem ještě nevyčistil Temple of Alnaet, takže by mě to dovnitř stejnak nepustilo :)

Velioronte byl první na ráně. Chvilku jsem zas pobíhal po Vilaku a čistil náhodná přepadení. Jakmile jsem měl splněno, namířil jsem si to severně přes jezero, na malý ostrůvek, ne nepodobný tomu, co měl titán Nifonte:



Souboj to byl už opravdu pohodový, na konci ještě proběhlo video k ukončení úkolu The Titans (samostatně kdyžtak viz https://youtu.be/7KwAQDwrbcg). Titán padl, sebral jsem klíč a jeho duši a vyrazil dále. Jenom k té duši Velioronte, jak se ve hře loot generuje, tak se mi stala velmi zajímavá věc. V Temple of Valvet jsem potom v těle jedné mrtvoly našel druhou duši Velioronte :D Poměrně příjemný bug, protože ta jeho dává zrovna nejvyšší bonus do atributů.

I když, nakonec jsem do konce hry nepoužíval nejenom bylinky a trofeje s perma účinky, ale ani jsem nepoužil duše titánů. Chtěl jsem to původně zkonzumovat najednou i s bylinkami, ale jak se ta hra začala natahovat, tak už jsem nenašel sílu projít všechny mapy a bylinky sesbírat. Nechal jsem si to proto na nějaký extra test. Používal jsem akorát cauldrony a studny.

Nyní přišel klíčový okamžik, protože cesta vpřed už nezbyla. Naopak, musel jsem udělat čelem vzad a odcestovat do Karragy za princem Khornilem. Nakonec se mi tedy povedlo to, co jsem na počátku hry chtěl - dokonale rozházet příběhovou linku :D Khornil má totiž klíč od Temple of Alnaet a jak jsem již psal, bez uzavření studny v tomto chrámu nemůžu do finálního dungeonu - Temple of Valvet.

Nejprve jsem šel proprudit kapitána Kurose, což je již několikrát zmiňovaná příběhová hlídka, kterou nelze porazit. Čekal jsem, že to má nějakou alternativu pro družinu s vysokým levelem, ale spletl jsem se :)



Nechal jsem to proto být a šel jsem rovnou za princem Khornilem. Je to jeden z těch zajímavějších rozhovorů, ale boj už byl jen formalita:



Na konci ještě proběhlo video k ukončení úkolu The Impious Princes (kdyžtak samostatně viz https://youtu.be/VBznekNHrXY).

Popadl jsem klíč a vyrazil do Temple of Alnaet v Cunavarnu. A tady se už doslova rozesmál :D Jakmile jsem vstoupil na nádvoří chrámu, spustilo se úvodní video úkolu The Titans:



Hezké, akorát že titáni už jsou dávno po smrti :D On se ten úkol mimochodem zapsal už dříve díky získání Eye of Taliet v Temple of Golot, kde se právě tahle příběhová linka posunula. Ale tak beru to, kdo hru nezná, asi stejnou obkliku jako já dělat nebude a chrám nejspíše navštíví mnohem dříve. Z chrámu jsem navíc pořídil komplet záznam, protože jsem chtěl mít zvečněno, jak high level družina masakruje osazenstvo low level dungeonu :)



Popř. tu mám výstřih ze samotného rozhovoru a boje se zdejším Yul Heraldem:



V Cunavarnu mě samozřejmě čekala odměna:



a tím jsem tak nějak splnil skoro vše, co se před finále dá. Vlastně zbyly ještě vedlejší činnosti a pár extra monster.

První jsem napochodoval do arény v Sorrentii a po 68 zápasech jsem se stal jejím šampiónem:



Protože všichni princové už padli, mohl jsem jít proklepnout démona Xabraluze do Vilaku a pořídit tak záznam obou možností konce rozhovoru o jeho rohu:

1) vyřešení jeho hádnaky



2) domluva silou



Zůstal jsem nakonec u té varianty s bojem. Když už jsem poslal všechny démony do pekla, tak tu přeci nenechám jednoho běhat :)

Podobně jsem vyběhl i se skřítky s otázkami a napadl je. Za Earth Guardiana je přeci jen více zkušeností. V průběhu toho všeho jsem pořešil i zbylá perma požehnání a zničil všechny sochy Yula.

Chtě nechtě jsem nakonec musel stanout před Temple of Valvet a vejít. Uvnitře je to samá nemrtvá hlídka a tuhé přepady. Je to navíc jediné místo, kde lze potkact Lich Kinga (https://youtu.be/H7a6QoKZ8aE). Boj se dvěma Cursed Guardiany (https://youtu.be/o0wU164Oip8) je v tomhle všem jen takový oddych, završený nejtužší skupinou nemrtvých během přepadení (https://youtu.be/D47SSQFQVtU). Oltář je očištěn a cestu k Yul Heraldovi volná.

Nechtěl jsem nic podcenit, takže jsem si zašel dokoupit lektvary, ale jak jsem měl za chvilku zjistit, zbytečně jsem to přehnal. Podstatné jsou hlavně lektvary many a i těch není potřeba tolik. Na druhou stranu jsem před nákupem disponoval 855 803 zlatými a po nákupu mi stále ještě zbylo 840 461 zlatých :D Vím, trochu jsem to s tím skrblením přehnal :D

Yul Heral už pro mě nebyl žádné překvapení, přeci jen ho už znám z předchozí rozehrávky, ale hodně mě překvapila jednoduchost toho boje. Takhle družina a s tímhle výcvikem tím prošla jako nůž máslem. Ale tak je to dobře, proto všechno jsem vlastně celé ty peripetie okolo levelování podstupoval (na mapě opravdu nezbylo nic, za co bych ještě mohl dostat zkušenosti ... zpět, pár zapastěných truhel v Pernitii, ale to nedá ani 0,01% nového levelu).



Uzavřel jsem studnu a prohlídl si video o konci úkolu The Divine Temples:



které hned poté nahradilo tolik očekávané závěrečné video hry:



Uf, je to za mnou. Výsledek jsem umístil do Síně slávy. Už to sice netrvalo 130 hodin, ale pořád jsem se dostal někam mezi 75-95 hodin. Level postav se vyšplhal na 65-66. Jsem rád, že jsem to zdolal. Ke konci byl největším soupeřem právě čas - místama to už začínalo být zdlouhavé, ale nikoliv otravné. Toho jsem se právě obával nejvíce, že jsem to rozehrál příliš brzo po první odehrávce. Každopádně jsem rád, že jsem obtížnost zvýšil, je to skutečně o něco jiný zážitek. Na druhou stranu ... teď tu mám další haldu materiálu ke zpracování :D Pomalu se do toho pustím.



« Poslední změna: Září 03, 2015, 16:32:06 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...
 

+ Rychlá odpověď