Po patchi mi to přijde nakonec přinejmenším podobné, ale možná je to i tou vyšší obtížností. Dostávám o něco větší rány, takže hlavně u skupinového boje musím dávat větší pozor na přesnost a u toho je vidět, že to ještě pořád nemám úplně secvičené. Co boj, to unikát. Jednou trojici banditů sundám poměrně elegantně a v krátkém čase a podruhé se s tím mořím. Zatím mi ještě moc nejde ty skupinky rozdělovat a rychle zareagovat na změnu formace.
Hezké v tomhle bylo setkání s bandity na koních. Docela přesně kolem mě kroužili a trefovali se - z koně to bolí ještě víc. První pokus jsem neustál
Ovšem na ten druhý jsem jim to vrátil. Opravdu mě překvapila ta jejich přesnost a držení formace. Stále mě drželi v šachu.
Jinak na třetí obtížnost se neregeneruje zdraví při meditaci, mám tedy větší spotřebu lektvarů a jídla. Trošku blbé je, že se tak nějak musím preventivně připravovat skoro na vše, protože nikdy nevím, do čeho vlítnu. Šel jsem zase kousek po hlavní lince, akorát jsem to vzal přes čarodějku. Vyklubala se z ní stará známá:
Keira Metz, Foltestova dvorní čarodějka.
Příběh mě zavál do podzemního elfího komplexu. Hned první větší bitva probíhala s golemem. Dlouho trvalo, než jsem přišel na optimální taktiku. Zvažoval jsem dokonce obtížnost zase snížit, ale je to opravdu o tom, sledovat to bojiště a čarodějka taky docela vypomohla. Druhý souboj byl taky prima a tady jsem už skřípal u ovládání zubama. Je to klasický boj v magické bublině, takže je potřeba se držet pokud možno uvnitř. Jenomže Geralt má při útoku pořád potřebu skákat, tedy jedna rána, nápřah a jsem venku ... Třetí boj byl sice lehčí, než s golemem, ale stejně zdlouhavý, konečně došla řada na poměření sil s opravdu speciálním mágem
nějaký Nithral, doprovod Divokého honu, který jsem v tom komplexu sledoval
Nevím, nakolik měl boj přesně takhle probíhat, ale chvílema mi přišlo, že ta hra buguje. Ve skutečnosti jsem nemusel bojovat přímo s ním, poněvadž nic moc nedělal, ale občas jsem musel bojovat s tím, co přivolal. Takže jsem tam většinu času jen stál a švihal po něm Igni.
O bugovitosti ovšem nemám pochyb u jiného souboje. Vrátil jsem se ještě k potracence, ale neuhrál
Je nějaká nesmrtelná (zvláštní regenerace) a hlavně stačilo vždy kus odstoupit a byl jsem jakoby z bojové fáze venku a znamení se mi okamžitě naplnilo. Nepřijde mi to úplně košér, vypadá to, jako by mě přes ty překážky v terénu vždycky ztratila a hra si s tím neporadí.
Hlavní linku jsem tedy zas opustil a zkusím štěstí s vedlejšími úkoly. I když to taky není nic moc, zaklínačské zakázky pořád kopírují můj level, což je možná náhoda, ale moc to nepotěší. Rád bych si chvilku oddychl
Na mapě mám hodně otazníků, ale je to o štěstí. Není vůbec problém na těch místech narazit na něco šíleného (pro současný level postavy), tak vždycky jen z povzdalí nakouknu, co kolem lítá a pokud je to na mě moc, jdu dál. Někdy překvapí i potvory, které jsem chvilku předtím sekal jednu po druhé a najednou oni sekaj po kouskách mě
Neckkeři byli třeba docela nepříjemní. Kulový vydrží, ale drží se ve skupině a jsou dost rychlí, čímž jsou dost nebezpeční (ve dvojce to bylo s nima jednodušší). Určitě se vyplatí vyhledávat místa moci, jsou za to body do talentů.
Když už jsem ráno zmínil ten Novigrad ... říkám si, velké město, tady by mohl být i něvestinec, tak se podíváme, co je pravdy na těch prohlášeních CD Projektu. Jenomže najít nevěstinec, je úkol sám o sobě
Prošel jsem kvůli tomu dobrou půlku města a že Novigrad je opravdu velké město.
Uvidím, kam mě to zítra zažene. Určitě budu muset polevelit, tak snad někde budou přijatelnější úkoly.