Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Květen 04, 2025, 05:42:26
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20

Autor Téma: (Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon  (Přečteno 163129 krát)

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2029
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #135 kdy: Červen 10, 2015, 07:54:41 »

Včera jsem opět plnil nějaké bezvýznamné úkoly, za které není vůbec nic. Můj pobyt ve vězení měl ještě jednu dohru, protože jsem jednomu tamnímu vězni slíbil protislužbu, když mi pomůže se rychleji dostat na soud za jarlem. Ten se teď tedy ozval a chtěl, abych zabil nějakého chlapa. To jsem odmítl a tak jsem musel zabít toho, co mi pomohl (jo, jsem sketa, ale já nejprve nevěděl, o koho jde a že je to ten, co mi pomohl utéct, myslel jsem, že je to ten, komu jsem zabil syny a že na mě chystá přepadení a pomstu). V momentě rozhodnutí jsem to sice už věděl, ale zase nejsem nájemný zabiják.

Řešil jsem i úkoly se záchranou dětí Jarla, kteří šly na nebezpečnou výpravu, aby se mohly stát králem. Nejprve syna, který vyrazil na ledového obra. Na tento ostrov vedlo více úkolů (mimo jiné i úkol pro Mistra zbrojíře ve Velenu). Celý ostrov byl udělán tak, aby se dalo postupovat víceméně jen jedním směrem a nedalo se uhnout z cesty. Celý ostrov byl o stopování pomocí zaklínačských smyslů. V jednom bodě se cesta rozdělila a stopy šly dvěma směry. To bylo v táboře, kde byla skupina přepadena, jedny stopy byly člověka, který odešel ještě před bojem a někoho, kdo ho pronásledoval, zatímco ty druhé stopy byly lidí, kteří ustupovali před bojem. Šel jsem tedy po těch, co odešli dřív, než boj začal. Opět to bylo stopování skoro přes celý ostrov, až jsem došel k jeskyni s trolly, kteří si vařili nějakou dobrotu. Skrz hru na dávání hádanek jsem je přechytračil (ale bylo to hodně těžké, protože Geralt a troll ve hře mají cca stejnou inteligenci) a z kotlu vyskočil nějaký chlápek, co patřil k té skupině. Také jsem našel nějaký roh, který by měl po použití shazovat dolů létající sirény (ale to se mi moc nezdá, že to funguje). Chlápek byl lučišník a přidal se ke mě. Společně jsme tedy šli po druhýh stopách, které opět vedly jen jedním směrem, skrz jeskyně, domeček (zde jsem si odskočil pro kovářské nářadí pro mistra zbrojíře) a pak dál a dál až do nějakých ruin a pak už k obrovi. V jeho doupěti jsem ještě osvobodil nějakého jiného chlapa z basy, který byl pošuk a hned, jakmile jsem jej pustil se vrhnul na obra. Obr byl víceméně přetexturovaný kyklop, takže jsem věděl, jak na něj a navíc on moc nevydržel (byl nějaký slabší a měl asi málo životů). Jakmile začal útočit kotvou, bylo to trochu zajímavější, ale stejně padl na 3 rány a bylo po všem. Ti tři společníci, co tam byly se mnou, mi příliš nepomohli (lučišník jej sice zasáhl, ale téměř nezranil, ti dva bojovníci ani nevím, co dělali, ale boje se nějak neúčastnili).

Dělal jsem i úkol pro dceru, ten byl trochu více duchařský, nejprve jsem získal meč, pak šel zlomit kletbu, to nepomohlo, tak jsme zjistili, že jarla něco posledlo, šli jsme do domu, dcerka vymyslela plán, jak toho zlého ducha podvést, pak vběhla za mnou do domu s dítětem a chtěla, abych jej upekl v peci, což jsem udělal, no tak nakonec jsme jej podvedli a duch měl smůlu. Čímž úkol skončil.

V jednom úkolu jsem se pak zasekl a  zřejmě tu bude nějaký bug, ať už v mé hlavě, nebo ve hře. Je to nějaká obyčejná zakázka na topivce, které jsem měl vystopovat do jeskyně. Byly zde dvě místa činu, které bylo nutné prozkoumat a které pak skrz smrad vedli do té stejné jeskyně, kterou bylo nutné prozkoumat. Nakonec hráč zjistil, že za útoky je vodnice a dostal další podúkol, vyrobit lektvar z feromonů topivců, aby zakryl svůj výskyt v jeskyni. Všechno jsem udělal, ale hra se pořád tváří, jak kdybych měl zkoumat ty daná místa i jeskyni (jako kdyby v ní bylo ještě něco dalšího, co prozkoumat, ale není). Kromě přípravy lektvaru, jelikož na ten pro změnu nemám recept, takže ho nemůžu uvařit. Tím jsem se zasekl na daném místě.
« Poslední změna: Červen 10, 2015, 08:00:35 od Milhaus »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7630
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #136 kdy: Červen 10, 2015, 08:57:26 »

Zkusil jsem cvičmo udělat ten dodatkový úkol přípravy atentátu na Radovida (pro level 30) a mělo to docela zajímavý průběh. Na hru to bude mít vliv nejspíše až v závěrečných titulcích, kde pravděpodobně vypadne celá ta pasáž o úspěchu Radovida na úkor císaře (jak jinak :) ), ale zajímavě to zamíchá osudy vedlejších protagonistů, byť už poněkud zbytečně.

Následuje delší spoiler ...

Naše trojka, Dijkstra, Roche a Talar to po prvním úkolu nějak rychle utípla a se svým plánem se vytasí až před honem na Eredina. Celou dobu osnovali, jak Radovida nalákat a zabít, Talar pak na pozadí vyjednával s císařem o autonomii Temerie. Ač je císař podivnou postavou, není to zrovna prototyp křiváka, což i párkrát dokázal.

Jednání ovšem nebylo tak tajné, jak na první pohled vypadalo ... na okně seděla sova :) Filippa považuje celou akci za předem zpackanou, protože ani Radovid není hlupák a tak mi poskytla prsten jeho otce (Vizimira) a sebe jako návnadu. Sraz je na mostě do chrámové čtvrti, kde Rocheho muži dle plánu zatarasí, po vstupu Radovida na most, oba konce.

Vyšlo to! No, možná ne úplně podle plánu :D Jakmile jsem Radovidovi prozradil údajný úkryt Filippy, přikázal mě nechat zabít ... parchant jeden, ale co už, byl jsem v horších situacích. Ves s Rochem měli zaútočit na krále, ale když viděli, co se děje, tak přispěchali na pomoc mě. Radovid nakonec zas tak daleko neuprchl, ale nebyli jsem první, kdo k němu doběhli ... doběhla nás Filippa.

Radovid přišel o zrak a skončil s dýkou v zádech. Spravedlivý konec jednoho maniaka, od někoho, koho k smrti nenáviděl a dostatečná satisfakce pro čarodějku.

Následující oslava už vypadala, jako završení celého snažení, ale na scénu teatrálně přispěchal Dijsktra se svou vizí, no a ... jak jinak, nabídl mi tři časově omezené možnosti. Odejít, pomoci Rochemu s Ves, nebo se do toho nemíchat (?). Už přesně nevím, ale za to, co pro mě Roche s Ves před chvílí udělali, jsem neváhal ani minutu. Dokonce jsem v tu chvíli zalitoval, že jsem ve dvojce Dijsktrovi zlomil jen nohu. Tentokrát měl můj ocelový meč jasno.

... konec spoileru, začátek rozboru ;)

Úkol měl opravdu nečekaný zvrat, asi jsem ve hře moc nedával pozor, proč to muselo takhle skončit, protože mi to přijde jako řada jiných úkolů - za každou cenu nucené rozhodnutí mezi dvěmi či více kontroverzemi. Když je to v pár úkolech, prosím, ale jakmile je z toho pravidlo, přestává to být zábavné. Nehledě na to, že to opět nemá už v podstatě význam a hru to neovlivní. Roche s Ves by byla priorita asi vždy, protože s Rochem máme už od dvojky dobrý vztah (bez ohledu na volbu frakce) a jsem rád, že to scénárista přenesl i sem, je to jedna z těch povedených spojek s druhým dílem. Tedy až na ten konec.

... konec rozboru

Uvažuju, jestli se nevrátit k pár savům a vyzkoušet si jiná rozhodnutí, ale moc mě nenapadá, ve kterých místech by to smysl mělo (změní to děj) a ve kterých ne (vyjma prvotního rozhodnutí, kdy nechám ve volbě žít Shealu de Tancarvile).

Je jasné, že kdybych býval zabil Keiru Metz, tak bude v Kaer Morhen chybět, ale docela pochybuju, že by chyběla v Lóži čarodějek, protože ona po pohřbu Vesemira odejde s Lambertem a žádnou roli v ději už nemá. Zkusil jsem třeba i změnu rozhovorů při výcviku Ciri s Avalachem v Kaer Morhen a dovést jí k císaři, tedy prozradit jí, kdo je její skutečný otec. Císařský titul beztak odmítla, některé volby by možná změnily vztah ke mě, ale spíš mi to přišlo jen jako kosmetická záležitost (vzít vs nevzít peníze za "doručení" Ciri) a nakonec se děj zase stočil k základní kostře hlavního příběhu, v tuhle chvíli tedy k pomstě Imlerithovi na sabatu.

Opravdu nic, co by stálo za to, hru znovu rozehrát a s jinými volbami. Vliv řady předchozích možností v rozhodování se dá totiž odhadnout na základě pozdějšího vývoje příběhu. Nemám prostě důvěru v to, že mi to přinese něco nového, kromě trochu jiných dialogů a videí. Příkladem budiž opět Keira Metz, co kdybych jí nechal odejít za Radovidem? Bude pak také v Kaer Morhen nebo hra prostě jen suše oznámí, že jí Radovid nechal popravit? Určitě jí totiž nenajdu po jeho boku. O tom, že nemá pro příběh další podstatný vliv, už jsem psal. A tady si právě musím položit tu otázku, zda-li se mi kvůli takto předvídatelnému vývoji vyplatí odehrát nějakých 40-50 hodin? Nikoliv. Je to dost malý důvod.

Přijde mě to podobné, jako sliby o množství konců ve dvojce, z nichž smysl mělo jen pár voleb. Ostatní byly prostě jen výsledkem různých kombinací. To samé jako tady. Hra skončí víceméně podobně, možná se to bude lišit v osudu Ciri, ale vše ostatní bude mít jen epizodní roli a promítne se to akorát v titulcích na konci. Jenomže tentokrát ten konec nemá už žádný vliv na případné pokračování, protože děj je ukončen.

Hm, skoro jako bych si připravoval půdu to teď znovu rozehrát a sám si sobě něco vyvrátit :D Opravdu ne, jenom jsem chtěl popsat svoje současné pocity. Večer jsem s kolegou diskutoval na téma směřování nových (záměrně vynechám moderních) open-world her, např. GTA V a bylo až úsměvné, jak moc mi to jeho vyprávění pasovalo i na vývoj Zaklínačské série :) Bylo to opravdu zajímavé, protože můj žánrový záběr je menší, takže jsem byl docela překvapen.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7630
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #137 kdy: Červen 10, 2015, 09:03:29 »

Včera jsem opět plnil nějaké bezvýznamné úkoly, za které není vůbec nic. Můj pobyt ve vězení měl ještě jednu dohru, protože jsem jednomu tamnímu vězni slíbil protislužbu, když mi pomůže se rychleji dostat na soud za jarlem. Ten se teď tedy ozval a chtěl, abych zabil nějakého chlapa.

Klasika, mě už to vybírání ze dvou a více špatných variant začalo pomalu lézt krkem.

U těch stop to bylo dobré, ale na troly jsem nenarazil, našel jsem až Crachova syna a pomohl mu s obrem (ano, opravdu nic moc, na to jak vypadal).

Kromě přípravy lektvaru, jelikož na ten pro změnu nemám recept, takže ho nemůžu uvařit. Tím jsem se zasekl na daném místě.

Recept je v nějaké truhle, bez něj se dál nepohneš.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2421
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #138 kdy: Červen 10, 2015, 09:27:35 »

Je to otravný, když jsou takový všechny rozhodnutí, znám to a soucítim. Mám raději, když mi hra rozhodnutí nedává, než když ze mě dělá osobu odpovědnou za zlo nebo zlo. Kde jsou zlatý časy MM, kde byl člověk prostě žoldák a na quest měl vliv 00 :-D. I v mm šlo rozhodnout, ale jen párkrát za hru, většinou člověka nechali bejt...

Ono je to klasický, když mi donesou jahodovej dort, budu ráda. Když mě budou nutit jíst jahodovej dort ke každýmu jídlu a bez něj se nehnu od stolu, už tak ráda nebudu :-D.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2029
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #139 kdy: Červen 10, 2015, 09:45:49 »

Klasika, mě už to vybírání ze dvou a více špatných variant začalo pomalu lézt krkem.
tak tady se to víceméně hodilo. Ono je to první klasická zaklínačská zakázka, která má nějakou dohru a která se skládá z více pod úkolů. Tedy je to poprvé, co to mělo nějaký efekt. Těch úkolů je tam tedy Vyřešit ducha na majáku, vyřešit nenávist k cizincům, pomoci v jeskyni snů a pak tenhle poslední (který hráč nemusí dostat, pokud se z vězení dostane sám, například pomocí znamení použitého v rozhovoru). Je teoreticky možné, že to celé mohlo skončit jen zakázkou, pokud bych volil některé volby v dialogu jinak.

Tady jsem nevěděl, kdo to je, proč jej mám zabít, atd. Správně bych jej asi zabít měl, protože mi ten druhý pomohl. Nepůsobilo tu tu ale příliš násilně, to rozhodnutí. Na druhou stranu ten chlap, co jsem jej měl zabít a nezabil mumlal něco o tom, že ten mrtvý měl nějakou rodinu a že o tom nemám nikde mluvit, protože jinak po mě půjdou. Je tedy možné, že to bude mít ještě nějakou další dohru a dostanu ještě další úkol s tou rodinou, že mě bude chtít zabít. To ještě uvidíme.

U těch stop to bylo dobré, ale na troly jsem nenarazil, našel jsem až Crachova syna a pomohl mu s obrem (ano, opravdu nic moc, na to jak vypadal).

mě to přišlo hodně dlouhé a vesměs zbytečné, protože cesta byla dělaná stejně tak, že si jinama jít nedalo (bylo to celé jako koridor, kde prostě nešlo moc uhnout nalevo nebo napravo). Po všem tom pátrání pomocí zaklínačských smyslů, které je obsaženo prakticky v každém úkolu, mě todle pátrání po stopách už začíná docela lézt krkem. Ten lučišník, co ho ti trollové vařili v kotli, byl prostě na té druhé stezce, dale se jít buď po stopách syna, nebo po jeho stopách a až pak po stopách syna.

Recept je v nějaké truhle, bez něj se dál nepohneš.

no ale kde. Čekal bych, že když je to úkolový předmět - úkolový recept, že bude někde poblíž, nebo že na něj bude hra odkazovat, jako vždycky. Ale recept jsem nikde nenašel a v té oblasti už není nic, co by se dalo prozkoumat, nebo otevřít a vybrat, tak nevím.

Celkově patch 1.05 způsobil, že přestala nějak fungovat alchymie tak, jako dřív. U některých věcí v alchymii si hráč mohl namíchat těchto věcí kolik chtěl, nezávisle na tom, kolik jich měl v inventáři - jedná se především o ty jednorázové věci, jako substance, alkoholy, mutageny. Pokud měl suroviny, mohl mít tak třeba bílých racků kolik chtěl, nebo třeba modrých/silných mutagenů atd. Nyní nově to nejde a hra u těchto položek píše, že tento lektvar/předmět už mám. Musím jej vyhodit z inventáře, vyrobit ten nový a pak jej zase vzít ze země. Mám dojem, že každý nový patch přidává nějakou novou chybu, ale neřeší ty stávající.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7630
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #140 kdy: Červen 10, 2015, 14:16:32 »

Já se na tom rozcestí stop vydal doleva, ty druhé mě připadaly jako stopy obra (ještě jsem neznal jeho velikost), tak to bude asi ono, proto jsem toho lučištníka minul. Jinak tohle je asi nejdelší stopovačka ve hře, déle už jsem pravé tlačítko myši nikde jinde nedržel :) Naštěstí jsem objevil i takové úkoly, kde to šlo pořešit bez těch smyslů, protože cíl pátrání byl v jeskyni pár metrů vedle :D

no ale kde. Čekal bych, že když je to úkolový předmět - úkolový recept, že bude někde poblíž, nebo že na něj bude hra odkazovat, jako vždycky. Ale recept jsem nikde nenašel a v té oblasti už není nic, co by se dalo prozkoumat, nebo otevřít a vybrat, tak nevím.

Myslím, že byl vzadu v té jeskyni (je tam takové malé skladiště). Ale jestli jsi to prohledal a nic, tak pak asi opravdu bug.

Ohledně patche to tedy vypadá, že opět raději nic instalovat nebudu :D

4Yuyana: Chvilkama jsem se u některých úkolů přistihl při myšlence, jak rád bych byl, kdyby to bylo jen prosté dojdi-zabij-přines a ne ta zbytečná omáčka kolem. Když už hraješ nějakých 5-6 hodin v kuse, začne to být zbytečné, v paměti ti pak zůstanou  opravdu jen ty zajímavé úkoly. Mno, a kratší dobu to hrát smysl nemá, protože to z toho nebudeš mít díky "komplexnosti" úkolů vůbec nic :)

Edit: Heh, zkusil jsem to spustit přes Galaxy, protože tam zrovna instaluju něco jiného a mám tam 1.05 taky :D Co se dá dělat, ještě že jsem to už dohrál.
« Poslední změna: Červen 10, 2015, 19:52:54 od Elemir »
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2421
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #141 kdy: Červen 10, 2015, 14:40:46 »

(Měl bys to prokládat DAIčkem, tam si odpočineš. Tam se nic nepředstírá, je to poctivý starý dobrý dojdi/zabij/přines, velmi relaxační. Navíc nepřátelé nepadaj pod texturu, ale mrtví a na zem. Opět, velmi uklidňující. Kdyby mělo WoWko dítě s MM, bylo by to DA.)

Já mám u her tendenci vypínat mozek a jen tak relaxovat, takže úkoly tohodle typu by mi asi dělaly potíže :-D. Máte oba můj obdiv, že to dokážete. Já se veřejně prohlašuju za barbara, kterej nemá o příběh zájem, ale kdo náhodou šel kolem mýho DA deníčku, ten ví, že děj sleduju a mám tendence si ho pamatovat :-D. Takže část mozku říká "jdeš za šipkou" a část sleduje děj a ví, že jdeme na kopec rozprášit do větru popel něčího syna a tak podobně :-D. A ta druhá část se u komplikovanýho děje vaří, protože ta část co jde za šipkou jí vůbec nepomáhá. Alespoň to je moje osobní teorie o mym mozku :-D.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2029
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #142 kdy: Červen 11, 2015, 07:00:28 »

Tak včera jsem poplnil spoustu dalších vedlejších úkolů a zakázek, nic nijak zvlášť zajímavého. Nejzajímavější asi tak byl pěstní souboj s medvědem a následně trollem, jakožto šampionem šampionů.

Splnil jsem i úkol s králem, respektive královnou, nic nijak překvapivého :).

Yen jsem se snad definitivně zbavil v rámci toho jejího úkolu, netvářila se nijak nadšeně, ale snad to pochopila. Přecejen půjdu asi po Triss a musím si zachovat věrnost.

Vyspal jsem se s nějakou zdejší bojovnicí, co jí nemohl nikdy porazit žádný muž. Nejprve po mě chtěla zbraň, pak si mě chtěla vzít za muže s tím, že přísahala, že si nevezme žádného jiného muže než jen toho, který jí porazí (což jsem byl čistě náhodou já, ale věřím, že by to zvládl každý strážný na Skellige, podle jejich levelu). No, nakonec se spokojila s tím, že jsem se s ní vyspal.

Našel jsem i většinu těch nákresů pro medvědí zbroj (včetně konečně toho základního), a i tu kočičí zbroj.

Na Skellige mi tak zbyly jen úkoly na 30 levelu a výše. Sám jsem na 24 levelu, kousek od 25ho, nicméně stále se tyto úkoly tváří jako červené (příliš těžké). Moc jich tedy není.

Ve Velenu/Novigradu, kam jsem se tím pádem přesunul, mi zbývají asi dva nebo tři úkoly na levelu 30 a výš a pak nějaké kolem levelu 26, takže ty asi splním a třeba mě to hodí na ten level 25 a doplním tak i ten úkol s levelem 30 na Skellige (vypadá, že by mohl být propracovanější). Dále pak některé části toho sběračského úkolu s vylepšenou medvědí zbrojí (většinu jsem našel, aniž bych ten úkol měl zadaný, takže mi chybí jen kousek).

Splnil jsem i úkol pro mistra zbrojíře, respektive zbrojířku, která mi dala zbroj pro level 27, takže smůla. Doplnil jsem i úkol s Lambertem, čekal jsem něco víc a nějak jsem nevěděl, jak se rozhodnout, jestli toho druhého, po kterém jsme šli zabít či nezabít. Víceméně k tomu moc důvod nebyl, na druhou stranu Lambert měl chuť i přes tu šťastnou rodinku, tak jsem mu nakonec vyhověl. (zdá se, že zdejší rozhodnutí nemá na nic vliv).

Na Skellige i ve Velenu tak ještě přežívá pár silných oblud, některé bych měl být schopen už nejspíše zvládnout, možná je též ještě projdu, uvidíme. Na Skellige mi také zbylo hodně otazníků, které jsem projít neměl sílu. Zejména ty na moři, kde to byla samá pašerácká skrýš, se mi procházet nechtěly.

Už mě to opravdu docela dost nebaví, snad vydržím, když zvládnu těch pár posledních věcí, už by se zase mohl rozjet příběh a snad to bude zase trochu lepší.
« Poslední změna: Červen 11, 2015, 07:17:46 od Milhaus »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2421
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #143 kdy: Červen 11, 2015, 09:53:31 »

"Musím zachovat věrnost Triss"

"Vyspal jsem se s náhodnou bojovnicí"

 :D
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2029
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #144 kdy: Červen 11, 2015, 10:24:32 »

Tak jí šlo stejně jenom o sex, akorát potřebovala nějakou zámiňku, no. Tak jsme museli jakože nejprve bojovat a tak vůbec, aby se neřeklo. Triss a Yen to berou jaksi jinak a z Yen jde docela strach, takže té se raději budu vyhýbat. Né, že by byla Triss o moc lepší a je docela možné, že jí nakonec též pošlu někam. Protože těch čarodějnic už mám docela po krk.

Nezávazný sex s bojovnicí, co jej má evidentně nedostatek, je něco jiného. Tam je víceméně dobrý čin, bůhví, co by si udělala, kdyby jej včas neměla :)
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2421
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #145 kdy: Červen 11, 2015, 10:47:36 »

Zajímalo by mě, co je to za představu, že žena tak strašně moc chce sex, ale jen od někoho, kdo jí porazí v boji :-D. Pánové, pánové, vy snad máte takový představy? Že sex jen s tim, kdo vás porádně zmlátí? Snad si to nějakej chudák zmatenej hráč nepřenese do reality. Už takhle se některý chlapi blbě zaháněj.

Nejdřív Elemir a okrádání mrtvejch, teď ty a věrnost, je zábavný to číst :-D.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2029
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #146 kdy: Červen 11, 2015, 14:04:43 »

Tak většina žen tam je relativně normálních, až tedy na ty, se kterými lze mít nějaký vztah, nebo se kterými lze ve hře mluvit (tedy je to víceméně jak v reálu, dokud mlčí a nic neříkají, jsou k sežrání :D ). Ty vesměs všechny normální nejsou, no. Zrovna tato to asi má ráda trošku ostřejší, nebo spíš, nikdo o ní nestál a nemohla sehnat chlapa, tak si vymyslela důvod, který se dal odmítnout jen těžko, no. Ostatně v tom lese po cestě k těm největším pirátům a zvrhlíkům na celých ostrovech, úplně sama, asi nestála náhodou.
« Poslední změna: Červen 11, 2015, 14:14:13 od Milhaus »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2421
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #147 kdy: Červen 11, 2015, 15:29:26 »

Heh, to je něco, co se v reálu asi děje, ale já to nepochopim. Když nemůžu sehnat chlapa... no tak prostě nemůžu sehnat. Když nemůžou lidi sehnat pořádný boty, tak si stěžujou, když nemůžou sehnat dobrou práci, tak si stěžujou... ale když nemůžou sehnat chlapa, tak to budou okecávat :-D.

No to je právě ono, proč tam neni na vztahy nikdo normální, kdo je k sežrání i když mluví :-D. Já jsem vedle se svou romancí naprosto spokojená, je to celý ťu ťu ňu ňu a sladký a já nevim co a všichni jsou šťastný :-D. Nebo alespoň všichni=já.

(Odmítnout její důvod je snadný, když jí neporazíš, nebude s tebou spát, a když jí porazíš, můžeš jí zabit a jít dál :-D. Nevymlouvej se, udělal jsi to úmyslně :-D.)

Schválně jestli s ní spal i Elemir.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7630
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #148 kdy: Červen 11, 2015, 18:15:41 »

Kdepak, já jsem dneska dodělával průzkum Bělosad-Velen-Novigrad-Kaer Morhen, Skellige si nechávám až nakonec :) Myslel jsem, jestli něco podobnéího nenajdu i zde, ale tyto oblasti už jsou víceméně mrtvé.

Znovu musím konstatovat, že po vzhledové stránce není odfláklý ani ten nejzapadlejší kousek mapy, akorát mi opravdu chybí nějaké ty činnosti. Některé ze zaklínačských zakázek byly naštěstí zjednodušené, nemusel jsem proto podstupovat to klasické martýrium před setkáním s oním minibossem. I když pár potvor bylo levelem nad, už ani nemusím v boji moc uhýbat. Výzbroj mám pořád tu samou.

Jak už nemám pořádně co na práci, tak jsem si začal všímat různých detailů a nejvíc mě pobavilo, jak jeden sedlák trhal z teprve rozkvetlého stromu zralá jablka :D Krajina se nemění, pořád je tu vlastně jaro. Neméně zajímavé bylo opětovné navštívení Lysé hory, mezi vesničany se tu v pohodě proháněli Mlhavci. Párkrát teda hra překvapila, když se mě třeba stráže snažili opět okrást apod. Ale teď spíš k včerejším a dnešním činnostem.

Hru jsem nakonec skončil na levelu 33, kousek od 34 (zbývalo 237 zkušeností), to jsem úplně zapomněl zmínit, do této chvíle jsem získal z průzkumu a splnění většiny úkolů (vyjma toho Skellige) po hlavní lince 2322 zkušeností (tedy pouhý jeden level, nyní jsem level 35). Chybí mi snad jen ty zápasy v Gwintu a stojím akorát před novigradským šampiónem v boxu. Závody na koních jsem splnil. Nezbyl mi tedy v těchto oblastech ani žádný otazník a co šlo, jsem pozabíjel. Těžko říci, kolik úkolů by se případně ještě našlo, třeba ten, co popisoval Milhaus s těmi duchy, jsem nenašel.

U zbrojí už jsem taky narazil na tu medvědí. Z pokladů mám prozatím všechno, z restů v úkolech mi chybí ještě 3. část Gryfí zbroje, protože to odkazuje na Skellige. Pak leda, že bych našel něco nového. Každopádně je dobré si pročíst všechny knížky a poznámky v inventáři, hodně věcí to nakoplo. U některých úkolů jsem třeba moc nevěděl co dál a ono se to tímhle pořešilo.

Když jsem procházel Bělosad, tak jsem trochu zalitoval, že jsem toho tolik prvně vynechal. On je to tu samý kámen moci, tedy dost vynechaných bodů do perků (ne, že bych je potřeboval, ale i syslení bodů se hodí :) ). Chtěl jsem se stavit u bylinkářky Tomily, ale dveře už nešly otveřít. Myslel jsem, že jí povím konec příběhu o zraněné dívce. V Novigradu jsem pak šel ještě jednou do původního domu Triss, ve stole měla ukrytou památeční růži ;) Vida, neměla v úmyslu na mě zapomenout :)

Vlastně úplně vše jsem neprolezl, teď si vzpomínám, že na východě Velenu je jeskyně, asi opět elfí ruiny, kde jsem se nedokázal dostat dál. Což mě připomíná pár zajímavých vedlejších úkolů, např. prohlídka domu upáleného čaroděje, který holdoval zrajícím sýrům a odměnou mi byl meč Ementaler :D

Jinak jsem fest přetížený, takže vyhledávám hlavně kupce s kartami Gwintu a v podstatě je směňuju za vše, co jsou ochotní ode mě koupit. Párkrát už jsem kořist ani nesbíral, ale pár mrtvých jsem si samozřejmě okradl ;)

Přemýšlím, zda-li dodělat ten box a Gwint, nebo pokračovat na Skellige. U Gwintu už mám asi jeden problém, měl jsem od barona získat jednu kartu, jenomže ten už je bohužel mrtvý. Pokud jde o čarodějky a spol., na moc známých jsem nenarazil, tak jsem zvědav, zda-li je alespoň Yen stále na Skellige.

Mno, pokud jde o bojovnice a jejich divné choutky ... vlastně jsem už zase volný, hra mě poslal s Triss na Kovir jen formálně, pochybuju, že by se tohle dozvěděla :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2421
Re:(Elemir) - Zaklínač 3: Divoký Hon
« Odpověď #149 kdy: Červen 11, 2015, 20:28:57 »

Heh, to já bych svýho miláčka nepodvedla, ani kdyby se to nedozvěděl. Takovej sladkej šmudlíček si nezaslouží, aby ho lidi podváděli :-D. Oh ťu ťu ň... pardon. Už jsem to zase já.

Heh, zralý jabka... někdo nedomyslel, no :-D. Alespon že to nebyly třeba broskve nebo melouny :-D.

Je to deprimující, když zbejvá poslední kousek do levelu :-D. Já to nemám ráda. Přetížení je taky deprimující. Naštěstí ve hrách co hraju z 90% nic podobnýho nehrozí. Zažila jsem to akorát když jsem zkoušela Skyrim, a to mě rychle přešlo.
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20