Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 29, 2024, 16:11:48
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 [2] 3 4 ... 20

Autor Téma: Might & Magic Heroes VII  (Přečteno 103790 krát)

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #15 kdy: Červen 04, 2015, 18:21:27 »

Ano, chci. Jsem zvědavá. Pokud to neni tajný, ráda se podívám.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #16 kdy: Červen 04, 2015, 21:23:11 »

Tajný to určitě není, naopak. Ubisoft v tom vidí formu propagace, když se obsah bude sdílet :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #17 kdy: Červen 08, 2015, 12:52:08 »

Dorazil mi mailem další klíč do bety, tak pokud by měl někdo zájem, viz

Spoiler: ukázat
HE3L-7LLN-44NJ-NLMV


Moc se mi do rozboru bety nechce, přeci jen Zaklínač 3 je větší tahák, tak si dovolím prozatím odkázat na fotoreporty od Lord Graa:

http://worldofheroes.cz/index.php/novinky/archiv-novinek/137-fotoreport-z-bety-heroes-vii-1-cast
http://worldofheroes.cz/index.php/novinky/archiv-novinek/139-fotoreport-z-bety-heroes-vii-2-cast

Pokud by se někomu zdálo, že ten hrdina na mapě je moc malý a blbě vidět, pak vězte, že porucha není na vaší straně ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Lord Graa

  • Host
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #18 kdy: Červen 08, 2015, 21:01:01 »

Ani na mé straně :D Ano, defaultní nastavení Heroes VII je takové, že se uvažuje do sběratelské edice zařadit i pozlacenou lupu =o)

Vše je titěrné, což dočasně vyřešíte zoomem, který se vám ale stejně vyresetuje, takže doufám(e) v další beta build, který bude více přehlednější.
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #19 kdy: Červen 08, 2015, 21:48:53 »

Hned mě zaujala ta žena, co má na hrudnim plátu vyklepaný ty kozy. Opravdu bych si přála, aby lidi přestali dělat tyhle koniny a respektovali fyzikální vlastnosti poprsí. Nechápu, že se to někomu líbí. Navíc plátovka nejsou elasťáky.

Barevně je to takový mírný a nepřekážející, ale ano, působí to poněkud ošklivě. Může bejt něco zároveň jednoduchý a překombinovaný? protože já nevim, jak jinak to popsat :-D. Ta bojová scéna je to, co se mi nelíbí, města mi nevaděj, je to jednoduchý a takový nenásilný, barevně dobrý. Krajina mimo město je... mírně divná.

Jinak, docela by mě zajímalo, jaká je šance, že hrdina dostane takovou pěknou jizvu přes oko, aniž o to oko přijde.
« Poslední změna: Červen 08, 2015, 21:51:07 od Yuyana »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #20 kdy: Červen 09, 2015, 06:16:54 »

Jsem zvědavý, jak to s betou bude dále. Zda-li to 17.6. ukončí, máknout na vylepšení a pak třeba v červenci vydají další verzi apod. To mě zatím z toho moc jasné nebylo. Spíš si myslím, že to v srpnu přejde rovnou do Early Access, podobně jako tomu bylo u Might & Magic X.

Vytvarovaná plátovka je něco, co už z her asi nezmizí :D Proto taky ve Witcherovi nosí čarodějky koženou zbroj.
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #21 kdy: Červen 09, 2015, 09:22:03 »

Já chápu, že chlapi co to hrajou v životě neměli šanci si sáhnout na reálný prsa a tudíž nemaj páru, jaká kravina to je :-p, ale doufám, že se alespoň dočkám momentu, kdy to nebude tak hojný. Kdyby to alespoň nevypadalo tak blbě. V tý hře jsou čarodějky, ne? Čarodějka může mít obtaženou róbu. Nebo třeba druidka, nebo já nevim co. Ale plátová zbroj... plátová zbroj! Chhhh. Neříkám, že to musí bejt kompletně realistický... ale alespoň mírná věrohodnost by neškodila.

Jinak samozřejmě zobrazený plátovky na mužskejch postavách vypadaj taky hnusně, prostě by měli vzít návrháře a.. a nahradit ho někym schopnějšim :-D.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #22 kdy: Červen 09, 2015, 09:59:29 »

Kožená je přirozenější, protože to vypadá alespoň jako kazajka, tudíž se to kopírování tvaru dá předpokládat, podobně jako u kroužků. Přemýšlím, nakoli,k se ty hry inspirovaly třeba antickým hrudním plátem, ten tvarovaný byl, ale to bylo celkem účelné, aby to lépe sedělo. U kyrysu to nemá význam, tam je vůle tak jako tak ... i když elastická plátovka mě rozesmála :D Je to jako s těmi meči, čím větší meč v ruce, tím větší ... no, borec za ním :D

Grafika není nová, opět se jedná o recyklát. Kvituju akorát snahu, že některé prvky byly překresleny pro vyšší rozlišení, např. ikonky kouzel. V Might & Magic X bylo více vidět, že je to jen nesourodý slepenec. V Heroes VII mě třeba překvapuje, jak se liší kvalita venkovních prostředí, něco se mi líbí, něco ne. Obrazovka měst je u mě ovšem úlet. U toho bych zrovna věřil, že je to nová grafika, protože to tam stylově nepatří (úplně vynechám, že je to prostý 2D obrázek).
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #23 kdy: Červen 09, 2015, 10:30:00 »

Tak... když vidim, pro co se ve hrách využívá výraz kožená zbroj... tak tam opravdu šance na nějaký poprsí je, ale ochranou funkci bych tomu moc nedávala :-p. Kroužkovka je těžká potvora, asi tam dojde ke splácnutí, ale něco zůstane, no :-D.

Třeba ve WoWku veškerý oblečení včetně plátovek dokonale kopíruje tvar těla postavy. Mezi plátama a látkou neni žádnej rozdíl. Je sranda vidět, jak se postavě v plátovce při dejchání zvedá hrudník. Tam mě to v podstatě nijak neobtěžuje, protože tam můj mozek prostě žádnou plátovku nevidí, všichni jsou v elasťákách :-D.

Ale pokud tam můj mozek vidí pláty, tak chce, aby byla mezi plátama a kůží mezera, aby bylo vidět, že postava má pod tim ještě nějaký vycpání. + plátovka by měla mít tvar, kterej odráží zbraně stranou a nechá je sklouznout, sakra...

Ano. Ano, dámy a pánové, to znamená, že na osobě v plátovce by pohlaví nemuselo bejt vůbec poznat :-D. Jop, přesně tak. Šok. Samozřejmě ve hrách i v realitě vídám různý velmi kreativní řešení, kde zůstává zachovaná "ženská image" a zároveň z toho nebolej oči (a prsa). Chce to jen se trochu snažit, ale tady vidim na první pohled, že si s hrdinama hlavu moc nelámali a snaha nebyla.
IP zaznamenána

Tindo

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 14
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #24 kdy: Červen 09, 2015, 11:25:45 »

Podle mne je směrem k vývojářům velmi nespravedlivé srovnávat tuto hru se Zaklínačem. Co jsem se díval, na novém dílu zaklínače pracovalo 230 lidí. Na stránkách Limbicu jsem se na fotce napočítal 18 zaměstnanců. Což je počtem vývojářů bližší spíše hře Palm Kingdoms III, než Zaklínači III, kdybychom chtěli srovnávat. Kdyby Ubi zaplatilo stejný počet lidí, byla by i stejně kvalitní grafika. Dnešní grafika je hrozně náročná na lidskou sílu. Ve starých dobách, na které všichni rádi vzpomínáme, to vubec tak nebylo. Betu jsem nehrál, ale co se týče malých hrdinů, tak jsem dříve zaznamenal velké stížnoti, že jsou hrdinové proti prostředí moc velcí, tak je vývojáři na přání hráčů zmenšili. 2D městrká obrazovka je přítomná proto, že po vydání Might and Magic Heroes VI byla ohromná kampaň hráčů za to, aby ve hře byly zase 2D obrazovky měst, jako to bylo v legendární trojce. Hru tvoří malé studio a nezbývá než doufat, že to dobře dopadne. Lepší, než kdyby to skončilo jako se sérií Disciples, což je žánrově podobná serie, jako Heroes a díl Disciples II jsem měl nejméně rád stejně jako Heroes II a III. Bohužel tahové strategie nejsou dnes tak populární, jako Zaklínač. Já si spíše rád zahraji moderní deskové hry, které jsou vlastně takovými tahovými strategiemi a nejde tam o 3d grafiku, ale jen o hratelnost.
« Poslední změna: Červen 09, 2015, 11:27:28 od Tindo »
IP zaznamenána

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #25 kdy: Červen 09, 2015, 12:06:43 »

Mě se právě to 2d městečko celkem líbí, je to jako za starejch časů. Ty barvy už jsem jim chválila, je to velmi hezky sladěný. Pamatuju na pátej díl na starym počítači, kdy byla celá hra v pohodě hratelná a právě ty absurdní 3d města se šíleně sekaly a prakticky nešlo stavět :-D. Jistě, náš počítač byl prostě poněkud slabší, jen mě zarazila ta ironie, že město, který bylo dřív řešený jen jako 2d obrázek bylo najednou nejnáročnější část hry :-p.

Menší hrdinové... jsou možná až hodně malý, ale maj prapor, takže jsou vidět. Přeci neni nutný vidět koni zorničku.

Prostě v něterejch ohledech stojim na straně tvůrců hry.

Aaaaaa! Poznávám Tyris :-D. To je Tyris!

No, každopádně plátovky s obříma kozama vepředu mají v heroes bohatou tradici, takže je vlastně všechno ok.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #26 kdy: Červen 09, 2015, 12:48:33 »

Podle mne je směrem k vývojářům velmi nespravedlivé srovnávat tuto hru se Zaklínačem.

To nemělo být srovnání, to bylo jen prosté konstatování priorit k hraní ;) Pokud bych to se Zaklínačem 3 přeci jen srovnával, pak budu srovnávat jen optimalizaci, což je věc, kterou Limbic prostě nezvládá.

Problém je stále stejný a pokračuje, Ubisoft chce tvořit s co nejmenšími náklady v zrychleném cyklu vývoje a tohle je výsledek. Podstatná bude hratelnost, ale to beta moc neukáže.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #27 kdy: Červen 09, 2015, 13:34:12 »

Dneska tu pendluju mezi kanceláří a provozem, takže nějak nestíhám napsat vše, co bych chtěl :)

Mě u dnešního vývoje her docela překvapuje jedna věc a to, kolik jsme ochotni hře/studiu prominout, když jde o oblíbenou značku, nebo oživení dříve populárního titulu. Krásně to ukazují crowdfundingové kampaně a chytají se toho i velká studia, protože zjistila, že stačí jenom něco slepit dohromady, dát tomu správnou nálepku a udělat dobrou reklamní masáž. Zkrátí to vývoj, je to nenáročné na testovaní a kdyby se něco zvrtlo, tak se v tichosti vypaříme (viz ukončená podpora pro Might & Magic X). Udržovat cokoliv za každou cenu, není podle mě dobře a platí to i o herních sériích.

Podle vyjdření Ubi se na Heroes VII pracuje už skoro 3 roky, za tu dobu bych čekal poněkud jiný výsledek, proto ten údiv nad současným stavem, který mi připomíná výše popsané. Ostatně zítra se už na betu dostane ;)
IP zaznamenána
This is the end ...

Yuyana

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 2237
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #28 kdy: Červen 09, 2015, 13:44:03 »

Tak je to všude, první díl sklidí úspěch, a tim nějakym způsobem nabere hromadu slepejch fanoušků, který nějakym zázrakem neviděj chyby a dávaj všem následujícím hrám 10/10 hodnocení :-D.

Podívej takovej zaklínač, jak o něm všichni básněj :-D. Ale my tady jsme soudný lidi co se nebojej ukázat na špínu v naší oblíbený hře :-p.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #29 kdy: Červen 09, 2015, 15:00:39 »

Někdy přemýšlím, jestli jsme opravdu tak nespravedliví a zaujatí, ale ono je to spíš opravdu tím náhledem na věc. Dneska se prostě kritika bere automaticky jako něco zlého, co si hráč, nedejbůh fanoušek, ani nemůže dovolit z úst vypustit (teď prosím píšu obecně). Proto třeba ty recenze dneska povětšinou nemají cenu ani té staré bačkory. Je to takový zvláštní trend.
IP zaznamenána
This is the end ...
Strana: 1 [2] 3 4 ... 20