Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 10:22:17
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20

Autor Téma: Might & Magic Heroes VII  (Přečteno 103722 krát)

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #210 kdy: Listopad 06, 2015, 11:35:51 »

Jop, tak jsem si to myslel správně. Ale jak mám nějakou misi na čas, tak vždycky prvně letím vpřed... no, asi jsem se moc vžil do těch Orků a jejich hesla: "Rush now... think later!"  ;D
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #211 kdy: Listopad 06, 2015, 12:04:59 »

To já se většinou snažím ten čas co nejvíce využít, ono se tím podmiňují mnohdy nějaké skriptové události a když to člověk uspěchá, tak pak třeba nestihá. Někdy to ale nemá význam téměř žádný, viz to poslední kolo za elfy, bylo jedno, jestli hráč pojede hned k té kovárně a splní ten časový limit 4 týdnů a pak hraje, nebo jestli počká. Nepřátelští hrdinové na mě vyjeli tak či onak a zaútočili mi na hrad. Naštěstí nebyli příliš silní a já mezi tím, než dojeli, jim stihl obsadit jedno město mágů na severozápadě, pak pomocí městské brány se přesunul do elfského města přímo jim před nosem :).

Celkově ovládání městské brány je poněkud pochybné. Asi neexistuje žádný způsob, jak ovládat, do kterého hradu se hráč přenese, krom tedy toho, že ve všech nechá hrdiny a uvolní jen ten, kam se chce přenést? Ten způsob sice funguje dobře a dá se tím přesně řídit, do kterého města se kdy kdo přenese, ale člověk musí mít neustále v hradě ty hrdiny navíc, kteří tam víceméně jen stojí, což je trochu zbytečné. (v některých misích v kampaních navíc ani nejde najímat další hrdiny, viz třeba to čtvrté elfské).
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #212 kdy: Listopad 06, 2015, 12:14:53 »

U té magie mě napadla ještě jedna věc. Ona možná neschopnost naučit se u současných ras vyšší úrovně některých magií bude souviset s tím, že nějaká ta rasa má přibýt ještě s DLC. Mě to akorát nesedí vůči MMX, kde to bylo rozdělené mezi 4 rasy a vypadalo to dobře.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #213 kdy: Listopad 06, 2015, 12:30:35 »

Nejsem si jistý, jakou magii mají orkové, jestli náhodou nemají na velmistra vzduch. Oheň by měli mít asi pekelníci, ale ti ve hře nejsou (minimálně jedna démonka hrdinka ale ve hře je). Kobka má temnotu, lidé mají světlo, elfové zemi a mágové základní magii. U orků si nejsem jist jestli nemají ten vzduch a vodu zřejmě nemá nikdo. (tedy pokud jí nemají nemrtví, za které jsem ještě nehrál).

Mě to spíše zaujalo, že jakmile jsem se naučil tu dovednost v Ochránci a tím udělal ze všech kouzel mistrovská (po vložení jednoho bodu), mělo kouzlo řetězový blesk také docela slušné následky a bylo by to jedno z nejsilnějších kouzel ve hře. To kouzlo jsem se naučil ve druhé mapě elfů v boji s orky v jejich hradě, kde bylo jako nejvyšší, takže možná mají orkové ten vzduch. Bohužel jsem tomu v této fázi hry (při hře za orky) nedával příliš pozornost. Ono se tedy ty schopnosti hrdinů zdá se různě mění i v rámci jedné rasy. Protože mi přijde, že můžeš mít dva různé kouzelníky třeba elfů a oba mají jiný kruh. (třeba v kampani za elfy jsou zrovna dva kouzelníci, kde každý je trošku jiný, tak nevím).

Každá rasa má taky nějakou spešl větev dovedností. Většinou je to víceméně na nic, líbilo se mi to jen u kobky :).
« Poslední změna: Listopad 06, 2015, 12:33:40 od Milhaus »
IP zaznamenána

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #214 kdy: Listopad 06, 2015, 15:23:53 »

K magiím na velmistra:

Magie ohně: Inkvizitor (Azyl)
Magie vzduchu: Bojový mág (Akademie), Mrakoplaš (Tvrz)
Magie vody: Zaklínač (Akademie)
Magie země: Tvůrce země (Tvrz), Rozsévač trnů (Sylvan), Mystik (Sylvan), Zpěvák hvězd (Sylvan)
Magie světla: Kněz (Azyl), Šerif (Akademie)
Magie temnoty: Ebenový rytíř (Nekropole), Temný prorok (Kobka), Kouzelník (Kobka), Splétač stínů (Kobka)
Základní magie: Kněz (Azyl), Čepelový mág (Akademie), Čaroděj (Akademie), Zaklínač (Akademie), Nekromant (Nekropole), Archón (Nekropole), Kouzelník (Kobka)

Jak je vidět, velmistrů ohně a vody je jako šafránu, ale počítám, že pokud přibudou trpaslíci a peklo, bude ohně habakuk :)
« Poslední změna: Listopad 06, 2015, 16:03:34 od Lordgraa »
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #215 kdy: Listopad 06, 2015, 15:30:32 »

Mohl by si k tomu kdyžtak doplnit i rasy? Z toho výčtu umím přiřadit jen něco. Jinak magie ohně byla vázaná na trpaslíky i u MMX a to se opravdu pak vyplatilo :) Ostatně byl to Milhaus, který mě navedl na to, kde jsem v magiích u MMX udělal chybu :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #216 kdy: Listopad 06, 2015, 16:04:42 »

Mohl by si k tomu kdyžtak doplnit i rasy? Z toho výčtu umím přiřadit jen něco. Jinak magie ohně byla vázaná na trpaslíky i u MMX a to se opravdu pak vyplatilo :) Ostatně byl to Milhaus, který mě navedl na to, kde jsem v magiích u MMX udělal chybu :D

Doplněno.

Chybí tam ještě Solmyr alias Pán Džinů, který se krom země může naučit všechny magie, ale jelikož je to hrdina exkluzivní (tuším že byl za předobjednávku), tak ho tam neuvádím.
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #217 kdy: Listopad 06, 2015, 16:12:14 »

Díky.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #218 kdy: Listopad 06, 2015, 20:56:46 »

Aha, takže ono je to na konkrétní hrdiny, ne na rasy. To mi trošku uniklo :). To mnohé vysvětluje :).

a už se stahuje další 2,5 GB patch :). Kdo by to byl řekl po tom včerejším 3GBvém.
IP zaznamenána

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #219 kdy: Listopad 06, 2015, 22:54:29 »

Aha, takže ono je to na konkrétní hrdiny, ne na rasy. To mi trošku uniklo :). To mnohé vysvětluje :).

a už se stahuje další 2,5 GB patch :). Kdo by to byl řekl po tom včerejším 3GBvém.

Spíše než na konkrétní hrdiny, je to na konkrétní třídy hrdinů :)

Jinak Orkové hotovi, teď už to šlo bez problémů a ještě zbyl čas na lelkování :D
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #220 kdy: Listopad 08, 2015, 00:55:04 »

Lordgraa má každopádně nejlepší stránky o Heroes VII a tak bych tě chtěl poprosit, jestli tam nechceš přidat kouzla a ability hrdinů... je to všechno na ubisoft stránkách, jenže sere mě jak musím pořád překlikávat a na heroes-centrum.com (což byla doposud moje nejoblíbenější stránka) se na Heroes VII zjevně těžce sere, nebo aspoň ten negramotnej admin říkal, že k tomu něco napíš až tu hru dohraje, jenže už je to přes měsíc a furt nic -_-

Pro Murphyho: sice to zabralo víc, než jsem čekal (těch dovedností a schopností je požehnaně), ale krátce po půlnoci jsem to docvakal, takže můžeš na:

Dovednosti: http://worldofheroes.cz/index.php/heroes-vii/dovednosti-hrdinu
Kouzla: http://worldofheroes.cz/index.php/heroes-vii/magie-a-pokriky

Teď už jen budovy na mapě dobrodružství a můžu se konečně plně věnovat kampani Heroes VII  ;D

BTW rozehrál jsem Akademii a co nevidím, hned úvodní scéna a tam...

Spoiler: ukázat
...dvě holky v posteli  8) Tak jsem zvědavý, jak tohle skončí (jestli se vezmou, nebo jedna tragicky zahyne).
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Chidlink

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 64
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #221 kdy: Listopad 08, 2015, 11:25:19 »

Jen tak sem si to zběžně pročetl a myslím že jsem narazil na chybu.
U magie země kouzlo zapletení má špatný popis. Kouzlo totiž nebrání v pohybu, ale při pohybu zraňuje.
IP zaznamenána

JCMurphy

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 461
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #222 kdy: Listopad 08, 2015, 14:53:47 »

Lordgraa má každopádně nejlepší stránky o Heroes VII a tak bych tě chtěl poprosit, jestli tam nechceš přidat kouzla a ability hrdinů... je to všechno na ubisoft stránkách, jenže sere mě jak musím pořád překlikávat a na heroes-centrum.com (což byla doposud moje nejoblíbenější stránka) se na Heroes VII zjevně těžce sere, nebo aspoň ten negramotnej admin říkal, že k tomu něco napíš až tu hru dohraje, jenže už je to přes měsíc a furt nic -_-

Pro Murphyho: sice to zabralo víc, než jsem čekal (těch dovedností a schopností je požehnaně), ale krátce po půlnoci jsem to docvakal, takže můžeš na:

Dovednosti: http://worldofheroes.cz/index.php/heroes-vii/dovednosti-hrdinu
Kouzla: http://worldofheroes.cz/index.php/heroes-vii/magie-a-pokriky

Teď už jen budovy na mapě dobrodružství a můžu se konečně plně věnovat kampani Heroes VII  ;D


dík, nejlepčí člověk široko daleko! :)
IP zaznamenána
Zura ja nai, Katsura da!

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #223 kdy: Listopad 08, 2015, 17:57:55 »

Jen tak sem si to zběžně pročetl a myslím že jsem narazil na chybu.
U magie země kouzlo zapletení má špatný popis. Kouzlo totiž nebrání v pohybu, ale při pohybu zraňuje.

Ahoj, na chybu jsi nenarazil, ten popis kouzla Zapletení je správný. Kouzlo opravdu zpomaluje jednotku (-3) a zakazuje jí používat schopnosti založené na pohybu.

To, o čem ty mluvíš, je schopnost Znalost země II dovednosti Magie země, která toto kouzlo dále vylepšuje a přidává tebou zmiňované zranění při pohybu.

Viz zde: http://worldofheroes.cz/index.php/heroes-vii/dovednosti-hrdinu#zeme
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Might & Magic Heroes VII
« Odpověď #224 kdy: Listopad 09, 2015, 12:18:33 »

Tak konečně jsem se dostal do páté mise za nemrtvé. Zdá se, že toto kolo bude relativně snadné, ve srovnání s kolem 4tým, které bylo svojí obtížností spíše jedno z těch nejtěžších a navíc tam se mnou hra docela slušně vypekla.

V tom čtvrtém, kdyby neuměl hrdina již od začátku z minulých misí kouzlo vyvolání elementála a nebyl alespoň trochu dobrý v magii jako takové, tak bych byl asi bez šance. Hlavně začátek a pak následné ustání útoku tamních hrdinů a obsazení alespoň některých jejich hradů. Snažil jsem se je tedy obsadit co nejrychleji, právě díky vyvolání elementála ustál hodně soubojů, u kterých se u nepřátelských hrdinů psala obtížnost Závažná, Vysoká nebo Smrtící, jakmile jsem jim obsadil dva hrady, byly již bez šance. I tak nesnáším mapy, kde PC rojí hrdiny ve velkém. Zde byli asi 3 nebo 4 PC řízení nepřátelé a každý měl zřejmě maximum hrdinů, tedy 8 a honit je po celé mapě je fakt zábava, zvlášť když člověk neví, odkud se vyhrnou. I v době, kdy už zbýval jen poslední úkolový hrad a PC už neměl vůbec nic, neměl problém v jednom kole oživit 5-6 hrdinů a poslat je otravovat.

Čímž se dostávám k tomu, jak se mnou hra vypekla. Já si schválně ten poslední hrad nechával na konec, zablokoval jsem cesty od něj hrdiny s armádami a hlavním hrdinou, který se měl přenášet do další mapy procestoval celou mapu, dostal jej na max úroveň, projel všechny budovy, které něco zvedají nebo učí atd. Celé jen toto procházení mapy, kdy už bylo jasné že vyhraji, mi trvalo asi 4 hodiny, které jsem dělal úplně zbytečně, protože hrdina na konci mise padl a do dalšího kola se nepřenášel. Fakt super. Mohl jsem tu mapu dohrát cca za 3 hodiny, místo toho mi to trvalo dva dny.

Čtvrtou misi jsem rozehrál, obsadil nějaké město mágů a blížím se k druhému jejich městu, našel jsem budovu, která odkrývá celou mapu, takže mám docela dobrý přehled o tom, jak to na ní vypadá. Je rozhodně menší, než ta předchozí a nezdá se, že by tam byl nějaký problém. 4000 duší z bojů jsem již také získal, tak ještě zlikviduji a obsadím hrady těm PC ovládaným nepřátelům, aktivuji nějaké ty místa moci a snad to již konečně dohraji  a pustím se tak do té kampaně závěrečné za Ivana.
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20