Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 23:02:17
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8

Autor Téma: Ubisoft obnovuje práci na MMX.  (Přečteno 41248 krát)

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #60 kdy: Září 20, 2015, 08:34:50 »

Vidíš to moc cerne, staci se oprostit od predsudku a nostalgie a hned bude lip, preju hodne stesti aby se ti to nekdy třeba podarilo, je skoda ze jsi zanevrel na novejsi hry, nektere jsou vazne dobre  ;)
Co s tim ma spolecneho nostalgie, nechapu. A jake predsudky? Nechapu :-)
IP zaznamenána

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #61 kdy: Září 20, 2015, 09:19:17 »

Spíš je docela zajímavé, kolik lidí s různými preferencemi v rámci RPG se nakonec sejde u Might and Magic.
Taky si myslím, že série M&M zasáhla poměrně velké množství hráčů a znám jen pár výjimek, kde byl vyloženě odpor :) Pro mě osobně je série Might &Magic vedle série Ultim (včetně těch podzemních), Wizardry a her na goldbox enginu vůbec to nej, co vyšlo v žánru RPG.
IP zaznamenána

Lordgraa

  • Mladší člen
  • **
  • Příspěvků: 99
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #62 kdy: Září 20, 2015, 10:21:02 »

Spíš je docela zajímavé, kolik lidí s různými preferencemi v rámci RPG se nakonec sejde u Might and Magic.
Taky si myslím, že série M&M zasáhla poměrně velké množství hráčů a znám jen pár výjimek, kde byl vyloženě odpor :) Pro mě osobně je série Might &Magic vedle série Ultim (včetně těch podzemních), Wizardry a her na goldbox enginu vůbec to nej, co vyšlo v žánru RPG.

Nemohu než jen souhlasit! Těch hodin strávených v MaM6 (a nebylo to tím, že bych byl lamka, ale prostě mě ta hra pohltila a bavila), to bylo na dnešní hry něco nevídaného :)

Takže pokud chce Ubi oživit RPG série MaM, pak prosím předat zkušenému studiu s dostatečně velkým budgetem a několika lety na vývoj legendárního jedenáctého pokračování MaM, které by hráče pohltilo natolik, co tehdy šestý díl... možná by bylo lepší využít kickstarteru, jelikož mi něco říká, že v rukou Ubi to bude zase (pokud vůbec) jen Ctrl+C z Heroes VII assetů a Ctrl+V do MaM XI. Ale zase když by tomu šéfoval Marzhin, tak proč ne  8)
IP zaznamenána
Česká fanstránka herní série Heroes of Might and Magic http://www.worldofheroes.cz

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #63 kdy: Září 20, 2015, 10:40:54 »

Můj test / první epizoda Wizardry 7 Gold verze. Ta verze je krapet nedokonalá, ale má i své vychytávky, takže jsem se rozhodl začít s ní (a poté pokračovat do Wizardry 8 importem). V době točení na youtube totiž žádná série z Wiz 7 Gold nebyla a jsem vždy pro, abych měl něco unikátního (staré a vzácné hry pro mne holt mají přednost a hlavně se snažím odlišit ... narozdíl od těch ostatních "Let's Playerů", kteří točí Minecraft, CoD, Amnesia, atd. ... proště opice)
https://www.youtube.com/watch?v=G-qpNMHIhlo

Můj vlastní server na Ultima Online (během nahrávek ještě spoustu věcí dodělám, poopravím. Nově jsem vyrobil nový systém stráží, stráže chodí po městě, útočí na nepřátele a hráče s příliš špatnou karmou. V originále se stráže zjeví s bleskem, zabijí hráče a zase se odteleportují ... takže má verze je težší a má složité AI. To je jen příklad. Teď pracuji na systému postelí, aby se ve hře dalo spát, i graficky)
https://www.youtube.com/watch?v=Tb1s2ehdH5I&list=PLYl6bTZe5Zy5GvmGCk41cmaHm-g_7-6uo&index=1
(mé intro, včetně hardsubtitle překladu do češtiny. Škoda, že budu muset počkat, až nebudu mít 15 kB/sec upload ...)
Řekněte, co si myslíte o Intru výše.

A tady Borderlands 1 4 player splitscreen, což normálně nejde (u nás mezi win XP, dvěma sedmičkama a jedněma osmičkama xD)
https://www.youtube.com/watch?v=Kpgjoea0XTk
(herní intro nepřeskakujte, přestříhal jsem ho! xD)

Padlo tu totiž slovo Ultima a Wizardry, tak jsem se rozhodl ukázat, jak moc velký jsem fanda. ^_^

IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #64 kdy: Září 20, 2015, 11:04:12 »

"A cože to má webový server společného s tím, že tvůj prohlížeč neumí načíst svoje vlastní knihovny? ... Měl by si pátrat proč to v tu chvíli neumí/nedokáže."

Protože můj prohlížeč posílá volání ve webformě, které do webformy není implementováno. Pokud to tedy nemá něco společného s HTML5. HTML5 knihovnu jsem totiž v Chromu vskutku odmazal. xD

"A o to přesně jde, sám jsi skálopevně přesvědčen o své pravdě, ale přesto tu vyvoláváš zdání diskuse, promiň, opravuji, zkoušíš se tu hádat. To jaksi nejde dohromady."

Já se zde nesnažím hádat ... to je mylné. Jen si stojím za svými názory.

"Jestli to vidíš tak, že s flashem hrajeme hry pro děti, tak je to z našeho pohledu sice úsměvné, ale holt je to naše volba. My se s příbývajícím věkem rádi vracíme do dětských let :D Na tom opravdu nic nezměníš."

Za to, že jsou hry pro ději, jsem DOKONCE NAPSAL (SARKASMUS). Proboha lidi, copak to nechápete ani, když vám dám vysvětlivky do závorek ?!?! Většina čechů a též marketingových oddělení světa v té době si totiž myslela, nebo počala myslet, že hry jsou pro děti, takže se tehdy začalo se zjednodušováním. Abych to tedy doplnil, teď už to snad pochopí každý ...

Argghgh.


Jinak když už jsem u flashe - všem neustále říká, jak každý nehodnotí objektivně a všichni mají nostalgické brýle a říká to i lidem, které vůbec nezná a tudíž nemůže vědět míru subjektivity / objektivity ... a nebo je telepat. Já se snažím staré i nové hry hodnotit stejně, pouze u starých beru na vědomí omezení, tzn. například nehodnotím grafiku, obzvláště, když v době hry byla grafika dané hry vrcholem. Někdy se v recenzích hodnotí, i jak moc dobře hra zestárla, protože některé hry stárnou jiným způsobem, než jiné (taková zajímavost, jde například o debilní zadávání textu z manuálu jako protipirátské ochrany ...)
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #65 kdy: Září 20, 2015, 11:43:39 »

Proboha lidi, copak to nechápete ani, když vám dám vysvětlivky do závorek ?!?! Většina čechů a též marketingových oddělení světa v té době si totiž myslela, nebo počala myslet, že hry jsou pro děti, takže se tehdy začalo se zjednodušováním.

Asi budeš muset pro nás méně chápavé používat 2x tolik vysvětlivek ... (sarkasmus) ;) Dobrá jinak ... odpovídal jsem ti souhrnně na tvou představu o dnešních hrách, kterou tu podle mě už několikátý příspěvek prezentuješ. Holt v tomhle stejnou řeč asi nenajdeme, ostatně s tou druhou tvou citovanou větou nesouhlasím vůbec.

Ad) MM

Když jsem se za šestým dílem ohlídl zpět, tak to bylo velké překvapení, kolik času jsem v něm strávil. U mě to tedy bylo tím, že jsem byl lama :D V ruce jsem držel tu mapu z LEVELu a koukal, kam bych mohl v následujících hodinách zamířit ... a opravdu jsem to bral z počátku systematicky. Dodnes mám pochopení pro lidi, co tu hru ani nedohrajou :) Ve velikosti dungeonů šestku z těch novodobých her trumfly snad jen Wizards & Warriors. Trošku mě mrzí, že jsem před lety zapích bez dohrátí WoX, to má taky chytlavou atmosféru. Byl to první krokovací dungeon, u kterého jsem vydržel docela dlouho.

V tomhle ohledu dneska vlastně lituju dvě věci - 1) že jsem tomu nedal šanci dříve a 2) že jsem tolik bazíroval na pravidelném vylepšování PC. Dodnes tu mám zazálohovánu svou první várku her, na kterou by bývalo došlo ... Ultima Underworld, Realms of Arkania: BD, Betrayal at Krondor a tuším jeden díl z Isharů (nejsem si jistý, jestli jednička). Jo, jasně a Arena. RoA: BD a Arenu jsem nakonec nedávno rozehrál. To jsou moje nejhorší resty, protože jsou první :)

MMXI ... Kickstarter se mi jevil ideální už u desítky, ale Ubisoft takhle nepřemýšlí. Ono se to mělo svézt s vlnou vyvolanou Legend of Grimrock, ale nenaplnilo to ekonomická očekávání. Nevím, co od toho Ubisoft čekal, ale u mě má plus za to, že to nakonec platil ze svých zdrojů i když to byla nejistá investice. Obávám se, že u jedenáctky už zůstane jen u těch obav a tentokráte vsázím spíše na Dark Messiah of M&M II. Budou chtít sice využít Ashan, ale zároveň se budou chtít svézt na vlně popularity Zaklínače 3.
IP zaznamenána
This is the end ...

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #66 kdy: Září 20, 2015, 11:47:24 »

Můj test / první epizoda Wizardry 7 Gold verze.
Wiz7 Gold verze je tedy pro mě echt neskousnutelná :) Možná i proto nejsou žádná videa :)
IP zaznamenána

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #67 kdy: Září 20, 2015, 11:51:21 »

Dodnes tu mám zazálohovánu svou první várku her, na kterou by bývalo došlo ... Ultima Underworld, Realms of Arkania: BD, Betrayal at Krondor a tuším jeden díl z Isharů (nejsem si jistý, jestli jednička). Jo, jasně a Arena. RoA: BD a Arenu jsem nakonec nedávno rozehrál. To jsou moje nejhorší resty, protože jsou první :)

Tak UU1 a BaK byly moje resty také donedávna. BaK jsem dohrál až letos (mám deníček úplně přecpanej informacemi z hraní) a UU1 před 2 lety a ta hra mě naprosto rozsekala.
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #68 kdy: Září 20, 2015, 12:07:20 »

Můj test / první epizoda Wizardry 7 Gold verze.
Wiz7 Gold verze je tedy pro mě echt neskousnutelná :) Možná i proto nejsou žádná videa :)

Challenge Accepted. Ale je to zabugované jako prase, nicméně když člověk ví, co dělá ... ale bez návodu bych to nehrál (protože bych neměl šanci to dohrát. xD )

Elemir by mohl vytvořit na levém postranním panelu sekci Deníky z hraní, pokud už něco takového není. Kam by si každý mohl k různým hrám posílat poznámky. Pro některé by to mohlo být zajímavé na počtení, pro některé jiné zase na prolítnutí. Skenery jsou fajn věc. To je jen tak bokem, just in the case it sparkles some interest among locals.
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #69 kdy: Září 20, 2015, 13:30:50 »

Vidíš to moc cerne, staci se oprostit od predsudku a nostalgie a hned bude lip, preju hodne stesti aby se ti to nekdy třeba podarilo, je skoda ze jsi zanevrel na novejsi hry, nektere jsou vazne dobre  ;)

Tak já je jako obecně zas tolik hrát nepotřebuji a obejdu se bez toho. Jak už jsem psal dřív, hry jsou ztrátou času (každá hra, ať už dobrá, nebo špatná) a já si ten svůj čas už teď musím trochu šetřit, abych prostě neměl pocit, že jsem jej ztrácet nad kdejakou blbinou - jinými slovy, když už jej ztrácet, tak něčím, co mě alespoň baví. Ale zase koupit si hru já nevím za 1000 korun a zjistit, že mě to nmebaví, se mi už nechce, z toho jsem již vyrostl. Zvlášť, když jsem pak u těch kravin se dočetl, jak je hra super, když se jí prodalo ty miliony kopií.

Ale to zas neznamená, že jsem na nové hry úplně zanevřel. Zkoušel jsem třeba toho Zaklínače 3, na kterého jsem již od chvíle, kdy oznámili, že to bude hra s otevřeným světem, byl velmi zvědavý. (kdyby to dle vývojářů neměla být hra s otevřeným světem, je dost možné, že by mě to nechávalo chladným a vůbec by mě to nezajímalo). Jenže zas, dopadlo to tak, jak to dopadlo, čekal bych od toho něco jiného, než toto. A já nevím, jak se mám odprostit od "předsudků", nebo od toho, abych srovnával jednu hru s druhou. Ty hry, které jsem hrál dřív, ve mě celkově vytvořili určitý standart, který od her vyžaduji. Pokud je ta hra pak pod ním, je to špatná hra, pokud nad ním, je super hra. A tam nejde o to, že by to srovnával s konkrétní jednou hrou, ale spíše obecně. Prostě s množstvím odehraných her v tomto žánru se měnilo i to, co chci a co od toho očekávám, co mě baví, co se mi líbí a co se mi nelíbí. A je jasné, že dnešní lidé, včetně recenzentů, mají své požadavky někde úplně jinde, když pěli/pějí na Zaklínače 3 takové chváli, pro některé je to redefinici žánru (proboha jen to ne), pro některé je to revoluce na poli PC her atd. U některých jsem měl dojem, že snad nikdy žádnou RPG hru nehráli. Já pochválil tu dějovou část. Ne ani příběh, ale spíše děj - tj tu cestu od začátku příběhu k jejímu konci a to, jak je zpracovaná a podaná hráči. Ale to je všechno.

Některé malé hry, které nemají za sebou takovou obchodní mašinerii a které v recenzích běžně dostávají malá hodnocení, jsem ale hrál a přišli mi docela dobré.

Jinak přečetl jsem celý příběh rytíře (rytíř sólo LP) co je v jiné sekci fóra a ... MM6 část je skvělá, MM7 část je řádně nedokonalá, ve všech odstavcích pociťuji velmi rázný nedostatek slova bacil. :D xD

Když mi přišlo, že s kopím nemůžu nikoho bacit, ale spíše napíchnout. Palcátem se zase nedá dělat nic jiného, než někoho bacit. Nelze jej ani říznout, ani bodnout. U MM7 jsem to též chtěl trochu zkrátit, páč u šetky mě po té, co jsem skončil, vyděsila délka.
IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #70 kdy: Září 20, 2015, 13:51:51 »

Milhaus - ja vedel ze to tak spatne nebude, evidentne pocitac na nove hry mas, takze i když remcáš, jsi pripraven:)

teamplayer - ono to zdaleka není tak ze bych mel rad hry které z člověka delaji hlupaka, ale spis jim lecos dokazu odpustit když mi nabizeji zabavu v jinych kategoriích. Třeba zrovna ten Mass Effect 2 me při vydani hodne zklamal, protože první dil se mi dost libil, a dvojka byla oproti nemu v aspektech které se mi libili dost orezana. Ale, asi po dvou letech od vydani jsem ho dohral se vsemi DLC, a nakonec se ukazalo ze to byla fajn hra. On první dojem muze dost klamat. Ja zase moc nemusim třeba hry zalozene na systemu DaD, i když jsme jich většinu hral. Vzdycky mi ten systém pro počítačovou hru prisel omezujici, a moc me nebavil. Bylo to proto ze jsem dřív hral japonske rpg (final Fantasy 7, Suikoden atd) a tam byl systém hry a vylepsovani postav hodne rozmanity, nabizel věci které me bavily, a prave po tomhle mi třeba u baldurs gate prislo všechno takove chude, da se rict ze slo taky o předsudek. Ale to neznamena ze bych si myslel ze je Baldurs Gate blbost, zcela jiste není, jen moje preference byli jiz ovlivneny a BG to nedokazala zmenit. dneska bych si ji klidne zahral, ale nemam na to prostor, a z nejakeho duvodu mi to prijde jako ztrata casu. Tehda jsme proste srovnaval, a to byla chyba, kdyby to bylo jako ted, byval bych si tenkrat BG uzil daleko vic.

Jo, MaM jsou fajn, a přitom jejich narativni část není to co by hru stavelo na stupne vitezu, je to hlavne zabava a hratelnost, kterou ja u her hledam především, a jsme presvedcen ze třeba MMX nebyla o nic moc horsi, i když je nova. Sice kvalit starych dilu nedosahla, ale zabava to byla vyborna.
« Poslední změna: Září 20, 2015, 14:21:10 od flash »
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #71 kdy: Září 20, 2015, 13:57:54 »

Přemýšlel jsem nad těmi předsudky, jak by se to dalo aplikovat a pak jsem si vzpomněl na jednu hru, vlastně dvě hry, kde mě to ovlivnilo. Nutno ale říci, že to vzniklo na základě recenzí a diskusí na fórech. První byl Lionhearth, který jsem nakonec dohrál a byl spokojen. Druhý byl Pool of Radiance (mám teď na mysli tu novou hru, Legend of Myth Drannor, či jak to je) a tam mě to opravdu složilo hned na začátku.

Předsudek spočíval v tom, že jsem do hry opravdu šel s tím, že to či ono bude fungovat přesně tak negativně, jak se popisovalo. U PoR už to byl extrém, došel jsem k bráně, omylem vybočil ze směru, narazil na kostlivce, u kterého jsem si povzdechl, že mě teď určitě zabije a když mě opravdu zabil, tak jsem hru vypl a už se k ní nevrátil ... taková menší herní deprese :D Popravdě mi na té hře něco nesedělo už od tvorby postavy.
IP zaznamenána
This is the end ...

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #72 kdy: Září 20, 2015, 14:08:54 »

"Když mi přišlo, že s kopím nemůžu nikoho bacit, ale spíše napíchnout. Palcátem se zase nedá dělat nic jiného, než někoho bacit. Nelze jej ani říznout, ani bodnout. U MM7 jsem to též chtěl trochu zkrátit, páč u šetky mě po té, co jsem skončil, vyděsila délka."

Ale co je na druhé straně bodce kopí?
Jedna z prvních věcí, co se v boji se středověkými zbraněmi učí je, že zbraň je zbraní celkově, každou část lze použít jako zbraň. Takže když jsou dva šermíři zakleslí meči, tak lze např. poměrně snadno hlavicí jílce meče druhému vyrazit pár zubů. xD
Asi nejvtipnější technika, co jsem viděl, je nakreslená v knize o šermu z 15. století - lze ji provést v rytířských rukavicích - pokud nepřítel provede bodný výpad vpřed s mečem, lze uhnuout mírně do boku, čepel meče chytit a zatáhnout - a protože jde protivník s mečem dopředu, tak jej najednou nemá v ruce. Pak stačí přetáhnout po hlavě právě jílcem. xD

U takového Morrowindu lze odblokovat jiné typy útoků, než ty s největšími škodami, takže pak člověk může i kopím někoho bacit po palici. xD
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #73 kdy: Září 20, 2015, 14:12:24 »

"Palcátem se zase nedá dělat nic jiného, než někoho bacit. Nelze jej ani říznout, ani bodnout."

A neříkejte mi, že s tímhle nikoho neříznete, ani nebodnete




IP zaznamenána

flash

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 264
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #74 kdy: Září 20, 2015, 14:23:20 »

takovyma detailama se u her skutecne nezabyvam, nejak nevim proc bych to mel delat. To bych taky mohl zacit resit, když mi nejaka postava říká ze ma rymu, proc  nemá nudli u nosu.
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8