Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Červen 24, 2018, 16:37:46
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 4 5 [6] 7 8

Autor Téma: Ubisoft obnovuje práci na MMX.  (Přečteno 14429 krát)

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #75 kdy: Září 20, 2015, 14:37:05 »

Milhaus - ja vedel ze to tak spatne nebude, evidentne pocitac na nove hry mas, takze i když remcáš, jsi pripraven:)

teamplayer - ono to zdaleka není tak ze bych mel rad hry které z člověka delaji hlupaka, ale spis jim lecos dokazu odpustit když mi nabizeji zabavu v jinych kategoriích. Třeba zrovna ten Mass Effect 2 me při vydani hodne zklamal, protože první dil se mi dost libil, a dvojka byla oproti nemu v aspektech které se mi libili dost orezana. Ale, asi po dvou letech od vydani jsem ho dohral se vsemi DLC, a nakonec se ukazalo ze to byla fajn hra. On první dojem muze dost klamat. Ja zase moc nemusim třeba hry zalozene na systemu DaD, i když jsme jich většinu hral. Vzdycky mi ten systém pro počítačovou hru prisel omezujici, a moc me nebavil. Bylo to proto ze jsem dřív hral japonske rpg (final Fantasy 7, Suikoden atd) a tam byl systém hry a vylepsovani postav hodne rozmanity, nabizel věci které me bavily, a prave po tomhle mi třeba u baldurs gate prislo všechno takove chude, da se rict ze slo taky o předsudek. Ale to neznamena ze bych si myslel ze je Baldurs Gate blbost, zcela jiste není, jen moje preference byli jiz ovlivneny a BG to nedokazala zmenit. dneska bych si ji klidne zahral, ale nemam na to prostor, a z nejakeho duvodu mi to prijde jako ztrata casu. Tehda jsme proste srovnaval, a to byla chyba, kdyby to bylo jako ted, byval bych si tenkrat BG uzil daleko vic.

Jo, MaM jsou fajn, a přitom jejich narativni část není to co by hru stavelo na stupne vitezu, je to hlavne zabava a hratelnost, kterou ja u her hledam především, a jsme presvedcen ze třeba MMX nebyla o nic moc horsi, i když je nova. Sice kvalit starych dilu nedosahla, ale zabava to byla vyborna.

Je to Templayer, ne Teamplayer, češi ať mi raději říkají rovnou Tempe ....

"takze i když remcáš, jsi pripraven:)"

Připraven na co? Nadvládu mravenčích opic?

Jinak v půlce vývoje Mass Effectu 2 odešli z týmu dva hlavní designeři. Proto je Mass Effect 2 z půlky nahovno a trojka už nahovno úplně.
IP zaznamenána

flash

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 195
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #76 kdy: Září 20, 2015, 14:42:56 »

Z mojeho pohledu tady jde spis o generacni diskuzi, a tudíž se nikam moc nedostaneme. Stejne jak v zivote tak i ve hrach cim jsi starsi tak tim min věnuješ usili vecem které nikam nevedou a nic s nima neudelas. Idealy se zmensuji, protože zkušenost veli ze jim stejne clovek nemůže moc dostát. Uvidíš sam az ti třeba potahne na padesát, jak tyhle věci budes vnimat. Na jednu stranu uznavam ze jsme byl taky takovy když jsme byl mladsi, ono asi každý.

PS: jo ja tusil ze ten nick je jinak, jen jak jsem to mel rozepsane byl jsem liny se podivat, takze sorry:)
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1104
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #77 kdy: Září 20, 2015, 14:50:49 »

Templayer: tak já to jako zas tak nepromýšlel a je mi to jedno, ve zbraních se moc nevyznám a techniky práce s nimi jsou pro mě známé asi jako vesnice ve Španělsku. Ale prostě při psaní toho textu jsem to tak cítil a vlastně i přitom hraní samotném. S palcátem jsem si představoval, jak ty obludy vždycky bacím mezi oči a pak se stáhnu, aby mě moc nepokousaly, zatímco s kopím jsem si vysnil, že stojím daleko od nich a hrdinsky a statečně je popichuji z dálky. :)
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1104
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #78 kdy: Září 20, 2015, 14:55:28 »

Milhaus - ja vedel ze to tak spatne nebude, evidentne pocitac na nove hry mas, takze i když remcáš, jsi pripraven:)

tak, já používám PC i na jiné věci, než jen na hraní her a to i ten domácí, především na práci s náročnějšími výpočty. Takže můj PC je vcelku dělo, ale připraven jsem, to jo. Už by to mohlo konečně přijít  a vrátit se ty trendy do toho žánru, které z něj vymizely. Pořád si říkám, že je stále více a více lidí, kteří těmi novými hrami nejsou tolik nadšení, těší mě i sílící zájem o hry, které se těm starším přibližují, tak třeba to někdy příjde a zase bude IN dělat RPG hry, ne akční mlátičky :).
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #79 kdy: Září 20, 2015, 15:03:08 »

Z mojeho pohledu tady jde spis o generacni diskuzi, a tudíž se nikam moc nedostaneme. Stejne jak v zivote tak i ve hrach cim jsi starsi tak tim min věnuješ usili vecem které nikam nevedou a nic s nima neudelas. Idealy se zmensuji, protože zkušenost veli ze jim stejne clovek nemůže moc dostát. Uvidíš sam az ti třeba potahne na padesát, jak tyhle věci budes vnimat. Na jednu stranu uznavam ze jsme byl taky takovy když jsme byl mladsi, ono asi každý.

PS: jo ja tusil ze ten nick je jinak, jen jak jsem to mel rozepsane byl jsem liny se podivat, takze sorry:)

Mám razantní pochybnosti, že jsi starší, než já, už kvůli tvým komentářům i stylu psaní ... i názorům. Pokud se tedy nejedná o senilitu, pak uznávám.

Mám cca kolem 100 komentářů na YT (mohu dokázat ... bohužel) a většina z nich je právě takových lidí ... při vytvoření účtu pro YT je potřeba být starší, než 13 let, ale většina těchto komentátorů už dle profilové fotky nic takového nesplňuje (a nemluvě o gramatice. Ukazoval jsem kámošům a bylo mi řečeno, že to už lze považovat za negramotnost co oni píší ... :D )

Jinak už konečně se postupně vracejí staré dobré propracované hry. Viz. Wasteland 2 a Planescape Torment 2: Tides of Numenéra od InXile ... mimochodem dalším projektem bude Bard's Tale IV a ten jako by vypadl z oka MM6 stylem, akorát ... s hodně dobrou grafikou. Jo a bude jak čtvercový krokovací (ve stylu mm1-5) tak analogický (MM6-9), půjde se mezi tím přepínat, "odcvaknout" se z gridu.



A ano, to je in-engine. InXile je složený z tvůrců Baldur's Gate / Infinity her (takže Planescape ...), Neverwinter Nights, Fallout 1+2 .... zatím splnili vše, co slíbili, jak s Wasteland 2, který už vyšel, tak i s in-game betou do pokračování Planescapu (jsou dva betatesty zatím, A0 a B0).
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #80 kdy: Září 20, 2015, 15:07:13 »

"vypadl z oka MM6 stylem"

Mám na mysli analogické skupinové RPG z pohledu první osoby, samozřejmě. Než se toho někdo chytne ...
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #81 kdy: Září 20, 2015, 15:09:06 »

O čtyřech postavách.
IP zaznamenána

flash

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 195
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #82 kdy: Září 20, 2015, 15:14:29 »

Hochu ty ses nejak rozjel, a myslim ze k tomu nemam dal co dodavat.

IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4899
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #83 kdy: Září 20, 2015, 15:16:13 »

Hochu ty ses nejak rozjel, a myslim ze k tomu nemam dal co dodavat.

A já si zrovna uvařil kafe :D
IP zaznamenána
This is the end ...

flash

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 195
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #84 kdy: Září 20, 2015, 15:22:39 »

Jo to ja taky, kafe mam rad:)

Ale na další srazku s vlakem nelozenym az po okraj blbosti nemam naladu.
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #85 kdy: Září 20, 2015, 15:23:31 »

https://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/description

https://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/description

https://www.kickstarter.com/projects/inxile/the-bards-tale-iv/description

Pro pokračování Planescapu chtěli autoři 900 tisíc ... dostali celkem 4.5 milionu dolarů. (z toho 400 000 ne přes Kickstarter, ale přes PayPal přímo). Na tom je krásně vidět, že o ty hry je pořád solidní poptávka. Since ne pro distributora, který by chtěl ideálně 30 milionů výdělek (a pak si nechal 29 mil pro sebe ... přestože distributoři už dnes jednají spíše jen jako komáři a sponzoři, co vloží investice a hotovo, distributor už dnes v době internetu hry nedistribuuje v pravém slova smyslu, už není důvod prodávat cd / dvd, mít tuny smluv s obchoďáky ...)

"Ale na další srazku s vlakem nelozenym az po okraj blbosti nemam naladu."

Tak bys jej neměl řídit.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 4899
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #86 kdy: Září 20, 2015, 15:26:03 »

Ale na další srazku s vlakem nelozenym az po okraj blbosti nemam naladu.

Před pár dny jsem si říkal, že třeba vyrostl a něčemu se přiučil, ale od té poznámky o prohlížeči mám zase zcela jasno :D
IP zaznamenána
This is the end ...

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #87 kdy: Září 20, 2015, 15:46:47 »

Ale na další srazku s vlakem nelozenym az po okraj blbosti nemam naladu.

Před pár dny jsem si říkal, že třeba vyrostl a něčemu se přiučil, ale od té poznámky o prohlížeči mám zase zcela jasno :D

https://www.google.cz/search?q=method+webform&oq=method+webform&aqs=chrome..69i57.3167j0j4&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=WebKitFormBoundary+Method+Not+Implemented

Myslíš té poznámky, že za to může prohlížeč a nikoliv systém? Což by byl holý nesmysl (tedy ne pokud by mi chyběly .net frameworky a redistributable od céček, což nechybí)
IP zaznamenána

Templayer

  • Host
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #88 kdy: Září 20, 2015, 15:53:50 »

"Ale na další srazku s vlakem nelozenym az po okraj blbosti nemam naladu."

Mimochodem, co je to "nelozenym"? To jakože neleží? O_o
IP zaznamenána

flash

  • Pokročilý
  • ***
  • Příspěvků: 195
Re:Ubisoft obnovuje práci na MMX.
« Odpověď #89 kdy: Září 20, 2015, 16:20:57 »

heh, nojo, mas pravdu..preklep:)
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 4 5 [6] 7 8