".. je věc každého hráče, aby si to vyjasnil nejprve sám se sebou."
Mne osobne je celkom ľúto, že som si MMX kúpil, dokonca v predpredaji (a deluxe) a dokonca pre moju nevšímavosť som si dokúpil aj DLC (ktoré k deluxe bolo vlastne zdarma).
A to hlavne kvôli okolnostiam, ohľadom postoja a prístupu Ubisoftu ako publisher k developerom.
Tím grafikov a programátorov bola grupa výslovných profesionálov a podľa mňa aj s talentom. Ubisoft, tak ako to dnes býva bežné, ich hodil predčasne "cez palubu", a ako hráč, chcem aby moje peniaze dostali hlavne developeri, ktorí sú v mojich očiach hrdinovia, nie manažment / publisher.
Ako presale zákazník som si aj s niektorými na ich vtedy aktívnom fóre písal, a boli nad pomery ochotní aj ústretoví.
Okdazujem každému, kto si MMX skrátka "stiahol", že nemusí mať výčitky. Ubisoftu vaše chechtáky istotne nechýbajú (maximálne by ich premenil v ďalšiu mainstreamovu vec ako assassin greed alebo niečo podobné, s dôrazom zaujať 12 až 25 ročných hráčov s nižším IQ aj vkusom. Bez mienenej urážky)
Aby som nebol jednostranný, ten systém získavania bonusov a kupovania si extra vecí do hry bol milý a páčil sa mi.
Možno hint pre budúceho developera - hry by okrem extra contentu (ako sú zbrane, či dungeony) mohol ponúkať aj in-game cheaty, alebo in-game nápovedu, nad rámec bežných možností. (ešte by som pridal, že by to mohlo znižovať finálne skóre)
Niektoré hry to mali - že po dosiahnutí istých herných výsledkov vám dal extra body, a tie ste mohli premeniť v herné výhody na úrovni čistého podvádzania (Arcanum to mal napríklad a bolo milé)