Ahoj, čirou náhodou jsem narazil na tento "blog o pohledu na kampaň DoA". Každopádně zajímavé čtení takhle s odstupem. Hodněkrát si tam vytýkal mojí nekomunikaci. To bych rád vetoval. 95% textů které v průběhu kamapaně šly za DoA ven byly psány mojí rukou. Respektive první verze. Pak šly všechny na překlad, jelikož jsi koukal na naše videa, tak jsi si jistě všiml mojí tragické angličtiny
V průběhu kampaně jsem absolvoval něco kolem 40 rozhovorů a napsal asi 20 updatů (některé byly připraveny předem, ale musely být upraveny).
Co se samotného vývoje týče, nemusíš se bát na hře se stále pracuje, i když určitě to nejde tak, jak jsem si představoval. Nárážíme na obrovské množství problémů, které vývoj zdržují. Ale s tím se samozřejmě počítalo
Celkově po přečtení tvého "blogu" mi přijde, že jsi z naší kampaně neměl moc dobrý pocit. No co se dá dělat. Dělali jsme co byli v našich silách. Neříkám, že jsme se nezastavili, ale byly momenty, kdy jsem opravdu jel celý den. Nechci se tady nijak obhajovat. Já to prostě beru jako obrovskou zkušenost a rozhodně úspěch. I když samozřejmě by bylo příjemnější, kdyby kampaň zafinancovala celý vývoj.
Ještě se vyjádřím ke komunikaci na CZ/SK scéně. Nejsem si vědom, že bych někde opominul komunikovat. Jedině na podobných kanálech, jako je tento, které vznikly spontánně. Nicméně ty, které jsem založil, či je založil někdo z týmu (a zapsal
) jsem určitě minimálně jednou denně v průběhu kampaně kontroloval. TO že jsme se pak odmlčeli po kampani nám snad nemůžeš mít za zlé, bylo to několik velmi inteznivních měsíců a všichni jsme potřebovali pauzu.
V době prázdnin a teď bychom samozřejmě mohli dávat updaty a newsy z vývoje o něco častěji, ale furt pro mě je lepší dělat přímo na hře, než psát nějaké články a věřím, že většina backerů to pochopí. Přeci jen cílem celého snažení je hotová hra.
Každopádně ti chci za toto vlákno poděkovat. Každá taková to aktivita je pro nás přínosem a pro mě super zpětnou vazbou...
s pozdravem
Nef