Svět Might and Magic

Komunitní fórum stránek Svět Might and Magic

  • Březen 28, 2024, 13:02:19
  • Vítejte, Host
Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Pokročilé vyhledávání -
Strana: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8

Autor Téma: Underworld Ascendant  (Přečteno 24509 krát)

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #60 kdy: Říjen 15, 2018, 14:05:44 »

Schválně jsem si pročítal oficiální fórum na Steamu a do vydání téhle bety byla nálada na fóru docela pozitivní, plná očekávání, ale po datu té bety jakoby fórum oněmělo. Je otázkou, jestli je to tím, že všichni teď aktivně hrají, nebo se nemohou z toho překvapení vzpamatovat. Pořád si říkám, že té hře možná dost křivdím, na jednu stranu mě zajímá, jak se to s těmi úkoly vyvíjí dále, ale na druhou stranu mě už jen mechanika jejich přidělování přijde dost nesympatická.

Vývojáři se na Steamu i dost úspěšně vyhýbají některým otázkám, popř. záměrně zodpovídají jen části otázek a kolem zbytku mlží. Typicky zrovna otázky na rozvoj vlastního charakteru postavy. Někdy až nemohu uvěřit tomu tomu, že někteří z nich se podíleli na vývoji skutečných Ultim Underworld.

Dost velkým varováním byl už způsob komunikace Otherside Entertainment a jejich servírování novinek z vývoje hry. Skoro nikdy neopoměli zmínit, kdo na tom pracuje a na čem všem předtím dotyčný dělal. K tomu pak nechybělo typické přirovnání k Ultimě Underworld. Jakoby se pořád snažili všechny přesvědčit, že oni jsou ti jediní povolaní ... no, nakonec si říkám, že oni se možná snažili přesvědčit spíš sami sebe :/

Možná až dojedu Bard's Tale IV, tak zkusím v té betě ještě chvilku pokračovat. Mě by třeba docela zajímalo, jestli ty různé útržky zpráv, nápisy na kamenech apod. mají nějaký hlubší význam, třeba jestli je to součástí nějakých puzzle.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #61 kdy: Říjen 15, 2018, 15:31:07 »

no, já zkoušel ještě magii. Řekl bych, že některé nápisy na šutrech jsou nápovědou právě k ní, jakou je třeba udělat kombinaci run pro kouzlo.

Já tedy našel 4 runy, v pylíku jsem je namixoval všemi možnými způsoby, povedlo se mi tedy udělat jen kouzla prvního levelu, složené ze dvou run. Ne každá kombinace znamená kouzlo.

Nakonec při prvním pokusu se savem, kde jsem skončil, jsem měl při příchodu k učiteli 8 memory bodů, jenže jsem úplně nepochopil, jak se ty dovednosti učí a nějak se to nepovedlo a místo magie se mi nakonec přiřadili do plížení. Tím jsem neuměl asi perk v magii, který asi umožní sesílat kouzla první úrovně bez rizika (moc tomu v angličtině nerozumím). Šel jsem ale dál a ty runy našel a kombinoval, zkoušel i co to dělá, ale nějak mě to zraňovalo (nevím jestli ta kouzla, nebo něco jiného). NAšel jsem asi 6 kombinací kouzel, které se uložily do knihy a kde záleželo i na pořádí run. Tedy dvě stejné runy jen prohozené první / druhá udělali v knize dvě kouzla. Protože mě fakt nebaví chodit dungeonem s neustálým červeným orámováním, rozhodl jsem se spáchat sebevraždu a objevit se na začátku kola. Skončil jsem tedy do propasti, jenže k mému překvapení hrdina přežil tento cca 20m pád a zůstal v pasti (nešlo od tama vylézt).

Musel jsem tedy načíst hru, jenže po načtení měl hrdina jen 5 memory bodů. Nestačilo mi to na naučení se některých perků v magii, abych jí mohl více trénovat.

Načetl jsem hru. Po nahrátí měl hrdina 6 memory bodů a já dospěl k názoru, že jsem z toho poněkud zmaten.

Nevadilo, šel jsem dál a už se na to vykašlal. Naučil jsem se jen ten perk, co by měl asi mít vliv na kouzla první úrovně. Začal jsem kombinovat runy. Najednou ale nezáleželo na pořadí run a bylo jedno, která je první a která je druhá (v knize se jen v popisku ty runy střídaly, ale vžd to nahradilo onen záznam). Opět jsem dospěl k názoru, že jsem poněkud zmaten.

Začal jsem zkoušet ty kombinace a snažil se zjistit, co asi dělají. (v knize je možné je pojmenovat dle sebem jenže když člověk neví, jaké to kouzlo má efekt tak jej ani nemůže pojmenovat). Dělali různé efekty vizuální, ale co dělají reálně, na to jsem nepřišel. Chtěl jsem tedy jít dál do dungeonu jedinou možnou cestou, kde jsem ještě nebyl s tím, že to vyzkouším na obludách. Když v tom se hra začala načítat a já se objevil úplně na začátku hry, kde jsem začínal (se všemi runami a věcmi).

V tu chvíli jsem opět došel k názoru, že jsem poněkud zmaten, ale že je mi to fuk a vypnul to. Tím moje testování beta verze definitivně skončilo.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #62 kdy: Říjen 15, 2018, 17:18:41 »

:D

S těmi memory body jsem si vzpomněl na podobnou zkušenost (možná už jsem jí předtím naznačoval), ale až takhle podrobně jsem jí nezkoumal. Když dojedeš tu druhou část a dostaneš se k portálu, tak tam levituje ještěrák, který ti pogratuluje k úspěchu a objeví se souhrnná tabulka  s nějakými čísly splněnosti. Nj, jenomže ono můžeš udělat čelem vzad, a když k ještěrákovi přijdeš znovu, tak opět vyskočí tabulka, ale jsou tam třeba jiné hodnoty a u jiných bodů. Přitom mi to vůbec nepasovalo na rozvoj postavy, popravdě pořádně netuším, co ta tabulka vlastně má znamenat, ale asi to souvisí právě s tím množstvím přidělených bodů.

Dovednosti lze odemykat jen u toho jednoho ještěráka. Vždy to je klasicky od prvního perku a pokračuje se dále. Jsou věci, na kterými v tom stromu dovedností kroutím hlavou, resp. nad jejich umístěním, ale ta tabulka bude mít význam spíše v souvislosti s tím, jak moc půjde postavu vytrénovat a jak moc se na ty perky bude vůbec hrát.

Velkou část nápisů jsem pročítal, včetně různých poznámek, ale nenašel jsem v tom právě nějaký hlubší význam. Popisy kouzel v tom určitě budou, ale já magii zkoušel teprve včera v tom chvilkovém pokračování, takže v době čtení nápisů jsem ani pořádně nevěděl, jak je magie v UA organizovaná. Měl jsem jen 3 runy a taky jsem sestavil jen kouzla 1. úrovně. Jenomže na té hlavní obrazovce chybí ukazatel many, stejně jako ukazatel zdraví, takže pak mě nebaví něco podobného ani testovat, když nevidím celé souvislosti. Navíc u many je podstatné, jak se bude ve hře doplňovat.

V druhé hodině jsem si užil vícero loadů. Chvilku jsem si hrál se stříbrným stromkem a teprve na konci jsem si všiml, že ve hře je i klasický Save :D I když já bych skoro přísahal, že hned po stažení a rozehrátí hry tam nebyl, ale to se možná týkalo jen tutorialu, kde to jaksi nemá význam, což bych zrovna chápal. Potvora mě zabila jen jednou, ale párkrát se mi podařilo někam prolítnout podlahou / stěnou a několikrát jsem zařval na deaktivovaných pastech (sekery), které zraňovaly stejně jako kdyby byly v pohybu. Chvilku to dokonce vypadalo, že jsem se dostal nechtěně do postupové pasti.

Pokud jde o příběh nebo obsah některých nápisů, já jsem dost alergický na přehršel odkazů k předchozí inspiraci, tohle mi silně vadilo i na Might & Magic X. Nepotřebuju vědět, jak moc vývojáři Ultimu Underworld znají, čekal bych něco jiného, ale jakmile jsem zaslehl jména Typhoon a Tyball, tak se mi celkem zježili vlasy, protože jsem začal pomalu tušit, na jakém základě je příběh vystavěn (tohle jsem u toho vývoje nebo KS kampaně ani nesledoval). Legrace pak byla, že hned první úpravy (pathe), mění definici (či roli) hlavních záporáků ve hře (teda jestli to dobře chápu :)). Jestli je to opravdu přímá návaznost na děj UU1, tak Otherside Entertainment páchají sebevraždu v přímém přenosu, protože pak si o to srovnání přímo říkají.
IP zaznamenána
This is the end ...

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #63 kdy: Říjen 16, 2018, 12:22:32 »

Otherside Entertaimnet už to hezky schytávají na svém vlastním fóru, ale padlo tam alespoň i vysvětlení celého toho stavu hry. Upřímně jim celou situaci moc nezávidím. Podle všeho původní sestava týmu nevydržela až do konce a obsazení se v těch 4 letech dost měnilo. Tím se překopával i celý koncept hry. OK, to beru, akorát to měli světu sdělit dříve. Na hře už se budou opravovat v podstatě jen bugy, otázka úpravy obsahu totiž zůstala viset jen ve vzduchu a nezbyde, než čekat na oficální zprávu týmu.

Bohužel se mi pročítáním fóra zodpověděly i některé palčivé otázky ohledně obsahu a asi opravdu nemá smysl, abych betu dojížděl do konce. Dialogy ve hře skutečně nejsou a interakce s frakcemi probíhá přes dříve zmíněný Quest Board. Hra se z RPG smrskla na akční adventuru s množstvím puzzle (?? - v těch dvou hodinách si na nic konkrétního nevzpomínám).

Jako akční hra by to skutečně fungovat mohlo, ale od Otherside by bylo fér, kdyby to přestali propagovat jako nástupce Ultimy Underworld. Budou však muset za ten měsíc do release ještě něco málo opravit, tak snad v týmu zůstal alespoň někdo, kdo to umí s Unity. Tuhle hru bude mít smysl porovnávat spíše vůči Dark Messiah of Might and Magic.

Nemá smysl si nalhávat, že se tohle děje až s nástupem crowdfundingu. I dříve vznikaly namísto regulérních pokračování roztodivné počiny, které se jen opíraly o známou značku. Vyčkám na final release a uvidím. Otherside už se vytrestali sami a za pár týdnů to navíc schytají ještě v recenzích na Steamu apod.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #64 kdy: Říjen 16, 2018, 13:46:07 »

Ono je taky záhada, jak hrdina ty memory body získává. Zkušenosti zdá se ve hře nejsou a ani jednotlivé levely hrdiny. Příjde mi, že 1 a více memory bodů hrdina získá, když se mu udělá obrázek určitého místa, kam dojde, pokud splní nějakou podmínku. Pak v levém spodním rohu se ukáže onen obrázek i počet memory bodů, co získal (tyto obrázky se i zobrazují pak v té tabulce s přehledem na konci levelu). Já jako prošel jenom ten tutoriál a pak asi udělal cca 30 kroků dál (je tam pylík run, 2 runy, pak ještěr, pak odbočka vlevo, kam se dá vyskákat a tam další dvě runy). Nikde jinde jsem nebyl. Ale ty obrázky se na určitých místech někdy zobrazí a někdy ne. Třeba při první cestě od toho začátku tohoto patra k ještěrovi mám za to, že se mi objevili 2 obrázky a celkově + 3 memory body. Při druhém procházení nic, ač tam není to možnost minout a ani tam není možnost něco moc dělat). Při třetím procházení jsem v ruce držel ten modrý zářící strom a u jednoho s šutru s nápovědou se mi udělal obrázek s +1 memory body (to byl asi ten 6tý, co jsem měl o proti druhém načtení). Celkově moc třeba nechápu, co ty modré stromy dělají.

Ale pokud se zkušenosti získávají takto, tak to s RPG hrou opravdu nemá společného v podstatě nic. Vůbec není důvod nějaké obludy zabíjet a podobně.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #65 kdy: Říjen 16, 2018, 14:28:27 »

Myslíš Silver Tree? To je uživatelský bod respawnu. Když někde zemřeš, tak se pak objevíš na místě, kde si ten strom vysadil (v batohu máš od něj semínko). Akorát mě na tom mate, že některé ty stromy jsou již vysazené, zřejmě každý úsek má svůj strom, ze kterého je potřeba nejprve semínko sebrat a počet semínek je díky tomu možná limitovaný.

Ty memory body jsem nesledoval, mě unikla v podstatě ta jejich souvislost s tou tabulkou na konci. Já si myslel, že ty body jsou za ty speciální koule s nahrávkou. Popravdě jsem čekal nějaké zkušenosti, takže jsem vyhlížel hlavně nějaký splněný úkol apod.

Stealth byla jedna z možností, kterou původně slibovali, takže by svým způsobem bylo možná i fér, kdyby za obludy bylo méně a kompenzovalo se to hlavně splněnými milníky (třeba různé fáze úkolu). To by mi ani nevadilo, ale takhle mi to opravdu přijde identické k Dark Messiahovi, kde jsou úkoly hodnoceny skillpointy. Ale jestli ani nefungují pořádně ty memory pointy, tak to je průšvih. Mohlo by to dost ovlivnit rozvoj postavy v dovednostech.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #66 kdy: Říjen 16, 2018, 14:47:32 »

No tak jako projít dungeon pomocí plížení klidně může být hodnoceno zkušenostmi zvlášť. Jako to bývá v jiných hrách. Pokud projdeš úsek bojem, získáš expy za potvory, ale spustíš "poplach", tedy nezískáš bonus v exp za projití. Pokud jej nespustíš, tak naopak. Ono v této hře můžeš obludám prostě utéct, vzhledem k tomu, jak jsou statické. Nebo alespoň u těch kostlivců to šlo. Jednoho jsem pomocí speciálního šípu sestřelil z nějaké plošinky, on tedy spadl na zem, já se schoval do tmy, ale on mě teda asi hledal, protože došel až ke mně a čuměl na mě (ale nic nedělal). Mohl jsem klidně odejít a utéct i před tím dalším, který byl na druhé plošince a úplně se vyprdnout na šípy s vodou a sestřelováním zdrojů světla. Nakonec jsem se rozhodl jej umlátit mečem, kde boj probíhal tak, že jsem do něj bušil jak šílenej, on stál a čuměl a asi nechápal, co se děje, nakonec mu začala zhasínat očička a pak bylo po něm. Během naší konfrontace se ale ani nepokusil klást odpor. Naopak v jiné situaci, kde byl kostlivec za nějakou mříží, kam se nedalo dostat, jsem jej taky zkoušel bušit, ale asi jej to nezraňovalo. On vytáhl asi po minutě mého bušení luk a jednou mě střelil. Tak jsem se na něj vyprdl a šel dál.

Zajímavé je, že pasti, respektive vypínače, které pasti zastavují, se dají též trefit lukem a tím pasti vypnout (takové ty sekáčky, co se otáčí). Mám za to, že se pak zastaví vždy ve stejné poloze. Nicméně to jde udělat docela často, takže se těm pastím dá zřejmě vyhýbat poměrně jednoduše a vůbec je neřešit.

Já si teda semínka v inventáři nevšiml, jen jsem si všiml, že ten stříbrný strom jde jakoby vzít, pak se jeho červený obrys obejvuje u kurzoru myši, dokud hráč nenajde místo, kde se změní na modrý obrys a tam neklikne levým tlačítkem (čímž se stromek na daném místě objeví). Pokud někam klikne, položí jej a znovu vezme (klávesou E), pak obrys u kurzoru zmizí, ale objeví se hned, když člověk kline levým tlačítkem. (při druhém ho zase hráč někde umístí). V případě smrti jsem se vždy objevoval na začátku mapy, měl jsem za to, že tam jsou určité body, kde se hráč vždy obnoví.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #67 kdy: Říjen 16, 2018, 15:20:57 »

U loadu po smrti je právě rozdíl, jestli máš stromek zasazený nebo ne. Pokud ho máš zasazený, tak se objevíš u něj a dosavadní postup zůstane zachován, kdežto u "full" respawnu se objevíš na začátku mapy a všechno musíš dělat znovu. Po tutorialu pak jde ukládat i přímo přes normální save, takže ten stromek je svým způsobem k ničemu, ale to je i v Ultimě Underworld. Je to svým způsobem forma výzvy.

Mě se u kostlivců ve stínu skrýt nepovedlo, měl jsem naopak přesně opačný problém :)
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #68 kdy: Říjen 16, 2018, 15:41:34 »

Já to tak nemám. Já se objevil na začátku určité pasáže, ale měl jsem u sebe všechny věci a to, co jsem do této doby prošel, již bylo projito a vyřešeno (věci posbírané, dveře otevřené a podobně). Tak nevím. Je to dost matoucí.
IP zaznamenána

Richmond

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 568
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #69 kdy: Říjen 16, 2018, 18:11:29 »

Když vás tak čtu, tak je asi jedině dobře, že to nemá licenci na Ultimu :) Já to asi stejně někdy v budoucnu na tom gogu koupím ve slevě, ale teda zklamali jste mě !
IP zaznamenána

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #70 kdy: Říjen 16, 2018, 19:08:40 »

No, těch 35 euro, nebo kolik to bylo, je za todle docela slušná palba. Když to třeba srovnám se 7 mágy šeských tvůrců, tak to byla vysloveně pecka, navíc v češtině.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #71 kdy: Říjen 16, 2018, 21:12:43 »

Cena hry klesne rychle, tohle je tak za 15 EUR :) Pokud to poladí, a hlavně, pokud to má alespoň podobný obsah i mimo tu betu, tak to nakonec může být dobrá akce. Nesmí se na to ovšem vyfláknout, což tu docela hrozí. Svoje obecenstvo si to najde, stačí si prohlédnout příspěvky pod různými ukázkami z bety na Youtube. Lidé si to třeba pletou s Thiefem :D Ona ta skupina lidí, co v tom očekávala nadprůměrné RPG, bude nakonec opravdu v menšině.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #72 kdy: Říjen 16, 2018, 21:17:48 »

No, ale přece lidé, kteří to podporovali na kickstarteru a kteří se o to obecně zajímali, předpokládám neočekávají slušnou akci s rozvojovým stromem. Tedy i z mého pohledu i 15 euro, je hodně. Ale třeba se stane zázrak a v plné verzi to bude lepší, než to vypadá. Očekávání, která ale logicky museli vytvořit tím, že to má být nástupce Ultimy Underworld, to ale nenaplní.
IP zaznamenána

Elemir

  • Administrator
  • Zasloužilý člen
  • *
  • Příspěvků: 7296
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #73 kdy: Říjen 18, 2018, 11:41:43 »

Schválně jsem neodpověděl hned, odpovědí je totiž současné dění na oficiálním fóru ... Poslední dobou je to klasika a bylo tomu samozřejmě i u Grimoire Heralds of the Winged Exemplar. Tady je to jen v o něco větším kontrastu.

Na jedné straně je tu samozřejmě velká část backerů, kteří nevěřícně hledí na to, co za hru v odkazu Ultimy Underworld vzniklo a proti nim se staví skupina lidí, kteří nejsou primárně hráči cRPG a tuhle skupinu notně podporují bojovníci za spravedlivější svět :) Oficiální fórum už je tedy plně v režii žabomyších válek. Ostatně i já jsem se potkal s nepochopením svého postoje ke hře, asi budu muset pro příště pod svá videa dávat mnohem jasnější popis. Ale tak tohle je hlavně nevýhoda toho, že míchám běžná komentovaná videa s ukázkovými videi pro účely diskuse. Je legrace potom číst, jak neumím hrát :D

Paradoxně sám bych se zařadil do toho umírněnějšího křídla, kdy mám alespoň snahu ohodnotit tu hru třeba jako 3D akci, proto je pro mě těch 15 EUR adekvátních. Jako náruživý hráč cRPG a hlavně obdivovatel Ultimy Underworld to vidím na reálných 5 EUR.

Mě hlavně překvapuje ta míra agresivity, kdy někteří druhé osočí jen za vyřčení osobního názoru nebo pouhý náznak kritiky. Je mi jasné, že OSE do toho nezasáhnou, protože se dostali nechtěně do kouta. Od backerů mají své jisté a nové hráče cRPG to asi už nenaláká, tak hlavně nenaštvat tu druhou skupinu, abychom si neodřízli možný nový zdroj příjmu. Ono backerům ani nic jiného krom kritiky nezbývá. Normální by bylo nechat to být, ono by se to ostří postupně otupilo.

Ostatně každý má svobodnou volbu tu hru zavrhnout nebo přistoupit na fakt, že to prostě nebude klasický dungeon. Pro mě osobně je to ztráta času, ale pokud bych se podíval do minulosti, tak Underworld Ascendant najde podobenství třeba v Anvil of Dawn. To není úplně špatné porovnání, ale je v hrubém kontrastu vůči tomu, co jsem od hry očekával. Otázkou také je, jak je na tom UA mimo úvodní Marcaul a jak to s vývojem hlavního hrdiny skutečně dopadne.
IP zaznamenána
This is the end ...

Milhaus

  • Zasloužilý člen
  • *****
  • Příspěvků: 1891
Re:Underworld Ascendant
« Odpověď #74 kdy: Říjen 18, 2018, 13:20:26 »

No, jde ale o to, že to lidé podporovali na kickstarteru na základě určité kampaně, která jasně říkala, jak bude hra stavěná a co v ní bude a tedy autoři měli přímou odpovědnost právě k lidem, kteří to proto podpořili. (defakto ti lidé jsou jejich šéfové). Ve firmě, kde vývoj platí nějaká vydavatelská firma, je todle běžné, jelikož vydavatel si udělá průzkum, co se nejvíc prodává a co aktuálně frčí a podle toho chce od autorů, aby hru změnili, co si myslí fanoušci třeba série je vůbec nezajímá. Prostě frčí něco jiného, tak nazdar. Tam je i pochopitelné rozčarování jedné skupiny (těch původních hráčů) a nadšení druhé skupiny (nových hráčů - které přilákaly ty změny).

Ale kickstarter je prostě něco jiného, nemůžeš tam lidem přímo lhát s tím, že vybereš peníze a pak udělat opak toho, co jsi jim říkal a je úplně jedno, že se to líbí jiné skupině hráčů, nebo že to má své zastánce.

Kdybych třeba věděl, že ta hra bude vypadat takto, jak vypadá a jak to vypadá, že to bude vypadat, hru bych určitě nepodporoval a ani si jí nekoupil. Pak by mi bylo jedno, že nějaká skupinka hráčů je z toho nadšená a hrozně tomu fandí, protože mě by mě to nezajímalo.

Ale tady prostě ta skupinka nadšených, nemá absolutně šanci k tomu cokoliv říkat, protože ta hra byla na počátku prezentovaná určitýmn způsobem a logicky jsou tedy v právu ti, kteří chtějí, aby byla taková, jak byla prezentovaná. I kdyby to bylo jen 10 lidí vůči milionu, pořád by byli vprávu, pokud by to na základě té prezentace podpořili. Druhá možnost je, že by autoři jim vrátili peníze. Teoreticky by ti lidé tu firmu mohli i žalovat a vyžadovat vrácení peněz tímto způsobem, protože je zjevně autoři podvedli.

Mě osobně je to jako vcelku jedno a nijak zvlášť to neřeším a ani mě názory jiných víceméně nezajímají, protože nyní je ještě brzy tu hru definitivně hodnotit, ale ten fakt, že to je něco jiného, než autoři prezentovali, je prostě neodiskutovatelný a na něm se nic nezmění. (nechápu tedy, o čem ti lidé na diskuzích mohou vůbec diskutovat). U mě je vysoce pravděpodobné, že po vydání plné verze to zkusím a po chvíli mě to přestane bavit a nebudu to hrát. Víceméně jsem tak vyhodil těch 35 euro, což se mi ale stávalo běžně i u jiných her renomovaných vydavatelů (viz gothic3, risen2, ME2 a další). Tady je to jen překvapivé tím, jak ta hra vznikla.
IP zaznamenána
Strana: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8