Právě, ten boj nebyl ukázaný snad nikde. Raději bych bral video z pasáže mimo tutorial. S těma kostlivcema zřejmě nejde na počátku moc bojovat, protože budou nad síly hrdiny, popř. tu svou roli hraje účinnost zbraně (šípy vs kostlivci apod.). Opravdu těžko soudit. Ten tutorial totiž vypadá komplet nebojový.
Ta hořící krabice mě překvapila taky, ale já čekal ještě něco jiného. Myslel jsem si, že když jí dá zapálenou k těm dveřím, tak ta krabice shoří spolu s nimi. Nikoliv, že shoří dveře a krabice bude hořet dále. To jak hrdina věci drží, mi zvláštní přijde, ale u toho si říkám, že to je pořád věc, kterou bude snadné změnit, např. skrytím těch rukou. Border okolo věcí je jinak mor Unity her, ale ono se toho možná nedá moc účinně zbavit bez zásahu do kódu, jinak si nedokážu vysvětlit, proč to ty hry tak uniformně používají.
Trochu se bojím toho, že některé z ukázaných prvků budou nadužívané. Nerad bych každé druhé dveře pálil hořící krabicí apod.
Doufám tedy, že ten tutorial je jen záměrně takto zaměřený, aby ta možnost byla prostě jen vidět a hráč si na to vzpomněl, až se někdy do podobné situace dostane. Chtělo by to taky nějaké dialogy, aby bylo vidět, nakolik to opravdu drží UU lajnu.
U grafiky jsem ještě zapomněl jednu věc. Z počátku je na tom videu vidět trochu jiná práce se stíny, kdy se okolní zdi lesknou jen tak matně, jako zvlhlá hlína. Teprve později se to vše začne jasně blyštit. To zmatnění je dobré, ale asi to bude jen anomálie, protože Unity3D je známé pro špatnou práci se stíny a odlesky. Přitom to se mi zrovna líbilo
Obzvlášť k té keramice to sedne.